Jump to content

1.9 TDI 131 CP 5viteze - 6 viteze


maxx
 Share

Postare recomandată

Aici vorbind numai de Passat eu cred ca este normal si logic si cum mai vreti voi ca aparitia cutiei de 6 tr. este o evolutie fata de cea cu 5 trepte, ca doar neamtul nu cred case afla in treaba sa munceasca asa de moca. Or fi avand ei motivele lor sa introduca cutia in 6 trepte, de exmplu unul poate fi ca sa se poata rula la viteze mai mari cu o turatie mai joasa si implicit un consum de combustibil mai mic.

Pe de alta parte passaturile de 130 CP cu 5 trepte au 290 Nm(cred) si cele in 6 trepte au 310 Nm.... deci cred ca asta spune totul.

Oricum sunt la fel de bune ambele... si cele in 5 si cele in 6 trepte.... :angry: :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi sunteti sigur ca are mai multi nm cutia cu 6? Eu zic ca ar trebui sa fie la fel. Nu e acelasi motor?

La mine in carte apare 310 nm si am 5 rapoarte.

P.S. SE poate adauga ceva la un post deja pus?

Nm sunt dati de motor nu de cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nm sunt dati de motor nu de cutie.

Evident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident.

Si atunci nu e normal ca sa fie egali?(nm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele pot diferi.

Eu am 1.9 TDI 1Z. Din fabrica are 90CP si 202Nm

Exista 1.9 TDI AGR 90CP, mai exista 1.9 TDI ALH 90CP si mai nou un 1.9 TDI 90CP dar PD. Difera momentele maxime si turatiile corespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nm sunt egali la fel si hp numai ca cea cu 6 rapoarte ofara niste reprize mai bune implicit un timp mai bun 0-100kmh plus un consum ceva mai mic la drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Citeste si ce am scris mai sus, te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteza si perioada in care au fost fabricate motoarele.

Scuze scriam si nu am vazut.

Totusi difera codul motorului.Deci nu e acelasi practic.(poate fi remapat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... TazVW... tu ce cod ai la motor?... AVF?... ca daca e asa e normal sa ai si tu 310 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu stiu (spuneti mi si mie cum aflu)dar in talon si carte asa scrie.E sigur de 130, are la EGR acolo ceva diferit fata de celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu e sa te uiti in Cartea de Identitate a masinii la punctul 10 (Motorul) > tipul motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat cu un mecanic care a lucrat chiar la Audi in germania si mi-a spus ca nu exista diferenta de Nm intre otoarele de 5 si cele de 6 trepte. Adica se stie ca cel de 5 trepte are 285 NM si cel de 6 trepte are 310 NM. Si m-a asigurat ca aceste motoare au ambele 310 NM.

Totul fiind doar marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi vorbim despre VW si mai precis despre Passat, nu despre Audi... :) ... si totusi posibil sa fie cum zici tu. Atata timp cat nu am argumente contra nu te contrazic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat de un vechi prieten care are PASSAT motor 1,9 AWX si 5 trepte !

Deci e la fel ca al meu A6. Si deci urmeaza sa ma intalnesc cu el si sa fac ceva teste .

Va comunic ulterior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu(si stiti si voi) ca sunt 2 tipuri motoare de 96 Kw, si anume AWX si AVF, cu o mica diferenta de cuplu in favoare AVF, iar cutiile de viteza sunt cu 5 rapoarte pt AWX si cu 6 pt AVF. Din ce s-a scris pe-aici si din ce am constatat eu diferenta de rapoarte nu exista la ultima treapta, ci numai la cele intermediare.

Iata ce am constatat: la 100 Km/h masina mea cu 5 trepte are 2000 rpm in ultima treapta,

si pt HRO care a intrebat ce turatie are un passat cu 5 la 150 km/h ? azi dimineata am testat pe DN1 Campina - Ploiesti raspunsul este 3000 fix. De aici am tras concluzia ca sunt diferente de raparte doar pana la ultima treapta. Adevarul e ca mie mi se pare cam scurta a 4-a si cam lunga a 5-a, ar fi mers ceva intermediar, si probabil asta au facut.

Bafta !

