Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   31 Membri, 3 Anonimi, 477 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • adrian001
    • andricei
    • craiga1
    • Hayate
    • Kalikantaros
    • nagy eduard
    • Yasmin
    • nick_n
    • RealStyle97
    • Sorin94
    • ppp3
    • bogdan2
    • aragorn2033
    • ecu
    • neobluenet
    • tudy_cnu
    • nepotu_ro
    • EEXCALADE
    • tetea
    • Dementor
    • mihaip99
    • Bacaluci
    • IMarianI
    • livius02
    • Dudu
    • Doomy
    • pronet
    • john_skoda
    • marius1982.11
    • Bismark
    • yoyobecks
  • Images

  • Posts

    • tudy_cnu
      Poate ajuta pe cineva informatia asta:   In urma cu 2 saptamani am fost pana la Cluj. La dus, am decis sa evit Dealu Negru si Rm Valcea cu totul si am abordat urmatorul traseu: Bucuresti - Curtea de Arges - Tigveni - Suici - Paltenu - Robaia - Calimanesti. In total am scurtat cu vreo 20 de minute, numai ca exista si un "dar": Intre Paltenu si Robaia exista o portiune de aproximativ 3 km neasfaltata. Primii 2 km sunt in urcare si sunt destul de ok, putand fi parcursi cu orice masina. Dar odata ce incepe coborarea, drumul se cam strica, iar ultimii 200-300 de metri sunt o coborare destul de pronuntata unde era destul de mult namol. Cred ca o masina cu garda obisnuita la sol ar atinge acolo prin namol,  dar pe coborare nu ar trebui sa fie probleme de aderenta.  De asemenea, Waze imi dadea in continuare o varianta de drum Berislavesti - Dangeasti - Surdoiu - Calinesti, dar nu am avut incredere sa o iau pe acolo si am mers in fata spre Calimanesti. Totusi, uitandu'ma dupa aceea pe harta calitatii drumurilor de la Asociatia Pro Infrastructura, am observat ca era cu galben si cu verde, deci teoretic asfalt.  La intors, am mers pe drumul clasic pentru ca a condus sotia si pt ca plouase destul de mult in toata tara in weekendul respectiv. Am zis ca pe urcare s'ar putea sa fie dificil.
    • Emy D
      Eu pot sa zic ca aderenta e super buna cu GY. Pe autostrada la Greci, cu rulota in spate, am fost nevoit sa pun o frana brusca pt ca la un pod am dat de niste denivelari urate si as fi rupt tot pe sub masina. A "inlemnit" masina cand m-am aruncat cu piciorul in pedala de frana incat unul cu Tesla era sa intre in mine (bineinteles ca statea prea aproape, dar na). Deci, sunt f multumit de ele.   
    • haro
      Salut,   Am "reconditionat" etrierul fata stângă și problema s-a rezolvat in proporție de 90%. Zic asta pt ca foarte rar, la anumite tipuri de gropi se mai aude parca ceva dar poate e din alta parte sau poate așa trebuie sa se audă, nu mai stau sa o caut. Oricum, diferența e imensă, nu mă gândeam ca un etrier poate face așa mare gălăgie. Se simte foarte închegată acum, e alta mașina.   Am băgat sâmbătă un Transfagarasan cu Baby Audi, mi-a venit ideea măreață sa mergem pana la Bâlea... Proasta idee. In ultimii 2-3 ani am fost foarte des pe Transfag dar doar mai sus puțin de Vidraru (la cabana Zimbru). Ultima data la Bâlea am fost acum 4-5 ani. Pe ultimii 4km era blocat și Waze arată 1 ora...N-am rezistat și am întors, ne-am oprit prin alte părți.  La o denivelare mai pronunțată când s-a zguduit mai tare mașina am auzit un trosnet metalic pe sub mașina, mi-a fost teama de vreun cap de bara ceva dar apoi nu s-a mai auzit, totul pare in regula. Oricum, drumul mi se pare destul de prost.   Ce mai vreau sa zic e ca nu am mai văzut de mult atâta prostie și nesimțire strânsă la un loc. Nu sunt nici eu monument de bun simt dar parca nici așa. Cum poți mă sa oprești in mijlocul drumului la fiecare urs ca sa faci poze și sa blochezi drumul, sa se facă coloana in spatele tău și sa ți se rupă? Sa dai de mâncare la ursi și sa pui astfel in pericol viața celor care sunt pe jos? Sa tai haotic banda continua ca sa intri pe sensul celălalt ca sa faci poza la urs? Și altele. N-am mai rezistat și i-am claxonat pe unii și le-am mai urat de bine. Oare la ZOO nu ar fi mai ușor sa se ducă?
