Jump to content

Polish-are


toni
 Share

Postare recomandată

Salut ai ales foarte bine polishurile

Insa trebuie sa tii cont de urmatoarele precautii, incepe cu cel mai slab polish.

Intindel la viteze mici si mergi pana spre 2000 rpm moment in care trebuie sa il lucrezi pana devine translucid. Dupa care te intorci spre 900 RPM. Ai grija sa nu ramai prea mult timp in acelasi loc.

Daca zgarieturile nu au disparut, iti sugerez sa treci la po203 care este de altfel un polish destinat lacurilor duri gen VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniel_steaua

De aparat ce parere aveti, credeti c-o sa dea randament cu husele pe care le are in dotare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
De aparat ce parere aveti, credeti c-o sa dea randament cu husele pe care le are in dotare?

Ma indoiesc, nu prea pare a fi o masina care sa aiba viteze reglabile, control electronic al turatiei si soft start, lucruri care iti permit sa elimin bine zgarieturile, dar sa lasi si un finish curat in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si eu o solutie de la sonax oare o fi buna de ceva?

post-60607-1274009788_thumb.jpg

Modificat de ovidiu89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si eu o solutie de la sonax oare o fi buna de ceva?

In principiu orice lucru trebuie incercat, daca pasta este cu filleri efectul dispare dupa doua spalari cu spuma activa, daca insa pasta e abraziva, efectul e mai ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata nu am vrut sa ma bag la solutie abraziva. o sa incerc si o sa dau detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-mi rezolv si eu cateva zgarieturi si as avea nevoie de cateva pareri (normal ca am citit tot thread-ul).

Eu am de gand sa procedez in felul urmator:

1. spalat masina cu apa si burete

2. degresat zonele cu zgarieturi si cele cu pete - am un spray de degresare Nigrin (pt. bitum, smoala si alte chestii care se lipesc bine pe vopsea)

3. clatit bine cu apa zonele degresate

4. polishat zonele cu zgarieturi - am un tub de polish Prevent si pernute speciale de polish f. fine Nigrin

5. sters zonele respective cu o carpa curata

6. dat cu ceara - am o cutie cu ceara solida Formula 1

Gresesc undeva ? Ce parere aveti ? Mai exista mici secrete pe care ar trebui sa le stiu ?

Apropo...

Stie cineva cum este mai bine sa freci cu polishul pe zgarieturi ?

In sensul (de-a lungul) zgarieturii sau perpendicular pe ea ?

Multumesc de pe acum celor care vor pierde din timpul lor pt. a-mi raspunde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabuta activitatea pe thread-ul asta...

OK...eu am rezolvat...am facut intocmai cum am scris mai sus...mai putin pasul 6 (ceara), ca n-am mai avut timp.

Impresii:

- a iesit bine, am scapat zgarieturile mai fine si de niste pete...

- nu am reusit sa scot total vreo 2-3 zgarieturi mai adanci (desi nu au trecut de stratul de lac) chiar daca am dat de vreo 3 ori...asta e, poate mai incerc altadata...

- ca procedeu, am frecat bine cu pasta, in principal in lungul zgarieturii, dar am dat si invers...am asteptat cateva minute, dupa care am sters cu carpe speciale fine pana a ramas oglinda...

- e destul de greu, iti trebuie timp si forta...dar prefer asa, decat sa ma duc la service...

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie sa te duci la service trebuie sa te duci la un atelier de detailing specializat.

Uitate mai cu atentie in soare ca sa iti faci o idee daca ceea ce ai prestat a avut rost sau inca ai hlograme si micro zgarieturi pe vopsea.

P.S: pentru o masina intreaga polishul abraziv dat manual, nu este o solutie demna de luat in seama,

Bafta

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabuta activitatea pe thread-ul asta...

Tu chiar vorbesti serios? Are 11 pagini threadul iar eu am setat forumul sa-mi afiseze numar mare de posturi pe pagina. Mie nu mi se pare chiar asa slabuta activitatea...