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu(si stiti si voi) ca sunt 2 tipuri motoare de 96 Kw, si anume AWX si AVF, cu o mica diferenta de cuplu in favoare AVF, iar cutiile de viteza sunt cu 5 rapoarte pt AWX si cu 6 pt AVF. Din ce s-a scris pe-aici si din ce am constatat eu diferenta de rapoarte nu exista la ultima treapta, ci numai la cele intermediare.

Iata ce am constatat: la 100 Km/h masina mea cu 5 trepte are 2000 rpm in ultima treapta,

si pt HRO care a intrebat ce turatie are un passat cu 5 la 150 km/h ? azi dimineata am testat pe DN1 Campina - Ploiesti raspunsul este 3000 fix. De aici am tras concluzia ca sunt diferente de raparte doar pana la ultima treapta. Adevarul e ca mie mi se pare cam scurta a 4-a si cam lunga a 5-a, ar fi mers ceva intermediar, si probabil asta au facut.

Bafta !

Chit ca sunt :) , si eu la tdi 130 si tiptronic am tipul motorului tot AVF dar ca cuplu nu este ca in cazul versiunii in 6 trepte adica 310 Nm ci ca la AWX adica 285 Nm.Nush ce sa zic cu motoarele astea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dosar Penal are aceeasi masina ca si prietenul meu din cate vad .

Deci acelasi motor AWX ca si al meu si aceeasi cutie care la 150 KM/h ai 3000 ture (la fel ca si la mine)

Deci acuma as vrea ca cineva cu 6 trepte sa faca testul pe care l-am facut si eu .. adica sa zica in fiecare treapta ce viteza are la 2000 de ture !

Siastfel vedem clar diferentele intrecele doua cutii de 5 si de 6 trepte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As face eu cu mare placere dar in urmatoarele zile nu pot. Daca nu face nimeni pana atunci fac eu testul in sfarsitul saptamanii... si poze ca sa dovedesc... :D :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok SUPER !

Te aspteptam cu nerabdare pe tine si pe poze :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru HRO, uite ce zice THEO care are volkswagen golf 4 2000 variant 1.9 tdi 115cp :

LA 3000rpm cu a 6-a am 175km/h nu la 2000rmp. Pe proba. Salut.

La primul drum pe autostrada o sa verific si pe climatronic.

Si tu zici ca la tine, care ai vw passat 1.9 TDI 2004 130 PS 6 gears zici ca ai la 3000 ture cu treapta 6 viteza de 150 km/h !

Cam mare diferenta ! Ce coduri au motoarele voastre ? HRO si THEO !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Codul motorului este AJM.

Salut.

Codul motorului este AJM. Cu tr.a 5-a la 3000rot am 150 sau 155km\h, trebuie sa ma uit.

La sfarsitul saptamanii cred ca plec la mare si daca plec, voi face si poze ca lucrurile sa fie clare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok SUPER !

Te aspteptam cu nerabdare pe tine si pe poze ;)

tu de abia astepti sa fac pozele ca sa te iei de mine...nu... :) :P :lol: ... hai ca am glumit... il fac, testul numai trebuie sa ma gandesc unde sa ies ca sa pot incerca a 6-a.... apropo la cate ture... la 2000 sau la 3000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa complicam si mai mult lucrurile- sa subliniem faptul ca raportele cutiei cu 6 trepte motor AVF difera de la tractiune fata la 4 motion

Trebuie vazut codul cutiei si nu al motorului.

Ex. Literele de identificare ale cutiei de viteze - Exemplu: FTS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corecta faza cu 4 motion, dar sa o lasam deoparte deocamdata pana ne edificam asupra tractiunii fata.

Claudiu83: Cel mai bine e sa faci cum am mai zis si mai sus(si cum am si facut eu cu pozele), adica in fiecare treapta(2,3,4,5) ce viteza ai la 2000 de ture , iar la treapta 5 sa mai vezi si ce viteza ai la 3000 ture !

Multumesc.

George74: Ideal este sa se stie codurile motorului cat is al cutiei.

Unde se vede scris codul cutiei ? Ca il caut si la mine sa vad care e.

Modificat de andrein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!