Jump to content

Montare strutbar/bara intre amortizoare


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Mi-a sosit si mie bara stabilizatoare superioara intre amortiozarele din fata. Dupa cum se vede in poze, sistemul de prindere e mai ciudat putin.

cum sa o prind? dau gauri in suportii amortizoarelor..sau cum?

ceva ajutor de la cei mai experimentati..ar fi de ajutor. multumesc.

mentionez ca e de la FK automotive, si e din aluminiu. si de asemeni se pare ca tre sa scot capacul de plastic de la motor, ca nu merg amandoua. sau sa caut cumva sa prind capacul un pic altfel.

fkdxvw005sl0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    27

  • bbm

    5

  • 5TORM

    3

  • rudolf.s

    3

Top Posters In This Topic

N-ai altfel cum, trebuie sa dai gauri in " oala" amortizoarelor. La mine cel putin asa a trebuit sa fac. Doar daca tu nu ai gauri gata date din fabrica :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spui si eddie, trebuie sa dai gauri in "oala". Ai grija ca bara sa fie potrivita pentru masina ta. Exista bari care implica scoaterea capacului de pe motor si altele care nu. Eu insa am avut problema sa fie gresita bara si am facut niste ajustari prostesti. Deci, daca esti sigur ca bara e buna, atunci da gauri si be happy. Diferentele vor fi semnificative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor de raspunsuri.

Vlad, da, bara a fost comandata pt masina mea. mi-a mai spus si unknown_web ca si la el, tot fara capac trebuie montata. am si probat-o aseara si se potriveste fara capac.

inca o intrebare. ea se mai ajusteaza putin din suruburile de la capat. cam cat de stransa trebuie sa fie.. la maxim?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa bine domnu sef si ia urgent sway-bar si pe spate, altfel o sa accentuezi si mai rau comportamentul subvirator caracteristic masinilor cu tractiune fata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa vina si cea pe spate...jos. dar sa vad unde o gasesc ca e cam rara aia. si o sa comand si cea pe spate sus. ca e la acelasi pret ca asta care tocmai mi-a venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rolul ei (am inteles stabilzatoare)?

Pret? De unde?

Cine are asa ceva? Impresii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam intre 30-50 E. la firmele de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa zici cam 150E !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu atat am dat pe ea. 200 RON.

impresii de la cei care le au... toti au zis ca schimba in bine comportamentul masinii. dar sfatul meu: trebuie combinata cu o suspenie sport, si intregita de restul celor 3 bari:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noa da-i sa sune meseriashule... :ceuameni: D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a fost in jur de 150 E, de la Wiechers Sport, cod 511014. Trebuie sa scot capacul motorului, altfel nu incape. Nu pot sa il decupez, are o singura prindere sus (capacul are 3 in total) si e exact sub bara. Deci cred ca renunt la ea...

Merita sa pun una singura in spate, la jumatatea banchetei ? Sau mai pierd din spatiul util (nu mai pot incarca obiecte lungi, chiar daca scot bancheta) ?

PS: Daca dai gauri in suportul amortizorului trebuie sa vopsesti, nu ? Altfel apare rugina.

Modificat de unknown_web
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspuns la PS: de vopsit nu prea ma intereseaza..dar cu grund sigur voi da.

daca pui pe spate, sa stii ca merita sa pui si jos! nici nu se vede, si are influenta. sus daca pui, da cam iti ia din spatiul de incarcare. dar sincer..tu la masina cu 2 usi incarci ceva in spate? eu la a mea..nu cred ca i-am rabatat vreodata bancheta. si in spate se suie rar cineva.

uite iti atasez cateva poze, facute la un Golf IV..cu bara stabilizatoare de jos. cam ciudata pozitia de prindere, dar sa stii ca merita.

upsidedownrsb2ag5.th.jpg upsidedownrsbup3.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita fara doar si poate dar nu mai e indicat sa iesi cu masina de pe astfalt dupa... Si nici la o bordura mica nu prinde bine bara aia care atarna un pic in jos.

Pana la urma nu le poti avea pe toate asa ca tre' sa alegi ( doar daca ai un allroad :lol: - cunoscatorii stiu de ce)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa stii ca coboara "garda de risc" cu doar cativa mm, ca aia se "pliaza" mai sus cand se lasa pe roti masina.

plus ca la mine iesitiul de pe asfalt si urcatul borudrilor (fie ele cat de mici) sunt deja sporturi interzise cu suspenie sport coborata. si piatra cubia o evit. (ca sa evit piatra cubica de la iesire din Buc catre Pl, am ajus sa ies pe centura..ocolind putin :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piatra cubica o eviti din cauza denivelarilor sau chiar daca e dreapta suprafata vibreaza masina rau?

M-am uitat din nou pe poze si daca bieleta aia se duce in sus probabil ca nu mai atarna decit citiva mm cum spui tu.

