Jump to content

Benzina Pentru Tsi-uri Si Fsi-uri


Humbert
 Share

Postare recomandată

Mai nou am inceput sa alimentez cu Top99 de la Petrom, diferenta de pret fiind mult mai mica decat in cazul celei de la Rompetrol sau Mol, masina merge la fel, iar motorul chiar se simte mai bine si consuma ceva mai putin - cum de altfel este si normal la carburanti cu CO mare.Unde mai pui ca umbla vorba despre Petrom cum ca ar fi iesit in top la testele de benzina pentru TSI facute de nemti ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Hooligan ... sorry ca raspund asa greu dar nu am mai intrat de ceva timp pe acest topic ... Intre 98 si EVO de la MOL singura specificatie e ca fuge mai repede ... parca e si mai zgomotoasa un pic dar are sunetul acela de "race" cand bagi pedala in ea ...

pt. @swarthofole - stai linistit daca bagi benzina de 100 nu se intampla nimic ! din contra vei avea o surpriza placuta ... masina ta chiar va trage ... de benzina 95 Petrom pot sa va spun un lucru, cu vechea dacie(1988)vedem diferenta intre Petrom 95 si Mol 95 ... puturoasa rau .. da`poi cu golful ???? ...

Deci un top pt. aceste motoare ar fi ? :

1. ALTO 101 Rompetrol

2. MOL EVO

3. OMV Carrera 100

?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Subscriu la parerea colegului ,este o diferenta sesizabila intre Mol 95 si Petrom 95.

Nu mai bag in viata mea de la Petrom ,care am impresia ca si ciupesc la pompa(petromul de pe Calea Pleveni ,langa Carrefour), deoarece am reusit sa bag 53 de litrii in conditiile in care martorul de realimentare se aprinsese doar cu vreo 15 km in urma si nici nu am indesat benzina in rezervor.

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
eu sunt fidel petrom de 95, pentru ca masina se comporta foarte bine si nu am avut niciodata probleme la pornire sau in timpul mersului...am incercat si omv carrera 95 si am impresia ca motorul e putin mai zgomotos...despre benzinele cu CO mai mare de 98 nu pot spune nimic pentru ca nu am alimentat niciodata (pentru simplul motiv ca pe stickerul de pe clapita de la rezervor scrie clar 95/98)...ma gandesc ca producatorul stie el ce ii trebuie masinii...apoi, am mai auzit de tot felul de variante de amestec intre 95 si 99 de la petrom...stie cineva ceva?e ok? (din punct de vedere al randamentului motorului)...

Daca scrie 98/95 e indicat sa bagi benzina de cel putin 98, si in cazuri de urgenta doar 95.

La cele care scrie 95/91 ajunge categoric benzina 95 nu isi are rost benzina de 98+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am folosit agip pentru primaoara de 95 f.f.f.f. multumit recomand daca aveti de unde sa alimentati ,motorul merge si mai rotund si f. silentios, chiar am fost surprins.benzina super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

TDRfx, pentru TSI-ul din semnatura mai bine pui Top99 de la petrom, este putintel mai scumpa decat 95 din alte parti dar merita fiecare banut in plus, si asta testata de specialist cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul meu a fost invatat cu efix 95... mai mult din conjuctura(aveam bonuri de la firma care mergeau doar la rompetrol) si sincer sa fiu acum se simte cel mai bine cu acest combustibil... am pus in rest de la toate benzinariile, si de 99/100 am incercat tot ce se poate dar asta ii place lui :P la petrom 95 da rateuri... la lukoil nu mai vorbesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i o luna benzina mai buna sa vezi cum se invata imediat cu ea, reactia motorului la o benzina mai buna > avans ridicat, vei observa mai greu la inceput dar sunt diferente mari intre mol95 si restul carburantilor de 95 fata de cele de 98, nu vorbesc numai de petrom aici, dar aceasta trebuie mentionat ca fiind cea mai buna pentru tsi-uri cat si cea mai ieftin, pentru mine cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Hello ladies :).

Pentru masina din semnatura, am urmatoarele intrebari so bear with me:

1.Observ pe capacul de la rezervor, ca-mi sunt recomandate respectivele tipuri de benzina: http://goo.gl/Gv8zD.

Intrebarea este: 98/95 presupune ca 98 este de recomandat insa este acceptat si 95 sau slash-ul imi spune ca sunt la un nivel de egalitate?

2.Din punct de vedere al performantei, in urma celor spuse de voi, am inteles ca pentru un motor FSi de 110HP, nu se observa neaparat diferenta daca folosesc 98+ comparativ cu 95. Din punctul de vedere al engine health-ului este mai bine sa alimentez cu 98+ ?

3.Umbla mitul cum ca ECU-ul face refresh si adapteaza astfel functionalitatea motorului in cazul alimentarii cu 95/98+, nu imediat ci dupa un numar X de km. True or False ?

Modificat de whiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai orice ECU face chestia asta in anumite limite...nu e la FSI mai smecher.

De cind s-a inventat sonda lambda si reglarea amestecului in bucla inchisa...

Sonda "simte" benzina mai buna sau mai proasta si da alarma ca are amestec mai bogat/sarac...iar ECU in citiva zeci de km adapteaza timpii de injectie functie de asta...vezi group 32 in VAG...

