Jump to content

Altea


miriamtoyo
 Share

Postare recomandată

Pe mine chiar nu ma intereseaza astfel de maruntisuri. In schimb sunt foarte importante elementele de siguranta( abs, esp , etc, directia si frane asitate, aitbaguri , compoztitia masini , Euroncap, etc) motorizare( cu tot ce cuprinde de la consum pana la senzori), designul si spatiul ( confortul as putea zice).

PS am vazut un accident cu un Altea . Acesta a lovit ceva frontal si nu s-a declansat airbagurile( cred ca problema mai veche era) , botul facut praf, stalpul stanga praf, masina deformata pe stanga si soferul si pasagerul absolut nicio zgarietura. La securitate parerea, sisteme de siguranta, mod de condus, motorizare, consul, spatiu , design mea este 10++++++++

Apropo cati km aveti cu masinile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • stegosaurus

    15

  • alteacupra

    9

  • Hubertus

    8

  • miriamtoyo

    7

Altea are 5 stele la NCAP pe cand leonul are 4 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este , Altea are 5 * datorita constructiei partii din fata a vehiculului, care este mai prietenosa cu un eventual trecator. Multi zic ca nu ii intereseaza acest aspect, dar este un mare plus pentru Altea.

P.S scuzati greselile de la postul anterior, scriam de pe un alt calculator.

Modificat de alexrider
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Eu sunt destul de multumit de Altea mea totusi cu o mica mare nemultumire: garda la sol - poate nu e vina masinii ci a fostului proprietar, cine stie ?

In rest e fun to drive it :Driver:

Doresc sa deschid un topic nou vis a vis de garda la sol la Seat Altea.Deocamda nu pot face acest lucru avand un cont relativ recent creat. Astfel postez aici, si rog moderatorii sa mute postul fie in locul mai potrivit ori sa creeze un topic generic pentru garda la sol la modelele Seat.

Am cautat si pe forum nu exista topic specific pentru inaltare garda sol la modele Seat, exista doar pentru alte masini din grupul VW, dar nu am nici o garantie ca se potrivesc solutiile si la Seat.

Am incercat sa obtin o solutie de la 2 service-uri Seat dar pana acum fara succes. Ei o tin una si buna, se pune doar suspensie originala, nu au auzit, nu ofera si nu recomanda solutii gen inaltatoare sau acuri gen heavy duty, etc .. de asemenea NU recomanda modificarea suspensiei, nici inaltare, nici coborare, spun ca se uzeaza prematur planetarele, pierderi de stabilitate etc ..

Pana una alta am montat un scut de metal, dar nu ma multumeste pe termen lung aceasta solutie, nu pot parca la bordura, nu pot iesi linistit la munte pe drumuri forstiere totusi normale etc ..

Pe scurt am Altea Stylance, 2.0 TDI, motor BKD, cauciucuri 205/55 R16, fabricat in 2005, si comercializat prima data tot in Romania lui 2005.

Eu am cumparat relativ recent aceasta masina, iar istoricul aparent nu este tocmai clar.

La momentul cand am cumparat masina, am cautat pe net diverse surse informatii care pareau de incredere, dand o garda la sol (Ground Clearance) pentru Seat Altea 2.0 TDI in intervalul 16-17,5 cm

de ex: http://www.d4u.com.ua/en/engine/Seat-Altea-2.0-TDI/vehicles.models.html

Mentionez pe site oficial seat nu am gasit nici un fel de informatie cu privire la garda la sol dupa cum nici la reprezentanta nu iti pot oferi aceasta valoare a garzii la sol pentru piata din Romania.

Astfel cand am cumparat masina nu am m-am dus cu centimetru la mine, fiind relativ increzator in ceea ce tocmai m-am informat de pe net.

Dar surpriza, la cateva zile dupa ce am cumparat-o, am sesizat problema cu garda la sol la prima parcare la o bordura (13 cm) unde cu fosta masina parcam fara griji.

