Jump to content

Activare/montare TPMS - Tire Presure Monitoring System


Sarbu Mihai
 Share

Postare recomandată

si a urmat o surpriza placuta.

am avut acea eroare de sus, l-am ssters de mai multe ori dar a tot reaparut.

in final am zis ca pana pot sa verific senzorul de citire il las activat si circul asa cu masina.

dup aprox 500 metri s-a stins becul din bord, si sistemul in BC spune ca este activ si pneurile sunt umflate.(nu am mai pus iar pe tester)

ulterior ma gandesc ce am observat ca setarile initiale la pneuri erau de 5 bari, eu acum leam coborat la 2.5 bari.

am mai citit si eu dupa ele, si am inteles ca senzorii din jante pot fi reinviate cand se dezumfla roata forte repede (ex. se scoate ineriorul valvei...)

eu acum o saptamana am schimbat doua anvelope, nu stiu daca are legatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sistemul TPMS pe ABS, odata cu butonul si cablajul necesar am primit si o bucata de furtun, de plastic, o protectie, de  vreo 15-20 cm.

Imi poate zice cineva care are ELSA sau a mai facut acest retrofit, unde anume se pune acel furtun.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, e tub copex negru.

Este clar ca e protectie a firului.

Poate ma prind cand fac montajul, dar am vrut sa ma asigur ca nu o sa am surprize.

MS.

post-105630-0-96273300-1378912399_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Imi zice careva la ce pin trebuie sa pun cablu de la butonul TMPS ?

In pompa ABS trebuie tras firul, dar nush la ce pin trebuie introdus.

Asta este codul pompei: 3C0 614 109 P

Si VIN-ul masinii: WVWZZZ3CZ9E080049

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult.

Astazi sper sa fac retrofitul TPMS odata cu PLA.

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sa imi zici si mie cum codezi modulul de confort sa apara pe maxi dot tpms.am facut si eu acest retrofit dar nu reusesc sa codez sa apara in meniu de la maxidot.

salut.sa imi zici si mie cum codezi modulul de confort sa apara pe maxi dot tpms.am facut si eu acest retrofit dar nu reusesc sa codez sa apara in meniu de la maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se codeaza modulul de confort ci modulul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras cablu de la buton TPMS la pompa, dar nu am reusit nici de-al dracului sa scot mufa de pe pompa ABS.

Are careva vreo diagrama, ceva desen cu explicatii cum se scoate ?!

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai putut sa scoti mufa din pompa sau nu ai putut sa scoti capacul sa bagi pinul?la mufa vezi ca are un sistem de siguranta,mai exact ca un buton rosu se trage spre jumatatea mufei,apoi se ridica de o parghie tot din fata si este pe balama.codarea pe modulul abs am facuto,dar citisem pe undeva ca s-ar face si in convenience.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu a impins siguranta - vezi in poza numita de mine - conector abs 1

post-30007-0-23348500-1379443225_thumb.p

post-30007-0-67837600-1379443237_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pasii din poza am resusit sa ii fac.

Impins siguranta rosie in spate, tras te parghia in forma de U in stpate.

Si apoi surpriza.........nimic, nu am reusit sa scot mufa nici de-al dracului.

Aici m-am blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa o duci la 180 de grade parghia,apoi incepi sa misti stanga-dreapta si tragi de ea in sus in acelasi timp.are o garnitura de cauciuc si poate s-a lipit se pompa.spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur, este un pic incotopenita..... :D

 

daca ai deschis-o exact ca in poza, doar forta iti sta in drum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma Florine, ca 2 ore am tras de ea pana sa te sun.

Dupa ce am dus parghia in spate, am tot tras de ea, dar cu simt de raspundere, nu de alta dar cu forta nu stau rau, si decat sa rup ceva, cum am mai patit, mai bine astept sa ma informez klumea.

Am miscat stanga-dreapta, in toate partile, si nimic.

Cand misc parghia se misca mufa, dar dupa aia nu vrea sa iasa si pace.

Maine iau si fac o filmare cu camera auto, de se pune pe parbriz, are si inffrarosu, sa vedeti ca nu vb prostii, si il las si pe Tzaga sa incerce.

Imi este frica sa trag ca bolovanu, ma gandeam ca poate mai are o siguranta ceva si sa nu imi belesc mufa sa am ce schimba dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei parghiile respective au spre capatul cursei un hop care trebuie trecut si ala si dupa aia iese mufa usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Crede-ma Florine, ca 2 ore am tras de ea pana sa te sun.

Dupa ce am dus parghia in spate, am tot tras de ea, dar cu simt de raspundere, nu de alta dar cu forta nu stau rau, si decat sa rup ceva, cum am mai patit, mai bine astept sa ma informez klumea.

Am miscat stanga-dreapta, in toate partile, si nimic.

Cand misc parghia se misca mufa, dar dupa aia nu vrea sa iasa si pace.

Maine iau si fac o filmare cu camera auto, de se pune pe parbriz, are si inffrarosu, sa vedeti ca nu vb prostii, si il las si pe Tzaga sa incerce.

Imi este frica sa trag ca bolovanu, ma gandeam ca poate mai are o siguranta ceva si sa nu imi belesc mufa sa am ce schimba dupa aia.

 

Modestule! Nu zici nimic de clarificarea "dilemelor" pe acest subiect!

Multumesc pentru montajul TPMS-ului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi--a batut obrauzu cezar, hai sa explic.

Am fost la Tzaga, si dupa ce am pipait amandoi mufa, am descoperit smecheria.

Cand impingi parghia in spate, cand ajunge in capat, trebuie sa faca un click, si dupa aia iese mufa.

Fiiind in foarte greu accesul la mufa, nu reuseam sa mai imping parghia ca sa faca click.

Dar cu cateva zgarieturi pe maini, se rezolva si aia.

Acum am executat si mufa mea si alte 2 mufe.

Mersi multi colegilor care si-au dat straduinta sa ma ajute cu un sfat, o poza.

Apreciez.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si pana la urma, cum se face trecerea de la TPMS via ABS la TPMS via senzori roata ?

de ce anume avem nevoie ? ....si cum se face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok, insa mai avem nevoie si de codurile necesare modificarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera.....

 

la B6 ai nevoie de senzori presiune roata, antena, buton... si modul confort care sa suporte functia. Eu am pregatit piesele pentru retrofit, din pacate nu am avut timp sa il fac - si sa verific daca modulul confort suporta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am TPMS via ABS....ce mai am nevoie ca sa trec via senzori ? cum aflam daca modulul confort suporta functia ?

pune aici sau pe PM codurile aferente acestui retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!