    • ford sierra tdi
      ecu de la motorul de 1.5 stie sa calculeze uzura uleiului (in km), care nu neaparat corespunde cu kilometrajul real    
    • dercos
      ADN-ul sportiv l-am vazut si pe motoarele lor Diesel si nu sunt absolut deloc fan si e aproape blasfemic sa cumperi o Alfa pe motorina 
    • mauagariciu
      Salutare tuturor! Am început sa-mi iau și eu la turații mai mari eroarea P0087 și nu știu ce sa fac în sensul ca doar pompa de inalte cred ca mai poate fi și vreau o părere înainte de a o inlocui. Am verificat dacă am span și în filtru și la regulator, dar momentan nu este. Verificat injectoare și pe tester și cu paharele, valori foarte bune. Înlocuit regulatorul de presiune de pe rampa comună cu unul nou Bosh. Regulatorul de debit de pe pompă inlocuit in urma cu un an tot nou. Presiunea pe joase înainte de intrarea in pompa e înalte 4 bar. Mulțumesc anticipat.
    • acidone77
      Giulia merita luata doar in varianta de top Quadrifoglio, si da o iei pentru motor/sasiu/dinamica/feeling/sunet. Daca stai sa compari cu ultimele generatii din trio-ul german, veti constata ca toate au scazut grav calitativ, atat la materiale, finisaje, imbinari... asta e.
    • tavitara
      La voi dupa fiecare ploaie masina nu arata ca si cand a fost stropita cu namol ? Aici in oras ploile curata cat pot si ele aerul de praf si il depun pe unde ajunge , adica peste tot , inclusiv masini  In fiecare an orasul este din ce in ce mai poluat  Nu exista ploaie sa nu lase urma pe masina deci nu mai exista absolut deloc aer curat Nu de masini , nu de industrii locale , etc - ci de miile de lucrari facute non stop si fara cap si fara protectii si fara nicio urma de grija + vantul care zboara tot pamantul si tot praful de acolo  Acum 40-50 de ani nu exista vant in acest oras , niciodata , din martie pana in octombrie jucam tenis de masa afara la masa de ciment si daca adia vreodata vantul sa devieze mingea era jale Acum vantul te ia pe sus 24 din 24 
    • Xman_ghio
      Nu scoti in oras 150km intre regenerari. Dar nici 40.   Undeva la 100-120km ar fi normalul. Depinde de multi factori (cat de scurte sunt drumurile, cat de multe porniri la rece ai, etc).   Cauta un mecanic bun care sa iti puna un diagnostic; doar pe baza postarilor tale nu e inca nimic relevant.
    • Andrei1309
      Având în vedere ca mașina este euro 6 e normal sa ai regenerari în oraș dese, dar nu la asa distanta. Din ce am observat la alți oameni pe oraș la euro 6 trebuie sa ai undeva la 150-200km. Dacă presiunile alea sunt la relantiu, ți-aș recomanda sa cureți dpf-ul la Odorheiu Secuiesc. Tot dacă mașina nu are nici o problema, măcar îl cureți preventiv ca să ii mai lungești durata de viață. 
    • EEXCALADE
      Doar in oras ,doar pe asfalt 
    • Cristi_V
      Mergi mult pe drumuri de tara (nemodernizate)?
    • Adria_n
      Mic update : Balenciaga noi in picioare, dot 0125.              Momentan multumit de achizitie si montaj.                                         Intre timp s-a mai umblat la portbagajul electric, din nou, un alt fir s-a sectionat ( la ultima demontare izolatia era partial rupta si am zis ca "merge" ).                 Asa ca am trecut din nou la cele Deffner ( pe astea OE le voi tine de rezerva si atat, nu ma mai chinui sa le pun iar ). Grupul VAG imi pare ca nu sta asa de bine la capitolul asta, aia e.                 In rest, masina aduna km.
    • Adria_n
      Primele impresii cu GY: aderenta mai buna ( dar compar anvelope vechi cu noi ), consum poate mai mare, inca nu imi dau seama (mai mult au fost fataite prin oras).
    • EEXCALADE
      Nu mai e in lista dar e tot acolo.  Deschide capota ! Eu spal motorul impecabil si dupa 6 luni imi vine rau cand deschid capota .
    • craiga1
      Buna, masuratorile au fost facute la relanti cu AC pornit, clima tinea motorul la 1000 de ture, era foarte cald. Presiunile alea imi dau si mie cu virgula din ce am citit mai sus. Am uitat sa specific, masina are momentan 205000 de km. Multumesc de raspunsuri
    • sneaker
      România nu mai e pe lista cu mult praf sau combustibil neconform, dar „condiții grele” înseamnă inclusiv condus preponderent urban. 
    • dercos
      Giulia e o bijuterie de masina, intr-adevar finisari si dotari mediocre, dar sasiu/directie/tinuta de drum peste ce ofera concurenta teutona. Directia mi s-a parut geniala, fata de  directiile de PlayStation din clasa.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!