Jump to content

Altea


miriamtoyo
 Share

Postare recomandată

Iata cateva poze:

poza cu ce se vede din masina in oglinda cu lampa suplimentara ON

respectiv cata lumina da lampa suplimentara :Driver:

respectiv cu lampa sulimentara OFF/acoperita ca sa intelegeti cata lumina da lampa originala, ;)

PS:Nu am nu stiu ce tehnica pentru fotografie de noapte, asa ca pozele sunt cam zgomotoase. Mentionez ca am utilizat doar modul auto in toate pozele, fara discriminare.

post-82454-0-03816700-1303590280_thumb.j

post-82454-0-15953700-1303590284_thumb.j

post-82454-0-43826300-1303590289_thumb.j

post-82454-0-73984400-1303590293_thumb.j

post-82454-0-98429800-1303590298_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stegosaurus

    15

  • alteacupra

    9

  • Hubertus

    8

  • miriamtoyo

    7

:coolpics:

Pozele sunt mai mult decat elocvente; se vede clar ca becul din fabrica de marche arri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Altea XL au rezolvat problema, avand alte triple.

Nemultumirea mea: la masina veche (Skoda) bricheta era alimentata permanent, se poate face si aici la fel din VCDS sau trebuie sa umblu la cablaj?

Erau niste setari la 09 Central elctronics apropo de timpul dupa care se deconecteaza terminal 15 parca.

Eu am un incarcator de telefon sau o statie pe bricheta si la fiecare oprire a motorului se duce pe canalul implicit si trebuie butonata

Modificat de Gabriel DIACONU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Seat Altea are gard la sol 14 cm ! :)

pentru mai multe info http://www.carsdatas.com

gasiti acolo toate marcile auto cu date complete

Modificat de wasexx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Wasexx la o prima privire la adresa indicata, in ceea ce priveste garda la sol /ground clearance pentru Seat Altea pot vedea ca seturile de date oferite sunt incorecte.

Toate motorizarile listate acolo prezinta constant 14 cm ca fiind garda la sol indiferent de motorizare benzina vs. diesel, sau anii de productie.

Cu siguranta asta informatie nu este consistenta cu realitatea.

1.6 FSI (102 Hp)

1.9 TDI (105 Hp)

2.0 FSI (150 Hp)

2.0 FSI (150 Hp) Tiptr.

2.0 TDI (140 Hp)

2.0 TDI (140 Hp) DSG

2.0 TDI (170 Hp) DPF FR

2.0 TFSI (200 Hp) FR

Motorizarile diesel vs benzina pot prezenta diferente de greutate semnificative. La Altea diferentele merg pana la 150 de kg, diferente de fapt distribuite majoritar pe puntea fata a masinii.

Suplimentar motorul diesel este mai voluminos decat cel pe benzina, etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Tocmai am scapat de nemultumirea cu garda mea la sol prea joasa instaland inaltatoare de 2 cm pe fata deocamdata (click aici pt detalii)

Acum imi intra si mie masina in garaj, fara sa mai ating ..iar pe drumurile din Romania stau chiar ceva mai relaxat.

Din punctul meu de vedere masina nu a pierdut nimic la capitolul stabilitate in curbe si nici nu arata ciudat pe drum drept din pricina inaltarii.

:cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe Altea Stylence Sport-UP 2.0 TDI (140 Hp) DSG am patru buline(2 albe si 2 rosii) am verificat pentru ca aveam o problema cu unul din arcurile de pe spate(sa rupt prima spira). Unul nou m-ar ajunge circa 200ron, oricum le voi schimba pe amandoua

post-7745-0-87324800-1314790215_thumb.jp

Modificat de SAMSON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stegosaurus, ai ales sa inalti garda la sol doar pt. a putea intra in garaj sau au fost si alte motive? Cum se simte masina inaltata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garajul nu era tocmai motivul principal, ca acolo isi tine tata mai mult masina :) Probleme erau pe drumurile de la noi: denivelarile, gropile din asfalt, ori valurile in care faci balans si lovesti cu botu.

