Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

O intrebare serioasa am: cum stangi surublul cu care se prinde brida de la bara stabilizatoare cu masina pe roti(ca cica asa trebuie,mi se pare logic) dar cum????Din ce pozitie,cu ce tip de cheie? Va rog ,help me!!!

Singura mea idee e pe langa motor pe deasupra,daca scoti carcasa de la filtrul de aer,sau tubulatura de la intercooler la EGR valve,dar si asa e cam "snug fit".

Pate stie cineva sa ma lamureasca ,cineva cine a si facut,nu presupuneri,se poate si pe sub masina?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele de la bara stabilizatoare? Le strangi cu masina ridicata pe elevator sau cric nu vad ce poate sa aiba daca le stragni asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,habar nu am,sa vad din ce material este interiorul bucsei,sapt viitoare imi vin,am facut comanda.eu sunt de parere ca daca ele sunt din guma si le stangi cu masina in aer nu cred ca le prieste,se torsioneaza cand o lasi jos,mai ales din cate am mai citit p-aci numai probleme apar.

pe mine ma intereseaza metoda de strangere cu masina pe roti... astept raspunsuri.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori urcati masina pe o rampa, ori intr-un garaj cu canal de vizitare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii tu sigur ca asa merge?

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu masina pe roti nu prea cred ca ai sanse sa intri sub ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stiam ca se strang cu masina pe roti!

cauta si tu un preten cu garaj cu groapa!

Multumesc!

Modificat de dem3ntor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca au putere acele bucse sa se tina asa tare de bara stabilizatoare si sa se intample ceva cu ele daca se monteaza cu masina ridicata si pe urma este coborata.

De exemplu cand mergeti la vulcanizare si ridica baietii masina doar dintr-o parte, roata la 20cm de sol si cealata parte ii presata de intra roata in aripa... atunci ce se intampla cu acele bucse...?

Torsiunea o preia bara efectiv nu acele bucse care au doar rol de suport. Am inlocuit bucsele astea de mai multe ori dar numai cele originale tin. Le-am pus cu masina ridicata, si totu-i ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca atunci cand o ridici. e numai pt perioade scurte de timp,in nici un caz nu mergi cu ea asa :lol:.Adica in momentul cand o lasi inapoi pe roti ea isi revine la pozitia initiala. Cand tu le strangi cu masina pe cric aia va fi pozitia "initiala",iar cand o cobori va fi torsionata,ceea ce duce la o uzura mai accelerata si in final scart-scart.

e ca si cum ti-ar coase cineva capul la 45 de grade si tu ai trebui sa te uiti il lateral cand defapt de uiti in fata.:lol: nush ce al comparatie sa pot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off,scz,acum am vazut butonul de "add reply". :lol: i'm noob in forum :lol: ,dar stiu multe in practica,macar atat scz am :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Comparatie

Materialul de baza din care sunt realizate bucsele OEM este un cauciuc continand produse naturale care se deterioreaza in timp, devenind mai moale si mai flexibil.

Acest lucru cauzeaza uzura accelerata a pneurilor, instabilitate la franare si o manevrabilitate redusa.

Cauciucul are urmatoarele dezavantaje: - imbatraneste foarte repede

- rezistenta slaba la oboseala, uzura, soc

Poliuretanul este singurul material care are elasticitatea cauciucului combinata cu rezistenta si durabilitatea metalelor, a fost folosit ca un plastic specializat de aproximativ 30 de ani.

Datorita design-ului superior si a materialelor de inalta calitate folosite (poliuretanul si oteluri inoxidabile), bucsele POWERFLEX ofera un control mult mai precis asupra componentolor suspensiei.

Printr-o prelucrare corecta a poliuretanului bucsele pot fi cu 25-30% mai rigide decat cele din cauciuc, dar avand exact aceleasi proprietati de atenuare a zgomotului.

Bucsele Powerflex (cele standard) sunt impartite in trei categorii:

1. cele galbene (sunt cele mai moi) - duritate - Shore A 70

2. cele mov (duritate medie) - - Shore A 80

3. cele negre (duritate mare) - Motorsport - Shore A 95

Poliuretanula are urmatoarele calitati:

- rezistenta mare la uzura ( oboseala )

- rezistenta mare la soc

- nu-si pierte calitatile elastice in timp (spre deosebire de cauciuc)

- memorie elastica

- proprietati de atenuare a zgomotului superioare cauciucului

IMPORTANT!

Bucsele nu au rol de amortizare. Multa lume crede ca bucsele mai rigide distrug componentele suspensiei, acest lucru este total gresit.

Bucsele se folosesc pentru a face legatura intre partea mobila a suspensiei si partea fixa (sasiul). Ele au rolul de BARIERA FONICA, amortizarea se face

in proportie de 40-60% de catre pneu iar restul de catre amortizor.