Ai mai coborat garda ca initial parea aproape normala... Si imi placea ca era dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e dreapta masina sau sunt denivelari mici nu sunt probleme... masina chiar sta bine..si prima serie de arcuri (cele moi) isi face bine treaba.

dar o evit ca sa nu fac probleme la directie din cauza gropilor.

oricum, daca mai ai intrebari, putem disucta ori pe PM ori in topicul cu masina (stiu ca nu prea sunt acptate chestii tehnice..dar asa..discutii cred ca merg :D

:lol: garda e tot asa cum am reglat-o dupa montare..la putin timp dupa Lepsa. pozele le am facute, dar nu le pot descarca. masina e inca dreapta..paralelea cu asfaltul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa rabat vreodata bancheta, dar nu se stie :D. In general doar locurile din fata sunt folosite.

Cum e afectata tinuta de drum daca pun doar in spate sway bar ? Devine mai putin subviratoare ? In fata nu as vrea sa renunt la capacul motorului, iar dedesubt nu am de gand sa pun (obsesia mea cu garda la sol :salut:), deci varianta asta cade :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Sunt mai nou pe aici...daca sunt out of topic...scuze.

Care ar fi modificarile date de bara stabilizatoare? Sta mai bne pe sosea?

Este ok daca montezi numai in fata?...eu am aceleasi obsesii cu garda la sol.

Cum se comporta masina dupa montare?

Detin masina din semnatura...urmand ca in scurt timp sa ajung la 150-160 CP...si cineva mi-a recomandat asa ceva.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa bine domnu sef si ia urgent sway-bar si pe spate, altfel o sa accentuezi si mai rau comportamentul subvirator caracteristic masinilor cu tractiune fata !

ori nu este adevarat ce spui, ori la masina mea nu s-a accentuat acea tendinta de care vorbesti tu!!

preturile la aceste accesorii difera in functie de producatorul "fierului" !! iar tu ar trebuii sa stii asta mai bine ca doar ai fost la nicu si ai vazut ca, spre exemplu suspensii reglabile pe inaltime si duriatate produc mai multi dar numai cea de la bilstain costa 1600 euro pt octavia 1/golf 4/leon - de exemplu !!

eu pe bara de rigidizare am dat numai 99 de euro si nu cred ca cei de la Pit Stop au vrut sa mi -o dea mie gratis si sa nu -si faca si ei un mic / mare profit ca doar sint firma care trebuie sa cistige nu sa se poarte ca un ONP.

in concluzie, mai verifica si tu informatiile pe care le postezi cu titlu de informatie sigura !!

@bogdanWRC: eu am montat o la metrotehnica, o treaba de 30 de minute si baietii au dat si cu o solutie albicioasa prin gaurile alea facute in oalele amortizoarelor ca sa nu rugineasca ; oricum, nu ti recomand sa faci treaba asta cu minuta ta pentru prima data, posibil sa iasa prost treaba si sa ramii cu gauri in oalele amortizoarelor.

bafta la montaj

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

merci mult. sa o sa caut sa vb cu cei de la Metrotehnica, da rsa vad intai la dealerii de aici, din PL ce zic..poate nu e nevoie de mers la Buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cea de jos, din fata cum se monteaza..?

toni, parca tu aveai, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de jos, din fata cum se monteaza..?

toni, parca tu aveai, nu?

e, aici eu sint stan patitul bine de tot la prima cupra si o sa detaliez :

- a mea a fost de la wiekers (sper ca am scris corect) si avea o forma cam ciudata, se prindea intre basculele fata in locul celei stock care era subtirica cit degetul mic;

- a trebuit decupata o parte din scutul de plastic pt ca aceasta bara (mult mai groaso) si cu o forma ciudata care cobora mai jos decit scutul - sa poate iesi prin gaura / taietura data prin scut;

- dupa montaj, trebuie neaparat verificata geometria (de obicei mecanicul o sa spuna ca nu a modificat nimic, ca este totul la fel cum a fost, etc); din nefericire pt mine nu a fost la fel , masina tragea dreapta si a urmat chinul: desfacut toate surubelele si suruburile posibile si strinse cu manualul in fata (operatiune facuta la porsche nord); intr un final glorios, totul a fost perfect;

- puncte in plus dupa ce am montat respectiva bara stabilizatoare / de rigidizare: un comportament mai bun al masinii atit pe viraje cit si in linie dreapta / plecare de pe loc cind apasam "gazul" la fund;

- puncte in minus: trebuia sa am grija sa nu iau nici macar un pachet de tzigari asejat in picioare printre roti......... apropos, daca luam o bucata de piatra cubica sau un canal mai inalt, clar se "fiu...tea" toata directia ....

bafta la montaj daca ai cumparat o deja, sa mi spui si mie cum a fost treaba la tine dupa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita din plin,schimbi total comportamentul masnii pe strada...eu am montat cele de rigidizare fata sus si jos ,dar si pe cele stabilizatoare fata si spate.Pot sa zic ca am observat ca la 200 am aceeasi stabilitate care o aveam inainte la 130-140.Si pot sa aceelerez in curbe ,lucru care mi s-a spus inainte sa le pun si nu am crezut!!!Ca sa va dati seama cum sta masina pe strada akum ,incercati sa intrati cu 160 in pasaj la unirii sa sa nu decelerati deloc!Akum se mai lasa doar din amortizoare,dar trec pe reglabila curand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!