Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

OK....in acest caz o rugaminte adresata tuturor...specificati cu ocazia programarii daca doriti materiale originale sau nu (cereti chiar oferte de pret pentru ambele cazuri), pentru a evita eventuale neplaceri.(o rugaminte...pentru Superb, Audi, vechiul Passat nu folositi bielete de directie si capete de bara neoriginale...au fost probleme si chiar unii dintre voi ,care au facut cite o vizita cu la noi cu aceste elemente inlocuite in alte parti , au constatat faptul ca sunt probleme-mateis poate confirma).Puteti veni cu piesele voastre-mai putin pentru masinile care sunt inca in perioada de garantie.

Domnu' Elad din cite stiu sinteti service agreat VW si Skoda. Asta presupune ca NU trebuie sa faceti reparatii decit cu piese de origine indiferent daca masina se afla in TG sau nu. Folosirea de piese neoriginale ar putea implica pierderea acreditarii service-ului in cazul in care s-ar sesiza cine trebuie.

Normal ca la dvs. costa mai putin o revizie daca nu utilizati piese originale. Clientul , de cele mai multe ori, nu stie lucrul acesta (ca au fost montate piese neoriginale) si are impresia ca a gasit un service ieftin.

Apoi exista si banuiala ca (,) clientul poate plati piese neoriginale la pret de cele de origine. Multi vad putin cunosc :Driver:

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual faceti public si ce service reprezentati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena33, imi expun un pct de vedere personal aici: pt masinile iesite din garantie exista posibilitatea folosirii unor piese neoriginale.

Ce vreau sa subliniez: furnizorul celor mai multe piese originale este si cel care trimite piesele asa-zise neoriginale, DAR E VORBA NUMAI DE ALT AMBALAJ, nu neaparat de piesa propriu-zisa. Monroe trimite aceleasi amortizoare si producatorului, si pe cont propriu - unui service care le comanda. Se poate usor vedea pe codurile echivalente ca sunt aceleasi repere in general. Sa auzim de bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena33@ am facut revizia la Buzau,masina nu mai este in garantie,s-au folosit numai piese originale,m-au chemat la masina,

mi-au aratat cutiile sigilate si le-au desfacut in fata mea.Apoi am iesit din hala respectiva,dar am vazut totul pe geam.

Pot sa bag mana-n foc ca la Buzau nu se fac asemenea gainarii cum se fac din pacate in Bucuresti la...hai sa nu dau nume (deocamdata).

Mentionez ca nu sunt actionar la ElCar,nu cunosc pe nimeni de acolo am fost doar o data la o revizie,dar am sa merg si la urmatoarea tot

le Buzau.

Am avut ocazia sa merg in multe service-uri,dar nu am gasit nicaieri oameni atat de amabili si atat de corecti.

Asa cum a mai spus cineva mai sus,nu poti sa mentii un nivel ridicat al calitatii la preturi de acum...n ani.

Modificat de SSorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elena, daca chiar crezi ceea ce ai scris inseamna ca nu il cunosti pe Vlad Rusnacenco si echipa sa. Iti recomand calduros sa faci intai o excursie pana la Buzau si, dupa ce vei beneficia de serviciile oferite, sa iti expui o parere (mai competenta as zice eu). Daca nu ai fost niciodata in acel service si nu ii cunosti pe oamenii de acolo si nici modul in care ei lucreaza, cum poti face asemenea afirmatii? Macar daca citeai intreg topicul dedicat ElcarGid si tot ar fi fost suficient pentru a intelege ca ceea ce ai spus este jignitor pentru niste oameni care au incercat si chiar au reusit sa ridice standardul service-lor VAG in Romania. Sa arunci cu noroi este foarte usor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca-l cunosc pe domnu' Vlad.

Nu vreau sa jignesc in vre un fel absolut pe nimeni . Problema ridicata de mine cu folosirea pieselor care nu sint de origine este una de etica profesionala si un angajament pe care service-ul si-l asuma atunci cind obtine acreditarea. Raportat la concurenta cu ceilalti dealeri as zice ca este una ne loiala din partea acelui service. La Porsche nu cred ca o sa vedeti vreo data piese care nu sint de origine.... Poate pe la alti dealeri mai vezi un bec, un lichid antigel sau mai stiu eu ce alte maruntisuri...

