Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sandumbogdan
      Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm. Posibile cauze: 1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate 2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat 3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2 4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.
    • ddexter
      Salut, cam asa e la mine cu motorul cald si fara AC pornit, deci cu un numar minim de consumatori:  
    • tkd29
      Un pic de joaca cu OBD eleven
    • dnysterian
      Este cineva care are idee la motorul 1.5 tsi 150cp care este relantiul corect, am vazut ca are momente cand sta undeva estimez la 950 rot/min si cateodata la sub 800 rot/min. Stiu ca la 1.6 tdi era vorba de regenerare cand statea in jurul a 950 rot/min. Aici care sunt motivele?
    • Muale
      cat te-a costat toata treaba cu perdeaua de la trapa si unde ai facut-o? eventual da-mi in privat
    • corad0
      Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?"    Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend.   Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄   Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"!    Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL.  Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth".    BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie".   V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️    Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:   
    • tkd29
      Nu am ce sa caut la reprezentanta :), ce pot sa schimb eu, ulei, discuri, placute etc mi le fac singur, ce nu pot ..platesc pe altul
    • skodamen
      Inca e prea putin ca sa ai motive 
    • corneliu_s
      A încercat cineva să-și recupereze investiția printr-o firmă de avocatură? Am un Tiguan etsi din iunie 2024. Gândesc serios să-i actionez în instanță pentru recuperarea banilor Dacă prima data am avut probleme cu asistenții de bord, zilele trecute nu a mai pornit deloc. Am incarcat-o pe platforma și am dus-o la service. Stă de 3 zile și nu știe nimeni ce să-i facă! Dacă știe cineva un cabinet de avocatură specializat pe astfel de litigii, aștept detalii!
    • EEXCALADE
      N0 ,N1….vine cu ceva in plus ,merita diferenta de bani 
    • DB86CLP
      @EEXCALADEm-ai facut curios sa verific daca si anvelopele pe care le am eu pe masina sunt cu specificatie Porsche. Am ramas placut surprins cand am vazut ca au pe ele acel N0. Se pare ca fostul proprietar a tinut cont de recomandarea producatorului.
    • halamadrid
      Bun pret! Unii schimba discuri si placute in banii astia. Sau numai placute fata/spate daca mergi la reprezentanta.😀    
    • tkd29
      Am schimbat distributia la 191.000 km. Cost piese , manopera, ulei  1900 ron.
    • nsalexandru
      Salutare! Am nevoie de puțin ajutor 🙏 Tocmai am achiziționat un set complet de senzori de parcare față/spate cu funcție PLA pentru un VW Passat CC 2009 – senzori, modul, buzzere și toată instalația electrică, la un preț foarte bun. (mai trebuie doar să iau butonul)   Îmi doresc să fac montajul cât mai OEM posibil – adică să trag cablurile exact ca din fabrică, fără improvizații. Problema e că nu găsesc nicăieri o schemă clară cu tot ce înseamnă trasee de cabluri, legături, pini, siguranțe etc. Dacă mă poate ajuta cineva cu o schemă completă sau câteva poze dintr-un retrofit făcut corect, vă rămân super recunoscător! 🙌   Și încă o rugăminte, am posibilitatea să testez instalația / senzorii fără să le montez? Mulțumesc mult!
    • Al Bundy
      Se rezolva din adaptari in ABS sau caseta  
    • Dolfin
      @Stefan91, mergi la service si pune-i sa rezolve, ai platit toata operatiunea, n-a fost gratis, sigur exista solutie, daca nu, sa deschida ticket la fabrica.
    • andrei_221
      da-i pace, asa va ramane eroarea, dar nu te afecteaza. e din cauza unor diferente de soft intre caseta noua si masina.    Nu afecteaza functionarea.
    • Stefan91
      Va salut,   Dupa schimbarea casetei de directie la reprezentanta PBV1 (Tiguan 2015) observ eroarea de mai jos. Nu se aprinde niciun martor.   Voi incerca "remedierea" ,in masura in care va fi posibil,cu o programare la acelas service :        ->Pana atunci : care ar putea fi solutiile?   Monday,14,July,2025,18:38:35:04550 VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com                 Address 03: ABS Brakes       Labels: 5N0-614-109-C6.clb Control Module Part Number: 5N0 614 109 BN    HW: 5N0 614 109 BN   Component and/or Version: J104   C6 450M VD4A 0021            Software Coding: 0054599             Work Shop Code: WSC 01357 011 00200                       VCID: 78E70FE792D3BEC227D0FE5-802C 1 Fault Found: 01309 - Power Steering Control Module (J500)             008 - Implausible Signal              Freeze Frame:                     Fault Status: 01101000                     Fault Priority: 3                     Fault Frequency: 86                     Reset counter: 74                     Mileage: 134681 km                     Time Indication: 0                     Date: 2054.14.13                     Time: 12:50:28              Freeze Frame:                     Speed: 0.0 km/h                     Hex Value: 0x0000                     Bin. Bits: 00000000 00000000                     Voltage: 11.75 V                     Bin. Bits: 00011111                     Count: 281                     Hex Value: 0x0000  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!