Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Stie cineva ce culoare trebuie sa fie I-ul de la 2.0 TDI Euro 6? Saptamana viitoare primesc un 2.0 TDI fara inscriptionare si intre timp am comandat inscriptionarea la Midocar. A venit cu I argintiu. Pe configuratorul nemtesc I-ul este rosu, in trafic am vazut ieri o masina cu I rosu insa pe mobile.de toate au I-ul argintiu. Inainte sa montez as prefera sa stiu cum este corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati cai ai ar fi corect un i rosu, dar mai bine il lasi clean look.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca dau comanda de masina o sa scot toate inscriptionarile si tu le pui la loc? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce  sa le scoti cand o poti comanda fara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le vand pe urma in targ! Glumesc... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce le-ai scoate?

Nu e ca si cum vorbim de vreun Cayenne sau Panamera Turbo S pe care vrei sa-l tii incognito.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca arata mai clean..si se pare ca sunt destui care isi doresc acest lucru din moment ce producatorul ofera aceasta optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@JUG: pt ca asa e la moda, iar moda dicteaza in ziua de azi, din pacate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are moda? Mie-mi place fara sigle, ca e la moda sau nu... Eu nu-mi iau masina pentru vecini, o iau pentru mine spre deosebire de altii (nu zic de voi). Sunt modele gen GTI care au o singura sigla pe spate, aceea cu "GTI". Si e chiar ok asa si e chiar elegant.

 

Dar uitati-va la un model gen O3 RS, pe spate are trei sigle "Skoda", "Octavia" si "vRS". Pai nu vi se pare mult? Mai ramanea sa puna un TSI/TDI in al patrulea colt al portbagajului si devenea carte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ales optiunea "Fara inscriptionare model si motorizare" si uite ca habar nu aveam ca e o moda: inscriptionarea este cumva asimetrica si asta nu mi-a placut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, fiecare alege dupa cum ii place, insa nu prea am priceput ideea asta daca nu vrei:

a. sa pastrezi masina incognito din motive importante;

b. clean look(insa aici cei mai multi sunt cei care aleg clean look pe masini foarte mult modificate la exterior, iar disparitia siglelor ajuta la scoaterea din multime si la o oarece "camuflare").

 

 

Nu am dat intamplator exemplul cu Cayenne. Am un prieten cu Turbo S care a ales ca masina sa vina fara embleme pentru simplu fapt ca vrea sa para Diesel sau V6 si, dupa cum cred ca stiti, intre V6/Diesel si Turbo S e diferenta de la simplu la dublu(80k vs 170k EUR). Asadar, pe el il inteleg ca nu vrea sa iasa in evidenta si isi doreste partenerii lui de afaceri/ vecinii sa nu aiba o impresie nepotrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, am configurat o alta masina decat ce o sa-mi vina sapt. viitoare. Din pacate masina comandata in martie nu se poate livra in Romania. Atunci am decis sa nu aleg optiunea eliminarii siglelor. Pur si simplu o vroiam asa cum arata in orice poza "promo", fara decizia de mascare a modelului. In majoritatea tarilor europene am vazut ca nu se alege eliminarea mesajelor de pe spate. Cred ca pe acolo nu-si bat atat de mult capul cu vecinii. :)

Fiind nevoit sa accept o alta masina decat ce am configurat, am incercat sa pastrez decizii initiale. Tot ce vreau, este sa aflu corectitudinea literei I. Sa fie rosie sau sa fie argintie? :)

Modificat de zona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau cred ca era cu i rosu. Dar nu sunt expert.

 

@Jug, pai acelasi lucru e valabil cam pentru toate masinile care au o versiune de top mai puternica: Golf cu GTI, Leon cu Cupra, Octavia cu RS etc etc. Si in toate cazurile astea, variantele de top sunt lejer duble ca pret fata de variantele de baza. Deci logica se pastreaza si la clasele mai mici.

 

Gandeste-te ca-ti iei o Octavia RS Combi si ii scoti siglele... N-o sa te ia nimeni in serios dpdv al performantelor si totusi... :) (si doar cunoscatori ai modelului isi vor da seama ca totusi ai un motor mai potent). Iar treaba cu impresia partenerilor de afaceri o mai inteleg (putin), dar cea cu vecinii eu chiar nu o pricep. Ce ma intereseaza pe mine parerea "lu' vecinu'" de bloc/casa/vila despre masina pe care o conduc eu? Nu-mi mai merg injectoarele mie daca nu-i place lui masina sau mai castig 2 cilindri in plus daca-i place? :P

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ... fara embleme pentru simplu fapt ca vrea sa para Diesel sau V6 si, dupa cum cred ca stiti, intre V6/Diesel si Turbo S e diferenta de la simplu la dublu(80k vs 170k EUR).

 

La fel de mare e si diferenta dintre un Golf de 15,000 si unul de 30,000. ;)

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ia ganditi-va cati oameni sau vecini de la bloc sau din zona in care sta un posesor de Golf de 15000EUR si-ar da seama ca "ti-ai" luat un GTI sau un Golf cu multe optiuni, a carui valoare e de fapt de 30000EUR, respectiv cati oameni sau vecini si-ar da seama ca amicul meu are de fapt Turbo S(170000EUR) si nu un V6. Pentru majoritatea oamenilor, nu exista diferente, "e tot Golf, dom'ne", in schimb pentru altii sare imediat in ochi emblema cu Turbo S care valoareaza >80000EUR(vorba vine).