Polish-ul Prevent contine si ceara, asa ca iti va oferi si ceva protectie, dar la urmatoarea spalare iti recomand sa dai si cu ceara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie sa te duci la service trebuie sa te duci la un atelier de detailing specializat.

Uitate mai cu atentie in soare ca sa iti faci o idee daca ceea ce ai prestat a avut rost sau inca ai hlograme si micro zgarieturi pe vopsea.

P.S: pentru o masina intreaga polishul abraziv dat manual, nu este o solutie demna de luat in seama,

Bafta

Normal, la atelierele alea ma refeream...specializate, dar si cu preturi "speciale"...mai ales in Bucuresti...

Oricum am facut doar cateva portiuni de caroserie, nu toata masina, ca nu era nevoie... Am facut capota, portbagajul si vreo 2 portiuni de usi...

M-am uitat chiar in soarele de azi dimineata si arata perfect...poate pt. ca NU am frecat cu miscari circulare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nightrayder

Salut!

Vopseaua masinii mele e fara stralucire, matuita ... daca ii dau un polish la un atelier de detailing specializat (m-am interesat, e 350 lei in Iasi) imi va oferi o culoare metalizata ... sau trebuie o vopsire completa?

Nu am imperfectiuni pe vopsea, doar nu-mi place nuanta culorii, parca e spalacita.

P.S. Apa de ploaie nu face bule mici pe caroserie, cum am citit ca ar trebui sa faca :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, la atelierele alea ma refeream...specializate, dar si cu preturi "speciale"...mai ales in Bucuresti...

Oricum am facut doar cateva portiuni de caroserie, nu toata masina, ca nu era nevoie... Am facut capota, portbagajul si vreo 2 portiuni de usi...

M-am uitat chiar in soarele de azi dimineata si arata perfect...poate pt. ca NU am frecat cu miscari circulare...

Daca te duci la ateliere dupa pret, si calitatea tot dupa pret o sa o primesti.

Valabil si pentru colegul din Iasi, la 350 ron o sa te alegi cu o groaza de holograme, si microzgarieturi, nu te astepta la cine stie ce rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau am inceput sa vorbim de sute de lei de parca ar creste prin copaci ?!

Nu intram in detalii despre cum castiga unul sau altul banii...oricum fiecare are o parere proprie si in general supraevaluata despre cat valoreaza munca lui...dar sa ajungi sa dai un salariu pt. a face masina sa luceasca putin mai mult mi se pare cel putin exagerat, ca sa nu zic stupid...

Paradoxul este ca desi in vest salariile sunt mult mai mari decat in Romania, cei de acolo sunt mult mai atenti cu banii lor...si ii folosesc mai inteligent...poate de aceea ei se vor duce tot mai sus si noi tot mai jos...

Eu nu zic ca nu sunt cazuri in care nu mai ai ce face - masina e prea varza sa poata fi facuta individual "in parcare", dar pentru portiuni mici si zgarieturi fine, daca te inarmezi cu rabdare si cateva solutii bune, ai rezultate multumitoare...mai ales in conditii de criza...

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot suntem off-topic si vorbim de vest... In vest nu sunt chiar atat de "educati" incat sa-ti zgarie masina in parcare doar pentru ca... "asa are el chef".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Stai tu linistit ca se intampla si la ei multe grozavii, inclusiv aruncat decapant si vopsea pe masina... :Driver:

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este dat de piata nu neaparat de calitatea lucrarii.Daca de exemplu de cei 350 de lei vi se oferea un polish si ceara pretul este ok.Daca dupa polish+ceara optati si pentru alte tratamente ale vopselei pretul creste.

In tara exista diferente de pret intre serviciile de detailing.Piata regleaza acest fenomen.De ex in Iasi nu poti cere pentru un detailing exterior acelasi pret pe care-l ceri de ex in Bucuresti.

