Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sdR+
      Salut, imi poti spune ce km are masina, eu am luat o cu 200 k, in realitate are 300 si ceva k, motorul merge bine dupa o diagnosticare mecaniceasca.Ceva mizerie am gasit si eu in filtrul de motorina, acum depinde de unde vine acea mizerie, si intervalul de schimb.Cauta si in regulatorul de pe pompa de inalte, vezi daca este si acolo ceva, cred ca spune multe.Ceva span au toate, si pe opel am avut, si mergea pana au cazut tablele de pe ea.Presiunea poate sa varieze si din pricina la regulatorul de presiune de pe rampa, ala dinspre baterie.Cumva cu span poate merge mult si bine, ori poate putin si rau.Daca nu iesi in afara tarii, trage pe ea pana se rupe in doua, eu asa as proceva.In dezmembrari gasesti destule rezolvari, ieftine si bune, ori mai putin bune.
    • lupo_bv
      Studiu au făcut si cei de la Sasol, a fost postat de cateva ori pe aici. Conform acelui studiu, daca pui ulei 2T in motorina in cateva mii de km o sa pice injectoarele. Deci pana acum trebuia sa schimb o sacosa de injectoare. Bine, nu aveau cum sa spuna: noi facem aditivi de motorina, dar mai bine puneti ulei 2T. Ar fi interesant de vazut studiul celor de la Bosch, daca rezultatele nu sunt wow nu este neaparat un lucru rău, inseamna ca sunt totusi pozitive, dar nu intr-atat cat ne-am astepta.    
    • lupo_bv
      Din ce am observat eu la a mea (motor AKU, similar cu ALH), uleiul nu influențează consumul (il monitorizez permanent pentru ca de fiecare data fac plinul), nu am observat sa influențeze fumul (doar la accelerare bruscă scoate un puf negru, dar cred ca este normal, la fel facea si la 200k km cand am luat-o, acum are cam 450k km), de tras trage la fel. Zgomotul il atenueaza, dar am observat de vreo 6 luni ca daca alimentez cu Maxx Motion de la OMV, nu sunt diferente cu sau fara ulei. Cu EfixS este ceva mai zgomotos, mai ales iarna. Pana acum nu am avut probleme cu injectoarele, motorul sau pompa si chiar imi place cum suna motorul ( si nu este numai părerea mea, destul de multe persoane care merg cu mine, mai mult sau mai puțin cunoscatoare, tin să remarce ce bine suna motorul fara sa îi intreb). Am folosit preponderent Husqvarna LS+, un ulei pe care il folosesc la toate sculele cu motor 2T (drujba, motocoasă, atomizor). La cateva mii de km îi ating si un flacon de aditiv. Nu-mi dau seama in ce masura a afectat catalizatorul pentru ca la ITP se masoara doar opacitatea fumului.
    • aditzu'
      Despre ce vorbim...ALH ul merge si cu ulei de floarea soarelui vara. Personal as avea mai multa incredere intr-o documentatie tehnica de la VW decat de la un baiat care zice ca asa ar fi mai bine  sa punem ulei 2T in motoarele euro 5 / 6. Daca sunteti atenti la cele 3 video-uri facute de acel timp la un moment dat se mentioneaza ca Bosch a facut un stiu despre uleiul de 2T pus in sistemul de alimentare si rezultatele nu erau wow.
    • Robinho
      Pana la urma nimeni nu a rezolvat nimic in nici un fel? Eu am pus electromotor , infectoare , senzor rampa , regulator rampa , tot nou și tot după staționare mai lunga pornește destul de greu 
    • EEXCALADE
      La ALH si alte motoare din generatia aia e cu totul alta poveste in comparatie cu E5 ,E6 .
    • marius1982.11
      Eu pun tot timpul de 50 lei asa ca...e acelasi nr de ml... Cand ai ALH cu 50 lei poti merge pana in Germania si inapoi asa ca de ce sa ii fac plinul sa car dupa mine greutate, iar nici de regenerari nu iti pasă   Da' cat de greu o fi de calculat 100ml la 20l de motorina? Beneficiile sunt ca e mai silentios chiar si cu motorina d'aia eftina.
    • EEXCALADE
      Ca pasionat as pune orice face bine motorului . Pentru atenuarea zgomotului de diesel pun motorina premium . Cand  scoate fum alb …deja e o defectiune la motor . Eu beneficii nu am observat ,din contra ,plus deranjul de a calcula mereu cati ml trebuie pusi la cati litri motorina …
    • sneaker
    • vp44
      Nu stiu de ce inca iti mai vad mesajele,iti dadusem ignore,dar daca tot am vazut iti raspund,apoi mai caut odata butonul respectiv. In primul rind,cind numesti un mecanic,oricare ar fi el,schimbator de piese,jignesti multe persoane.Tu bineinteles,fiind martian in aceasta meserie,ar trebui sa nu mai judeci pe altii,inainte sa stii cu ce probleme se confrunta in meseria lui. Ai impresia ca un mecanic trebuie sa stie,nu,sa ghiceasca de fapt,ce problema are o masina.Te inseli,nimeni nu poate sti asa ceva,decit in urma unor verificari.Timpul costa bani amice,asa ca pierde-l pe al tau,afla care este solutia in cazul masinii tale,apoi vino si spune-ne si noua,ca asa poate mai invatam si noi gratis de la altii. Uite,eu cred ca la tine este o problema de alimentare cu combustibil.
