Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Alextz: se poate, insa e clar ca nu a ales niciun pachet la pret promotional. Daca ar fi facut-o, altul era discountul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ca in conditiile luarii pachetelor promotionale discount-urile sunt semnificativ mai jos decat procentajul ala. Procentaj care oricum este mai mare decat marja indicata de JUG... :)

Modificat de allex82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am indicat marja si nici nu o voi face, doar am indicat ce este obtenabil realistic vorbind. Nu iti da nimeni toata marja, oricine ai fi.

Tot pastreaza 0.5% din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei, orice procent in plus mai mare de 8% vine direct de la fabrica si nu de la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca sta fabrica sa negocieze? Daca esti un bun negociator iti iei o masina cu discount frumusel.... trebuie doar sa cercetezi piata.

 

Cam urate ceasurile alea, volanul putea sa il faca plat jos iar jantele pe 17' sunt oribile !!!

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta sa negocieze dar poate face actiuni speciale, sau pe romaneste "promotii".

exemplu real: am obtinut discount de 8.2% la dealer si dupa 3 zile de la comanda am luat inca 3% pt un start de promotie de la fabrica in care am reusit sa intru si eu. (promotie valabila doar pt 1.2 tsi). asa am obtinut 11.2% real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt oribile!!! Sunt mai putin aratoase doar!!! Sau poate nu-ti plac tie!!!

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu inteleg obsesia asta pentru volanele cu partea de jos plata! Imi spune si mie ce avantaj aduce unui sofer obisnuit? Aceste volane exista pentru masinile de curse unde soferul sta foarte jos in masina si volanul la fel. Si asa are spatiu sa apese pedalele cu picioarele pe sub volan, iar volanul avand cursa f scurta stanga-dreapta, practic acea parte tesita nu ajunge niciodata in lateral, daramite deasupra.

 

Deci care-i utilitatea lor pentru o masina normala?

 

Eu am facut test-drive cu GTI cu volan asa si m-a scos din sarite la primul sens giratoriu... Cred ca la niste manevre de parcare mai serioase, l-as arunca din masina.  :10[1]:

 

Si-apoi cui nu-i plac jantele are optiunea jantelor de aceeasi marime din accesoriile Skoda (gen Hawk), cele pe 18" sau AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vrea o masina sportiva nu? Jantele pe 18'' arata demential defapt toata masina arata bine, dar sunt unele chestii la care puteai sa le faca mai frumoase de exeplu volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanu e fain. Cusatura aia rosiee ciudata. Iar jante pe 18 sunt un must pt RS (ok Tudor? :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici jantele de 17" de pe GTI nu te dau pe spate (pe mine cel putin). Aici cred ca e o problema cu dimensiunea in sine a jantei, nu au designerii suficient spatiu fizic la dispozitie pentru a veni cu modele mai fanteziste/atragatoare, in general jantele pe <=17" nu sunt minuni in ale designului. Si eu cred ca masina arata f bine, mie chiar imi place Combi mai mult decat Hatch-ul. Iar la volan, we need to agree to disagree. :)

 

@rifflections: daca as fi fost burlac as lua pe 18" fara sa stau pe ganduri, dar vor mai fi transportate doua membre ale sexului frumos cu masina (din care una din ele e foarte mica), deci sa zic mersi ca s-a resemnat sotia la gandul unui RS, haha!

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma, intre 17 si 18 nu simti diferenta la confort.

Chiar si eu ma mir ca am reusit sa iau 180CP. Si acum aud: o sa ai grija cum mergi da? Nu uita ca ai copil in spate.

In fine, ma bucur ca te-am convis sa iei pe 18 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca daca tot iei O3 RS, mai bine iei Combi si Diesel(nu ma refer la cineva anume, ci vorbesc la modul general).

La fel, eu as alege jante pe 17" pentru o masina care clar e aleasa de un familist care vrea un aspect usor sportiv si un motor mai vioi. Foarte probabil aceste masini vor fi folosite pentru vacante de cel putin o saptamana. In caz contrar eu nu vad rostul pentru care nu ai alege GTI(in afara de diferenta de pret).

Cat despre volan, mi se pare firesc, O3 e pentru familii si mers mai des/ mai mult cu masina, motiv pentru care volanul e mai usor de manevrat la parcari si alte asemenea.

La GTI e tesit pt. ca se adreseaza celor mai tineri/ mai puristi sau care merg mai putin cu masina, asadar vor aprecia designul mai interesant si vor resimti mai putin micul compromis in manevrabilitatea sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata mult mai agresiv din spate RS-ul cu cele 2 evacuari laterale masive decat GTI-ul.

 

Nu atat jantele sunt cele care fac diferenta la confort, ci suspensia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine zis JUG, dar sa stii ca eu personal inclin 90% spre benzina. Masina oricum e asa pentru sufletul meu pe partea de motorizare, un moft se poate zice si asa. Noi ca familie facem putini km anual (<10.000) si oricum suntem obisnuiti cu un consum relativ mare (la stilul meu de condus si doar 5 trepte, motorul meu de 1.6 consuma cam cat un GTI 6 sau mai mult, consum de 10 pe ultimii 3000 km), deci daca noua generatie de TSI e si cu 5% mai economa ca cea veche, eu tot ies in castig, haha!

