Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Tudor si eu sunt interesat sa scap de sound generator :) 

Inca nu l-am auzit, dar ma indoiesc ca o sa ma incante...de sotie ce sa mai zic...

Chiar daca e VRS nu e masina "sport".

 

Daca afli cum se face sa dai de veste aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca daca la noul M5 se plangea lumea de sunete false bagate in habitaclu, la RS ce sa mai zicem? Ar vrea RS-ul sa fie la acelasi nivel, deci treaba cu generatorul de sunete e complet pe langa subiect. :)

 

Eu sper sa se poata scoate f usor, cam in acelasi stil cum e explicat in linkul de mai sus. Este efectiv o cutie din care se scoate mufa, se izoleaza cu ceva si mufa si cutia sa nu fie probleme la ploaie si asta e. Il dau lui rifflections sau yellow_pwr daca tin mortis.

 

Oricum sunt sanse majore sa iti ajunga intai tie masina si eu la urma... Deci ne arati tu noua cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La skoda pot sa inteleg de ce ar putea fi nevoie de un sound generator, dar la M5 chiar nu cred ca are vreun sens...

 

O sa vad cand vine masina daca e la fel de simplu ca la Golf sa scoti din functiune vibratorul :),

altfel vorbesc la service ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic: La M5 au trecut de la V10 aspirat la un V8 cu turbo. Au trebuit sa suplineasca cumva sunetul celor 2 cilindrii in minus.

 

Interesant ca este o diferenta de evacuare intre GTi si O3 RS. Nu ma asteptam sa fie si mai domoala avand in vedere si gurile mari de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt doar niste tipsuri. Cum am spus mai sus si R8 ul are un tips de iti intra mana in el dar acolo se ascund doua tevi de alta dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt doar tips-uri, dar macar sa se si auda prin ele daca tot sunt mari :D

Din exterior par duble fata de ce are GTI-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie, poate are teava de 55 Rs-ul si Gti-ul de 60. Poate mai are o intermediara sau difera intermediara ( nu e gen Free flow) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baietzi,

v-am dezinformat in legatura cu selectarea modului de mers din meniul consolui Amudsen.

Ceea ce vazusem eu fugitiv, se referea la cum sa revina masina la viteza selectata pe pilotul automat atunci cand, dupa ce a detectat o alta masina in trafic pe autostrada si a incetinit. (in meniul ACC exista varianta de ECO, Normal si Sport).

Mii de scuze.

Alte pareri despre masina: si-a mai dat drumul, trage putin mai bine, iar evacuarea este mai galagioasa din turatii mai joase(3500 rpm), consumul a scazut undeva la 11, mixt.

farurile lumineaza excelent, in oras, in zonele mai intunecat si virajate, lucreaza foarte bine(ceea ce mi-a placut foarte mult, farurile vireaza spre unde este curba inainte de ea...).

inca o chestie care mi-a placut astazi, mergand intr-o zona cu sate unde intalnesti des carute, este ca atunci cand front assist-ul detecteaza o caruta, pe maxi dot iti apare un semnal vizual rosu si foarte mare si un semnal acustic, care te avertizeaza ca ai un obstacol care nu este auto...eu cred ca functioneaza si cu biciclete si pietoni si probabil si cu auto oprite( legat de auto oprite, stiu sigur de la un propietar de porsche panamera ca sistemul nu detecteaza vehiculele oprite pe autostrada) dar nu am incercat.

 

o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna extraordinar de bine ACC...ma oftic din ce in ce mai rau ca nu l-am putut lua!

Multi km fara probleme si incidente!!

Sent from my iPhone using Tapatalk PRO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci astazi mi-a facut masina o faza de era sa musc din volan, noroc ca aveam centura pusa....treceam cu 80-90 km/h printr-un sat iar pe partea dreapta mergea un biciclist...veneau si masini din contra sens....si nu puteam depasi....iar cand am ajuns la 50 m de biciclist, masina a franat brusc pana s-a simtit ABS-ul...totul a durat 1 sec. deci sistemul ACC cu Front Assist functioneaza si pentru biciclisti :))

 

sper sa nu testez fara sa vreau si cu caini :))

Modificat de yellow pwr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu aveai pe cineva in spate...e posibil la un moment dat sa-ti faca mai multe neplaceri sistemul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute citeam pe un forum ca, unui posesor de G7, i-a zburat prin fata masinii un ambalaj din aluminiu. Binenteles ca a avut parte de aceeasi surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E comportament normal..acest ACC a fost gandit pt autostrada unde mai greu dai de biciclisti, carute etc.

Pe drumuri nationale e destul de dificil sa mergi cu pilot automat simplu d-apai ACC :)!

Incearca-l pe autostrada plus ceata .. Este sublim sistemul :)

Sent from my iPhone using Tapatalk PRO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma satur de A2 cu ceata. in zona cta-medgidia e ceata 2 luni fara oprire in perioada de toamna-iarna.

stiu ca se poate dezactiva, dar nu vreau sa uit sa-l activez:).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am citit in manual e invers. Se activeaza automat la fiecare pornire (gen start/stop) si trebuie dezactivat din meniuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baietzi,

 

v-am spus acum ceva timp ca o sa plec intr-o plimbare cu masina....si ieri m-am intors...

am facut 1400 km si am scos un consum de 10,4 conform calc masini.

in una din zile am plecat de la voineasa pana la barajul vidra 20 km lungime...si am mers extrem de tare....si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de masina cum sta pe curbe si cum accelereaza...doar trepetele 1, 2 si 3 am folosit.

consumul pe portiunea aceea a fost de 27 la suta.

cand am oprit la baraj, iesea fum foarte mult din discurile de pe fata si mai putin din cele de pe spate...am stat ceva acolo sa se receasca.

pe A1 si A2 am avut consum de 9,5 la viteza de 140 km/h

am fost 4 pers cu bagaje si nu s-a simtit in demaraj sau pe curbe greutatea lor si a bagajelor.

am fost inspirat sa bag presiune de 2.5 in roti pentru ca pe transfagarasan si de la voineasa pana la obarsa lotrului drumul nu este foarte bun. 

cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca e cam mare consumul, dar depinde mult si cum ai accelerat.

Oricum  dupa ce se mai lasa motorul se imbunatateste consumul un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU asa se racesc discurile!!! Se racesc intotdeauna in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca a tras si frana de mana, a facut treaba treaba.

In caz ca a tras si frana de mana, a facut treaba treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul a fost bun pentru cum am mers cu ea...si avand in vedere faptul ca am mers numai pe munte si autostrazi...cta-pitesti-curtea de arges-transfagarasan-sibiu-valea oltului-voineasa-transalpina-rm valcea-pitesti-buc-cta.

nu stiam de faza cu racitul pe loc, dar oricum am stat sa fumez...si dupa am plecat inapoi spre voineasa si nu am folosit frana de mana deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile nu se racesc in stationare pentru ca se pot ovaliza foarte repede si nu mai scapi decat cu altele noi (stiu ca se pot indrepta, dar nu recomand).

E bine dupa ce le folosesti intens sa mergi cativa kilometri linistit pentru a se raci atat discurile cat si turbina/motorul.

 

La fel, frana de mana sa nu o tragi niciodata cu discurile atat de incinse in stationare pentru ca raman deformate dupa placutele spate.

Ca sa verifici, du-te acum la peste 100 Km/h si pune o frana mai tare, daca-ti tremura volanul la frana trebuie sa le schimbi...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta da "rodaj" la 5000-6000rpm pe serpentine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!