    • vp44
      Lipsa fumului alb la pornire in masinile cu deficiente,in general in cele care au peste 200.000km,atenuarea sunetului caracteristic tractorului,in unele motoare,si cam atit.Consumul nu pot sa apreciez daca a fost afectat,nu am facut teste pe distante lungi. In legatura cu regenerarile filtrului de particule,imi este aproape imposibil sa ma pronunt,evit sa am astfel de motoare,iar clientii nu prea imi trimit mesaje in sensul asta.
    • Tok'ra
      Salut, Imi poti spune, te rog, daca a venit cu scut complet sub motor?
    • Alex 2009
      Buna ziua, Recomandati in Bucuresti un service care sa se ocupe de o astfel de operatiune ? Momentan masina e functionala, dar la ultimele 2 schimburi de filtru motorina s-a constatat span. In plus, presiunea in rampa comuna variaza cu +/-60 bari (260-330) in conditiile in care am inteles ar trebui sa fie 320 +/- 10 bari. Injectoarele sunt in stare buna, filtru l-am schimbat la aproximativ 4k km ultima data, span exista dar foarte fin si putin. Masina, luata ,de noua, are motor CR 2.0 TDI, CFHC. Multumesc anticipat pentru sfaturi
    • grp
      Am mai trecut un itp, totul în regulă, după atâtea schimbării mecanice și estetice, aș zice normal!    Am schimbat acum o săptămână oglinzile (cu reglaj electric, cu încălzire, cu puddle lights) cu unele cu pliere electrică și restul opțiunilor enumerate.   Motivul a fost că fiică-mea cu ceva timp in urmă a agățat oglinda șoferului și s-a spart rama aia neagra din interior.   Prima problemă: pe oglinzile noi nu am putut monta semnalizările dinamice, pur si simplu nu incap... Am renunțat la ele si am pus puddle lights-urile pe led in locul celor cu becuri, am montat oglinzile la locul lor si am conectat mufele la loc.    A doua problema: calculatoarele vechi de pe usi erau Gen2 iar cele noi Gen3.   Am verificat si repinat conform schemelor pentru Gen3 (ciudat că pe mufa de 32 pini era ca in schema Gen3, mai puțin 1 pin, la fel si la mufa de 20 pini).   Apoi am facut o probă după reconectare si reglajul oglinzilor stânga și dreapta a funcționat. Am luat contactul, am conectat si restul mufele de pe uși si am mai testat o dată: nimic!  În plus in poziția de rabatare, oglinzile se deschid, iar in R/L/0 se pliază. Reglajul electric nu funcționează, iar puddle lights nu funcționează de asemenea. Am rămas cu această eroare   Problema este explicată si aici, dacă aveți idei de ce să mai încerc, vă rog să postați acolo sau PM.   Săptămâna viitoare fiind acasă o să mă apuc de desfăcut si de aprofundat și împreună cu sprijinul vostru poate îi dau de cap!
    • Dan Adrian 1975
      Stiu ca esti un mare specialist in injectoare (pompagiu) dar asta nu ti da dreptul sa arunci cu hate,am postat problema pe care o am la masina si atat,pe de alta parte iti inteleg frustrarea !  
    • vp44
      Nici nu aveam pretentii la mai mult.
    • Dan Adrian 1975
      Nu prea inteleg ce vrei sa spui,mai bine te abtii !!
    • Doomy
      Pentru ca au iesit toate lucrurile bine la revizie si la inspectia masinii , universul a zis ca trebuie sa echilibreze aceasta energie  , prea mult bine strica....asa ca intr-o dimineata am vazut asta:    Asta dupa ce cu o seara inainte l-am lasat pe ala micu sa se joace prin masina , probabil s-a ridicat in picioare pe bancheta si de aici e cancan..... nu mai conteaza .  Cert este ca trebuie alt rulou la trapa.    M-am pus pe cautat variante de inlocuire pentru ca nu mai aveam mult timp , in cateva zile urmeaza sa plec in concediu iar  piticii nu m-au lasat sub nici o forma sa merg cu ea asa  .  Am mers  o varianta ieftina si rapida  , am gasit un Rulou produs pe Polonia marca Albro  ~450 Ron .  Parea mai promitator decat ce gaseam de china sau india.  Dar a fost prima tzapa luata , pentru ca am dat bani in plus si arata fix ca cele de china......    Am gasit un baiat care sa faca operatia si care sa imi permita sa ajut in proces :    Am insistat sa deschid cu grija toate clipsurile , si tot ce tine de plastice   Daca tot am desfacut trapa , am profitat de ocazie si am curatat partea din spate a acesteia :    Oricum se prezenta destul de curata , acum este foarte curata:    Iar intr-un final , aproape 7 ore mai tarziu si multa transpiratie avem rezultatul final :    A iesit aproape perfecta .... dupa mine 95% din perfectiune  , dar presupun ca si calitatea panzei conteaza, are mici cute care sper sa se indrepte singure in timp.    Am curatat si plafonul in toate locuruile unde am lasat urme de mizerie , ca la plafonul beige ....orice mici pete de jeg se vad imediat .     Lectia pentru viitor ?   No more Panoramic Sunroofs for me    ...epuizant de intretinut si pretentioase.    Hai odata cu Concediu ca trebuie ceva relaxare.    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!