Poliuretanul are proprietati de atenuare a zgomotului superioare cauciucului.

In concluzie bucsele Powerflex nu uzeaza restul componentelor suspensiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: sa intelegem ca faci reclama, asta fiind primul tau post aici ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca omul a facut reclama la ceva nici macar nu a precizat nici o firma si mai mult a dat si niste explicatii tehnice care mie mi se par corecte , bun venit pe forum ;)

Marius strangele asa cu masina ridicata nu te mai chinui sa cauti rampa dar ai mare grija sa nu cada masina pe tine nu te baza numai pe cric asiguro ! Sau daca chiar vrei tu asa si crezi ca e mai bine asa strangele cu rotile jos pe o rampa undeva Is curios daca la service ti le strang asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<OT>

Reclama a fost facuta intr-un alt topic, care a fost sters.

In alta ordine de idei, exista un alt topic care incearca sa faca o comparatie intre cele doua materiale folosite la bucse.

<EOT>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se strang cu masina pe roti! din cele patite se strang cu masina pe roti, ca sa poata fixa bratu ca lumea.

daca le strangi cat ii suspendata sunt sanse mari ca sa iti bata.

Am patit-o :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu ( mecanicul, nu eu) am shimbat aceste bucse pe elevator de ~ 1 an (~ 30kkm) si nu am nici o problema pana acum !

va spun asta din experienta proprie, deci fiecare trage concluziile personale, dar e greu de crezut ca in dinamica actuala ( aglomeratia de la service ), sta cineva pe sub masina sa-ti stranga "tie " bucsele in pozitia "pe roti" !

eu va spun ca asa am vazut pana acum ca se practica !

de restul, adica daca e corect sau nu, puteti discuta cat vreti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Nu cred ca omul a facut reclama la ceva nici macar nu a precizat nici o firma

Ba da, numai ca i-am editat eu postul imediat dupa ce l-a pus pe forum! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am intrebat un coleg si mi-a spul ca lui i le-a strans cu masina pe roti.omul s-a bagat in groapa si cam atat.

Asta s-a intamplat la reprezentata.Oricum sapt asta imi vin bucsele de alea cu "cocoasa" si bride,(ca cica trebuie si dealea) si ii inttreb si eu pe mecanici,asa, ca sa stiu un lucru.In concediu o sa le schimb personal si o sa pun si niste poze,poate ma fac membru baietii astia buni :lol: (o sa le fac si un post de saving de 1000si ceva de eur ,k imi curat si turbo-ul k mi-s cam intepenite vanele :icon_thumright: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am comandat dupa VIN bucsa punte spate: 1J0 501 541 C, ea arata cam asa si e de 72 de mm sigur

post-34985-1239463559_thumb.jpg

cea de pe masina nu am masurat-o cu sublerul dar arata asa:

post-34985-1239463707_thumb.jpg

Pe autokarma apar urmatoarele si e clar ca cea de pe masina seamana cu cea de 69mm.

Nu vreau sa desfac totul si apoi sa constat ca nu am ce-mi trebuie de aceea cer sfatul cuiva a mai facut asta si stie sigur ce si cum cu diametrlele astea.

Multumesc si o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai comandat dupa seria de sasiu si codul de piesa original atunci poti sta linistit. Piesele se potrivesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:frigbaitata: Right... o sa stau cu masina in aer fain frumos, nu e prima data cand comand dupa VIN si imi vine piesa gresita.

valabil in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masoara diametrul exterior cu un subler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vina magazinului/vanzatorului care iti aduce piesa. Este vina producatorului ca nu o ambaleaza corect. Daca ti-ai comanda piese originale si nu te-ai mai duce la tot felul de magazine cu piese mai putin originale nu ai mai avea probleme de genul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in primul rand, e piesa originala cu PN pe punga si pe piesa care corespund si cu etka si tot in etka scrie ca sunt 2 tipuri de punti insa doar unul de bucse ,eu nu mai inteleg nimic.

Haideti oamni buni ,cine se pricepe ,cine are un golf din '99-2000 si le-a schimbat? Si nu am subler, doar metru de croitor si impart la 2pi :vwrullz:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut comanda pt bucsele punte spate la un magazin respectabil.Chiar daca au avut seria motorului si toate datele in loc de 69 mm au venit de 72 mm.

Cand m-am intors cu cele vechi si le-au masurat si ei, au zis ca asa apare dupa seria masinii de la producator, dar in final le-au primit fara probleme si mi-au dat banii inapoi.Deci daca ai de 69 mm cauta-le, cele de 72 mm posibl sa iti bati capul mult si bine ca sincer nu vad cum o sa incapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!