Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

C o s m i n

Daca sant urme in carcasa, nu prea e bine. Inseamna ca in anumite situatii paletii ajung sa frece in ea.

Zgomotul poate e de la acel frecat, sau e din alta parte.

Se aude ca si cum ar fi de la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude atunci cand e sarcina mai mare si la turatii mai mari, banuiesc atunci cand intra turbina in actiune. Dar acel ulei (din poza1) e normal sa fie acolo? Dar mizeria? De unde putea sa ajunga?. Pe furtunul acela ce vne din filtrul de aer se aspira aer sau se baga aer in filtru? Asa poate deduc sursa de ulei si impuritati. Acum ma duc sa desfac iarasi sa vad daca s-a mai adunat ulei si impuritati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pe acolo se aspira aer din filtru. Ulei iti vine pe la furtunasul cu gaze de carter.

Impuritatile alea or fi de prin filtrul de aer. Verifica eventual in ce stare e filtrul.

Uleiul e cam normal. Daca nu e mult. Eventual baga un ochi in IC sa vezi daca e ulei mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la huruit, da cu palma in esapament si vezi daca nu tancane catalizatorul. La mine intre 1800-2500 rpm are un huruit si o vibratie ce se resimte prin toata masina. M-am bagat sub masina si cand am dat cu palma in teava de esapament am observat ca imi tancane catalizatorul (cred ca miezul este dezlipit de carcasa), banuiesc ca de acolo imi vine huruitul si vibratiile. Ce am mai observat cu cat suntem mai multe persoane in masina cu atat este huruitul mai pronuntat.

Verifica si carcasa filtrului de aer si vezi daca nu are paraf pe fundul carcasei, se mai intampala din cauza filtrelor de proasta calitate .

Bafta :D

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut din nou si era o mica pelicula de ulei. E drept am mers azi doar vreo 15 km. Pe furtunul ce pleaca in jos la IC nu am vazut ulei.pe racord din turbo, in interior parca era fff. putin umed, dar nu a ramas mizerie sau ulei pe deget. de asemenea, era ulei, dar numai furtunul uns, nu "balta" pe furtunul ce vine de la IC la EGR si o mica pelicla de ulei in EGR la intrare. Funingine sau alte depuneri nu se vedeau in EGR. Unde sa ma uit in IC sa vad daca este ulei mult acolo? Si daca este ce inseamna si ce sa fac?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul inferior din IC si vezi daca iti curge ulei pe acolo, daca da inseamna ca iti baga ulei in circuitul de aer pe langa axul din turbo. Asta inseamna ca turbosuflanta este pe duca. Daca ai putin-putin nu este o problema daca ai cantitati gen 200-300 ml si daca cureti dupa cateva zeci chiar sute de km iarasi se aduna atat inseamna ca turboul e pe duca si nu metrita sa risti sa umbli cu el asa. Ulei se mai poate aduna din cauza gazelor de carter mult prea mari dar in cazul acesta daca scoti dopul pe unde bagi ulei ies gazele de carter ca aburi dintr-o locomotiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut iesirea de la IC si cu masina inclinata (in sensul scurgerii uleiului din IC) s-au scurs aproape 15ml ulei (masurati). Am desfacut si conducta jos inspre turbina dar era doar pelicula subtire (unsuros) de ulei pe peretii furtunului si conductei. Asta ar trebui sa ma linisteasca in privinta turbinei mai ales ca dupa o curatare acum vreo 20000Km nu mi-a mai dat limp mode si nici pe vag nu da vreo eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cat ulei ai tu e normal. In privinta uleiului poti dormi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor. De dormit bine o sa dorm dar nu la volan :angry:. Legat de curatare turbina, s-ar parea ca cei care sustin ca in max. 20000km turbina va muri se inseala daca operatia este facuta bine. Iar eu am invatat de pe acest forum. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos zicea pe undeva ca poate sa te duca turbina si 80-90.000 pana la urmatoarea curatare....masina plimbata in Romania. Atat timp cat acceleratiile puternice se coroboreaza cu plaje de turatii optime(peste 2000-2200rpm) in prezenta unui ulei bun si schimbat la timp, de preferat sa se mearga mult in exteriorul orasului sau turat in oras, turbina va tine cat masina. Sunt masini cu turbine de 400.000 km. Curatate, dar care functioneaza.

Daca nu am avea EGR-ul sa innegrim uleiul ala cu funingine sub 2000 rpm sau sa mergem mai mult extern, am putea tine uleiul si mai mult. De aia merg afara 30.000km cu un ulei...ca fac mult extern si nu murdaresc uleiul cu funingine atat timp cat se merge mult turat peste 2000. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care ar fi jocul maxim admis la axul turbinei? 1mm stanga-dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva. Si eu am atata. Si nu sant probleme.