Cu masina goala, cu cauciucuri umfate relativ la fel am masurat garda la sol si am obtinut urmatoarele valori

->cca 12,2 cm in fata sub spoiler, (masurat in partea cea mai de jos a spoilerului unde incepe scutu de plastic la motor)

->cca 22, cm in spate imediat sub spoiler.

->cca 65,2 cm de la buza aripii fata pana la pamant pe partea cu soferul, 65,6cm pe partea pasagerului (cauciucuri iarna noi identice pe puntea fata)

->cca 68,8 cm de la buza aripii spate pana la pamant pe partea cu soferul, 68,6cm pe partea pasagerului (cauciucuri iarna vechi pe puntea spate, posibil diferente de uzura intre ele ..)

am atasat si o poza ca sa fie mai clar ce si cum.

Deocamdata nu imi este clar daca este suspensie de fabrica pe masina sau este ceva modificare a fostului proprietar.

La reprezentanta Seat din TM,(Todorut international) imi identifca masina ca fiind Altea Stylance cu echipare sport up !?! si spun ca e normal sa am garda asta.

La reprezentanta Seat din SB,(PORSIB) o identifica doar standard Altea Stylance. Pana acum mesajul celor de la PORSIB este ca am suspensie originala Altea Stylance(deci nu sport up) iar cca 65 cm masurati de la buza aripii fata pana la pamant este dimensiunea normala la acest tip de motorizare.Pe cale de consecinta directa 12,2 cm la scutul de plastic al motorului ar fi in mod normal garda la sol pentru Altea Stylance, 2.0 TDI. :vaidecapulmeu: Ei imi recomada sa pun doar suspensie originala, care poate fi cu cca 1 cm mai sus, a mea pe fata fiind posibil ceva mai lasata de la timp, etc ..

Am o rugaminte la cei care aveti deja un Seat Altea TDI sa ii masurati si voi aceasta distanta de la buza aripii la pamant si sa postati valorile aici ca sa am si alte cifre ale normalului.

Cine a mai schimbat garda la sol la Altea rog sa imi spuna de unde a plecat si unde a ajuns si la ce solutie a apelat.

Eu ma gandeam sa schimb suspensia (fata/spate) si in loc de Altea standard sa pun suspensie de Altea Fretrack.

Desi as fi dispus financiar sa bag banii astia in masina, la Seat nu au confirmat ca arcurile, amortizoarele si flansele de amortizor de pe Freetrack se potrivesc fara probleme pe Altea simplu.

Din cate inteleg Freetrack are 4 cm in plus la suspensie. Daca de la 12cm ajung la 16 as fi foarte incantat, ca poate fi diferenta dinte o baie de ulei distrusa, etc.

Ce parere aveti cat de repede o sa uzez planetarele la o Altea simpla daca pun suspensie de Freetrack pe ea? A mai testat cineva o astfel de schimbare pe Altea simplu?

post-82454-0-04149600-1294263863_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti scriu datele masurate in cele mai (joase)apropiate puncte de pamant la Altea mea, fara sofer sau pasager, desi eu am Stylance si benzinar nu Sport Up si TDI ca tine, doar asa ca o comparatie:

=cca 12 cm sub spoiler fata

=cca 19 cm sub spoiler spate

=cca 67 cm sub centrul aripa fata

=cca 66 cm sub centrul aripa spate

=cca 19 cm sub centrul masinii(intre usa fata si usa spate)

Un lucru nu inteleg: cum ai tu o distanta mai mica intre buza aripii fata si pamanta fata de buza aripii spate si pamant? Care la mine e mai joasa fata de cea din fata, ori ai inversat tu din grerseala datele masurate intre cele 2 aripi pt. ca distantele de la spoilerele fata si spate sunt aproximativ la fel, atat la mine cat si la tine.

PS: Adrian, bine ai venit la noi pe forum si numai bine cu noua ta achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alteacupra, multumesc de masuratori.Din ceea ce mi-am notat reiese ca am valorile de mai sus asa cum le-am comunicat. Pentru mai multa siguranta am sa mai verific odata masuratorile si revin cu un post nou dar probabil numai in weekend.

