Jump to content

Portbagaj - probleme


zoli_bsp
 Share

Postare recomandată

Am avut si eu aceeasi problema.Nu se inchidea decat daca il tranteam, dupa un timp nici macar asa.

am desfacut mecanismul si am dat cu WD40 tot ce se putea curata si a fost ok.jale ce era acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca piesa nr 2 e problema ( actuatorul ).Aveti idee cam cat ma costa?Am intrebat la Volksman si astept dar ma gandeam ca poate l-a mai schimbat cineva si stie mai repede.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul costa 70 lei , original, la reprezentanta.Am cumparat si eu unul cam acum o luna.

Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut sistemul de inchidere de la hayon, dar nu reusesc sal fac sa mearga, mai exact nu porneste actuatotul decat can apas microcontacutl de pe butucul cheii , stie cineva de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema deschiderii portbagajului.Am fost la reprezentanta Skoda pt un test si baietii de acolo mi-au spus ca ar fi bine sa verific firele din furtunasul ala de cauciuc - este o problema frecventa spun ei in grupul VAG.Am desfacut ieri din nou capitonajul,altfel nu se poate,am scos firele si surpriza....aveam doua rupte.Le-am rezolvat si merge din nou.Se pare ca nu era actuatorul.Aviz si celor care mai au astfel de probleme...verificati intai firele sa nu fie intrerupte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la firele aflate chiar in furtunasul de langa balama. Corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...de la swachideri/inchideri repetate s-au rupt 2 din 6 fire chiar la mijloc.S-a rezolvat rapid si romaneste :).Operatiunea am facut-o chiar eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

post-9546-1214741414_thumb.jpg post-9546-1214741440_thumb.jpg post-9546-1214741480_thumb.jpg post-9546-1214741505_thumb.jpg

post-9546-1214741551_thumb.jpg post-9546-1214741631_thumb.jpg post-9546-1214741646_thumb.jpg post-9546-1214741672_thumb.jpg

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cum se desface capitonajul portbagajului la golf4 hatchback? eu am gasit doar 2 suruburi, bagate in manarele de care tragi ca sa il inchizi. le-am desfacut pe acelea dar mai departe nu am stiut ce sa fac si mi-a fost teama sa trag prea tare de el ca sa nu il rup. Stiu ca e posibil sa fie prins in ceva "clips-uri" insa nu m-am riscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Am si eu o problema.Mi s-a rupt capatul acela din plastic de la un snur care tine plansa de la portbagaj.Masina este un Golf 4 hatchback.Stie cineva unde as putea gasi asaceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema...am un g4 break(vagon) si mi s-a ars asta iarna motorasul(piesa 2) care deschide haionul.L-am scos si l-am lasat sa mearga numai partea mecanica adica din cheie sa-l deschid.Acum mi-am luat alt motoras si schimbandu-l am observat ca ramane sub tensiune foarte mult timp adica se intinde tija aceea de la el dar nu mai revine decat dc ii scot mufa(intrerup alimentarea cu curent).Am fost la un electrician auto si nu a reusit nimic in cele din urma...verificand totodata si dovedind ca nu este o problema de la click-ul acela care declanseaza actuatorul(declansatorul deschis haion).Din ce cauza sa nu functioneze?Am mufat,demufat pe acolo pe la haion, masurat voltajul si de vreo 2 ori a mers normal, adica nu a mai fost nevoie sa intrerup tensiunea de la actuator.Mi-am dat seama ca e un contact imperfect undeva adica de ce dupa mai multe incercari merge? Va rog sa ma ajutati ca este foarte nasol sa opresti motorul cand ai ceva banal de luat din portbagaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa si pe mine, ca si pe COCo cum se desface capitonajul de plastic.

Am aceeasi problema. Eu am observat ca este o problema cu partea mecanica nu electrica. daca incerc sa deschid portbagajul cand acesta este inchis (si deci trag

de maner) acesta se blocheaza.Se pare ca carligul din sistem urca o trapta si ramane blocat. Nu poate fi deblocat decat de socrul meu care stie cand si unde sa ii dea un pod de palma in timp ce eu actionez inchiderea centralizata :P .

