Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • yo8rze
      Nu am demontat decât ceasurile. N-am umblat la volan. 
    • andrei_221
      daca ai avut volanul demontat, muta-l 1 dinte ... 
    • andrei_221
      mi se par neprofesioniste inlocuirile de senzori de presiune..  lipiturile cu cositor mi se par punctul slab.  deci aveti grija ce alegeti      
    • andrei_221
      eu as cere sa imi aduca motorul la starea initiala, as plati manopera si as lua masina de acolo.    Nu e vina ta ca nu au stiut ei sa repare .
    • Dragan Claudiu
      Salutare de ceva timp intampin o problema cu golf ul meu 6 2.0 tdi cod motor cbbb unde la relanti (la rece cat mai mult dar si la cald oneori) mai nou tremura,nu arde combustibilul cum trebuie si as vrea sa stiu daca puteti sa imi recomandati un service ok in bucuresti, precizez ca nu masina nu da nici o eroare pe tester am fost deja la 3 persoane care au verificat-o iar toti pana acum nu au rezolvat problema.Am schimbat senzor presiune pompa de intalte, cei 2 senzori stanga dreapta ale rampei, am veriicat injectoarele la un centru de reparat injectoare prin testul acela prin retur iar acestia miau spus ca sunt ok, am vazut si eu rezulatul (paharelele acelea s-au umplut destul de greu).Also nu consider ca masina si-a pierdut din putere trage la fel ca inainte de a avea acesta problema.Am mai schimbat filtru aer, combustibil si un senzorul acela din filtrul de aer.
    • cascadoru
      update la....alt mekatronic, cel mai probabil
    • lupo_bv
      Este normal sa scada Duty Cycle pentru a inchide geometria si sa creasca astfel presiunea. Apoi overboostul ala este.normal numai ca la tine este prea lung si este urmat de o scadere si mare si lunga (aici simti pierderea de putere pe la 3200 rpm). Fa si celelalte doua loguri de care ti-am pomenit mai sus. Acolo se vad mai multe lucruri decat la logul in mers.   PS Nu mai da Quote postarii anterioare. Nu este necesar.
    • EEXCALADE
      Se scoate pe jos ,dupa ce demontezi puntea .
    • albinaru
      Salut ! La motorul BMM,  turbina se scoate pe sub ? Pe deasupra nu prea vad cum. Trebuie cumva coborat motorul ?
    • ovix1986
      La locul nr. 2, la turație mică, APROXIMARIV 1300 RPM accelerez maxim la 100% iar duty cycle MAP scade brusc pana la 24% după care urca iar la 2000 rpm turbina face overboost mai mult decât cere ECU. Nu înțeleg acest simțim plus la aproximativ 3200 rămâne fără putere și revine imediat     
    • yo8rze
      Salutare tuturor! Îndrăznesc să postez aici ca să nu mai deschid alt topic.. - Tiguan 5N 2009, 4x4, transmisie manuală, CBAB- . Am încercat să înlocuiesc ceasurile mașinii (MFD roșu) cu unele de pe un Tiguan din 2011 (MFD alb/negru) fără succes din păcate (nu am putut citi PIN-ul ca să pot adapta o cheie)... Am văzut că nu merge (un coleg care dispune de o diagnoză Autel a încercat să mă ajute) am montat ceasurile originale înapoi pe mașină, moment în care am văzut primele,, luminițe de Crăciun" pe anul ăsta.. 😁 În bord au apărut tot felul de martori (ABS, frână parcare, direcție, presiune pneuri, etc..). Am făcut Basic settings, adaptări, codări (e prima dată când fac) și acum nu mai am nici o eroare din cele care au apărut după încercarea de swap ceasuri. Doar că observ că mașina trage ușor spre dreapta dacă las volanul pe liber în timp ce conduc (și nu e de la drum). Dacă țin volanul perfect aliniat, la fel, trage ușor spre dreapta. Ce setare sau adaptare ar trebui să refac ca să se rezolve problema? Menționez că înainte de asta nu am avut această problemă, deci iese din discuție dereglare mecanică unghiuri direcție. Mulțumesc anticipat pentru eventualul ajutor! 
    • MihailChirila
      Am si eu o eroare care pare a avea legatura cu topicul. Poate a mai patit cineva. Eroare nu are nimic mecanic in spatele ei. Nu exista scurgeri , pete de ulei nimic. Se pare ca este ceva senzor incorporat in mecatronic care la temperaturi de 70-90 grade da kix. Si am mai auzit ca e posibil sa se rezolve cu un update de  soft.
    • sdR+
      Ce părere aveți despre gradul de încărcare al dpd la bolidul meu, cam da cu funingine după fiecare regenerare pe tobe, undeva la 400 de km daca merg urban, in regim de autostradă nu am ținut cont.Momentan are vreo 200 k km cu plus, reali nu cred, tind sa spun 300 k cu plus după mine.Motorul merge bine, trage bine, fără martori aprinși in bord, las o poza cu valorile mai jos.
    • lupo_bv
      Păi după 2000 face presiune turbina. Posibil să nu fie geometria reglată bine după cum arată graficul deşi tot cam aşa arată şi când agaţă geometria. Ca să ne facem o părere fă şi logurile în Basic Settings pe grupurile 011 şi 003 (ştiu că ai zis că este anulat EGR, dar fă-l totuşi). Să laşi logurile să curgă vreo 40-50 secunde după care le salvezi.
    • pronet
      Poti incerca Golden Star City Resort, in Pereia. Hotelul e super ok si e chiar langa plaja.
    • gabriel 2025
      5000 i-am dat cash. Pe ceilalti bani am op, i-am facut transfer din cont. Am vb cu un avocat. Vineri ma duc in tara sa vad care e treaba. 
    • AndreyPH
      Cu padelele alea, nici nu stiu ce sa fac. Sunt momente cand imi plac, mi se pare ca mai completeaza volanul, alteori, imi aduc aminte de Aliexpress si de termenul de kitsch si vreau sa le dau jos. Apoi mai iau vreun prieten cu mine in masina si-mi zice "mama ce belea arata cu extensiile alea la padele", si iar ma da peste cap si parca imi plac.    Hai ma @Emy D, ca-s ditamai rotile pe 20", cu 245/35 anvelope, sar in ochi din avion. Sunt frumoase tare in realitate, parol. Nu le-as schimba pentru nimic.    Well, am fost la dealer, trebuie facut update de firmware la MiB. Din cauza asta nu ma lasa sa imi inregistrez userul ca utilizator principal. Au vrut sa le las masina 3 zile, lucru cu care nu am fost de acord, nu pot sa ma lipsesc de masina si mi se pare aberant atata timp.  Aveti idee, ceva baieti ma pot ajuta prin Bucuresti cu acest update ? @F l o r i n ? 
    • adrian001
      Intamplarea face sa fi avut in exploatare de curant un T-Roc din 2021 cu 1.5 TSI DPCA + DSG7 si stiind discutiile de pe forum am fost foarte atent la partea de mers in 2 cilindrii. Pot sa confim ca nu se simte nimic si am mers inclusiv pe drumuri in usoara urcare - dar nu prea merge in doi cilindrii in conditiile astea. Are in schimb niste rezonante mai enervante cum urci mai sus in ture, in special intre 3000 - 4000 rpm. Daca mergi linistit, jos in ture, este foarte silentios. Per total, mi s-a parut un motor bun si face echipa buna cu DSG 7-le uscat. Chiar daca merge subturat in Drive, nu se simte lesinat si mai imporant (pentru mine) nu se aude ca fiind subturat.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!