Jump to content

Defect indicator / sonda motorina


mihaiP
 Share

Postare recomandată

AJM pe Passat NU ARE pompa in rezervor. Mecanicul stie bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n pot repara ceva sau trebuie sa schimb senzorul de nivel...ca sa stiu sa il iau înainte sa ma apuc de lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua un alt senzor just in case. Cred ca e pe bani de tigari, fara pompa.

Nu poti sti ce e intrerupt. Poate e doar plutitorul, poate e senzorul in sine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E irelevant ce stiu eu. Conteaza ce gasesti la dezmembrari. Da un telefon si se clarifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am fost la dezmembrări sa caut plutitorul. Am gasit un passat cu motor ajm, a desfăcut baiatu de acolo capacul si când m-am uitat ala avea pompa in rezervor...era un vw passat ajm break si zicea ca se auzea pompa cand punea contactul la mine nu sea aude nimic cand pun contactul... nu imi rămâne decat sa desfac rezervorul si sa vad ce am acolo si abia dupa sa fac cumpărăturile ??

Modificat de nimsoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM nu are pompa. Daca ala avea, inseamna ca s-a umblat la configuratie.

Dar cum ai spus, vezi ce-i la tine si poate nici de piese nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e motor ajm pe o masina care avea motor atj. Sa te uiti in cate trepte e masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog imi puteti atașa o poza sa vad cum arata acel plutitor.. sa am o idee despre ce este vorba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e toata piesa, probabil asa o vei primi la dezmembrari.

88402668_1_261x203_pompa-motorina-passat

Defectul e in partea asta:

0ee141b11eada0e1af618f1a05e3c3c6-0-700_7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata am rezolvat problema. Era un fir rupt de la plutitor. Am fost la un electronist si mi-a zis ca nu merge lipita ca s-a smuls de pe placa  si ca placa este de ceramica si nu merge refacuta acea lipitura asa ca am cumpărat plutitorul de la dezmembrări 50 de lei si asta a fost toata treaba. Iar acel ajm despre care va spuneam ca are pompa s-a dovedit intr-un final ca este sorbul si nu avea nici ala pompa..va multumesc pt pareri si ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, s-a adeverit tot ce-am spus. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema cu acul din bord, ba urca 2 linii, sta un pic acolo dupa care iar scade.. sa fie tot de la plutitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi. Si eu am problema asta, dar inca nu mi-am facut timp de el. Sa postezi rezultatul investigatiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Bună ziua. La ce nivel sau cînd anume trebuie să se aprindă martorul nivel combustibil și să bipăie pentru realimentare? La mine ajung la 60Km distanță care mai poate fi parcursă și nu se aprinde martoul galben pentru realimentare. Sonda este funcționala , acul se misca bine in functie de cata cantitate alimentez, plus ca imi spune pentru ce distanta am combustibil. Am facut un test la instrumente si nu imi mai apare la test verificarea martorului luminos pentru realimentare. Mentionez ca ceva timp in urma a functionat. Cu stima.

Modificat de Ovidiu1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie cand mai ai in jurul la 6..8L in rezervor. Depinde de la masina la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu mai apare martorul la testul cu vcds-ul. Ca inainte aparea.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pt mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai o problema pe placa ceasurilor. Ledul, circuit, etc. Scoate mufa la pompa de carburant si vezi daca se aprinde 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos pompa si am verificat sonda. Se aprinde dar cu plutitorul sondei foarte jos. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pt mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca problema nu e la ceasuri, atata timp cat se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, detin o Bora 1.9 TDI 4Motion cod AGR an 99, si am probleme cu acul de la motorina, niciodata nu stiu cand sunt aproape sa raman fara motorina, am patit sa mi se opreasca si atunci cand acult indica un sfert de rezervor.

Stie cineva de la ce poate fi?

Din ce stiu nu am pompa in rezervor, amorsarea facandus'se clasic.

De fiecare data cand raman in pana de combustibil sunt nevoit sa desfac injectoarele pentru a aerisii instalatia, deoarece altfel nu porneste..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil trebuie înlocuită sonda litrometrica din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pompa transfer defecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!