Apropo de benzina zice ca superplus, premium etc adicatelea o benzina mai de "soi" :))

Ca pe timp de seceta merge si o ploaie cu gheata (adica de 95) e altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa presupun ca Super Premium, asa cum imi spune pe buson are echilavanet la Petrom (pentru ca de aici obisnuiesc sa alimentez) in Top Premium 99+ ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pun si eu o intrebare : ce este " ECU " ?? Combustibilul conteaza la pornire sau doar la rulare ?? Ce parere aveti de benzina cu CO95 la 1.4 tsi ?? Foloseste cineva sau doar +99 . La mine pe capac scrie 95 .

La Lukoil da rateuri cand merge sau la pornire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ASTA ESTE ECU

mergand pe pricipiul ca la noi in tara se fura (nu stiu de unde mi-a intrat ideea asta stupida in cap) banuiesc ca cifrele octanice indicate la pompe sumt undeva aproape de limita tolerantei in teste asa ca in realitate 95 nu e chiar 95, 99+ nu e chiar 99+ si efix 101 nu e chiar 101, DECI cum tsi-urile sunt oarecum pretentioase si la indicatia multor persoane mai avizate , de recomandat pe tsi-uri ar fi 101 de la noi. - asta in cazul benzinelor, dar ma indoiesc ca la motorina lucrurile ar sta altfel

Modificat de Quino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mrg acum pe rompetrol efix 95 , porneste la sfert , nici-o pb . deci cauza tuturor problemelor era combustibilul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna,

Eu pana acum am bagat numai 95 de la Petrom....dar am observat ca atunci cand este frig afara (temperaturi sub 0 grade) masina nu porneste mereu la prima cheie...acest lucru poate sa aiba legatura cu faptul bag benzina de 95?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incearca cu 99 si vezi cum merge. Si eu iarna am probleme la pornire, folosesc tot 95, doar cand motorul e cald. Nu stiu ce sa aibe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

oitza eu am acelasi motor ca si tine pe masina si numai EVO de la Mol ii dau ... nu mi-a facut niciodata vreo problema ... adevarul ca e mai scumpa, dar poate problema ta va fi solutionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa bag benzina cu CO mai mare de 95 sa vad daca benzina este problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

6.41 Litru ... ma gandesc serios sa trec pe 95 ... care este momentan 5.77 Litru ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu e solutie sa treci la ieftin si prost. va fi 6,4 si cea de 95, stai linistit. :emthup:

iar diferenta de vreo 50 de bani a fost intotdeauna constanta, deci din ce in ce cantareste procentual mai putin din pretul final al unui litru.

logic ar fi fost sa treaca toti la benzina scumpa sau sa renunte la masina(sau gpl).

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vei castiga 20 lei la un plin,care e 300 lei...apoi vei striga pe aici prin topic-uri ca nemtii s-au kkt pe ei si au facut masina naspa,ca s-a stricat pompa de inalte. Si vei da pe piesa cat alimentai 10 ani cu diferenta economisita.asa da...

Las-o asa,dai benzina care ii trebuie...daca vrei.

Brgds

Cifrele sunt fictive,cred ca ai inteles la ce ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi nu inteleg ca daca isi iau masina cu mai multe dotari, motoare mai pretentioase, cheltuielile or sa fie mai mari...Ti-ai luat masina care cere CO minim 98, nu bagi decat in caz ca ramai fara benzina ceva mai slab si asta daca nu gasesti altceva. Masina mea cere 95 si de urgenta merge si cu 91. Cand pot sau stiu ca am nevoie, bag CO mai mare. Chiar se simte nitel mai elastic motorul. Altfel, la mersul de zi cu zi in oras se multumeste cu 95. Dar asta e motorul meu: nepretentios. Sa aiba ulei si ceva sa semene a benzina.

Nu inteleg ce atatea discutii despre benzina, mai bine, cine poate sa faca o analiza sa stim si noi daca/cu cat suntem mintiti de vanzatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6.41 Litru ... ma gandesc serios sa trec pe 95 ... care este momentan 5.77 Litru ...

Incercati Mol 95, eu alimentez doua FSI-uri de peste un an cu aceasta benzina si au disparut problemele care erau chiar si cu Top 99+.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nervoss, daca ar fi de 95 nu ar trebui sa simti diferenta cand treci la 98, deci nu prea e.

eu tot nu inteleg de ce acum cateva luni nu era normal sa dai 5.8 lei pe litru pt benzina buna, dar acum e ok sa dai 5.8 pe benzina de 95.

la fel, acum nu e normal sa dai 6.4 pe 98 dar peste cateva luni va fi normal sa dai atat pe cea de 95. nu inteleg cum gandesc oamenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu sunt de conceptia sa ii dau ceva bun, de aceea de cand o am numai EVO am bagat, dar m-am orpilat un pic cand am vazut cat s-a facut litrul la pompa ... ce zici tu valy ai mare dreptate, si am un exemplu foarte concludent, pe un coleg de-al meu tot cu un FSI care baga de 95 de la omv sau petrom si acum nu mai scapa de eroare senzorului G28 .. l-a schimbat de 2 ori, si dupa o perioada eroare revine ... nu zic ca numai benzina e de vina ...

@nervoss ... nu vreau sa stiu unde "bat" aluziile tale ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!