Pentru mine e surprinzator sa aud ca practic ai numai 12 cm garda la sol in fata sub spoiler. Eu datorita garzii joase nu pot urca borduri si mai ales nu pot parca masina cu fata in garajul sub casa(demisol mai corect) al parintiilor (pur si simplu ma implant cu fata in pamant).Cu spatele merge sa o bag in garaj dar tot raschetez cu spoilerul fata cimentul, (si panta de coborara in garaj nu e cine stie cat de abrupta).

Eu am motorul 2.0 TDI de 103kw (140 de cai).Desi la Seat in TM mi s-a spus ca ar fi echipare sport up, eu cred ca s-au inselat.

Am atasat mai jos intrarea la ei in service si poza din cartea service a masinii cu optiunile montate de fabrica.

:RO flag: Seviceurile Seat TM&SB nu mi-au facut cea mai buna impresie profesionala pentru ca nu au fost in stare sa imi decodifice urmatoarele coduri ale masinii, (vizibile si in poza atasata)

Nici eu nu am reusit sa le decodific folosind internetu si nu softu cu baza lor de date oficiala ... dar eu naivul ma asteptam ca ei sa stie tot despre masina mea mai ales contracost ..:lol:

BBL

BYL

BZE

BRK

BBG

BWD

BTL

282

55L

QBG

post-82454-0-99192500-1294350255_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am seat Altea , 1.9TDI din 2005...sunt foarte multumit de masina, probleme nu am avut cu ea asa ca....numai lucruri bune despre ea :rolleyes:

Chestia cu inversatul stergatoarelor as incerca-o si eu...sa vad rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alteacupra din pacate nu am avut timp sa ma ocup in acest weekend sa fac masuratori noi, mai corecte, adica sa ma asigur ca am presiune identica la roti pe fiecare punte, sa identific un loc plan etc..

Masina mea este ridicata bine de spate cu cel putin 2,8-3 cm peste fata. Se vede si cu ochiul liber. Intre timp o sa ii fac o poza din lateral si am sa revin aici.

Poate fostu proprietar o fi schimbat arcurile pe spate, cu unele nestandard.

:offtopic: Daca sunt ceva intalniri organizate la TM in acest weekend, pot sa vin si eu cu masina sa iti arat direct cum arata masina.

..Un lucru nu inteleg: cum ai tu o distanta mai mica intre buza aripii fata si pamanta fata de buza aripii spate si pamant? Care la mine e mai joasa fata de cea din fata, ori ai inversat tu din gresala datele masurate intre cele 2 aripi pt. ca distantele de la spoilerele fata si spate sunt aproximativ la fel, atat la mine cat si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai sunt de ceva vreme in tara dar uite aici topicul cu intalnirile de la Timisoara. Astept poza ta sa vad cum iti sta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sunt acum foarte multumit de Altea mea 2.0 TDI pe care o am din 2008 vara. Masina nu am luat-o de noua ci la aprox 30k Km si acum am 80k. Nu ma pot plange de absolut nimic si-mi doresc sa ma tina tot asa inca mult timp. Ca si minus pot sa semnalez tapiteria care nu e de cea mai buna calitate si umezirea zonei de langa kederul jos al usii portbagajului la ploi violente. Consider ca am facut o mica afacere luand caesta masina de care sunt foarte multumit. Bafta la toti alteistii!

Modificat de accelerator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alteacupra multumesc pentru informatiile cu privire la intalnirile de la TM.

Datele masuratorilor ponderate putin arata cam asa sub centrul aripa fata am cca 65,5 cm iar sub centrul aripii spate am putin sub 69 cm.

