Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

01317 - este WSC (Workshop code) adica, codul de "atelier", adica, nu este o eroare :D . Fiecare atelier/service are un "Workshop code" al sau. :D

Singura eroare este cea legata de G200 si ar fi fost bine daca ai fi avut inregistrat/copiat codul asa cum a fost dat de Vag-Com/VAS. Poate fi nevoie de o setare de baza a acestui senzor sau, verificarea contactelor de pe circuitul acestuia. Daca nu...inlocuirea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a spus mai sus: Nu mai stiu unde aparea afisat si : 01423 Transv. acceleration senzor G200

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 . 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

2. 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): Electric Circuit Failure

In functie de "varianta" sunt si solutiile. :(

Acestea erau variantele pe care le putea da Vag-Com-ul; la asta m-am referit. Eu nu gasesc nicaieri "01423 Transv. acceleration senzor G200". Acum ai inteles? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, scuze. Eu nici nu am citit daca era transversal sau longitudinal, am vazut doar g200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou,

O sa incerc sa gasesc undeva sa fac o scanare ca lumea si o sa va spun. Eu nu am bagat VAG COM... Era un tester universal pt mai multe tipuri de masini.. ST... nu stiu cat... Ma rog ... :)

O sa incerc sa vad si daca imi da format digital sau printat ceva...

Imi puteti recomanda pe cineva in Buc pt asa ceva?

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica lista de aici si ia legatura cu unul din colegii din lista .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

dupa cum vad nu sunt singurul care are probleme cu esp-ul,azi aveam 140 intr-o curba larga si pur si simplu s-a aprins martorul "esp" dupa 15 min s-a stins cu motorul oprit.am crezut initial ca e de la curba dar un pic mai tarziu am patit acelasi lucru dar acum in linie dreapta si tot dupa 15 min cu motorul oprit s-a stins martorul.normal am sa o duc pe tester dar ma intereseaza o carete in romana pentru g4 edition(a mea este in germana)daca ma poate ajuta cineva...pls.in rest super masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce spui tu se pare ca ai ceva probleme electrice deoarece cind iei contactul ar fi trebuit sa se stinga tot bordul si sa nu iti ramina numic aprins