Important e sa nu aiba fata-spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, cred ca am aceeasi problema (limp mode) cu masina: Passat B5.5 din 2003, 1.9tdi 4motion. De exemplu: la 2000 turatii daca ii dau talpa imi tureaza in gol pana la 3000, am patit de 2-3 ori si doar in treptele a 3-a si a 4-a ( a 5-a si a 6-a nu am incercat). Ieri am patit-o iar, dupa o ora de stationat nu a mai facut figuri. Masina are 85K km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e limp mode, pune vag comu si vezi ce eroare da si incearca sa opresti motorul in timp ce iti da limp si il repornesti o sa trebuiasca sa mearga bine dupa repornire daca e limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri a mers bine dupa ce am oprit. Azi nu am patit, nu am calcat-o aiurea prin oras. Oare gasesc prin Cluj o interfata vag com?

Modificat de Razvan?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2000 turatii daca ii dau talpa imi tureaza in gol pana la 3000, am patit de 2-3 ori si doar in treptele a 3-a si a 4-a

Adica, cum? Daca se accelereaza in gol inseamna ca patineaza discul de ambreiaj.

Deci turometrul urca dar masina nu inainteaza pe masura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca patineaza discul de ambreiaj, nu ar trebui sa patineze si in treapta 1 si 2?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la nesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput patineaza in treptele superioare, unde cuplul lucreaza din plin. In treptele inferioare nu apuci sa folosesti tot cuplul de care dispune motorul. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca rar patineaza, ieri si azi nu am patit. Azi am dat talpa in a 3-a intr-una si nimic. Scanez marti masina si sper sa rezolv..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e limp, iese in log. Daca e ambreiajul, nu iese.

Si e posibil ca pe vreme mai rece sa patineze mai tare, motorul fiind mai eficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este imposibil sa se tureze de la sine de la 2000 rpm pana la 3000 rpm fara ca masina sa demareze in afara cazului cand patineaza ambreajul. In afara de pedala nu exista nici un sistem de actionare al ambreajului. Chiar daca ia limp nu are nici o treaba cu urcatul turatie de la 2000 la 3000 rpm.

Incearca sa-l calci pana la podea de la 1800 rpm pana la 3500 rpm in treapta 2-3-4 si vezi care este rezultatul. Dar totusi ma mira ca la 85k km se intampla treaba asta. Eu am 260.000 km nu stiu daca a fost schimbat ambreajul dar am 1 cm de pedala (ceeace consider eu foarte putin) si oricum si orcand il calc nu urca turatia fara ca masina sa reactioneze.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a picat si mie turbina la masina .... nu prea inteleg cum a fost posibil dupa doar 100.000 km, in conditiile in care am mers tare cu masina (am si cip pe ea.. daca face vreo diferenta).

Cei de la service au zis ca nu poate fi curatata si ca ar trebui schimbata si zicea ca-mi dau una la 17 mil in schimb cu a mea si garantie de 1 an. O varianta care nu prea imi convine.

Cat costa o turbina noua? si de unde imi recomandati sa o iau?

Sau ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Vezi vorbeste cu colegul Cipos de pe forum , el aduce turbine noi cu garantie si din cate am citit are si pretul cel mai bun la ele sau incearca la Volksman , vezi ce pret da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este imposibil sa se tureze de la sine de la 2000 rpm pana la 3000 rpm fara ca masina sa demareze in afara cazului cand patineaza ambreajul. In afara de pedala nu exista nici un sistem de actionare al ambreajului. Chiar daca ia limp nu are nici o treaba cu urcatul turatie de la 2000 la 3000 rpm.

Incearca sa-l calci pana la podea de la 1800 rpm pana la 3500 rpm in treapta 2-3-4 si vezi care este rezultatul. Dar totusi ma mira ca la 85k km se intampla treaba asta. Eu am 260.000 km nu stiu daca a fost schimbat ambreajul dar am 1 cm de pedala (ceeace consider eu foarte putin) si oricum si orcand il calc nu urca turatia fara ca masina sa reactioneze.

Bafta

Am incercat azi talpa in a 2-a si a 3-a si nimic, a mers bine. Mai testez si maine. Am scanat azi masina, am atasat log-ul, nu pare nimic serios dupa cum vad..

test_vag.txt

test_vag2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu sunt loguri, sunt scanari. Logul e pe engine grupurile 3, 10 si 11.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!