Am atasat la prezentul post pozele cu masina. Sunt facute cu telefonu pe fuga. Din pacate sunt foarte ocupat zilele aste si nu am avut posibilitatea de a spala masina inainte de a ii face poze si nici sa fiu prea promt in raspunsuri..

post-82454-0-34860500-1295220319_thumb.j

post-82454-0-77357500-1295220324_thumb.j

post-82454-0-67280000-1295220331_thumb.j

post-82454-0-46212100-1295220336_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind discutia cu garda la sol am avut un flashback din vremea cand imi cumparasem ibiza.

Acasa am un garaj similar cu cel descris de Adrian. O panta in jur de 25-30 de grade care coboara sub casa.

Am cumparat 2 ibize identice ca nivel de echipare (Stela).

Pe ibiza mea am pus acest scut din metal ASFIR: Poza Reala

Cand bagam ibiza mea in garaj imi atingea putin. Cu ibiza sotiei nu-mi atingea.

Stiu ca e vorba de Altea si eu zic de Ibiza dar lucru comun pare a fi acest scut de metal.

Ibizele au venit standard cu jante de tabla si anvelope 185 65 R14. Eu mi-am cumparat jante din aliaj pe 15" si anvelope 195 60 R15. De atunci nu mi-a mai atins niciodata.

Imi amintesc ca era f enervanta treaba cu atinsul si faptul ca nu puteam urca borduri. Pur si simplu am mai umblat la panta (am "luat" din ea) intr-un final pentru ca iarna puneam pe ibiza jantele de tabla de 14 cu anvelope de iarna corespunzatoare.

Cu bordurile m-am linistit treptat. Am in reflex sa me feresc de ele, caut loc de parcare mai departe si aia e.

Nu te sfatuiesc sa inalti masina in detrimetul stabilitatii. O sa pierzi multe momente interesante la condus pentru a urca pe o

cand ajungi la destinatie :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@X-Ecutor imi place scutul tau, imi pare mai profi realizat si mult mai gros decat scutul de metal de 2-2,5 mm montat de mine zilele trecute pe masina (m-a costat 450 ron cu tot cu montaj)

Nu stiu ce combinatie jante/cauciucuri pot pune pe masina ca sa o inalt putin, avand in vedere ca am pe ea 205/55 R16. (este singura combinatie legala trecuta in talon)

Daca iau cauciuc cu balon de 65 probabil ca se inalta dar nu sunt convins ca nu loveste in ceva roata la unghi maxim, etc ..

Intre timp m-am mai lamurit cu schimbarea de cauciucuri. Conform cu calculatorul de la adresa http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

raza la 205/65 R16 este de 336.4 mm in timp ce originalul 205/55 R16 are doar 316.0 mm

Adica imi inalt masina cu 20.4mm si o sa am o viteza mai mare in realitate decat viteza indicata pe ceas (real cca 106km/h in loc de 100km/h) ... in sfarsit pare cea mai rapida si necostisitoare solutie (exceptie daca ma opreste RAR-ul ..) :vaidecapulmeu:

Inainte sa imi cumpar Altea m-am documentat pe net,dar nu am gasit date oficiale pe nici un site Seat cu privire la garda la sol reala. Am gasit in schimb informatia ca Altea Freetrack are garda cu 4 cm peste Altea (in sensul de mai inalta cu 4 cm). Astfel cumva am tras eu concluzia ca Altea are minim 16 cm, dar se pare ca m-am inselat a mea are 12 cm ...

Suplimentar m-a dus in eroare si specificatia asta Freetrack gasita la http://www.scribd.com/SEAT-Freetrack-brochure/d/28612107

Am atasat si o poza cu ea.

Nu spun ca nu are avantaje dinamice o astfel de garda de 12 cm, dar totusi traiesc in Romania si la modul practic mie mi se pare ca am nevoie de o garda ceva mai inalta.

Din pacate pe la service-urile Seat nimeni nu da semne ca ar stii ceva de existenta unei suspensii de drumuri grele. Aparent nu au o solutie.

Daca mai sunt alti posesori de Altea, Altea XL sau Freetrack ii rog sa posteze aici garda lor reala la sol specifica modelelor lor, ca sa documentam corect acest parametru.

