Jump to content

Dezactivare EGR


Senna
 Share

Postare recomandată

A incercat cineva sa deconectez mufa de la supapa EGR astfel incat admisia sa nu mai fie innecata cu gaze arse ? Ar trebui sa functioneze mai bine motorul in special in ciclu urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu. Motorul functioneaza ok, dar diferenta nu e prea sesizabila. Te alegi cu un bec in bord aprins. Si e si ilegal dpdv noxe :D

Mai degraba as incerca sa il determin prin soft sa deschida tarziu sau deloc. Inca nu stiu sigur cum se face la 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul aprins este probabil check engine? In documentatie se mentioneaza ca supapa EGR are si un potentiometru, probabil de acolo s-ar putea regla promptitudinea cu care intra in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma documentez eu zilele astea si repostez aici ce am gasit. Pt TDI exista niste valori care se pot seta si egr-ul isi cam inceteaza activitatea.

Revin....

Da, becul aprins este Check Engine

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ati incercat si nu va satisface?

From AndiTdi :ceuameni:

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 3 : ciclul de lucru EGR

Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

Aceasta modificare creste cantitatea de Nox din gazele de esapament.

PS. Probabil codul de login este altul la benzinare :blink:

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ca EGR-ul scade temperatura per ciclul motor si nefolosindu-l s-ar putea ca pe langa cresterea gazelor poluante sa ai si alte efecte nedorite,deci...mai gandeste-te!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa, potentiometrul EGR nu este pt reglarea intensitatii functionarii acestuia, ci este un senzor care informeaza ECU cat de intens lucreaza acest EGR. Efecte nedorite? Poate doar scaderea emisiilor de la Euro4 la 3, si doar temporar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Asta ati incercat si nu va satisface?

From AndiTdi :D

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

Acesta modificare se face cu VAG COM-ul? Ce cod o fi pt motorul meu, BKY?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

care o fi codul de logare pt motor 1.4 16V BKY?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am studiat traseul EGR si nu mi-am dat seama cum l-as putea obstructiona, deoarece capatul tevii catre admisie se termina cu un stut sudat, care debiteaza gazele arse sub clapeta obturatoare. M-am blocat aici ;) Incerc sa atasez poze si nu pot ;)

Modificat de Senna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Iata si pozele. A trebuit sa intru cu IE in loc de Mozzila ca sa pot atasa :)

post-3777-1177078301_thumb.jpg

post-3777-1177078307_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Nu ajuta la nimic eventuala dezactivare, mai ales daca ne gandim la procentul maxim de gaze recirculate (10-15%); si asta, doar in sarcini partiale, stiut fiind faptul ca, la WOT si ralanti EGR-ul este dezactivat de catre ECU.

LE: Post-ul mai vechi in care vorbeam de procedura de adaptare, este pt. motoarele diesel si nu se aplica la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
calineata doru

stie cineva cum se poate moifica ciclul de lucru al egr_ului la 1.6 fsi din vcds 10.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI daca dezactivezi EGR conform spuselor mecanicului meu ramai fara turbina iarna pt ca intra numai aer rece pe admisie si pe langa asta egr nu mai amortizeaza socurile produse pe admisia aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca intra doar rece, ce se intampla? Nu ai observat caun TDI functioneaza cel mai bine la temperaturi scazute ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpartot69

pai daca vrei sa il obturezi ,incearca in partea de catre egr a conductei ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce spui dar aer rece nu inseamna -15 grade. E vorba de mersul pe timpul iernii, plus ca EGR ajuta, din cate am inteles, la refularea gazelor din turbo in esapament si fara el se produc socuri in turbina. Eu am mers fara EGR vreo 3 luni si nu am patit nimic dar cand mi-a zis mecanicul ca exista posibilitatea sa raman fara turbina m-am dus si l-am schimbat. Poate nu stia el bine eu doar imi fac treaba si va avertizez. Mai bine scoti catalizatorul daca vrei putere in plus desi daca dai nas in nas cu RAR-ul ramai fara talon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema, am cautat pe tot forumul dar n-am gasit nimic asemanator:

- nu merge peste 100-110km/h daca apas acceleratia mai tare se aude ca si cum s-ar tura dar nu se tureaza nu creste in ture

- accelereaza foarte prost

- imi innegreste bujiile si trebuie sa le curat destul de des pentru ca merge in 3 cilindrii.

- parca urca greu in turatii si pe loc putin si cateodata pe loc urca pana la 4500-5000 se opreste o fractiune de secunda si urca iar.

- in rest motoru clicaie unpic la relantiu dar nu oscileaza si merge rotund nici fum nu prea scoate

Am dus-o la test si singura problema ce aparea era valva egr care am avut-o si anulata si tot cam la fel mergea, are rost sa schimb valva asta ? Masina are 300 000 km, are cum sa faca asa de la motor uzat obosit ?

Masina e polo din 2001 motor auc 1.0 b

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ai ceva probleme si cu egr-ul dar putin probabil sa nu se accelereze de la egr avand in vedere ca dezactivarea lui creste usor puterea motorului. S-ar putea sa fie de la ambreiaj problema ta desi nu inteleg de ce nu urca turometrul odata cu turatia in gol. In primul rand iti recomand sa rezolvi problema cu bujiile sa vezi de ce le uda si innegreste. Personal cred ca nu mai ai compresia buna. Rezolva intai problema asta la motor care cu siguranta e anormala si mai vezi dupa aceea ce mai e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

...imi innegreste bujiile...

1-Verifica (schimba) bujii/fise/bobina de inductie (examineaz-o atent sa nu aiba fisuri, eventual daca ai posibilitatea fa proba cu alta bobina care stii sigur ca este buna)/injectoare (testeaza injectoarele pe un banc specializat-sa nu curga etc.)

2-Verifica furtunele sa nu fie crapate si sa traga aer fals.

3-Curata si adapteaza clapeta de acceleratie (data jos de pe motor).

Posteaza rezultatele pentru feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

La Polo TDI a incercat cineva curatare de EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

stie cineva daca la un polo din 2002 1,4 benzina se poate curata egr-ul?m fost la un mecanic si a zis ca nu se poate.La mine se aprinde ceckengi iar daca il inchid din calculator un timp nu se mai aprinde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai ce curata la benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care este eroarea de EGR? Daca potentiometru de feedback e bun,EGR poate fi reabilitat.Sigur are niste valori aiurea,de unde si bec aprins după o perioadă.Tocmai faptul ca se aprinde după o perioadă indica potentiometrul ca fiind ok,dar fara scanare si parametri live nu faci nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!