manualul in limba romana il gasesti in aria manuale golf 4

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am fost si eu la o scanare VAG zilele astea, iar dupa ce am citit ce-ati postat voi p'aici, am hotarat sa va zic si voua. Eroarea nu o am cuvant cu cuvant, insa va spun sigur ca la modulul ABS-FRANE mi-a dat eroare la senzorul de acceleratie laterala (G200), eroare in sistemul electric, ceva gen. Si tot asa, posibile probleme: nesetarea valorilor basic la senzor, defect electric, etc. Vreau sa mentionez ca ESP-ul functioneaza DOAR CAND VREA EL, si asta FOARTE RAR, dar cand functioneaza, functioneaza, nu gluma. Ideea e ca a intrat baiatu de la service in mai multe setari p'acolo si a ajuns la un moment dat din ce-a vazut ochiu' meu, la niste teste, gen masura fix valoarea acceleratiei laterale, si am citit impreuna cu el pe un site ca valorile normale ar trebui sa fie intre -1,5 m/s^2 si + 1,5 m/s^2 (e.g.: s^2=secunda la patrat), iar la mine arata niste valori intre -20 si -19 m/s^2. Mi-am deconectat bornele bateriei pentru vreo juma' de ora, bineinteles ca s-a resetat tot prin masina, IN AFARA de ESP :|, a incercat sa-mi stearga eroare cu VAG, nu s-a putut. Acum cel de la service mi-a zis sa vin in alta zi ca trebuie sa-mi desfaca tot bordu, ca sa se uite pe la circuitul electric bla bla bla. Eu unul nu prea as vrea sa-mi desfaca bordu, e treaba destul de minutzioasa, si-asa imi scartzaie deja torpedoul si cele de pe langa. Ma intreb, nu o exista o varianta mai usoara ? A... si nu v-am zis, 97% din timp cat este defect ESP-ul....ajung in service pentru o revizie d'asta usual, gen ulei filtre bla bla, si le zic si de ESP, se urca un baiat, porneste motoru, ma cheama la masina si face: "Ce ziceai ca e aprins in bord ?", Ma uit eu la care vad ca ESP-ul mergea de minune, am zis imposibil frate, e ca la doctor, te doare ceva si cand te duci nu te mai doare nimic. Am zis "ok baieti,am sa revin maine", si chiar ziua urmatoare am revenit, dupa cum am descris mai sus la inceputul postului. Mi se pare o ciudatenie, dar ma tot gandesc la faptul cand masina mea a fost ridicata pe rampa, unul din baieti s-a uitat pe la placute si a miscat de firele alea de pe disc stanga fatza, aratandu-mi "uite aicea e senzoru' de placute de frana", si ma tot gandesc daca nu cumva a miscat ceva, si a miscat bine, p'acolo. Inca o data va zic, nu e o varianta mai usoara ? O varianta mai eficienta ? Am incredere in voi ca am vazut ca sunt destule cazuri p'aici, si din erori inveti, ca asa daca ma duc la 1000 de "mecanici" fiecare imi spune altceva... probabil fiecare ce-a reparat si el... in fine, si la vreun Porsche Bucuresti nici nu vreau sa ma gandesc ca sa uita aia 5 min la masina mea si parca ii si vad: "mda, va costa 2000 EUR, vreti ;;) ?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna, intru si eu pe acest topic ca am si eu probleme cu martorul ESP. Dupa ce am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara, mi se aprinde martorul ESP dupa exact 10 minute de la contact cheie, indiferent ca fac 1 km sau 10 in aceste 10 minute. Am fost la tester si mia aparut eroarea 0522 ceva la computer, dar cel care a facut testul desi a resetat ceva nu a rezolvat nimic.Ma trimis la reprezentanta vw. Mia zis ceva de reinstalarea softului. Are cineva idee cam cit costa lucrul asta la reprezentanta? (sunt din Oradea, si aici reprezentanta este D&C). Sau daca stau asa ce se poate intimpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are eroarea "00522 "- Engine Coolant Temp. Sensor (G62) - cu schimbatul cauciucurilor si aprinderea martorului ESP? :huh: Presiunea in roti este OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate au atins vreun cablu care se ducea la senzorul de ABS, sau s-a decalibrat senzorul de unghi de la ESP. Fara sa stim eroarea exacta... e ca si cum ai cauta acul in carul fan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am si eu o problema cu martorul esp, care nu mai vrea sa se stinga

am scant cu vag com si imi zice ceva de senzorul G85, stie cineva ce se poate face?

Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01266

4 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

014 - Defective - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

008 - Implausible Signal

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Steering Angle Sensor este vorba despre senzorul ce se afla pe coloana de directie.

Pentru a ajunge la el, trebuie demontat volanul.

senzorg85zg3.jpg

Ai demontat recent volanul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am schimbat caseta si au rupt banda aia cu contacte din cutia aia indicata cu sageti in poza ta

senzorul este cutia aia toata?, se poate calibra?, pe vag com la unghi imi arata o valoare de -750 ceva de genu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86
mi-am schimbat caseta si au rupt banda aia cu contacte din cutia aia indicata cu sageti in poza ta

senzorul este cutia aia toata?, se poate calibra?, pe vag com la unghi imi arata o valoare de -750 ceva de genu..

la " cutia aia indicata cu sageti in poza ta" am inteles ca i se zice "banda magnetica" si daca se rupe sau se strica o sa dea multe erori, ai grije ce cumperi noua e 1500 ron si la mana a 2 e 50

Modificat de florin_andrey86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'florin_andrey86 In ce pozitie trebuie sa fie rotile in momentul montarii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, fratilor!

Am si eu o mica problema cu golful meu 4 proaspat adus din Germania. Masina e din 2004 septembrie, are 160k km, intro stare de intretinere foarte buna si nu a fost lovita niciodata. Singurul lucru care era in neregula cu ea cand am adus-o in tara a fost becul de la ESP care dimineata dupa ce porneam motorul si porneam la drum se aprindea si ramanea aprins pana la oprirea si repornirea motorului (nu s-a intamplat sa se aprinda si sa ramana aprins niciodata in timpul zilei, doar dimineata sau dupa ce statea oprita macar 10 ore si era rece afara).

