Jump to content

B6 Mananca Ulei?


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Am deja 8,800km si am verificat nivelul, rezultatul 1 ml fata de nivelul maxim. Am mers cu ea destuld e tare, inclusiv mai multe drumuri pe austrada in Ungaria...dar e adevarat ca in rodaj am respectat instructiunile pentru primii 2,000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GRooVe

    23

  • alxrro

    14

  • Riddler

    13

  • dintzauru

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

E foarte bine. Inseamna ca motoarele TDI CR nu au asa o foame de ulei ca cele PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 8,800km si am verificat nivelul, rezultatul 1 ml fata de nivelul maxim....
....cred ca ai vrut sa zici 1 mm, nu?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce mie nu-mi papa deloc ulei ? :frigbaitata: Schimb vitezele pe la 3000-3500 rpm in afara de treapta 1 la care schimb mai lejer .. pe la 2000 rpm :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, la mine problema e mai ciudata

- de la revizia de la 44.456 km si pana la 48.200 km nu mi-a aparut nici un martor in bord (si sincer, nici n-am verificat uleiu in acesti ~5000 km, iar la masina s-a comportat normal, nu am sesizat fum in spate de nici o culoare, subturat nu merg cu ea, deci...

- pe la ~48500 km am completat cu 400ml ulei cand mi-a aparut martorul in bord (pana a ajuns la zona zimtata de pe joja - jumatatea zonei B -), iar la 52.300 km iar mi-a aparut martorul in bord si cand am verificat nivelu' uleiului era iar aproape de minm :blink:

...deci 400 ml ulei in 3300 km = ~100ml/1000 km :mellow: (ceea ce mi se pare suspect rau)

la vreo 2 zile dupa ce-am completat iar cu ulei, dar tura asta am pus 350 ml am observat niste urme de ulei negru pe la busonu' de baie, m-am apucat si am curatat tot cu o laveta umeda dand capacul jos, iar la un moment dat am vazut o zona mai umeda (incercuita in poza de mai jos cu un chenar albastru) unde la prima vedere ar fi ulei, dar nu pot ajunge sa bag o carpa sa vad ce culoare e (negru sau aramiu)

8c6mu5uokzdw794t6s_thumb.jpg hdvgahrmylho9aa35zkq_thumb.jpg

stie cineva sa-mi zica ce e respica piesa/clapeta?! ...EGR-ul cumva ?! :unsure:

e normal sa fie umeda zona respectiva ?!

:Driver: safe

Riddler

LE: m-am enervat si am fost pana la masina sa vad de ce umeda zona respectiva, am bagat un servetzel si cand il scot era negru, deci pare a fii ulei :banghead:

cred ca o sa-mi fac o programare in service pt un test de compresie si sa-i pun sa-mi dea scutu' jos sa vad daca sunt ceva urme pe el de ulei si daca curge pe undeva

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler si la mine ultima data cand am dat acel capac, era umed cam tot prin zona acea , era si pe garnitura aia pe unde pui ulei (cum au pus destepti de la serivce ), cred ca de pe garnitura aia s-a scurs si pe sub acea protectie de plastic , am sters si garnitura si capac si zona aia de plastic cu o carpa umeda si dupaia cu una uscata , de atunci au trecut vreo 10 zile si chiar m-am uitat numai e urma de ulei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respectiva clapeta e EGR-ul. Mai arunca ulei pe acolo.Curata si vezi daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

si eu am avut aceasi problema. doar ce facusem vreo 2600 km cu noul ulei si mi s-a aprins martorul de ulei la bord. m-am speriat putin si apoi, am ineput ca disperatul cu telefoane, pe la diferiti mecanici.

apoi, am sunat la un prieten la Nurvil " reprezenta VW din valcea " si el mi-a zis, ca e normal sa " pape ulei " dar nu asa de mult. apoi, tot el mi-a zis " ca cei care au facut schimbul, dupa ce au pus noul ulei, sa nu fi pornit masina ca sa mearga motorul sa isi i-a ulei si apoi, sa fie completat ".

apoi, am sunat la un alt mecanic de la Audi si ala MAI COPT " ca masina, la fiecare 1000 KM PAPA 100 GR ". eu i-am zis " pai e tractor sa mearga pe ULEI sau VW? "

apoi, un sef de service vine cu o hartie si imi spune " obligatia fiecarui conducator auto este aceea de a Verifica Nivelul Ulei-ului la FIECARE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL. i-am zis la om ( pai ma nene, sa stau sa verific de fiecare data nivelul la ulei, ma apuca Nebuniile acolo " ) si el imi rapsunde " asa scrie aici in Garantie, asta iti spun "