Nu m-am legat in nici un fel de calitatea serviciilor pe care spuneti cu toti ca le presteaza Elcar . Ma intreb doar daca vor ramine aceleasi si atunci cind afluxul de clienti se va apropia de cel de la Porsche sau , de ce nu, de la Avia. Asta nu inseamna ca daca ai mai multi clienti iti permiti sa faci rabat ci doar ca devine mult mai greu sa multumesti pe toata lumea in aceiasi unitate de timp.

Referitor la insinuarea ca ar putea fi facturate piese neoriginale la pret de originale ea rezulta din faptul ca service-ul respectiv nu respecta regulile jocului impuse de producator tuturor dealerilor. Merg in extrem :offtopic: si va intreb: sinteti siguri ca in cutiile de piese originale erau chiar piese originale? Citi dintre voi stiu sa faca deosebirea intre o piesa originala si neoriginala? Cu siguranta nu ati mers pina intra colo incit sa cautati branduirea VAG chiar pe piesa. Apoi, la voi chiar s-au pus originale (sau ati fost informati ca nu sint originale cerinduvi-se acordul)...ca v-au vazut mai insistenti....dar la ceilalti?

Nu zic ca dn. Vlad ar face deliberat asa ceva....Doamne fereste.... Dar un mecanic sau un magazioner...Ce draq tot romani sint si ei...Nu?

Nu reprezint nici un dealer.

Nu in ultimul rind ma contrariaza starea de beatitudine generala :) cind vine vorba de Elcar. Ce draq chiar nimeni nemultumit. Nici prin alte tari, zise mai evoluate, nu gasesti un asfel de service.

Numai bine!

Modificat de Elena33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Elena33 esti mortala... :offtopic: Am ratat, ce service reprezinti?

@Elad: cat costa o lampa de semnalizare dreapta fata te rog (SO1)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vazind posturile tale pe forum (adica cam cele vreo 5 cu tot cu astea de aici), trag putin concluzia ca ai o mica legatura cu Avia. (ceea ce nu e rau, dat fiind oferta de verificare de iarna de pe mail :offtopic: ). Si apoi, service-ul e abia la inceput. Si tocmai la Buzau. Si la Buzau nu sint atit de multi care stiu de acest forum. Fii sigura ca paradis nu este, insa mai toti cei care posteaza pe aici sint din Bucuresti si au mers acolo special la acest service si au plecat multumiti.

Si daca au fost si nemultumiri, acestea s-au rezolvat im mod amiabil (cel putin cu membrii forumului).

Si piese originale nu cred ca inseamna filtru de motorina marca Mahle si atit. Sincer. Si cel Mann e la fel de bun si totusi de vreo 4 ori ma ieftin. Si este stantat cu VW AUDI. Si nu se aplica numai filtrelor de motorina. Una e piese originala care vine pe echiparea din fabrica a masinii si poate nu e acelasi lucru cu o piesa originala de schimb. Daca intelegi ce vreau sa spun. Eu pun piese pe masina pe care nu le iau de la reprezentanta, insa pe toate piesele exista stanta VW AUDI. Ceea ce le face sau nu originale ?

Eu personal chiar iti recomand sa faci o vizita la Elcar fara anuntare si sa vezi pe pielea ta de ce lumea e multumita. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

elena33 = angajat Alto Syncro - Avia Motors . Posibila clona a userului barbato :offtopic: ( scuzele mele daca gressc prin aceasta afirmatie)

Elena reciteste regulamentul (partea cu flame-uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum a mai spus cineva mai sus,nu poti sa mentii un nivel ridicat al calitatii la preturi de acum...n ani.

Astea sint povesti. Din moment ce raportul leu/euro a scazut fata de acum citiva ani (cind era un euro 42,000 lei vechi), nu exista nici un motiv de a mari preturile la piese. Mai mult, preturile la piesele de origine sint cu 50% - 100% sau chiar mai mult MAI MARI decit la service-urile Porsche din Austria. DE CE? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba in primul rand despre manopera,nu preturile pieselor:

"Interesant!tariful de 65 ron pe care noi il practicam noi ASTAZI, era implementat deja in Bucuresti acum 3 ani ...chiar e scump?Interesati-va de tarifele din Bucuresti inainte de a posta....preturile pe ora de manopera o sa fie tot timpul mult sub Bucuresti."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca-l cunosc pe domnu' Vlad.