De asemenea daca au ridicat garda la sol la masiniile lor ii rog sa dea detalii.

post-82454-0-73136000-1295810873_thumb.j

post-82454-0-33189000-1295818505_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba cu calculatorul ala de roti ...tx @stegosaurus

Mai gasisem unu pe undeva da era cam cuidat...asta chiar a fost precis in ce mi-a calculat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din pacate nu stiu daca arcurile mele fata sunt sau nu originale pe Altea mea. Am atasat o poza in care apare unul din arcurile fata care le am pe masina.

Aparent sunt 3 linii sau puncte de marcaj colorate astfel Rosu, Roz, Roz.

Nu stiu semnificatia acestor puncte. La Seat inca nu am reusit sa mai trec din motive de lucru.

Poate mai este vreun posesor de Altea (de preferinta 2.0 TDI) care doreste sa ma ajute cu o informatie ce cod de culori apar pe arcurile fata la masina lui

sau poate este vreun cunoscator al codurilor cu culori care apar pe arcurile stock montate din fabrica de Seat sa imi raspunda aici.

Multumesc anticipat!

post-82454-0-68434500-1299949309_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Chestia cu stergatoarele e noua ptr mine, o s ao incerc caci iarna asta mi-au scos peri albi pe la munte...

Cit despre senzor in bord de apa (pt parbriza).

Cu stupoare am ajuns la concluzia ca si eu am....AM bagat ultima versiune de vag-com pe masina si am vazut ca senzorul respectiv era dezactivat....

Am bifat optiunea si mi s-a aprins becul in bord cu un tiuit (chiar nu aveam apa cit trebuie)

Asadar se poate activa, insa devine enervant daca ai apa sub jumatatea butoiului, caci iti ramine martorul aprins in bord si in plus la fiecare pus de contact tiuie... deci eu l-am dezactivat la loc.

Au mai fost citeva chestii care le-am reusit cu vag com-ul: AM facut ca la tinut apasat pe cheie toate geamurile sa se inchida-deschida si la fel trapa...

In plus, dupa montarea unei navigatii rns510 oem, am reusit sa fac butoanele de pe volan sa functioneze in totalitate cu aparatul....

Exista si posibilitatea de activare a celui de-al doilea bec de mars-arriere, dar trebuie sa il si montezi in stop....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu stupoare am ajuns la concluzia ca si eu am....AM bagat ultima versiune de vag-com pe masina si am vazut ca senzorul respectiv era dezactivat....

Am bifat optiunea si mi s-a aprins becul in bord cu un tiuit (chiar nu aveam apa cit trebuie)

Asadar se poate activa, insa devine enervant daca ai apa sub jumatatea butoiului, caci iti ramine martorul aprins in bord si in plus la fiecare pus de contact tiuie... deci eu l-am dezactivat la loc.

Ce descrii tu mai sus sunt simptomele pe care le cauzeaza activarea avertizarii lipsei lichidului de parbriz fara a avea senzorul montat pe rezervor.

Nu ai senzorul ala acolo. Daca masina nu a venit din fabrica cu avertizare pt. nivelul lichidului de parbriz nu ai senzorul instalat. Functia e suportata de cluster, insa trebuie sa instalezi senzorul. E pozitionat la baza recipientului, nu la jumatatea lui si nu tiuie de fiecare data cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1. Lumina marsarier prost plasata

Referitor la lampa de marche arri

post-82454-0-77761000-1303061028_thumb.j

post-82454-0-12137500-1303061038_thumb.j

post-82454-0-33721300-1303061044_thumb.j

post-82454-0-19685900-1303061050_thumb.j

post-82454-0-04258400-1303061068_thumb.j

post-82454-0-97251300-1303061102_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine n-au fost probleme cu aburirea lampii de mers inapoi. E drept ca e destul de prost gandita din fabrica, insa cat de des mergi cu spatele noaptea pe drumuri complet neiluminate? Eu unul n-am avut probleme de vizibilitate noaptea.

