Jump to content

Defect indicator / sonda motorina


mihaiP
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o problema cu indicatorul de motorina. De mai bine de 1 an nu stiu cata motorina am in masina. Am fost la un mecanic si mi a zis ca pompa nu ar fi stricata , ma poti ajuta.

Masina e un Passat 1.9 tdi din 2000 116 Cp. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana in ceasuri precum si ceasurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ciao,

 

Ca si valori de referinta sunt corecte pentru un rezervor de BORA/Golf 4 urmatoarele?

 

Rezervor plin ~ 55 litri

Rezerva ~ 7 litri (de cand se aprinde becul)

Extra capacitate (eliminare aer) ~ 7 litri => ~62 litri capacitate maxima

O gradatie pe ceas ~ 7 litri (daca nu elimini aerul)

 

Multumesc de confirmare,

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am si eu o nelamurire cu indicatorul/sonda de motorina.de exemplu alimentez cu 60l aproape plinul,ceasul in bord imi arata ca am full, si imii arata ca pot face 760km. dupa ce circul vreo 200km acul scade pana la pozitia din poza adica 3 sferturi, si imi calculeaza ca mai am de parcurs 550km. toate bune si frumoase pana aici acul scade usor si treptat fara sa imi dau seama ca isi muta pozitia. dar situatia se scchimba dupa ce acul coboara/trece de acest prag, adica daca circul cu ea 50km dupa ce a trecut de 3/4(pozitia acului in poza) acul incepe sa scada usor dar vizibil pana fix pe jumate(range 300km) daca mai circul 30 km acul urca pana in prima patratica, unde se stabilizeaza o vreme.dupa ce mai parcurg vreo 50-60km acul scade pana in patratica din-nainte de jumate( am desenat pe poza.range 260km). per total am parcurs 150km cu un sfert de rezervor daca ma iau dupa acul indicator.  acum ce sa cred ca ea atat a consumat ? defapt bc spune ca am avut cosum de 7.2l  adica aproximativ 10l. acum ii intreb si pe cei care conduc 4motion la voi tot la fel se maniifesta? aceasta plimbare a acului sa fie din cauza pompei de transfer pana egalizeaza motorina? mentionez ca am si oprit sa vad daca curge pe jos, sau daca am vreun furtun spart. am stat cu ea pe loc pornita si nu lasa urme deloc , si nici pe sub ea nu are urme de lichide.

masina este cu tractiune integrala asadar are doua rezervoare.

 

post-92931-0-98640700-1417817078_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Reinvii acest topic cu problema mea care a mai avut-o colegul Cyti , dar nu stiu daca si cum a rezolvat-o ca n-a mai revenit cu feedback.Problema e ca indicatorul nivel combustibil (doar el fara vitezometru) se comporta aiurea in sensul ca indica aiurea si anume:rezervolu aproape gol (5-6l in el) alimentez cu 10l motorina arata ok o perioada(ore/zile) si apoi ba scade fff mult dintrodata,ba indica peste jumatate,cand eu stiu ca n-are de unde sa fie asa,mentionez ca odata cu acul de la indicator oscileaza si Range-ul , ba imi arata normal,ba scade/urca fff mult in sensul ca arata de ex. 30km apoi imediat 130km,apoi scade "treptat,dar repede" si arata 50-60km,sper ca m-am facut inteles,mai pe scurt indicatorul nivel combustibil si Range-ul  oscileaza deodata cum vor ele.Aveti vreo idee de unde sa incep,inca n-am pus Vcds pe ea , dar urmeaza,sa fie vreo problema cu sonda din rezervor?

 

L.E.  M-am documentat si de aici (postasem in alt topic si acolo era un singur post,fara raspuns) si tind sa cred ca problema la mine e de la sonda din rezervor,am sa verific dar orice sfat e binevenit ca vad ca nu s-a postat demult p-aici. :icon_geek:

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu.... sonda rezervor - scoate pompa, verifica, incearca curatare cititor - daca nu merge, schimba-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca variaza atat indicatia litrometrului cat si range-ul, problema e la sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut si sonda litrometrica,era destul de murdara,am curatat-o cu apa calda si detergent (luna a iesit),am uscat-o cu uscatorul de par si apoi am masurat rezistenta sondei si se incadreaza in valorile de mai sus.Am montat totul la loc ,m-am dus sa alimentez si apoi m-am plimbat putin prin oras si n-a mai facut scheme :icon_thumleft:  ,sper ​sa fi rezolvat cu o simpla curatare.Am sa revin daca dupa mai multe zile incepe sa faca pe probleme din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu.... sonda rezervor - scoate pompa, verifica, incearca curatare cititor - daca nu merge, schimba-l

 

posibil sa scapi asa, daca nu avea uzura mare pe placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu am scapat doar cu o simpla curatire,azi am circulat mai mult prin oras si problema a reaparut,deci trebuie sa schimb litrometrul,intrebarea mea e se schimba tot ansamblul sau se gaseste separat acea piesa care masoara nivelul combustibilului,aia unde sunt placutele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E completa.