In Bucuresti sunt diferente de pret uriase.In Pipera exista o firma care cere undeva la 1800 lei pentru un detailing exterior dupa cum exista si firme care au un pret de pornire de la 350 lei.Credeti ca exista vreo diferenta de calitate intre detailing-ul scump si ieftin? Va raspund tot eu si ma puteti crede pe cuvant pentru ca fac parte din fenomen. NU EXISTA NICIO DIFERENTA.

Se folosesc aceleasi paste de polish si in mare aceleasi ceruri.Diferenta este data de puterea economica.

Am intervenit in discutie pentru ca cineva cauta sa induca ideea ca daca este ieftin este slab calitativ.NIMIC MAI NEADEVARAT.

Ma poate contrazice cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este dat de piata nu neaparat de calitatea lucrarii.Daca de exemplu de cei 350 de lei vi se oferea un polish si ceara pretul este ok.Daca dupa polish+ceara optati si pentru alte tratamente ale vopselei pretul creste.

In tara exista diferente de pret intre serviciile de detailing.Piata regleaza acest fenomen.De ex in Iasi nu poti cere pentru un detailing exterior acelasi pret pe care-l ceri de ex in Bucuresti.

In Bucuresti sunt diferente de pret uriase.In Pipera exista o firma care cere undeva la 1800 lei pentru un detailing exterior dupa cum exista si firme care au un pret de pornire de la 350 lei.Credeti ca exista vreo diferenta de calitate intre detailing-ul scump si ieftin? Va raspund tot eu si ma puteti crede pe cuvant pentru ca fac parte din fenomen. NU EXISTA NICIO DIFERENTA.

Se folosesc aceleasi paste de polish si in mare aceleasi ceruri.Diferenta este data de puterea economica.

Am intervenit in discutie pentru ca cineva cauta sa induca ideea ca daca este ieftin este slab calitativ.NIMIC MAI NEADEVARAT.

Ma poate contrazice cineva?

Da eu te contrazic, si ar fi trebuit sa subliniezi ca diferenta este sau ar trebui sa constea in mana de lucru , ca degeaba ai scule, locatie si produse de prestigiu daca nu stii sa le folosesti. Si apropos nu stiu exact cu cate ateliere de detailing ai stat tu de vorba insa sa stii ca mai exista firme care se respecta in tara asta, firme care folosesc spre exemplu ceruri precum zymol, swissvax, deci prin definitie ceruri care nu se dau chiar pe orice masina. Asa ca, desi ai dreptate cu faptul ca marea lor majoritate folosesc ca polishuri si bureti Menzerna sau 3M, sa stii ca mai exista cateva foarte putine firme care foloesc si alte: Polishuri, Sampoane, Ceruri, etc.

Vorbeai mai devreme de firma din pipera (eu stiam de 2000 RON detailingul la ei :) ), care folosesc in general 3m ca polishuri dar ca bureti si lavete sa zicem folosesc produse no name, nu am sa inteleg niciodata chestia asta de exemplu.

Dupa cum ziceam, si subliniez inca odata mesterul defineste locul, de aceea va spun tuturor, nu va duceti sa va polishati masina pe baza de pret. Incercati sa vedeti lucrarile pe care le-a facut omul, sa vedeti cum stie sa corecteze defectele de pe vopsea, cat va taie din vopsea, daca verifica sau nu ce grosime are vopsea+lac pe masina inainte, daca stie sa va dea o estimare realista de timp, si o estimare realista cu inlaturarea defectelor de pe masina.

Parearea mea este ca orice detailer trebuie sa isi intrebe clientul ce vrea, sau daca clientul nu stie, sa i se explice ce si cum......

