Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   22 Membri, 2 Anonimi, 358 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Cipryy
    • Cristian
    • cristi511
    • Marian Constantin
    • robi_zet
    • 11marianos
    • Roberto92
    • Chiparca
    • IoneV
    • Robert7
    • spido
    • adrian_mm89
    • Crs.Vag
    • Andreitraian46
    • liviu70
    • AndreiSc
    • tavitara
    • danyl
    • yuli71
    • andrei_221
    • akon
    • Cristi Giurgi
  • Images

  • Posts

    • eugen.filca
      @vlahdacoromanSalut.Ai dreptate trebuie găsită cauza de aceea am scris pe forum poate găsesc pe cineva care ma poate ajuta cu verificări amănunțite.Pe unde am mers la service toți îmi recomanda (DPF off)ceea ce nu vreau.
    • BeciAcustic
      Mie mi se pare genial regimul ACT iar dupa 67000km tot acelasi motor as alege la configurare.
    • akon
    • marius1982.11
      Bun, suportul meu se misca excesiv si ma gandeam ca aceasta insertie ajuta. Adica se misca gen daca modulez acceletatia in trepre mici, se aud niste smucituri. Am pus dogbone nou anul trecut, lemforder si vibreaza mai tare deja As punea pune si gopro-ul sa filmeze in mers, cum a facut acum multi ani sa vad cat de mult smuceste din suport in mers. Ma gandeam sa pun si insertiile astea ori un nou suport de cutie. Asa e, nu e masina de curse. Dar are catre 160cp, fata de 90 si si cuplul e catre 340 fata de 210 parca stoc. NIci nu am optat pt cel negru
    • cristi511
      in cazul mqb nu merge aceeasi schema ca la pq35? Adica cu bucsa de RS3? (plina)?
    • Andrei1980
      Nu se intampla nimic cu volant, avem in familie Seat Leon 1.4TSI 150 ACT din 2016 si volant este bine mersi, nicio problema! 
    • DB86CLP
      Motorul si cutia sunt mult "mai legate" decat cu piesa originala simpla. Motorul nu se mai misca atat de mult in fata si in spate cand accelerezi sau cand iei piciorul de pe acceleratie. Sunt destule videoclipuri pe youtube in care se explica ce se imbunatateste dupa ce montezi aceasta bucsa. Este foarte important sa alegi duritatea corecta in functie de utilizare. 
    • CristiALF
      Sunt la munte si pana acum pot sa spun asa: - vibratiile la ralanti sau viteza mica s-au diminuat foarte mult - la viteza este ok, singurul lucru indus este o rezonanta crescuta in evacuare. Eu oricum am o plaja mica de turatie in D in care am o mica rezonanta de la evacuare, asta s-a amplificat putin. - sunt insa socat de un lucru: a legat cumva masina in asa fel incat am castigat stabilitate, clar merg sensibil mai tare in curbe fara sa fie necesar sa franez, este cumva ireal 😳. Sincer nu ma asteptam ca dopul asta de plastic sa conteze atat de mult pe partea asta…  
    • corad0
      Cand ai nevoie sa suni dupa platforma 😄:     
    • vp44
      Daca ai altceva decit motorina in pompa,e cazul sa te gindesti la o revizie completa,rezervor,filtrul,pompa,rampa,injectoare.Este adevarat,e scump,dar mai scump este sa repari daca se strica.      
    • EEXCALADE
      Cel mai probabil vine cu DQ500 ,o cutie foarte buna daca a fost si este intretinuta si utilizata corespunzator . Se schimba si filtrul de ulei .
