Jump to content

Audi A4 Avant


mpa@tuninggarage

Postare recomandată

mpa@tuninggarage

Keeping the old, bringing the new.

1f41c1c0.jpg

Si acum sa vorbim de noua masina de plimbarica.

Audi A4 Avant. An fabricatie 08/2004. Masina a fost achizitionata din Germania cu 168tkm. Pret aprox 15000 e.

Se mai adauga taxa de prima imatriculare 2000 e pe euro 3 si inca 2000 un full casco.

Astea au fost investitile majore.

Motor 1.9 tdi 131 cp pd dus deja la 146 de caluti de catre fostul proprietar. Masina a suferit o revizie la 166tkm cu schimbarea tuturor consumabilelor, inclusiv turbina si functioneaza impecabil.

A fost adaugat un unichip care a urcat puterea la 165 cp. De asemenea ca dotari suplimentare a primit un tri-xenon ( inclusiv proiectoare).

Cutia cu 6 trepte functioneaza impecabil ajutand la consum si navigatia si sistemul audio bose fac toti banii.

Cu asta am terminat scurta prezentare si mai ramane doar sa pun niste poze.

b59bc1bb.jpg

a690afd1.jpg

bbbb4721.jpg

2fbbe44d.jpg

887912c4.jpg

7470780b.jpg

540ec2de.jpg

c2cfa664.jpg

d5659455.jpg

1b866508.jpg

Link către comentariu
  • Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mpa@tuninggarage

    169

  • B_U_T

    22

  • Ice_2k

    20

  • JonDoe2

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Foooaarte misto!! Felicitari!!

Personal, nu imi place carligul... daca nu-i gasesti utilitate, jos cu el! ;)

Bun trixenonu asta! :lol: :D :D

Modificat de dudu
Link către comentariu

Inca o dovada ca Audi face cele mai frumoase break-uri. Sa o stapanesti sanatos & sa ai parte numai de bucurii cu ea. Criminal interiorul & dotarile.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Carligul e pus pe moment. Masina a venit fara. Dar chiar aveam nevoie sa tractez ceva. Va fi dat jos la fel de repede. E cam tarziu acum. Dar o sa mai povestesc si o sa zic de proiectele de tuning.

Link către comentariu

Misto masina, dar ai gresit anul in care ai cumparat-o cu banii astia :lol:

S-o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si fara accidente si inca o data imi dau seama ca cele mai frumoase interioare le face audi, navigatia schimba total aspectu. :lol:

Link către comentariu

Foarte tare masina sa o stapanesti sanatos si spor la tunat. Sa iasa frumos si sa ne-o arati si noua "live".

De banii dati pe masina, eu nu zic ca sunt asa multi. A mea a fost cu totul 17000 EUR cand am luat-o si pe vremea aia nu era taxa de prima inmatriculare (anul trecut). Tu bucura-te de ea si nu te gandi la banii pe care i-ai dat...gandeste-te la cei pe care urmeaza sa-i dai (cu tuningul).

Tri-Xenonul este demential...am si eu "Quattro-Xenon" :lol: (Bi-Xenon de fabrica + proiectoare ceata + halogenele ce dubleaza faza lunga) si cred ca ai observat deja...la faza lunga se face zi in fata... Si parca dispar toti de pe sosea ca potarnichile :)

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Da banii sunt multi atunci cand nu prea ii ai. Adica cum e la noi ca romanul se intinde la marginea plapumii si cumpara cate ceva ce abia isi poate permite. Dar asta e sunt si eu roman si nu pot sa neg asta. Ce pot sa zic e ca desi e ceva scump merita fiecare banut.

Nu pot sa zic ca e o masina de lux. Dar in orice caz e o masina care iti arata o decenta calitativa si nu iti da senzatie de ieftin sau facut pe graba. Asta iti o da o senzatie de satisfactie care suplineste lipsa banilor investiti.

@Rapier - as dori si eu o mica tura de pista daca se poate. nu de alta dar vreau sa vad cam la ce sa ma astept sau ce scop sa imi pun la capitolul motor.

165 cp desi cu zvacnet si cuplu de diesel mi se par ca tin masina usor pe loc. Cu alte cuvinte se simte nevoia de mai mult.

Link către comentariu

felicitari de noua achizitie! toti km sa fie fara probleme!

hai, detaliaza, ce ai de gind sa-i faci....

p.s. de ce a fost schimbata turbina?

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Turbina a fost schimbata fiindca a suferit o revizie generala. Masina a fost pe leasing acolo. A avut un singur proprietar fiind in flota de masini a unei mari companii (GE). La retragere se face o revizie generala cu multe schimbari ca un fel de "refurbished". Pana si mirosul din masina era de nou la data achizitionarii. Nu prea te intereseaza de ce sa intamplat ceva atata timp cat e in avantajul tau. Daca primeam ceva stricat cu siguranta puneam mai multe intrebari dar avand in vedere ca am primit ceva bun nu am vazut rostul in a insista pe subiect.