Nu vreau sa jignesc in vre un fel absolut pe nimeni . Problema ridicata de mine cu folosirea pieselor care nu sint de origine este una de etica profesionala si un angajament pe care service-ul si-l asuma atunci cind obtine acreditarea. Raportat la concurenta cu ceilalti dealeri as zice ca este una ne loiala din partea acelui service. La Porsche nu cred ca o sa vedeti vreo data piese care nu sint de origine.... Poate pe la alti dealeri mai vezi un bec, un lichid antigel sau mai stiu eu ce alte maruntisuri...

Nu m-am legat in nici un fel de calitatea serviciilor pe care spuneti cu toti ca le presteaza Elcar . Ma intreb doar daca vor ramine aceleasi si atunci cind afluxul de clienti se va apropia de cel de la Porsche sau , de ce nu, de la Avia. Asta nu inseamna ca daca ai mai multi clienti iti permiti sa faci rabat ci doar ca devine mult mai greu sa multumesti pe toata lumea in aceiasi unitate de timp.

Referitor la insinuarea ca ar putea fi facturate piese neoriginale la pret de originale ea rezulta din faptul ca service-ul respectiv nu respecta regulile jocului impuse de producator tuturor dealerilor. Merg in extrem :icon_thumright: si va intreb: sinteti siguri ca in cutiile de piese originale erau chiar piese originale? Citi dintre voi stiu sa faca deosebirea intre o piesa originala si neoriginala? Cu siguranta nu ati mers pina intra colo incit sa cautati branduirea VAG chiar pe piesa. Apoi, la voi chiar s-au pus originale (sau ati fost informati ca nu sint originale cerinduvi-se acordul)...ca v-au vazut mai insistenti....dar la ceilalti?

Nu zic ca dn. Vlad ar face deliberat asa ceva....Doamne fereste.... Dar un mecanic sau un magazioner...Ce draq tot romani sint si ei...Nu?

Nu reprezint nici un dealer.

Nu in ultimul rind ma contrariaza starea de beatitudine generala :)) cind vine vorba de Elcar. Ce draq chiar nimeni nemultumit. Nici prin alte tari, zise mai evoluate, nu gasesti un asfel de service.

Numai bine!

Daca citesti cu atentie contractul de dealer exista posibilitatea achizitionarii si folosirii de piese neoriginale intr-o anumita limita.Daca doresti sa-ti multumesti clientii folosesti acea limita.Lipsa de etica profesionala...niciodata...mai bine renunt pe loc si la functie si la orice angajare viitoare intr-un service auto.Multi evita folosirea materialelor neoriginale datorita problemelor de garantie....din fericire avem furnizori cu care nu avem probleme si orice am sesizat au rezolvat foarte rapid.NU se factureaza piese originale in loc de neoriginale.Punct.Singurul lucru pe care il doresc este ca clientii sa specifice ce materiale doresc.Exista desigur beneficiul garantiei in cazul folosirii de materiale originale...daca exista vreo problema cu piese originale montate la un dealer , ele beneficiaza de garantie la orice dealer din retea, in schimb atunci cind sunt folosite materiale neoriginale, beneficiaza de garantie numai la servisul ce a montat acele piese.Despre facturarea pieselor neoriginale la pret de original, cunosc destule cazuri, nu vreau sa le comentez, singurul lucru pe care pot sa-l garantez este ca aici nu se intimpla.Daca Elena 33 ma cunoaste intradevar, ar trebui sa stie ca niciodata nu ma voi preta la asa ceva si ca am luat masuri ca acest lucru sa nu se intimple...Apoi sa nu creada elena 33 ca la noi nu sunt probleme si nu se greseste...diferenta este ca nu acoperim pe nimeni, cine a gresit plateste, clientului i se rezova problema cit se poate de repede favorabil.PUNCT!In ceea ce priveste fluxul de clienti, stai linistita ca ne apropiem vertiginos...pot doar sa-ti comunic ca numarul de intrari a crescut cam cu 250% pe zi fata de perioada initiala...daca se vor lua si masurile pe care le-am discutat cu patronatul , vom ajunge neasteptat de departe pentru multi.Doriti sa faceti treaba-impuneti schimbarea!