Asta ca sa nu mai vorbesc ca nu imi venea sa ies la iarba verde pentru ca foarte greu puteam merge/parca mai offroad.

La cei 12 cm cat avea initial masina, era foarte usor sa ating la diverse denivelari pe drumuri nationale in Romania pe timp de vara.(cu 2-3 persoane in masina)

Iarna nici nu mai vorbesc era foarte usor sa ating atat cu botu cat si cu pragurile peste denivelari relativ mici (cel putin la praguri distanta fata de sol se micsora bine datorita apei inghetate la praguri)

Dupa inaltare personal nu simt nici o diferenta in comportamentul dinamic al masinii, chiar daca practic s-au redistribuit ceva mase pe acolo.

Am facut deja 4000km, inclusiv pe drumuri de munte (am fost in vacanta in Muntenegru) cu viteza, pe ploaie, etc .. pana acum nu am de ce sa ma plang.

Imi place sa pilotez repede pe drumuri bune(tocmai din acest motiv am luat Seat cu 140 cai), dar nu sunt tocmai cel mai sportiv tip din cartier.

Suspensia la masina mea o gasesc destul de rigida si relativ neplacuta la bumpere/denivelari, probabil ca asta este si motivul pentru care masina sta bine pe drum chiar inaltata.

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceeasi problema ca cea discutata in posturile ulterioare o am si eu la a mea Altea (2006, 65000 km). Garda la sol la 1.6i e extraordinar de joasa. Fostul proprietar mi-a spus ca e SportUp masina, ceea ce nu a fost confirmat de service. Deocamdata nu am masuratori, dar voi reveni maine cu cifre. Ideea e ca am luat cu bara fata, stanga o caramida culcata in pozitia ei normala, orizontal. Mi se pare inacceptabil. Si intre roata si pasajul aripii nici nu am loc sa bag un deget. Mai am probleme si pe la vulcanizari ca nu intra cricul sub masina, si trebuie sa mai ridic eu un pic de ea. La service mi s-a spus ca e suspensia originala. Am de gand sa schimb cat de curand suspensia integral. desi unii zic ca da bine masina lasata, eu nu sunt de aceeasi parere, fiind inconfortabila si pe soselele un pic sparte/crapate. Pun o poza cu problema.

http://postimage.org/image/uk1s5syhx/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cerbu am inteles ca ai o problema cu garda la sol, dar cat este in cm? ai masurat-o? daca nu, te rog fa efortul si masoara fata,spate apoi publica aici datele (ca sa documentam si pantru altii).

Apoi te rog trece si ce fel de anvelope utilizezi .. si rotile/anvelopele pot sa iti creeze probleme cu garda la sol.

Vezi tot pe pagina asta postul lui SAMSON, poti compara si tu ce cod de culori apare pe arcurile tale fata de ceea ce a raportat el.

Detalii cum am inaltat eu 2 cm fata , gasesti la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac ieri si cateva poze si sa masor si distantele de la sol in cateva puncte. Mentionez ca acum am pe masina gumele de iarna pe jante r15 (195 65). Aceeasi problema o am si cu cele de vara, cu aceleasi dimensiuni si am avut-o si cu 205 55 r16 si cu 215 45 r17. Masina statea la fel cu toate randurile de jante de le-a avut pe ea. Rezultatele:

Seat Altea 1.6i 2006, echipare Reference

- stanga fata, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 12,9 cm

- dreapta fata, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 13,3 cm

- roata stanga fata, de la jumatatea aripii la sol - 64,9 cm

- roata dreapta fata, de la jumatatea aripii la sol - 64,9 cm

- roata stanga spate, de la jumatatea aripii la sol - 63,6 cm

- roata dreapta spate, de la jumatatea aripii la sol - 64,8 cm

- stanga spate, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 16,5 cm

- dreapta spate, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 16,8 cm

Am avut sansa ca langa mine sa fie parcat un Toledo al unui vecin, fabricatie 2006, 1.6i, echipare Reference (aceeasi Marie, cu fundul mai mare). Am reusit sa fac si la el o mica masuratoare doar pe partea dreapta (sa nu iasa omul la geam sa urle ca vreau sa ii sutesc capacele).

