Jump to content

Defect indicator / sonda motorina


mihaiP
 Share

Postare recomandată

sal..am probleme cu sonda de benzina...nu imi mai indica bine la bord...am un passat cocosat din 1997

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul din bord, l-ai verificat, cu VagCom-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca restul indicatoarelor nu fac probleme, ai un contact slab in sonda din rezervor. Incearca sa legi intre ele firul de masa si cel de litrometru (nu cel de bec). Si mergi asa cativa km. Daca nu mai fluctueaza, e clar.

Imi cer scuze pt intarziere.....Nu am inteles exact cum ai spus sa fac,cum adica sa leg intre ele.....nu prea stiu care e firul respectiv,poti detalia un pic metoda descrisa de tine?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si eu o problema identica doar ca eu asa am cumparat masina,ceasu e bun lam verificat cu testerul si mi-au zis sa schimb pompa de motorina si e cam scumpa unde pot gasi numai sonda

:huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la cineva caruia i s-a stricat pompa si i-a ramas restul. Separat nu gasesti.

Dar poate nici nu e sonda. Poate ai un contact imperfect. Se poate reface si rezistenta ei daca e intrerupta.

Verifica daca punand firul la masa, urca acul la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti. Si eu am avut problema cu litrometru(sau mai am, nu am gasit un potentiumetru).(passat 1998 syncro 110cp 81kv afn) Sa vedem problema(litrometru).: sunt diferite modurile in care se fabrica acestea, unele vin inpreuna cu pompa de motorina, altele se instaleaza singure(fara tur si retur in capac).

Acum discutam doar despre litrometru in sine,fie inpreuna cu pompa sau singur, are aceleasi componente de baza.

1-- corpul, din material plastic cu o mufa

2-- tija metalica

3-- plutitor(plin) ceva material plastic ce sta la suprafata

4-- potentiometru (o placuta, arata ca si un integrat) cu doua fire, la capat o mufa "'tata"'

5-- variatorul (o bucata de cupru cu o picatura de argint pt. contact)

Problemele care pot sa apara sunt diverse dar sa luam una dintre ele:

:"":''De o vreme si indicatorul meu de motorina face figuri,destul de enervante,cand ajunge motorina la a treia linie urca la plin dupa aia mai coboara,da am observat ca nu numai la linia a treia,am filmat unul dintre momente,

Rog un pic de rabdare cam de la jumatatea filmuletului face ca nebunul,astept parerile voastre "

si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare! Unui prieten de al meu cu un passat 1,9tdi, 4 motion, 2002, variant, i s-a stricat banuiesc sonda litrometrica. Cand indica, cand nu indica nivelul combustibilului din rezervor. Care este principiul de functionare al ei, se poate curata, repara sau este necesar schimbarea ei? Este cumva legata de pompa din rezervor? Cum se demonteaza de pe masina? Multumesc si astept sfaturile voastre!

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am probleme cu aceeasi sonda...dupa ce pornesc motoru,jongleaza acul cam 10-15 grade in ambele directii,din pozitia initiala,in jur de 2-3 minute!(Fara a misca masina)

Poate fi cumva cumul de murdarie sau ceva de genul?

Merci Anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare. am un passat din 2000, 1.9 tdi 4 motion atj, am probleme cu pompa. rezervorul la toate tipurile de 4 motion este format din doua compartimente. in partea dreapta e pompa de alimentare iar in partea stanga sunt 2 furtune prin care circula motorina cu presiune din pompa. problema e ca de fiecare data raman in pana de motorina in sensul ca mie nu-mi trage motorina din compartimentul din partea stanga iar cand mi se goleste motorina din dreapta de la pompa raman fara motorina chiar daca indicatorul din bord imi arata cand am motorina. am schimbat pompa de alimentare cu una SH si la fel. mi se goleste in dreapta iar in stanga am mereu 14 litri. am fost pe la mecanici la reprezentanta si nimic. ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare am si eu un passat din 2004 variant acu 2 zile mi sa intamplat si mie ceva de genul.aveam rezervorul jumatate cand intram in curbe spre stanga imi arat rezervorul full cand luam curba la dreapta imi spunea ca am rezervorul gol si ca trebuie sa alimentez.daca ramanea cu masina in plan drept se stabiliza acu de la rezervor.cand mergeam cu masina in plan drept imi arat pe bc ca mai am de parcurs ba 300 km ba 200 ba 500 adik nu imi mai arata cum trebuie.dar imi mare parte ce ma enervat este chestia cu acu pai ori e gol ori e plin ori e jumate nu se hotara delok acu ala unde sa stea.credeti ca este sonda din rezervor sau cam ce ar putea sa fie??puteti si imi spuneti cum se gaseste sonda aia separat sau se cumpara cu tot cu pompa de motorina?ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar complet cu pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA g4 se gaseste separat, nu e la fel si la Passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, acum am vazut si eu in Etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca acuma sia revenit?nu mai balanseaza la curbe.posibil sa isi fi revenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi vreun contact imperfect la cursorul ala. Posibil, da. Pana cand... nu se stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna ziua , de ceva timp ma confrunt cu o problema la indicatorul de combustibil din bord, masina este VW Passat b5 breack 1.9tdi ATJ , si anume acum citeva zile s-a aprins martorul din bord ,