Din cele scrise mai sus cred ca totusi elena 33 nu ma cunoaste...sau nu ma cunoaste deajuns.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citi dintre voi stiu sa faca deosebirea intre o piesa originala si neoriginala? Cu siguranta nu ati mers pina intra colo incit sa cautati branduirea VAG chiar pe piesa. Apoi, la voi chiar s-au pus originale (sau ati fost informati ca nu sint originale cerinduvi-se acordul)...ca v-au vazut mai insistenti....dar la ceilalti?

Nu zic ca dn. Vlad ar face deliberat asa ceva....Doamne fereste.... Dar un mecanic sau un magazioner...Ce draq tot romani sint si ei...Nu?

...

Nu in ultimul rind ma contrariaza starea de beatitudine generala :D cind vine vorba de Elcar. Ce draq chiar nimeni nemultumit. Nici prin alte tari, zise mai evoluate, nu gasesti un asfel de service.

Numai bine!

Uite ca eu am fost intrebat ce fel de piese aleg :D cind s-au constatat si alte belele (minore) la masina pe care eu nu le reclamasem.

Inlocuirea pieselor originale cu neoriginale...e chiar funny...crezi ca Vlad, un mecanic sau magazioner si-ar periclita jobul "apretindu-se" la asa ceva???? atita timp cit acorda garantie, nu cred ca se poate asa ceva.

Da mai stii daca nu ii saboteaza pisica???

Unde vezi beatitudine generala???? nu ai citit ca unii dintre noi sint nemultumiti ca nu e mincare... nu e wi-fi ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele scrise mai sus cred ca totusi elena 33 nu ma cunoaste...sau nu ma cunoaste deajuns.

Sefu`, chiar nu trebuia sa explicati atat :rolleyes:

Nu uitati replica pe care o tot repet si care se potriveste service-ului condus de dvs: PRIETENII STIU DE CEEEE :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIVA ELCARGID !. Eu, indiferent ce apare aici pe forum, tot acolo o sa ma duc, pentru ca personal am fost foarte multumit de fiecare data! :icon_thumright:

@elena33... simt putina frustrare??? :rolleyes: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tampenie! ;)

Oare Vlad nu vrea sa aduca mai multi bani firmei? Oare nu ar face-o mai bine daca vinde produse originale care sunt muuuult mai scumpe?

De fiecare data cand am fost la service la Bz am intrebat si ce piese mi se pun.. nu de alta dar nu vroiam sa cumpar cele mai scumpe piese .. si chiar nu ma deranjeata atata timp cat la mi se ofera garantie si, cu mana pe inima o spun, mi se ofera toate informatiile de care am nevoie. Sunt eu special?? NUUUU!! Asta-i spiritul la Elcar Gid.

Au 3 avantaje MAJORE fata de alte service-uri:

1. pret manopera mic (chiar si la piese)

2. OAMENI!! (daca intelegeti ... :rolleyes: )

3. seriozitate in ceea ce fac

Apropo de seriozitate.. eu nu inteleg un lucru .. Vlad este inspector sau director?? :rolleyes: (pt cei care nu stiu la ce ma refer .. Vlad inspecteaza toate masinile care intra in service-ul lui, da sfaturi ..)

Si cu asta v-am pupat si.. ne vedem in service sapt viitoare pt unele reparatii.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@elad: ce zici pot venii si eu sambata asta dimineata pentru vopsitul unei bari spate completa ( bara + fusta )>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si feedback-ul promis, dupa vizita la renumitul service Elcar GID, nu am putut sa raman decat cu o impresie extraordinara, lume amabila, zambitoare, serviabila, nu am ce sa reprosez, explicatii cat mai concrete si la obiect despre starea masinii si a pieselor comandate, rezolvare probleme foarte foarte rapid. Multumesc inca odata pe aceasta cale lui Vlad, care a avut amabilitatea sa-mi inlocuiasca senzorul de temperatura cu unul nou si care a ramas de platit pt urmatoarea vizita in service :nono: pe care o sa o fac cu siguranta foarte curand din 2 motive, 1 mai am cate ceva de schimbat la masina si doi pentru a mai schimba cateva vbe cu domnisoara Monica Oprea, pe care am stresat-o in ultimul hal, cu oferte de pret, lamuriri si telefoane pana peste cap, ea fiind foarte draguta, mi-a explicat de fiecare data cand am avut vreo nelamurire si mi-a afisat un zambet care... :huh: m-a cucerit, sarind peste detaliile secundare, nota mea catre service este 10+ si recomand tuturor cu multa caldura. O seara buna tuturor si Vlad cand citesti asta transmite-i salutarile mele Monicai :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a mai schimba cateva vbe cu domnisoara Monica Oprea, pe care am stresat-o in ultimul hal, cu oferte de pret, lamuriri si telefoane pana peste cap, ea fiind foarte draguta, mi-a explicat de fiecare data cand am avut vreo nelamurire si mi-a afisat un zambet care... :lol: m-a cucerit