- dreapta fata, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 17,8 cm

- roata dreapta fata, de la jumatatea aripii la sol - 67,5 cm

- roata dreapta spate, de la jumatatea aripii la sol - 68,5 cm

- dreapta spate, sub bara, in puctul cel mai jos (langa roata) - 22,6 cm

Mi se par foarte diferite valorile, ceea ce inseamna ca pana la urma a mea e trantita. Sau sa fie vreo diferenta clara intre Altea si Toledo la suspensii?

De asemeni, am observat ca la mine sta foarte jos scutul motor, fiind cea mai joasa parte din toata masina. La voi cum e, e aliniat cu burta sau sta tot jos? Poze.

06112011038.th.jpg 06112011037.th.jpg 06112011036.th.jpg 06112011035.th.jpg 06112011034.th.jpg

06112011033.th.jpg

Modificat de cerbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat..

Altea 1.6, 2005, suspensie standard (se vad marcajele in poza), jante Allioth 17 inch - spatiu intre anvelopa si buza aripii cam de 4 degete inaltime.

Cu jante Vega, 16 inch, aproximativ aceleasi valori.

Sunteti siguri ca masina / masinile nu au suspensie sport sau vreun defect (amortizor deteriorat etc)?

post-6090-0-95225500-1320650436_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede in ultima poza, la mine nici nu se vede arcul printre roata si aripa. Deteriorata nu e suspensia, pentru ca masina se tine destul de bine si nu face nazuri nici pe denivelari, nu bate/troncane, are destula stabilitate pe drum. Nu stiu daca au fost cumva schimbate arcurile/amortizoarele. O sa incerc sa o ridic pe cric sa vad ce cod de culori am pe arcuri si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate vad ca masina ta este mult mai joasa decat a fost mea. Aparent pe spate ai cu 4 cm mai putin decat mine :o, la iarna o sa fie grav daca mergi la munte ..

Masina sta mai inaltata sau mai lasata din arcuri (fata, pe spate mai pot fi niste inaltatoare la amortizoare). Daca ai acelasi cod cu Starchaser, este foarte posibil ca fostu proprietar sa fi taiat din spirele la arc.

Esti sigur ca nici pe fata nici pe spate nu ai arcuri cu reglaj care permit reducrea garzii la sol?

Fa niste poze detaliate cu arcurile si punele pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa stati linistiti ca masinile nu au nimic; acelasi soc l-am avut si eu cand m-am dus cu masina prima oara la o intalnire Seat si am vazut ca masina mea(cumparata noua) si altele sunt mai joase decat altele de acelasi model si/sau cu acelasi motor. Sincer nu ma deranjeaza dar trebuie sa am grija la denivelari mai ales cand masina e incarcata "ochi", asta e...

Ah... sa nu uit: luna trecuta am descoperit(ITP-ul) ca mi s-a rupt un arc pe spate/stanga, am cumparat imediat 2( se recomanda a se schimba ambele arcuri de pe aceasi axa) si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca si cel de pe dreapta era rupt(asta nu se vedea, doar cand am vrut sa-l dau jos sa-l schimb).

Ce vreau eu sa spun este ca nici cu arcurile rupte masina nu s-a lasat si nici nu a facut vre-un zgomot...ceva!

Singurii in masura sa ne lamureasca sunt cei de la SEAT, de ce acelesi masini cu aceleas motor sau aceasi varianta, model de echipare sunt mai lasate decat altele?

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu arcurile rupte am auzit-o prima data pe forum la VAG, cum va explicati ca aici se rup arcurile intr-o veselie si la alti producatori nu au aproape nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa. Am avut Peugeot 406 2003 si cand m-am dus sa schimb placutele de frana pe spate mi-a spus mecanicul ca am ambele arcuri rupte. La fel am patit si cu Opel Astra cabrio, se tot auzea un zdranganit pe spate. Am ajuns in cele din urma la service si aveam un arc rupt si bucata aia de spira care se rupsese juca in oala arcului. Se intampla si pe la altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!