Dupa ce am rulat in tara 6000 km s-a stricat senzorul de turatie de la roata din stanga fata si s-au aprins atat becul de ABS cat si cel de ESP si nu s-au mai stins pana nu am schimbat senzorul la un service in Timisoara. La scanarea pe care mi-au facut-o au aparut 2 erori: 283 care era senzorul respectiv si 778 senzor unghi directie la care zice asa:

INFO SUPLIMENTAR DE LA UNITATE COMANDA LA COD EROARE:

-defect;

-defecte sporadice;

-lampa FC nu se aprinde prin codurile de culoare.

Dupa ce au schimbat senzorul si au sters erorile ESP si ABS s-au stins. I-am intrebat despre cea de-a doua eroare si au spus ca nu este o problema si ca ea apare din diverse motive, sa nu imi fac griji ca au sters-o si pe aia.

In dimineata urmatoare am observat ca se aprinde iar dupa ce o iau din loc becul la esp care se stinge la fel dupa oprirea si repornirea motorului. Citind posturile voastre am inceput sa caut motivul pentru care se aprinde si am verificat switch-ul de la pedala de frana am verificat presiunea in roti, am virat volanul in ambele directii si am observat ca porneste doar cand virez maxim dreapta si dau drumul la cursa inapoi cam un cm (asta doar dimineata). Dupa vreo 2 saptamani aceleasi simptome, doar ca intr-o dimineata cand ies din curtea blocului si virez dreapta se aprinde martorul ESP si nu se mai stinge nici la repornirea motorului...

Am scris acest post pentru a afla si parerea voastra si pentru a venii in ajutorul celor care mai sunt in situatia mea.

Sa fie murdar senzorul optic al senzorului unghi volan, sa se fi defectat acesta, sau o fi o alta cauza care imi opreste sistemul ESP?

Astept parerile voastre si imi cer scuze pentru postul atat de lung!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu stiu sa-t spun exact, dar eu as schimba bateria. Ia-ti o baterie de la un prieten imprumut vreo 2 zile si vezi daca mai face figura. Eu cred ca ai tensiune prea mica pe baterie si calculatorul opreste sistemul de ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ea nu da semne de baterie slaba deloc. Chiar cu motorul oprit luminile sunt ok, electromotorul o ia foarte bine cand ii dau cheie etc. In plus a fost schimbata in germania acum un an.

Ce am observat sigur ca se aprindea doar can viram dreapta maxim si lasam cursa inapoi un cm.

Acum ramane aprins permanent, daca ar fi de la baterie inseamna ca ar trebui sa se stinga cand o turez, sau cand opresc toti consumatorii, nu...? Ar trebui sa vad si eu niste semne cand ar slabi bateria nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut o problema asemanatoare, mi se aprindea martorul ES in mers si am rezolvato facand geometria directiei

vezi daca volanul ein pozitia corecta cand mergi drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86
'florin_andrey86 In ce pozitie trebuie sa fie rotile in momentul montarii ?

sal

sa fie drepte si vezi ca valanu are catare nu se monteaza oricum........sunt 2 linu verticala, una pe axul unde vine volanul si a 2 pe volan sun f mici limiile cca.2 cm

Acuma nu stiu sa-t spun exact, dar eu as schimba bateria. Ia-ti o baterie de la un prieten imprumut vreo 2 zile si vezi daca mai face figura. Eu cred ca ai tensiune prea mica pe baterie si calculatorul opreste sistemul de ESP.

nu are nici o legatura bateria, eu am schimbat-o de 2 ori in 10 luni si prob persista la mine de 13-14 luni, deci nu are nici o leg bateria, a si bateriile au fost noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul sta perfect drept in deplasare , nu bate nimic la directie, nu vibreaza in mers. Cand am fost la service cu senzorul ziceau ca bate putin o bieleta de directie dar insesizbil la viraje sau pe drum drept. In plus daca geometria rotilor nu ar fi ok mi-ar uza neuniform cauciucurilr, ori la mine le uzeaza uniform si simetric...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca la mine nu se mai stinge martorul ESP. Probabil ca trebuie schimbat, ca nu se mai stinge cum facea inainte. Intrebare: ce risc daca nu schimb senszorul ESP? Eu am inteles ca acum merg cu el cuplat permanent (cand sta aprins). Sau nu e asa? Eroarea era : electric circuit failure G200. Deci ar trebui sa ma grabesc sa-l schimb sau nu? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!