"Vorbim discutii", dar mnah, am fost si eu printre participanti si vroiam sa lamuresc dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa iesi in evidenta nu iti cumperi porsche deoarece majoritatea nu fac diferenta intre un sh de 30.000 si unul nou de 170.000.

End of offtopic.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai la bloc si iti cumperi masina de doua ori mai scumpa decat apartamentul nu poti fi decat ridicol.

Cat despre cei care te iau sau nu in serios daca ai sigle sau nu pe masina cred ca e o falsa problema. 90% dintre soferi nu dau doi bani pe asta, iar ceilalti oricum au masini mult mai puternice si iarasi nu te iau in serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

 

Urmaresc sectiunea golf 7 a forumului de ceva vreme si m-am hotarat sa comand si eu o masina. Inainte insa am nevoie de cateva sfaturi:

 

1. Intre park pilot si camera rear-assist (care vad ca lipseste din configurator) care vi se pare mai folositor (la marche arriere)?

2. Aveti idee ce se intampla cu parbrizul incalzit, de ce lipseste? (midocar sau poro nu au avut un raspuns la intrebarea asta)

3. Inteleg ca la dsg deja exista cateva moduri presetate care pot fi folosite (normal, sport...). Optiunea "Selectarea modului de conducere" aduce ceva nou? (nu voi avea suspensie cu reglare adaptiva DCC)

 

Configuratia mea e un 1.4 TSI 122, dsg, highline cu optiunile:

 

Aer conditionat automat Climatronic

Faruri Bi-Xenon cu lumini de drum LED

Jante aliaj usor "Dijon" 7J x 17

Pachet iarna

Pachet lumini si vizibilitate

Radio CD Composition Media

Suspensie sport

Usi si capitonaj usi culoare shetland

Volan multifunctional piele (3 spite

 

Mai stau in cumpana si pentru "Lampi spate rosu inchis cu LED si iluminare placuta inmatriculare spate cu LED"... ramane sa ma hotarasc.

 

Multumesc.

Modificat de d00ku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

1. Eu am camera si mi se pare excelenta pentru parcare cu spatele, vezi efectiv masina din spate - a fost doar un moment cand am dat cu spatele si nu m-am uitat in camera decat cand eram foarte aproape si am pus frana, atunci m-am gandit ca erau buni senzorii, care iti semnalizeaza obstacole indiferent daca te uiti tu pe camera sau nu; plus ca ai si pe fata, unde simt nevoia cateodata, mai ales la bordurile inalte, peste care g7 nu trece; nu stiu daca senzorii vad bordurile in fata, poate ne spune cineva care are senzori;

 

3. DSG fara "selectarea modului de conducere" are doar doua moduri: Drive si Sport (selectabile prin tragerea manetei inapoi scurt), optiunea "Selectarea modului de conducere" (dupa cum s-a mai spus), are 4 moduri (daca nu ai DCC, atunci ar fi 5): Normal, Eco, Sport si Individual, care regleaza pe langa raspunsul cutiei DSG si taria volanului (asta mi se pare cel mai esential, pe autostrada merg pe Individual cu setarea volanului pe Sport), setarea xenoanelor (probabil raspund mai rapid si se regleaza un pic mai sus, banuiesc, nu mi-am dat seama, nu am mers pe Sport noaptea) si setarea aerului conditionat (nu mi-am dat seama de diferente, probabil ca in Eco merge mai incet aerul conditionat ca sa consume mai putin);

 

De ce vrei suspensie sport? Suspensia normala este destul de taricica, mai ales in oras se simte, iar pe curbe se tine foarte bine. Pe de alta parte motorul de 122 cp nu este cine stie ce sportiv asa ca nu stiu cat te gandesti ca vei alerga cu masina.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Multumesc pentru raspuns. Suspensia sport este obligatorie la jante mai mari de 16.

Am inteles optiunea cu selectarea modului de conducere. Pentru 120 euro pare ca merita. Se simt diferente intre cele 4 moduri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se simt diferentele, pe Sport masina se simte cu totul altfel, schimba la 3mii, 4 mii sau 5-6mii, depinde cum o calci, volanul e mai dur, este modul in care-ti aduce cea mai mare placere de condus, eu il folosesc pe curbe (gen valea oltului), cand e liber bineinteles, si la depasiri; Eco iti schimba intr-a 7-a mai repede decat o face si D-ul (care oricum schimba prea repede imho), trebuie sa apesi mai tare ca sa retrogradeze, este potrivita doar daca vrei sa mergi linistit la drum intins (desi eu prefer D la drum intins) sau daca vrei un consum mai mic in oras, dar Eco tine masina subturata si iar nu-mi place, pe manual obtii un consum mai bun; Individual iti setezi singur, eu pentru autostrada am setat volan Sport, cutie Eco si A/C normal;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Intre park pilot si camera rear-assist (care vad ca lipseste din configurator) care vi se pare mai folositor (la marche arriere)?

2. Aveti idee ce se intampla cu parbrizul incalzit, de ce lipseste? (midocar sau poro nu au avut un raspuns la intrebarea asta)

 

Din informatiile mele camera rear-assist inca nu este disponibila. Daca tii neaparat poti sa o comanzi, doar ca masina nu intra in productie pana nu se rezolva problema, cu alte cuvinte s-ar putea sa primesti masina la primavara. Posibil ca si cu parbrizul incalzit sa fie o problema asemanatoare, cu toate ca eu personal nu am informatii in acest sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, cred ca pot sa traiesc fara parbriz incalzit. 

Poate cineva sa dea mai multe detalii despre park pilot? Cum vi se pare comparat cu camera?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!