Bafta tuturor

Mai am o nelamurire: Cate dintre firmele care fac polish pe 350 RON iti decontaminteaza masina cu argila, sau iti decontamineaza bitumul inainte sa se apuce de polish?Cate dintre aceste firme dau ceara pur si simplu, cate dintre aceste firme ofera dressinguri pentru plastice, geamuri, vopsea, etc. Eu din ce am stat de vorba undeva la 90% nu fac nici unul din tratamentele enumerate mai sus, ba mai mult nivelul de corectie include gratis holograme, microzgarieturi si altec chestii, iar din ce imi explica mie acesti oameni, clientii vad un polish ieftin ca pe o alternativa la revopsire, sau cel mult ca pe un luciu...........

Modificat de colin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu te contrazic, si ar fi trebuit sa subliniezi ca diferenta este sau ar trebui sa constea in mana de lucru , ca degeaba ai scule, locatie si produse de prestigiu daca nu stii sa le folosesti.

Tu trebuia sa subliniezi acest lucru atunci cand aruncai cu noroi in munca colegilor de breasla, cand spuneai asa " Valabil si pentru colegul din Iasi, la 350 ron o sa te alegi cu o groaza de holograme, si microzgarieturi, nu te astepta la cine stie ce rezultate." fara sa stii exact experienta si indemanarea celui care a facut acel detailing.Vorbesti despre estimari corecte, 350 de lei a fost estimarea corecta pentru un golf 3 in 3 usi cu vopseaua fara prea multe defecte.Ma poti crede pe cuvant, pentru ca eu cunosc firma cu pricina si iti pot garanta ca baietii de acolo fac detailing de cativa ani si au sute de masini in portofoliu lucru pe care nu-l pot spune despre unii detaileri care folosesc zymol si swissvax doar pentru a creea impresia ca ceea ce este scump este si bun.Am dreptate aici colin?

Vorbeai mai devreme de Mr Cap (eu stiam de 2000 RON detailingul la ei smile.gif ), care folosesc in general 3m ca polishuri dar ca bureti si lavete sa zicem folosesc produse no name, nu am sa inteleg niciodata chestia asta de exemplu.

Domnule Colin, un amanunt important pe lumea aceasta este respectul Nu te-ai putut abtine nici mai sus, cand ai facut referire la Mr. Cap.Cunoastem cu totii amanunte, unii despre ceilalti, dar nu le facem publice.Ghici de ce?

Mai am o nelamurire: Cate dintre firmele care fac polish pe 350 RON iti decontaminteaza masina cu argila, sau iti decontamineaza bitumul inainte sa se apuce de polish?Cate dintre aceste firme dau ceara pur si simplu, cate dintre aceste firme ofera dressinguri pentru plastice, geamuri, vopsea, etc

Eu decontaminez cu argila toata masina, ofer si dressing exterior, dressing pentru vopsea nu ofer :) ofer in schimb polish+glaze+sealant+ceara.Pentru un golf 3 cu vopseaua nu foarte afectata ofer toate aceste servicii.Stii de ce?

Pentru ca-mi raman suficienti bani pentru o zi de munca.

Incercati sa vedeti lucrarile pe care le-a facut omul, sa vedeti cum stie sa corecteze defectele de pe vopsea, cat va taie din vopsea, daca verifica sau nu ce grosime are vopsea+lac pe masina inainte, daca stie sa va dea o estimare realista de timp, si o estimare realista cu inlaturarea defectelor de pe masina

Unde sa vada clientii lucrarile pe care le-a facut detailerul? Pe forum? In poze? :) o mare vrajala si tu stii asta.

Cum sa-si dea seama clientul daca detailerul stie sau nu sa corecteze defectele de pe vopsea, sau cat sa taie din vopsea? Unii oameni au si alte preocupari in viata asta, nu trebuie sa invete despre procedurile pe care trebuie sa le urmeze un detailer.

Si apropos nu stiu exact cu cate ateliere de detailing ai stat tu de vorba insa sa stii ca mai exista firme care se respecta in tara asta, firme care folosesc spre exemplu ceruri precum zymol, swissvax, deci prin definitie ceruri care nu se dau chiar pe orice masina.