Bitte Tanke, in drum spre benzinarie acul indicator a inceput sa urce catre maxim , dupa citiva metri in trafic cobora iarasi , am pus 20 l motorina si am plecat acul indica la fel de aiurea era trecut de jumate si apoi a coborit catre minim , consumul pe

BC nu am idee daca afiseaza bine ori nu sau daca are vreo legatura cu ce indica acul poate fi sonda din rezervor , este si o pompa acolo impreuna cu sonda pe unde sa desfac sa am acces la ea ? poate va-ti mai confruntat cu asemenea probleme si aveti idee pe unde sa caut defectul si cum sa imi dau seama ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai problema asta, ori e defecta sonda din rezervor. Ai acces la ea prin portbagaj, dupa ce scoti mocheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca pe bord totul functioneaza , vitezometru turometru si restu doar probleme cu indicatul nivelului de carburant in rezervor. La mine modelul

Variant se afla in spate sonda de motorina?Am inteles ca este impreuna cu o pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ca si la sedan. E impreuna cu pompa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate repara ?cum se scoate afara? e vreun truc adica trebuie invirtit nustiu cum sa nu se strice ceva cind o dai afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Pentru cei care au probleme cu sonda din rezervor:

 

Rezistenta sondei trebuie sa varieze intre 50-250 ohmi. Degeaba puneti in scurt firele, ca nu va indica nimic.

Becul se aprinde automat cand valoarea rezistentei scade spre 50 ohmi. Dar nu 0.

Si atentie sa rotiti la semn corpul sondei/pompei cand il montati la loc in rezervor.

 

Am avut azi la reparat un Passat cu problema asta si m-am gandit ca informatia va fi utila multora dintre voi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pentru ca inca nu pot face topic nou :(( va zic si eu problema mea aici, poate ma ajuta vreunul dintre voi:

 

Masina in cauza este un Passat B5.5 2002 2.5 TDI AKN 4 Motion

 

Povestea rezumata: Cum pot sa scot din rezervor senzorul de nivel aflat in portbagaj, intre spatarul banchetei si roata de rezerva. Am incercat in toate felurile insa senzorul este prins de capac intr-o forma de "L" si nu ma lasa sa-l scot de acolo.

 

Povestea completa:

Pai... Problema pleaca de la nivelul de motorina din rezervor.

Daca fac plinul, imi arata 3/4 in bord, apoi totul merge normal pana aproape de rosu. Cand sunt intre 0 - 1/4 de rezervor, cateodata mi se aprinde bujia in bord.

Daca mi s-a aprins bujia, e problema, pentru ca daca nu opresc la primul peco sa alimentez, n-o sa mai porneasca odata oprita. (nu conteaza cat alimentez, cred ca si 3L de motorina daca bag, eroarea dispare).

Pe diagnoza imi da P01441 - Senzor nivel combustibil - intermitent

Asa ca m-am gandit sa verific senzorul de motorina din rezervor. Evident am constatat ca nu am UN senzor ci 3 (din cauza ca are tractiune integrala, rezervorul este impartit in 2 si va dati seama singuri mai departe).

(Stiu ca exista un tabel cu valorile rezistentelor pentru senzorii de nivel de combustibil, daca cineva poate sa-i posteze ar fi genial.)

 

Ideea este ca pot sa verific cei 2 senzori de sub bancheta (dreapta si stanga) insa pe cel din portbagaj nu pot sa-l scot afara pentru ca este prins de capac cu un brat de plastic in forma de L, si nu am idee cum sa-l fac sa iasa...

 

Va multumesc! :)

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris eu mai sus valorile.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca cel din portbagaj nu are legatura cu problema ta.  problema de care te lovesti s-ar putea sa fie cauzata de cei doi senzori de sub bancheta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!