CEA MAI MARE PROSTIE dar ATENTIE " asa ceva nu intra in garantia masini, adica daca e sa ti se intample sa iti pape ulei-ul iti da cu acea foaie in bot ".

apoi, am sunat un alt mecanic si el mi-a spus " ca aceasta versiune de Motoare " cele de 105CP consuma Prin Turbina Ulei, dar nu asa de mult.

specific ca ma completat cu vreo 500 gr.

deci, concluzia e

1. stati langa ei si nu uitati sa porneasca motorul dupa ce a pus noul ulei, sa il alse sa mearga putin si apoi, sa il opreasca; sa verifice nivelul ulei-ului si apoi sa completeze; si apoi sa il verifice din nou

2. intotdeauna luati cu voi " intr-un loc pus acolo in Portbagaj inca 1 L de ulei E vorba Romanului " Paza buna, trece Primejdia rea "

3. nu forjati prea tare motoarele; ele atunci consuma ulei, mai ales " la scraturi "

4. si oricum ORICE MOTOR, prin intermediul EGR-ul arunca VAPORI DE ULEI. deci, nivelul de ulei scade, dar nu foarte mult.

e vorba aceea " daca bmw-ul din fabrica i-a 1 l atunci ce sa mai zicem de astea " :)

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult cum faci rodajul cu masina... Daca respecti cu strictete indicatiile din cartea tehnica si totodata chiar si dupa rodaj eviti sa "fortezi" motorul cand inca este rece (sub 70 grade Celsius), nu vei avea probleme cu consumul de ulei. Va fi zero sau cel mult 2-300 ml la 10.000 km.

Altfel spus, depinde si de sofer... Esti nervos - bagi mana in buzunar - ulei, combustibil, piese... Esti mai ponderat vei avea cheltuieli mai mici. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@23-SER: daca tu te-ai speriat, ce sa zic de mine, ca eu am bagat pana acum 1l de ulei si mai am ~4000 km pana la revizia de 60.000 km :P

Mi-am mai luat un litru, cat mai trebuie bag, cat nu, o sa fie acel 0.3 Litri in plus la revizie (motorul 1.9 TDI avand capacitatea baiei de ulei de 4.3 Litri) :D

Legat de clapeta EGR, cum ai vazut mai sus, eu nu stiam ca are voie sa arunce vapori (sa "transpire" cum zicea cineva), si azi am primit o explicatie care ma linisit

Cica: "Daca pe EGR o sa arunci nu vapori, ci stropi de ulei la propiu, si se face dara pana jos in scut, atunci e cazul sa-l schimbi cu totul, daca nu lasa-o asa sau mai curato" :Driver:

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult cum faci rodajul cu masina...

....Esti nervos - bagi mana in buzunar - ulei, combustibil, piese... Esti mai ponderat vei avea cheltuieli mai mici. :D

Partial ai dreptate. Uite acum la 11,000km consumul e tot de 1mm pe joga...adica mai nimic... Cu B6 asta rodajul l-am facut cf. cartii, but masina e forjata rau la maxim. :D Si B6 care l-am avut inainte, din iun.2007 pana in oct.2008, FSI pe benzina, nu consuma mai nimic, la care la fel i-am facut rodajul cf.cartii.

Concluzia? Tind sa cred ca cel mai important lucru, e cum faci rodajul!!

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antonio Lucian

am mai postat, 42.000km, pana acum a papat 3 litri, mai ales ca am completat undeva pe la 38.000 mi-e frica sa ma uit la joja :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Referitor la consumul de ulei, am itrebat la reprezentanta si mi-au zis cei de acolo ca NU motorul mananca ulei, ci TURBINA

Si cica un consum de 300 - 400 ml de ulei de la schimb la schimb ( 15000 km ) e normal

Omu' de acolo a zis ca motoarele sunt supuse la n teste si rodajul lor este facut in fabrica.

A si a mai zis ceva de genul ca turbina lucreaza doar pana la 3000 de ture ale motorului.