Cat despre tuning nu prea pot sa vorbesc clar pana nu o sa analizez bugetul de care dispun. Nu am renuntat la proiectul Polo care a papat mult prea multi bani si va papa in continuare. Asta inseamna ca am 2 investitii ce vor merge simultan. Sa vad cum vor decurge.

In mare vor fi trei capitole:

Prioritate numarul unu e sa termin crom stylingul de la geamurile laterale prin completarea bucatii lipsa pe spate. Din pacare vine doar cu geam. A fost comandata deja dar va mai dura putin pana la instalare.

1. Exterior : Nu vreau sa ma dau rotund. Ideea mea e de transformare din A4 Avant B6 in RS4 Avant B7.

Asta inseamna:

-grila radiator fata

-bara fata

-capota

-faruri

-aripi fata

-oglinzi

-aripi spate

-hayon

-stopuri

-bara spate

E o operatie de durata cu o investitie uriasa. Desi se spune ca tuningul de masini e un mare consumator de bani sunt sigur ca daca fac un tuning pe componente originale valoare masinii va creste simtitor in cazul unei vanzari. Plus ca eu personal daca as fi gasit un diesel rs4 look alike las fi cumparat cu certitudine. Astept cateva sfaturi mai ales de la persoane care sau gandit sau au incercat asa ceva.

Nu sunt inca convins daca sa merg pe jante 19" de RS4 sau sa caut ceva mai exclusivist.

2. Interior

Desi multa lume ar zice ca e greu sa modifici eu as merge tot pe o varianta mai de fabrica.

Scaune scoica si banchete RS4 Avant.

Insertii carbon

Eventual tapiterie usi refacuta

Volan 3 spite + schimbator

Set pedale si footrest

Covorase

Avand navigatie nu as putea sa adaug decat un DVD player si eventual un TV tuner.

Ar mai fi ideea unui carputer

3. Tehnic

Am achizitionat deja un intercooler destul de mare.

As vrea sa merg fie pe turbina de R5 care are aplicatie pana in 260 cp fie pe un hybrid.

Alte injectoare si alt ambreiaj plus un traseu cat mai ok

De asemenea un BOV.

La capitolul frane as vrea fie kitul standard RS4 de ceramice fie cel standard de RS4.

Alte suspensii eventual de la D2 reglabile.

Evacuare dubla.

Evident am insirat tot ce aveam in cap. Evident investitia depaseste mii de euro si se duce lejer spre zeci de mii. Va dura mult dar la momentul acesta chiar ma gandesc serios sa fac in timp tot ce am enumerat. Doar ca trebuie multa rabdare.... foarte multa....

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Am avut de ales. Berlina vs Break acelasi an, acelasi pret, acelaeasi dotari.

Breakul arata clar mai nou, mai recent in varianta stock. Nu vreau sa intru in polemici.

Daca aveam de gand sa fac o transformare b6->b7 de atunci as fi ales berlina.

Asa am intrat intr-un club mai micut al avanturilor.

Link către comentariu

Asteptam cu interes sa modifici masina si sigur vom urmari evolutia sa :icon_thumright:

Masina arata super dar si dotarile,pretul nu se discuta-fiecare plateste cat vrea pe masina personala

Multi Km fara probleme :)

Link către comentariu

Super masina, Felicitari!!!

Pretul e corect, eu am dat 16500 DDP, a ta merita, e mai dotata.

@golfistul Daca NU era break.... mai conteaza? arata superb, nici eu n-am vrut break, dar acum nu-mi pare rau, viitoarea masina va fi tot A4 Avant.

Link către comentariu

mpa, ne intalnim cand vrei daca ajungi la una din intalnirile saptamanale (de ex azi la Polivalenta) sau cele de ...noaptea (acolo vin aproape zilnic) si facem drive test si mai vorbim. Continuam pe PM detalii pt ca dupa cum stii, in aria asta nu se discuta probleme tehnice ci doar masina

Link către comentariu

frumos A4, dar eu vreau sa ne prezinti Polo. :icon_thumright: de ala sunt curios.

Link către comentariu
Turbina a fost schimbata fiindca a suferit o revizie generala. ......

Nu prea te intereseaza de ce sa intamplat ceva atata timp cat e in avantajul tau.

Ar mai fi ideea unui carputer

alt ambreiaj

De asemenea un BOV.

eram doar curios de ce a fost schimbata, nu sugeram c-ar avea vreo problema.

ce e carputer-ul?

la ce ambreiaj te gindesti?

pina la urma BOV-ul are si un aport benefic la diesel?! (fara clapeta de acceleratie)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!