 

@rifflections, The_Ego: stiu ca aveti dreptate, nu degeaba e laudat Porschele in general pentru tinuta de drum, chiar si la modelele cu 20".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci asa putini km, atunci clar ar trebui sa cumperi benzina. Iti vei scoate diferenta de bani pana la diesel in circa 3-4 ani altfel.

Cat despre jante, daca varianta pe 18" nu e sensibil mai putin confortabila decat 17", atunci apare o problema maricica: suspensia e prea moale. Un aspect prost gandit daca se dovedeste a fi asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de discutia legata de consum, am luat ca referinta datele tehnice de la motorul meu si comparat cu 2.0TSI:

 

Motor 1.6l/75kW - Euro 4:

  • cilindree: 1595
  • putere maxima/rpm: 102/5600
  • cuplu maxim/rpm: 148/3800
  • viteza maxima: 184 km/h
  • acceleratie 0-100km/h: 11.7s
  • repriza 80-120km/h (tr. V): 14.3s
  • frane fata/spate: 280 / 255
  • consum urban/extraurban/mediu: 10.4l / 6.0l / 7.6l
  • emisii urban/extraurban/mediu: 250 / 144 / 183
  • greutate min - max: 1205 - 1302

Motor 2.0l/162kW - Euro 6:

  • cilindree: 1984
  • putere maxima/rpm: 220/4500 - 6200
  • cuplu maxim/rpm: 350/1500 - 4400
  • viteza maxima: 242 km/h
  • acceleratie 0-100km/h: 7.1s (ca idee, GTI are declarat 6,5s dar s-a masurat si in 5,8s!)
  • repriza 80-120km/h (tr. V): 3,8s (luat de la GTI, probabil ceva mai lent la O3 Combi)
  • frane fata/spate: 340 / 272
  • consum urban/extraurban/mediu: 8.1 / 5.4 / 6.4
  • emisii urban/extraurban/mediu:  /  / 149
  • greutate cu/fara sofer 75kg: 1432 / 1357

E incredibil cat a evoluat tehnologia motoarelor in timpul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudaorM - Se intampla sa ai aceleasi date si ptr varianta diesel de 184 cai?

Sunt curios de valoarea reprizei 80-120 si de cuplului max vs rpm.

Oare repriza o fi la fel avand in vedere ca la turatii mici dieselul e mai apropiat de benzina la cuplu si putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe zeperfs.com gasesti astfel de date pentru aproape orice masina.

De cele mai multe ori reprizele motoarelor pe benzina sunt sensibil mai bune decat la dieselurile echivalente.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm, eu am folosit zeperfs.com de multe ori pentru ca poti face si comparatii destul de interesante cu grafice etc. Dar pentru ce intrebi tu, poti sa gasesti din datele pentru GTI/GTD (si extrapoland cu +0.5/+1s mai mult pentru O3 RS).

 

Ai aici un pdf cu detaliile tehnice de la Golf. Pe scurt:

 

Reprize 80-120km/h in treapta 4/5, cutie manuala:

 

GTI/GTI PP - 5,0s/6,0s

GTD - 6,0s/7,5s

 

Deci diferentele cred ca sunt observabile in trafic. Asa cum zice si JUG si din experienta proprie, pe benzina ai reprize mai bune la motoare de puteri echivalente (desi teoria - cuplul, ar indica altceva).

 

Apropo, prima valoare pe care am pus-o (3,8s pt GTI) este de pe zeperfs, unde spun ca este masurata de Autocar parca. Dupa cum vezi, VW declara 5s oficial. Dar tot Autocar a masurat 0-100km/h in 5,8s in loc de 6,5s cat e oficial.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paleta de culori e foarte misto. La capitolul asta GTI-ul are putin de suferit.

Ceasurile de bord sunt cam "cuminti". Ar fi putut alege un design mai reusit, dar na...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceleratia si reprizele sunt influentate de cantit de benzina si de greutatea soferului,tipul de combustibil, temperatura exterioara, altitudinea, dimensiune, profil si compozitie cauciucuri, presiunea din anvelope, suprafata de rulare, inclinarea strazii etc.

VAG presupun ca testeaza masinile in conditii de laborator ptr ca rezultatele sa fie comparabile.

Legat de viteza maxima e posibil ca la Octavia hatch sa fie mai mare ca la GTI datorita formei aerodinamice a caroseriei in 2.5 volume vs cea in 2 volume.

 

La golf 5 si Octavia 2, la aceeasi motorizare, vmax era mai mare cu 1-2  km/h

 

Deci loc de diferente este din plin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine deja devine f greu de ales intre alb/gri/argintiu/albastru... Mai ales cu pachetul acela Black. As merge pe albastru, dar alb/gri/argintiu contrasteaza mai bine cu negru. Ce dileme existentiale! :)

 

De acord la capitolul ceasuri, mie chiar imi par f asemanatoare cu cele standard de O2.

 

Si sper ca se poate comanda rabatarea scaunului pasagerului fata dreapta, ca altfel cu scaunele astea, nu mai vede nimic copilul in fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!