detalii secundare?.... :) sunt absolut convins ca erai cu adevarat interesat de ofertele de pret :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea erau cele mai importante :) :) :D dupa cea mai frumoasa consiliera de service vazuta pana acum daca tot m-am apucat sa vorbesc despre treaba asta, ce-i drept toate consilierele de service vazute pana acum, aveau ori mustata, ori barba, sau in cel mai bun caz cioc, bineinteles ca aceste "calitati" erau parafrazate de penele de rigoare :D a se intelege exact ceea ce am scris, eh cu Elcar GID problema sta altfel in cazul consilierilor de service :lol: si de data asta nu ma refer doar la Monica ci la toti de acolo, sunt de nota 20 absolut toti :) scuze daca am repetat dar sunt foarte foarte entuziasmat de faptul ca am gasit un service in care imi pot lasa masina cu incredere si fara urme de indoiala daca iese sau nu treaba bine. Sa nu mai pomenesc de vestita pisica din service, care nu a pierdut ocazia de a se urca in carca prietenului cu care am fost la service, iar eu am fost destul de perspicace pentru a imortaliza momentul, poze o sa pun maine dimineata daca este cineva interesat, cu toate ca toti care au dat o fuga pana acolo stiu 100% mascota service-ului. Un singur regret am totusi, nu am apucat sa multumesc cum se cuvine tuturor celor de acolo care m-au ajutat, dar fiind prima vizita cred ca se poate trece cu vederea pana data viitoare. O seara buna tuturor !

Modificat de Alex_vvx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..dupa cea mai frumoasa consiliera de service vazuta pana acum..

fii mai discret ca o faci pe domnisoara sa roseasca in fata colegilor.. ;) ...deh..daca n-ai avut intuitia sa o inviti la o proba de drum .. :icon_thumright: ...ai ratat ocazia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc de ceva vreme postarile din sectiunea service elcargid, si nu pot sa-mi stapanesc o intrebare: de ce oare numai bucurestenii(sau aproape numai ei) posteza apreciativ la adresa acestui service? Unde sunt buzoienii, cei carora le-au fost vandute peste o mie de skoda, oare ei nu au acces la internet,oare ei nu stiu de existenta acestui forum? Sau ei nu beneficiaza de aceleasi privilegii ca si forumistii vwforum? Sau bucurestenii si nu numai au cumva tarife preferentiale si atentii sporite fata de buzoienii care nu posteaza aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti putin, sub numele membrului o sa vezi si locatia si o sa constati ca sint si buzoieni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yang am vrut sincer, insa imi era ca intrec limitele bunului simt, cred ca e mult mai elegant gestul pe care o sa-l fac :icon_thumright: nu mai dau detalii, gata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc de ceva vreme postarile din sectiunea service elcargid, si nu pot sa-mi stapanesc o intrebare: de ce oare numai bucurestenii(sau aproape numai ei) posteza apreciativ la adresa acestui service? Unde sunt buzoienii, cei carora le-au fost vandute peste o mie de skoda, oare ei nu au acces la internet,oare ei nu stiu de existenta acestui forum? Sau ei nu beneficiaza de aceleasi privilegii ca si forumistii vwforum? Sau bucurestenii si nu numai au cumva tarife preferentiale si atentii sporite fata de buzoienii care nu posteaza aici?

Cred ca suntem maxim 10 membri care accesam forumul. Multi nu stiu de forum, dar cei mai multi sunt

comozi sau nu-i intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!