Sau poate gasesti vreuna cu pompa defecta si iei placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu tot cu pompa , tot ce inseamna ansamblu ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orientativ m-am uitat pe net si am gasit la 974 lei??? :sly:​ Pt o nenorocita de tablita, ca restul e perfect ok.Nu-mi vine sa cred,intelegeam daca se ducea pompa dar pt o bucata de tabla sa iau tot ansamblul ???Tre sa mai caut sa vad . :tuktuk:

Ma refe​​r la piesa incadrata,nu se gaseste separat sau sa se poata repara cumva?post-58309-0-23938600-1445622988_thumb.j

Am mai sapat si am gasit clip-ul asta si daca va uitati se gaseste o modalitate mai ieftina si normal

Florine cand mi-ai raspuns prima data,ai recomandat curatare cititor si daca nu scap sa schimb cititorul te-ai referit sau tot ansamblul,asa cum spune Cosmin?

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, e o placuta ceramica acolo. Daca nu ma insel, am si eu una acasa. O sa incerc s-o caut dar va dura. Ca am multi draci pe-acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o gasesti separat decat daca are cineva o pompa defecta de pe care sa o poti lua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,se pare ca trebuie sa astept pana isi face Cosmin timp sa o caute pe aia a lui :icon_geek: ​,daca o mai gaseste,dar intre timp am sa mai caut si eu,net,poate dezmembrari,niste prieteni cu service-uri,vad eu cum ma descurc dar tot imi vine greu (vorba aia) sa cred ca o piesa asa mica (care ca si pret cred ca e infim de mica,daca s-ar gasi separat) dintr-un ansamblu poate duce la achizitia intregului ansamblu.In fine o rezolv eu cumva si pe asta,in cel mai rau caz o pompa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asa este. Cum nici switch de broasca pentru usa nu gasesti separat. Insa acolo poti adapta.

Cum ar fi sa se vanda motorase pas cu pas din clustere? Gasesti doar clusterul complet.

S.a.m.d.

Dar undeva tot gasesti o pompa defecta si iei placuta aia ceramica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca a inceput sa-mi faca figuri si mie. 

Vad ca oscileaza nivelul dupa bunul plac. Nu mult. Cam intre 2 linii. Dar e deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata !

 

jos cu pompa, curatare placuta senzor ...si vedem daca scapa asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut si inteles eu din clipul postat mai sus,concluzionez ca piesa care se stica e acea care culiseaza pe placuta ,eu n-am mai desfacut-o pe a mea din lipsa de timp,dar curand (cred) o s-o scot din nou si am sa analizez mai bine acea tija ce culiseaza pe placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e o lamela metalica. Nu are ce sa se strice la ea. Eventual curatata si tensionata mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - in genere se duce placuta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
kosmyn_aurel89

Sambata, avand rezervorul aproape gol si "canistra" aprinsa la motorina , m-am decis sa curat sorbul rezervorului. Asadar m-am apucat treaba, am demontat sorbul ,pe care l-am gasit murdar cu cateva impuritati, cu becul aprins la parcarea masinii , am gasit in rezervor in compartimentul cu pompa, aproximativ 9l pe care i-am scos cu o pompa manuala, iar celalalt compartiment, era gol golut. Dupa care m-am jucat putin la sonde. La modelul avand rezervor cu doua compartimente cu doua sonde sub bancheta din spate ambele indicand individual cate jumatate de rezervor. Cea din compartimentul cu pompa indica de la 0- 1/2 iar cealalalta de la 1/2- 1. Dupa aceasta joaca am alimentat cu 10l de motorina care au ajuns in compartimentul cu pompa dupa care am pornit masina, si in timp ce mergea m-am uitat in celalalt compartiment, sa vad daca circula motorina, si nu era strop de motorina , dar in schimb se auzea un "surge"(un sunet specific de absortie) pe "pompa" din spateele soferului are o gaura pe partea de jos a tevii in forma de "U" care vine dinspre pompa de motorina si pleaca tot acolo. Din ce mi-am dat eu seama, din pompa electrica pleaca un furtun in furtun in forma de "Y", unul duce spre tandem, iar celalalt spre al doilea compartiment,  unde face cot in forma de "U" cu gaura in partea de jos ptr absortie, si revine inapoi in ansamblul corpului pe care este montata pompa electrica...returul vine liber varsandu-se liber si  direct peste corpul unde se afla pompa electrica, nu am intampinat probleme doar am povestit ceea ce am gasit eu la acest model

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari la toata lumea....de câteva zile  trotineta(vw passat b5 '99, 85 kw, 1.9 tdi, ajm) nu imi mai arata nivelul la motorină..am pus-o pe tester si imi da eroare 00771 - fuel level sensor (g) 30-00 - open or short to b+. Ceasurile sunt bune ca le-am facut test. Am fost la un mecanic care mi-a zis ca este defect plutitorul si ca nu ar avea pompa in rezervor si ca ar trage pompa tandem ... am sunat la dezmembrări  si aia au zis ca are pompa in rezervor. Nu stiu ce sa mai cred, dupa care sa ma iau.. din acest motiv am apelat la forum poate a mai fost vreun posesor de vw in situatia mea si ma îndruma corect ce sa fac.  

Menționez  ca atunci cand pun contactul nu se aude nimic si nici nu s-a auzit ceva de cand o am.. motorina am 45 de litri in rezervor...merg cu masina si nu are nici un simptom doar ca imi sta pe creier acel ac si nu as vrea sa rămân in pana prostului  multumiri anticipate

1474718396098-320678817.jpg

Modificat de nimsoc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!