Parerile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ceaunic: Pai turbina se raceste doar cu ulei :biggrin:

De aia dupa ce mergi un drum mai lung cu ea si o tii numai in condus sportiv (schimbi intre 3000 si 4000 rpm) se recomanda sa lasi masina la relanti vreo 2 - 3 minute sa-si "traga ulei" turbina si sa se raceasca corespunzator :biggrin:

@Antonio Lucian: 3 LITRI de ulei ti-a consumat de la revizia de 30.000 km si pana acum (cand zici ca ai 42.000km) ?! :blah_: :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consumul de ulei, am itrebat la reprezentanta si mi-au zis cei de acolo ca NU motorul mananca ulei, ci TURBINA

Turbina nu mananca nimic, poate doar sa piarda ulei.

A si a mai zis ceva de genul ca turbina lucreaza doar pana la 3000 de ture ale motorului.

Turbina se invarte tot timpul, dar abia de la 1300 ture (aproximativ) face presiune si se simte... si asta pana la turatia maxima a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stiu, ca turbina functioneaza si pe ulei dar si pe aer.

oricum, din cate am vazut si la fel, cativa mecanici mi-au dat acelasi raspuns, B6 papa ulei prin Turbina.

nu stiu ce fel de model e, dar ce sa-i faci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina se invarte tot timpul, dar abia de la 1300 ture (aproximativ) face presiune si se simte... si asta pana la turatia maxima a motorului.

Sunt putin in ceata...

Omu de la reprezentanta a zis ca turbina merge doar pana la 3000 ture

peste 3000 cica motorul merge fara a fi ajutat de turbina

Pe romaneste omu a explicat ceva de genu': ii da un sut in fund la plecare"

Deci???

:D Nu aruncati cu noroi in mine, chias asa a zis cel de la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ceaunic: Intreaba-l pe omul de la reprezentanta daca stie ce e un 'limp-mode' si cum se manifesta el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

" hbogdan " ce inseamna Limp-Mode " ?

te intreb, deaorece poate o sa intalnesc si eu o astfel de problema " cu cea a unui macanic foarte foarte profesionist " si am sa il intreb despre acest lucru si apoi, sa raman uimit la ce " perle scoate omu ".

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Guest 23-SER

eu cred un singur lucru " ca le alearga foamea "

incearca cu o cheie de 13 si vezi daca mai face :))

ce sa-i faci, romanul face haz de necaz. oricum, aceasta problema este UNICATA pana acum, desi am mai avut Passat inainte cel cu 101 cp dar si cu 131 cp si nu mi s-a intamplat!

e vorba aceea " asta sa fie problema " si nu alta

@23-SER: daca tu te-ai speriat, ce sa zic de mine, ca eu am bagat pana acum 1l de ulei si mai am ~4000 km pana la revizia de 60.000 km :P

Mi-am mai luat un litru, cat mai trebuie bag, cat nu, o sa fie acel 0.3 Litri in plus la revizie (motorul 1.9 TDI avand capacitatea baiei de ulei de 4.3 Litri) :D

Legat de clapeta EGR, cum ai vazut mai sus, eu nu stiam ca are voie sa arunce vapori (sa "transpire" cum zicea cineva), si azi am primit o explicatie care ma linisit

Cica: "Daca pe EGR o sa arunci nu vapori, ci stropi de ulei la propiu, si se face dara pana jos in scut, atunci e cazul sa-l schimbi cu totul, daca nu lasa-o asa sau mai curato" :D

:P safe

Riddler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi ''papa'' cam 100g/1000km constant deci nu am surprize ;) .

am gasit ceva ulei si pe langa IGR , l-am dat jos l-am curatat insa dupa vreo 5000km a suflat din nou pe acolo . cica nu e grav dar cine stie . daca ma lasa probabil o sa se intample pe vreun camp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest 23-SER

dar sa ai si un gratarel cu tine. faci o friptura pana vin aia cu Tractarile.

oricum, la EGR o sa iti dea mereu ulei, de fpat sunt " vapori de ULEI ". la orice diesel nu ai sa vezi " motorul curat " ca la cel de benzina. toate dau ulei.

tu, sa ai mereu in portbagaj 1l de ulei de care bagi si mai completezi.

asta e, asa e in RO. in Germania nu am auzit de asa ceva!

dar la noi, totul e posibil

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...tu, sa ai mereu in portbagaj 1l de ulei...

:vaidecapulmeu: Am experiente neplacute cu bidoanele de ulei (scump) care nu se mai inchid etans dupa desigilare si au scurgeri...mai bine nu! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!