Jump to content

givrare gat galerie


althomas
 Share

Postare recomandată

Am demolat motorul ca sa schimb galeria de admisie , deoarece gatul de sub carburator nu se incalzea, si masina mergea cu 20% consum benzina.

Cauza parea a fi galeria - era infundata teava mai subtire.

Am schimbat galeria cu alta care garantat - de vanzator - era buna, desfundata.(Apropo, am suflat si prin a mea galerie, si parea la fel de desfundata)

Am verificat tevusca subtire care vine de la toba = fierbinte de era sa -mi ramana degetele pe ea.Am schimbat garnitura dintre toba si admisie cu una cu gaura la fel de mare ca cea din stanga - (in set vine una cu gaura mai mica).

 

DEGEABA - gatul ramane givrat, cu promoroaca pe el.,teava din stanga este rece, iar cea din dreapta este fierbinte., asta dupa 5km de mers.

 

Masina merge bine, se infinge dar si consuma.

Unde sa mai umblu, reglaje, ceva ?

Am sa-i pun un manson cu blana pe gat, sa nu mai raceasca.Sau astept vara care nu mai vine. :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se foloseste si garnitura mica si garnitura mare - consensul ar fi ca cea mica se pune pe partea unde preincalzirea vinde de la toba printr-un tub auxiliar subtire si lung:

la poza de mai jos ar fi pe stanga:

 

http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/851840.jpg 

 

Uite o discutie aici:   http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=520603&highlight=preheat+gasket

 

Spui ca ai verificat tevusca care vine de la toba ...dar gaurica din partea opusa e desfundata ? De asemenea, dupa 5-10 minute de mers e galeria de preincalzire calda pe ambele parti ?  Poate nu e desfundata cum trebuie.

 

F important:  ai preincalzirile de la filtrul de aer functionale?  Si alea ajuta la prevenirea jivrajului f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers prima data cu garnitura cu gaura mica; apoi am trecut la gaura mare = aceeasi problema.

Cred ca ramane sa pun inapoi galeria veche - pe care am curatat-o inauntru-, si sa sper ca vine vara mai repede.

Am sa pun si furtunul care vine de la filtru de aer la toba.

 

post-10814-0-01536400-1365068754_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie si socul functional, totusi :)  In primele secunde de la pornirea de la rece e nevoie de soc, desigur - chiar si injectiie moderne in primele zeci de secunde -minut de la pornire pur si simplu dau mai multa benzina (+relanti-ul mai mare).

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Socul e functional, clapeta din carburator se deschide complet dupa 5 minute de mers-aproximativ.

Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca partea dreapta a galeriei este fierbinte, iar stanga e calduta.De ce ,totusi, apare givrarea, ca doar cele 2 parti-stanga- dreapta comunica si dau in gatul de sub carburator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in toba ( la gat) ! In partea dreapta , garnitura sau accesul sa fie libere! Circuitul de incalzire al galeriei de admisie  "iese" din evacuarea cil.2 si se termina in toba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea dreapta e ok=fierbinte.

In stanga e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie fierbinte "prin simpatie"!! Ptr ca nu imi dau seama la ce parte ( din motor) te referi cand spui "dreapta" am pus o "schitza" cu circulatia gazelor de "incalzire".Verifica "admisia" sau "evacuarea" (depinde de dreapta ta), daca zici ca "teava" e libera!!

post-4234-0-21150600-1365155055_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea stanga e cum te uiti la motor.= rece

Partea dreapta e la evacuarea gazelor = fierbinte

 

Nu inteleg ce ai scris in stanga ?Verifica .....

 

Multumesc

Modificat de althomas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut prin aceeiasi situatie si eu,si pot spune ca nu este desfundata bine preincalzirea, pe a mea eu am desfundat-o si am crezut ca este bine pentru ca trecea aer dintr-o parte in cealalta ,dar.... important este si debitul care trece,asa ca am montat-o asa fara sa pun importanta si rezultatul a fost cel despre care vorbesti si tu, am fost sfatuit de catre ,,nea Gica'' sa dau jos din nou si sa curat mai bine,am insistat si pot spune ca am mai scos ceva calamina si funingine, acum se incalzeste egal si nu mai am probleme !pune mina si curata calumea galeria si ai sa vezi diferenta [si eu credeam ca am curatat cum trebuie prima oara] Bafta!!!! :mop:

Modificat de VW 1200
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i singura solutie.Eu am luat de buna faza cu galeria cumparata ca e desfundata, si am problemele dinainte.

Am sa curat galeria veche f. bine si am sa o pun la loc.Alta munca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te cu ea la cineva care are autogen - sa bage autogenul dintr-o parte in ea, si o sa vezi cum o sa se aprinda tot carbonul si o sa arda.  Atentie mare, de manipulat cu clesti lungi, sau pusa pe menghina etc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stanga am scris "sa verifici iesirea din chiulasa" ( AM GRESHIT, GAURILE SUNT IN RACORDURILE TOBEI NU IN chiulasa) sunt doua "gaurici", printr-una se "alimenteaza" incalzirea galeriei, PRIN CEA DIN STANGA, iar evacuarea in  toba se face prin DREAPTA, am gresit eu sensul de "curgare a gazelor, scuze! Incearca sa bagi "o camasa" de cablu de kilometraj ( fara plastic pe el!) da scurt!!( max 50cm) intr-o bhormashina, si cu turatie mica, incet si cu rabdare , desfunzi  "tzevushca". Degeaba pui autogenul pe ea ca numa inroshesti Klinkerul depus acolo!! Eu, doar cu mash. de gaurit am reushit sa defund tzeava! Doi uamini cam trei ore si sa ai grija ca "sharpele" (cablul de kilometraj) se rasuceste napraznik in jurul degetelor cand "dai turatie"

Modificat de soryn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat galeria pe dinauntru cu bormasina si burghiul ptr beton.Cine crede ca a curatat-o cu sarme si cabluri , poate sa o dea jos deja, sau poate nu a fost prea infundata .

Am avut un dop de zgura de care n-am putut trece decat cu burghiul ptr beton, dupa ce am invartit 10 minute.

Am dat cate 1 gaura in partile galeriei, unde merge drept .(poza 1).Am curatat cu burghiul zgura din ambele parti.

Am sudat 2 capacele peste gauri -argon./electric si sper ca am terminat cu povestea asta.

post-10814-0-07464700-1365620011_thumb.j

post-10814-0-59912600-1365620022_thumb.j

post-10814-0-13289200-1365620035_thumb.j

post-10814-0-23306700-1365620047_thumb.j

post-10814-0-10142000-1365620058_thumb.j

Modificat de althomas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vinzi acuma galeria cumva?:) Si a mea e infundata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat 120 lei pe una care era "buna", ...acum am sa o desfund si pe aia dupa ce fac schimbul.

Te anunt daca va fi de vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Infundata cu o gaurica in mijloc de trecea sarma de 2.

La sarma de 4 , " se indoia la intrare "- trebuia Viagra. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pont primit de la mester broscar batran pentru a verifica daca galeria este sparta (gaurita) sau nu.

Se astupa partea in care vine carburatorul, se intoarce cu capul in jos, se toarna benzina, si se lasa de pe o zi pe alta.

Eu am temeri ca ar comunica tevile intre ele (cea care duce din chiulase la carb, cu preincalzirea), asa ca cea de admisie am umplut-o ochi si cea de preincalzire mai putin. Daca comunica se vor egaliza nivelele.

Oare zgura nu se va "inmuia" de la benzina si se va curata mai usor?

 

Nu stiu cat de buna este metoda si ce roade va da, dar incerc.......

pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!