Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,9k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,7k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • acidone77
      Da, e varianta intermediara, Sensibilitate ridicata pentru banda K, Ka, MultaRadars si radarele GATSO moderne utilizate in Europa de Vest + Pistol Laser TruCam. Sper sa fiu multumit sau macar sa aluc sa l testez calumea in 30 de zile de "retur gratuit" daca va fi cazul... dar daca @EEXCALADE are genovo si e multumit de el, cred ca va fi ok... 
    • EEXCALADE
      Din 9MA (Interior lighting in basic equipment)  trebuie sa codezi 9MB (Comfort interior lighting) + la pin 22 (BCM front) ,mufa albastra - la masa de sub manerul de deschidere a capotei Cred ca trebuia sa codezi si in instrumente ca sa poti regla intensitatea luminii.  
    • EEXCALADE
      In “drumul” spre stare tehnica impecabila , incerc sa schimb tot ce implica riscul de a se defecta. In cazul asta ,racitorul de gaze poate pierde antigel .  
    • Jorjel
      Preventiv de ce? Existau ceva riscuri sau doar pentru linistea sufleteasca? 😄
    • manyx86
      Salutari ,incerc sa fac un retrofit pe un macan s 2015 si sper sa gasesc suport aici. Masina nu are ca si optional Pachet lumini interior .   Pentru retrofit e necesar: kit 4 lumini originale porsche  Cablaj cu conectori original codare piwis/alternativ cablare    la ultimul pas am dificultare in a gasi pozitia corecta a pinilor de alimentare din cate m-am informat iesirea este in bcm anterior ,in acest caz codul este 7PP907064HJ daca cineva imi poate indica pinii pentru footwell light sau daca ma insel ,sa imi indice unde pot lua alimentare in mod corect pentru lumini picioare fata + spate. Deja am efectuat codarea deci bcm ar trebui sa fie predispus Cu speranta unui raspuns promit ca revin cu un DiY si pentru alti utilizatori. Am facut deja retrofit pentru Door warning lights. daca postul nu corespunde regulilor forumului imi cer scuze si sa fie sters ,Salutari  Atasat poza cu bcm frontal (indicativa)
    • Kalikantaros
      Cum iti dai seama de regenerarea GPF-ului?Care sunt simptomele?
    • Radu65
      E mare. Trebuie un reglaj foarte fin. O miscare foarte mica a fuliei, inseamna foarte mult pe grafic. Trebuie tot cate putin si verificat pe grafic pana e aproximativ pe mijloc.
    • Al Bundy
      distributie ce nu e pusa la punct, nu mai schimbati senzori. 
    • GrossPassat
      @andrei997    Pana la urma ai gasit problema? Am acelasi problema ca a ta eroarea P0134 si P0016. Am schimbat 2 ori senzor ax came, tot apare eroarea acelasi... mecanicul meu imi recomanda sa schimb si cel vilbrochen.
    • tavitara
      Pare mai bun ca S-ul , sunt si eu curios dupa cateva luni ce parere ai
    • rzv1315
      Salut, reinviu si eu putin acest topic ptr ca sunt in dubii. Am o reglabila TA, lasata aproape la maxim jos, am jantele de vara pe care vreau sa le pun dar nu stiu de cat sa iau distantierele pt ca mai mult ca sigur atinge:)) 225/40/18, et 35 , 8.5j.  e suficient sa iau de 5mm doar pe fata cat sa nu atinga in reglaj? Multumesc. E vorba de un Golf4 
    • mad_kat
      Masoara tava. La G4-Bora are o buza destul de proeminenta si daca bateria e mai unga nu o poti fixa calumea. Din amintiri, la Diesel nu incape baterie mai mare de 300mm. La benzinar e mai rau, daca acolo nu iti trebuie baterie asa mare.
    • lupo_bv
      In mod normal nu prea ar trebui să aibă treabă vacuumul cu pornirea. In orice poziție ar fi geometria eu cred că ar trebui sa pornească bine. Eventual poate că asta ar fi un factor favorizant și nu unul declansator. Daca ar fi ceva erori stocate poate ar da o idee despre cauza. Niste loguri in mers ar ajuta.
    • R Z F
      Trebuie verificat traseul de vacuum,sunt ceva pierderi
    • acidone77
      https://store.falcon.ro/detector-portabil-pentru-radarele-si-pistoalele-laser-de-ultima-generatie-genevo-one-m   L am comandat pe asta pana la urma. Vedem ce stie.
    • lupo_bv
      Ceva erori stocate?
    • Giurgiu Andrei
      De ceva timp mașina mea nu pornea decât ajutată cu pedala de accelerație, până intr o zi când am rămas cu ea în drum.  După mai multe constatări, mecanicul a reușit să o pornească după ce a scos mufa de la actuatorul turbinei . Lângă actuator este și o supapă vacum, am scos câte un furtun de la ea până am observat ca mașina pornește ok când unul din furtune este scos afară, dar mașina nu funcționează cum trebuie și trage foarte greu.  După ce am băgat furtunul înapoi cu mașina pornită, motorul a început să tremure și apoi s a oprit brusc . Acum mașina pornește , însă mai greu ca de obicei și tot ajutată de accelerație. Nu știu ce ar putea fi….
    • Oli77
      EXACT acesta e rolul ”auto-hold” - Auto-Hold: Long-press the brake pedal at a traffic light (in "D") and then take your foot off the brake pedal. The car will stay in place. When the light turns green, simply press the accelerator to drive away. Nu e pentru doar pt plecare în pantă (hill-hold).  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!