Am stat de vorba cu toate atelierele de detailing din tara.Am facut acum cateva luni un forum despre detailing impreuna cu 5 prieteni care au firme de cosmetica auto.Pe acest forum au venit aproape toate firmele de detailing din tara, sunt prezente vreo 20 firme de detailing

Zymol si swissvax cerurile despre care tu vorbesti se dau pe orice masina.Pot face si un calcul. Cu zyoml concours la care tu faci referire, poti ceruii approx. 30 de masini. Daca de ex vorbim despre o medie de 400 lei pe masina este vorba de 12000 de lei incasati dupa un serviciu de detailing exterior.Ceara costa 800 de lei.Deci chiar se poate da pe orice masina ceara pe care tu o folosesti.

Daca vrei sa fi cu adevarat "smecher" poti cumpara Zymol royale glaze O CEARA DE $8,416.00

Modificat de ozcarwash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Usor usor baieti.

Conform regulamentului

4. a) Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.000 RON o polishare tine de domeniul trecutului glorios de creditare in nestire,echivalentul unei garsoniere de 80.000euro in berceni.

Au trecut timpurile alea in care toate preturile erau nesimtit de umflate,mai ales in B unde nesimtirea la unele servicii e groasa rau.Vad ca unele firme/retaileri sau prestatori au ramas nostalgici la acele vremuri de inflorire si nu revin cu picioarele pe pamant

Unde o fi atata arta sa dai cu o masina cu burete pe caroserie,si sa ai niste cunostinte generale de a aplica solutiile...mai ales ca musteste netu de tutoriale mura-n gura si explicate laborios.

Modificat de iorgunicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma faci sa rad amice,

daca era asa usor oricine facea asta acasa.

Te rog sa ma crezi pe cuvant pana in momentul cand o sa experimentezi singur

detailingul nu se rezuma la a da cu burretele pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Revin cu rugamintea de a va abtine in a categorisi si (mai ales) in a va face publicitate

Va reamintesc ca aceasta este o arie tehnica, nu de promovare a produselor/serviciilor oferite de unu' si altu'

Urmatoarele posturi vor fi sanctionate conform Regulamentului

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut detailing exterior doar o singura data la fostul A6. Pot spune ca inafara de un spatiu corect iluminat, substantele necesare(sampon, degresare,argila, sealant, polish) si o gramada de rabdare nu prea mai ai nevoie de altceva. Asa ca preturi de peste 5 milioane pt un detailing exterior mi se par deja nave spatiale maiales ca vb de Romania(Bucuresti), unde daca ai spalat masina in 2 ore o ai la fel de prafuita. Asa ca sa o lasam balta cu calitatea face pretul.... Totul tine de cat de dedicat si rabdator e cel ce face lucrarea. Cum poate cineva spuenc a pt munca fie si de 8 ore la o masina pt exterior sa ceri 18 milioane...

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti voi, notiunea "pret corect" inseamna pt. fiecare altceva si de aici apar problemele...

Cine stabileste cand un pret e "corect" ???

Cei care cer sau cei care dau ?

Hai sa facem un calcul simplu:

Un salariu mediu in Romania este 2000 RON (adica pt 20-22 de zile de munca)...nu intram acum in detalii despre importanta muncii fiecaruia...daca e mai important sa dai luciu unei masini decat sa salvezi viata cuiva intr-un spital, de exemplu...

Iar "unii" cer pe un "polish adevarat", care se face cam intr-o zi de munca undeva intre 500 si 2000 RON...

Va intreb eu pe voi...cat tupeu trebuie sa ai ca sa ceri tu (generic vorbind), care dai luciu unei masini intr-o zi, banii pt. care lucreaza o jumatate de luna sau chiar o luna un medic sau un profesor...de ex. ???

La preturile astea, cu care s-au obisnuit unii, s-a ajuns din cauza baietasilor de cartier, interlopilor, etc...care obtin banii din fel si fel de combinatii...si pe cat de usor ii castiga pe atat de usor ii arunca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!