Personal mie nu imi place lucrarea ta, o consider o solutie total inestetica si lipsita de o functionalitate reala (avand in vedere ca nu merg prea des cu spatele noaptea). Eu nu as pune in ruptul capului asa ceva, insa daca tie iti place si iti serveste lumina aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@starchaser

Cred ca gresesti. Mergi pe principiul " ce nu e pus de producator din fabrica e inestetic si nu e bun".

Eu o consider o solutie ok ca estetica si excelenta ca functionalitate.... Daca tu mergi putin cu spatele si ai lumina peste tot, poate el unde parcheaza masina nu are lumina deloc si mai e si strimt locul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa gresesc.

Insa argumentul meu nu e ca " tot ce nu e pus de producator din fabrica nu e bun".

Argumentul principal (in cazul meu) e ca nu se foloseste des lumina aia si ca lanterna aia pusa acolo e urata. Insa din nou, criteriile estetice sunt la libera apreciere a fiecaruia.

Eu mi-am spus parerea la invitatia colegului, asta nu inseamna ca parerea mea ar trebui sa fie transformata intr-o axioma general valabila.

Drumuri luminate va doresc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt niste nemti care au incercat alternative cu lampi montate in bara spate sau alte alternative ceva mai comice,

vedeti pozelele atasate, mentionez ca sunt copiate de aici (click me)

Pozele Rückfahrlicht_alt.jpg Rückfahrlicht_neu_vision_plus.jpg cred ca vorbesc de la sine cam cata lumina poate da aceasta lampa de mers inapoi a lu Altea.

Poze facute de nemti cu becuri standard respectiv becuri mai scumpe, dar tot degeaba se vede treaba. :icon_thumright:

PS: Multumesc de feedback. Ma asteptam sa nu placa la toata lumea dar nu-i bai, pentru mine solutia mea este pe deplin multumitoare :biggrin:

Cand am timp o sa pun si poze de noapte cu solutia mea ca sa judecati singuri cam care e imbunatatirea reala, pe cazul meu concret.

post-82454-0-49955900-1303157052_thumb.j

post-82454-0-04048100-1303157058_thumb.j

post-82454-0-00500300-1303157063_thumb.j

post-82454-0-99243800-1303157086_thumb.j

post-82454-0-41484400-1303157096_thumb.j

post-82454-0-08640900-1303157103_thumb.j

post-82454-0-19776400-1303157331_thumb.j

post-82454-0-50536000-1303157338_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca al mai scump e cu halogen in timp ce celalalt e normal ;)

Halogenu e mult mai puternic 12V/50w .. Glühlampe BA15s US 795

Lampa de serie are 12V/21W daca nu ma insel ..

Nu stiu cum este facut sistemul de aprindere a lampii de mers inapoi la Altea, dar daca nu are releu si totul de bazeaza pe un microcontact la cutia de viteze, atunci montarea unui bec de 50 W in locul celui original recomandat de producator, va duce la distrugerea microcontactului de la cutia de viteze (amperaj prea mare, etc ..).

Bazat pe acest ratioanment nu recomand nimanui sa puna bec halogen de 50W in locul becului original de 21W.

post-82454-0-41991600-1303158831_thumb.j

post-82454-0-93965800-1303158837_thumb.j

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul asta american l-am avut si eu pe Altea si ajuta cu adevarat; tot de pe forumul german am luat si eu ideea fiind si acolo user(ID: oliviu) de cativa ani. Insa trebuie avut grija ca daca lasati cateva minute masina in marche arrière cu contactul pus sau mergeti cateva sute de metri cu spatele se incinge tot farul iar riscul de a se topi este foarte mare asaca l-am dat iarasi jos. De cumparat l-am cumparat de pe ebay si nici o eroare nu iti da sau sa strice vreo siguranta, vreun (micro)contact, absolut nici o problema doar temperatura...e clar, daca e un bec facut pt. masinile de pe piata americana.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!