Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Depinde cat cere ECU, daca la 2000rpm ii dai talpa instant cere presiunea maxima, presiunea pe partea de evacuare e si ea mare, si N75 actioneaza ca atare. Daca nu ai avea N75 sau capsula vacumatica gripata presiunea pe compresor ar creste mult prea mult, rezultatul ar fi un limp, nemaivorbind de turatia mare a turbinei, soc termic, etc...

@Swat Cat, la mine nu o tragea pana capat in jos la pornirea motoruluipt ca deja era acolo :P, intepenita evident

Si daca tot esti asa disperat mcornel, de ce nu ai rabdare cata sa mai citesti si tu oleaca, poate inveti una alta. Uite aici.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Recunosc ca am citit numai vreo 45 de pagini(peste o ora de lecturat) si mi-am pierdut rabdarea,ca tot nu am aflat ce ma interesa.La 2000rpm acceleratia in podea ECU nu cere presiune maxima;cum adica "daca nu ai avea n75 sau capsula vacumatica gripata presiunea pe compresor ar creste mult prea mult,rezultatul ar fi un limp,nemaivorbind de turatia mare a turbinei,soc termic,etc"?Adica e bine ca,capsula vacumatica e gripata si astfel nu i-au limp?Funy...Eu am pus o intrebare simpla si mi se raspunde cu totul si cu totul altceva.....am intrebat,stand pe loc,calcand acceleratia la 5000rpm,ce cursa are in mod normal tija actuatorului?Intr-adevar,sunt f disperat avand in vedere cate bump-uri am postat....Sincer,eu nu am inteles ideea postului tau,dar in fine,multumesc de intentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa spusele tale mane si eu cred ca este actuatorul.Pe loc turbina nu face presiune foarte mare chiar si la 5000 de ture...hai poate 0.3 -0.4 bari in cel mai bun caz.1 cm cursa e mult prea putin dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mcornel ..daca vrei sa verifici actuatorul sufla cu o pompa pe furtunasul care pleaca de la N75 la actuator. Ar trebui sa se miste vreo 2-3 cm tija ...daca se misca pierzi presiune pe furtunase (eu aveam unul ciupit) sau N75 nu sufla destul si trebuie schimbat (el trebuie sa tzacane daca functioneaza - la mine tacea malc asa ca l-am schimbat si no more limp).Daca nu se misca tija trebuie curatat sau schimbat actuatorul.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu sufli ca nu merge... incearca sa tragi (vid)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai rezolvat-o si la ce pret?

mersi

am reparat-o la autonik pe varianta manastur zorilor. pretul a fost de 2.350 (turbina+ulei+filtru ulei+filtru aer+manopera). si azi am schimbat si debitmetrul pret 350 ron Bosch masina merge super astept sa ii mai fak un test dupamasa sa vad daca tot ii in regula (parametri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu sufli ca nu merge... incearca sa tragi (vid)

Omul are turbina cu geometrie fixa pe presiune deci trebuie sa sufle (asa am si eu tip motor agr) Pe vid sunt dupa 2001 incoace cu geomtrie varibila.

Bine banuiesc ca este masina din semnatura lui si iar banuiesc ca este motor 1z...altfel am gresit eu

Modificat de bitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Blitz,corect,am garret 15 pe 1Z;te rog,cand mai folosesti masina,pune te rog pe cineva sa accelereze pe loc pana in 5000rpm sa vezi ce cursa are tija actuatorului,asta e ce ma intereseaza,multumesc anticipat.Ce vreau sa se inteleaga,eu nu i-au limp,la mine turbo nu baga cat cere ECU si din putinele mele cunostinte tehnice,in urma investigatiilor,am ramas la actuator,mai ales ca acesta are o cursa doar de 1cm cand accelerez pe loc dupa 3500rpm.Am un manual de reparatii Haynes si acolo scrie ca tipul meu de turbina baga 1,5-1,75mbar fara actuator,uitandu-ma pe log-ul facut in mers si ce cursa are tija actuatorului la acceleratia pe loc,faptul ca e ruginit si verificand celelalte posibilitati,am ajuns la...actuator.