Am icercat sa dau partea din plastic care acopera sistemul dar m-am blocat la suruburi, clemele imi este teama sa trag de ele (par ca se rup)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a desface capitonajul de pe haion e simplu. Desfaceti cele 2 suruburi aflate in adanciturile (rol de maner) din capitonaj, iar apoi trageti de el , cu simt. E prins in mai multe cleme. Nu are ce sa se intample nimic rau. Cel putin ar trebui ( se mai rup una, doua cleme ). ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tras de ma dureau mainile :P

si despre acele cleme vorbeam... ma ispaimanta. am ajuns sa ma sperii de niste cleme ^_^ :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai alta solutie. Capitonajul e prins in cleme. Incepe incet dintr-un "colt". Si incerca sa fii atent cand tragi. Asa e prins, in cleme si 2 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai alta solutie. Capitonajul e prins in cleme. Incepe incet dintr-un "colt". Si incerca sa fii atent cand tragi. Asa e prins, in cleme si 2 suruburi.

multumesc, asa am sa fac. sper sa nu le rup ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate nimeni sa ma ajute si pe mine cu actuatorul? plssssssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi man am asteptat toata ziua la un raspuns sper sa o rezolv :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am patit si eu sa nu mi se deschida portbagaju..dar l`am inchis si deschis cu cheia de cateva ori si si`a revenit..o singura data am avut probelme cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand am cumparat masina nu imi mergea iluminarea din portbagaj,zicea mecanicul ca poate sa fie de la un microswitch sau de la cablurile de la balamaula de la portbagaj.Hmm,am zis ca ma bag eu(dupa ce mi-am luat inima in dinti) sa il desfac.Se desfac cele doua suruburi din interior ,de la handle-uri,dupa cere se incepe dintr-un "colt" si se trage mai barbateste de bucata aia mare de plastic(incearca sa nu rupi clema). La mine a venit cam greu k erau oxidate acele cleme,sunt destul de multe.

Dupa ce am dat joc toata chestia aiaam observat printre altele ca imi era putin tras jos tubul de apa pt spalarea lunetei,motiv pt care nu imi arunca jetul de apa asa anemic,(probalil sa fi inghetat iarta si s-a dilatat).

Dupa de am dat jos si broasca am sonstata ca era toata coclita si microswitch-ul era "dus", am masurat cu aparat de masura si nimic.Probabil intra apa din furtunasul cu pricina si nu a facut mult bine apa p-acolo.Acum am comandat piesa de la quark motors.Voia atasa poze cum se da jos exact,pas cu pas.

Aici am ceva ma vechi cand am constatat cauza problemei.Broasca pe a mea vine cu microswith-ul nituit pe ea.cam 130Ron.

Mufa care vine in microswith era si ea intr-un hal....,dar am facut-o cumva eu si am scurtciruitat sa vad daca se aprinde asa lumina si am mers,deci cablurile sunt ok.

P.S.: sa nu va puneti sa scurcircuitati cablurile (la intamplare) numai daca stiti ce faceti!!!

Am si schema electrica,daca o mai gasesc o atasez si pe aia.

post-34985-1228656044_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat broasca de la haion care imi facea probleme si nu se aprinde lumina in portbagaj.

Scule necesare: surubeltina in cruce, surubelnita mica(gen ceas), bit de 10mm triplu patrat, cleste de taiat.

Broasca noua si cea veche respectiv conectorul nou(5lei):

post-34985-1229186624_thumb.jpg post-34985-1229186656_thumb.jpg post-34985-1229186695_thumb.jpg

Se incepe prin desfacerea suruburilor in cap cuce din manerele interioare ale capacului de plastic dupa care se da jos capcul. Se incepe dint-run colt si se lucreaza cu grija pt. evitarea deteriorarii urechiuselor de plastic ale clemelor de prindere.Clemele sunt de jur imprejurul capacului.

Dupa indepartarea capacului se scoate cablul de la microswitch din clemele de prindere de pe haion si tija metalica ditre clanta si broasca. Se desfac cele 2 suruburi de prindere ale broastei cu bit de 10 triplu patrat. Se scoate broasca si se deconecteaza mufa.

post-34985-1229187518_thumb.jpg

Daca mufa e deteriorata se poate schimba. Se taie capatele celor 3 fire si se curata cu clestele(aprox 4 mm de izolatie). Litzele se intorc la 180 de grade si se capseaza in clemele mici de aluminiu ale mufei, dupa care se indoaie peste ele urechiusele(cu o surubelnita mica) pt o fixare buna. Se pune capacelui de plastic al mufei.

Ordinea de prindere a cablurilor pe mufa este ca cea din poza

post-34985-1229187630_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreu sa zic ca mai avem de scris dar mi-a tatiat din el :icon_thumright:( .Foarte nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Vreu sa zic ca mai avem de scris dar mi-a tatiat din el :)( .Foarte nasol.

Si ce te-a oprit ca in loc sa scrii asta, sa-ti fi continuat postarea initiala? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Astazi dupa 6 luni de zile am reparat in sfarsit portbagajul. Am descoperit dupa ce am desfacut mansonul de cauciuc ce protejeaza cablurile, ca aveam firul verde care alimenta actuatorul rupt, iar celalalte cabluri erau dezizolate.

Am rezolvat problema cu o bucatica de cablu si izolerband. Acum am portbagajul functionabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!