    • dorumarcatoru
      Salutare! De curand am achizitionat o Skoda Kodiaq Scout 2019, 2.0 TDI 190 cp, DSG 4x4, 126.000 km, care inca nu a sosit :). Stiu ca odata de vine masina, voi primi raspuns la o mare parte din intrebarile mele, dar pana atunci ma mananca degetele. Am o nelamurire legata de tipul cutiei de viteze. Din ce am citit pe forum, dupa 2018 ar trebui sa fie DQ381, insa din car vertical, conform VIN - TMBLK7NS7K8048979 zice ca ar fi DQ 500. Voi ce parere aveti? Ce varianta e mai fiabila? Daca e DQ500, se schimba filtrul la ea? Din ce am citit pe aici incepe sa ma ia frica cu cutiile DSG... Am avut 3 masini cu cutii automate cu convertizor de cuplu ( Freelander 2, Touareg 7l si Discovery sport pe care il am acum dar e al sotiei), toate s-au comportat impecabil. Multumesc.
    • adrian_mm89
      Bun, am desfacut, pe filtru e mizerie, e moale, e maro, nu e magnetica.  In sorb se vad niste punctulete, in poza par mari dar in realitate is microscopice, de abia le vezi pe deget, puse langa un magnet puternic nu se misca (dar la dimensiunea aia ma gandesc ca oricum nu prea se lipesc de magnet), nu imi pot da seama din ce is.      Nu cred ca a fost vreodata curatat aici de cand e masina. Deci as zice ca e ok, tousi masina are 8 ani si 216k km. O mai las vreo luna asa si apoi desfac din nou, nu e mare chestie, a durat 1 min.
    • Emy D
      Eu am avut Dogbone powerflex pe Golful actual si l-am dat jos cu prima ocazie in curte transmitea vibratii muult prea mult si am renuntat....  
    • tavitara
      Eu nu as pune daca apar vibratii Ca doar nu am masina de curse , o pot controla perfect si asa   Powerflex Bucse poliuretanice > Producător Powerflex Bucșe poliuretanice Bucșele din poliuretan sunt componente indispensabile a oricărei mașini de curse. Înlocuiesc cele din cauciuc ceea ce ajută la îmbunătățirea sensibilității la manevrare și la direcție. Oferă o rezistență mai mare la temperaturi, influențe externe și substanțe chimice de suprafață. Alegeți dintr-o varietate de durități. De la cele mai moi (similare cu cauciucul serie), până la cele mai dure (similară cu nylonul). Recomandăm instalarea într-un atelier specializat.  duritate și rezistență ridicată disponibil atât pentru modelele moderne, cât și pentru cele vechi stabilitate crescută control ridicat mai multă siguranță la varianta cu cea mai mare duritate în utilizarea de zi cu zi, confortul la volan poate fi redus
    • marius1982.11
      Asa e, acum mi-am dat seama ca poza ce o aveam mai demult postat pe forum la un suport era de benzina, al meu nu are nicio terminatie. Asa e cel de diesel, deci cel rosu imi trebuie. Multumesc. Desi, al meu e tunat :)). LOL. Cred ca voi da cu banul
    • CristiALF
      Nu stiu ce sa zic, eu am luat ce mi-a recomandat tuner-ul.  Am gasit pe Net asta, nu stiu daca este un cod general valabil pentru toate produsele lor, dar banuiesc ca poti trage o concluzie cat de cat..
    • marius1982.11
      Imi cer scuze ca ma bag, am vazut niste instertii pt suport cutie de viteza pt golful meu, insa nu stiu care e mai moale sau care e diferenta de culori. Am vazut rosu si galben care fizic par lafel ca forma. Oare care sa il aleg? Ce e drept, cel rosu scrie in descriere ca e pt diesel insa poate aveti experienta mai multa cu ele. https://www.powerflex-shop.com/Powerflex-PFF85-441R-PU-Upper-Gearbox-Mount-Insert-Diesel-Models-for-VAGNo41 Daca e sa ma iau dupa ce scriu ei, la cel galben e compatibil cu codul meu de piesa, care e 555 AJ in coada. https://www.powerflex-shop.com/Powerflex-PFF85-441-PU-Upper-Gearbox-Mount-Insert-for-VAG-No41
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!