post-30690-1245928996_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush ce sa zic ...la mine are cursa mult mai lunga de 1 cm .O sa ma uit la 5000 rpm cand am ocazia dar oricum verifica furtunasele de la N75 sa nu pierzi presiune pe acolo sau incearca metoda cu pompa..eu asa mi-am dat seama ca nu are nimic actuatorul..mai si dadeam jos turbina degeaba bafta sa rezolvi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Revin cu noutati:am dat jos si N75 si avea putin ulei in el,l-am suflat cu aer sub presiune si am scos uleiul;apoi am suflat aer sub presiune in furtunasul care vine de la N75 in actuator si tija actuatorului s-a miscat usor pe o distanta de aproximativ 2,5cm,revenind inapoi usor cand opream aerul.Deci,care ar fi morala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am spus ce am spus presupunand ca ai ceva cunostinte, dar m-am inselat, si aia cu N75 am spus doar ca pe o presupunere, sa intelegi rolul ei, si 2000rpm era in mers nu pe loc.Si nu N75 e gripata ci capsula vacumatica :)). Defapt nici nu stiu de ce intereseaza ce face el pe loc, ca doar nu stai pe loc cu masina.

Oricum ,cu ce sunt eu invatat eu poate nu e la fel si la tine, aia e altceva, al meu a venit gata chipuit din germania.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Marius,te rog abtine-te,ai postat de 2 ori pt mine fara a avea nimic de spus,doar de dragul de a presupune si de a tasta ceva...acolo;multumesc pt intelegere.Scuze de OFF TOPIC.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca inainte de a demonta/curata turbina, este bine sa se verifice circuitul de vacum. La mine s-a schimbat capsula vacum de la EGR (avea membrana crapata), un furtun si a fost lipit cu poxipol stutul pompei de vacum, apoi o talpa "sanatoasa" (20 min. am mers cu 4200 rot/min) rezultatul fiind ca am scapat de limp mode.

Modificat de SAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare. saptamana asta merg la bucuresti sa imi iau un golf 4, si proprietaru masini spune ca a avut de doua ori limp mode pana acum,dar a fost la mecanic si i-a spus ca trebuie schimbat ceva la intercoler si se rezolva problema,se poate sa fie asta problema.daca ma poate ajuta cineva,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit tot ce se poate de acest limp mode, problema la mine este in mare parte asemanatoare, acum o saptamana am patit-o si eu cand ma intorceam de la mare, mai mult de 130 nu a mai vrut sa traga, nu am stiut faza cu opritul motorului sa se anuleze eroarea asa ca pana acasa m-am chinuit sa nu ma enervez mai tare, Miercuri seara am plecat cu masina pana la Buzau si nu am mai avut nici o problema am mers si cu 170 Km/ora, am dus-o la un prieten mi-a curatat turbina am luat-o sambata la pranz si pe la 150 Km /ora iar a inceput sa nu mai traga, am oprit motorul si am repornit am incercat din nou sa depasesc 150 si iar a intrat in limp mode, m-am lasat pagubas si am venit acasa fara a mai depasi pragul de 140Km/ora si 3000 de rotatii.Ce am constatat a fost ca seara pe racoare merge fara probleme dar ziua cand sunt 30 grade afara intra in limp mode, poate fi asta una din cauze ? Prietenul meu nu are VAG-COM sa vad ce erori da, poate cineva sa ma ajute ca eu sunt afon in mecanica si alte treburi legate de ea ? ( cand i-am spus ce cred ca este stricat a facut niste ochi mari la mine ca ma stie ca sunt paralel, dar traiasca forumul )

Multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt passat 2000

Ar putea fi si asta problema, este vorba de senzorul de presiune, MAP, care se afla pe intercooler, dar in cele mai multe cazuri de limp mode problema e la turbina sau la capsula vacumatica a turbinei, deci trebuie sa iei in calcul si varianta unor reparatii la turbina. Ca sa afli exact problema, trebuie facut un log cu VAG-COM, in mers, in treapta a 3-a, cu acceleratia la blana intre 2000-4000 turatii, pe grupurile 03,10,11. Ataseaza logul la topicul de loguri si o sa ne putem da cu parerea.

Modificat de flavius 76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2000, eu iti recomand sa iei legatura cu Cipos de pe forum, sau poate preferi pe altcineva sa dea o fuga cu tine, si chiar daca te costa putin, iti va face un un log in mers si iti va da o parere de specialist. Iti dai seama ca la fel de bine poate fi turbina de vina, si atunci nu cred ca-ti convine sa mai dai cel putin 500 de euro pe o turbina. :D

adim74, fara un log e mai greu de spus care poate fi cauza. Mai poate fi si senzorul de presiune MAP, poate fi si un furtun de vacuum crapat, care la caldura nu mai mentine asa bine etanseitatea, poate fi chiar si o curatare de mantuiala a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot recunoaste ca am niste furtune invechite i-am zis de atatea ori sa le schimbe dar mereu mi-a spus ca mai tin. O sa incerc sa vad si in mers ce erori imi da, o sa iau legatura cu Cipos daca ma costa putin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna idee Cosmine ar trebui sa iau pe cineva sa o verifice,cum pot sa dau de cipos sau de cineva care se pricepe.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cauti pe forum numele cipos si vezi ca are telefoane in profil. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema si nu prea reusesc sa ai dau de cap...pana la 120 km/h si imi trage bine dar cand ajunge la 120 km/h 2500de ture in treapta a 5 se ''infraneaza'' sau mai bine zis ''imi da in nas'' si nu mai si duce decat foarte greu ce ar putea fii??? poate sa ma ajute cineva inainte sa ma duc la mecanic??? mentionez ca: la filtru de motorina imi trage aer pe o conducta transparenta si se vad bule de aer. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode cu siguranta.

Cauta pe cineva sa iti faca o scanare ca sa vezi ce erori ai si dupa aia ia legatura cu Cipos ca esti aproape de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Ajutati , va rog, un om disperat care si-a curatat turbina de 2 ori in mai putin de 3000 km . Masinuta mea (A4 1996 1.9 tdi 110 cp motor AFN) nu are putere. I-am schimbat debitmetru, am inlocuit furtune vacuum, am carpit IC-ul ca avea o gaurica si i-am curatat turbina ca avea geometria blocata. Dupa curatare (fara refacerea planeitatii), tragea putin mai bine si auzeam clar suieratul specific, dar nu era ca inainte. Dupa mai putin de 3000 km am observat ca tragea si mai rau si cand am incercat sa misc cu mana geometria am constatat cu stupoare ca era blocata mai tare ca inainte, adica nici nu puteam sa o clintesc. Am desfacut-o din nou, am curatat-o (avea 2 vane blocate) am refacut planeitatea si am montat-o pe masina si.... la fel fara prea multa putere. Pe loc, cu motorul pornit, tija de la actuator se misca o data cu cresterea/ scaderea turatiei, dar in mers cred ca vanele agata.Simt ca am turbina in primele 3 viteze pana pe la 2500 r/min, dupa aceea, SDI curat. Cu toate astea, iau limp foarte rar. Nu mai stiu ce sa fac. Am facut si vreo 2 loguri, care nu sunt chiar corecte, dar le atasez ca poate va indica ce ar putea fii defect . Va rog, daca aveti idee ce sa mai schimb sau sa repar, anuntati-ma (in special Cipos si Swat Cat) si va voi ramane indatorat pe vesnicie. :D

LOG_01_003_010_0112.xls

LOG_01_003_010_0114.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea mica presiune care o da turbina... ori e reglat prost actuatoru... ori nu ai destul vacum

daca zici ca turezi motoru si se trage mai mult acuatoru inseamna ca ai probleme cu pompa de vacum sau ai o pierdere pe undeva

asta e parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Swat Cat, o sa caut un vacuumetru sa verific daca nu am scapari de vacuum. Desi inclin sa cred ca am scapari la admisie, dar nu le gasesc.De multe ori, simt miros de gaze de esapament in masina si nu stiu de unde vin.Azi ii mai fac un log si revin cu noi informatii.

Cipos, dai si tu o geana , te rog? Doua pareri sunt mai bune decat doar una. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!