Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   19 Membri, 3 Anonimi, 251 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • jvu
    • PaulTh
    • konar1
    • Andronic123
    • Jeffy86able
    • stryder
    • dercos
    • piroi
    • halamadrid
    • EEXCALADE
    • Lagunez
    • cipikd
    • mirceateodor
    • flavius1611
    • livius02
    • cristi511
    • cristy2me
    • vlad-saw
    • adriantudor78
  • Images

  • Posts

    • halamadrid
      Parere personala: SUV non 4x4 e ca berea fara alcool. Mai bine bei apa. Altfel, Tiguan 2.0 tsi 4x4 cu DSG e altceva, doar ca daca vii de pe berlina, nu te impaci  spatiul interior, mai ales din bortbagaj.
    • b94uri
      In bugetul respectiv vorbim doar de masina second hand. Ca sa le impaci pe amandoua iti propun un Tiguan care pe 1.5 TSI vine cu DQ381. Cred ca si Karoq-ul vine tot cu DQ381 la acest motor. 
    • mirceateodor
      Asteptam sa treci si tu pe un Golf...R32 poate 😁
    • EmilianPop
    • Emy D
      A fost super sa ne intalnim aseara! Va anunt si data viitoare cand vin la Timisoara
    • vizitator
      Eu as merge pe 2,0 TSI cu cutia DQ381. Diferenta de dinamica intre cele 2 motorizari face toti banii. In afara de asta, cutia DQ381 este mai fiabila decat DQ200. DQ381rezista pana la un cuplu de 420 NM, in timp ce DQ200 se monteaza pe masini cu motorizari de pana in 250 NM. In timp DQ381 a avut mai putine probleme decat DQ200. Poti face o comparatie intre cele 2 cutii urmarind acest site: https://tvsengineering.com/en/dsg-gearbox/dq200/#theContent Deci, daca ar fi dupa mine, as merge sa ezit pe 2.0 TSI si cutie DQ381. 
    • mirceateodor
      Intalnire de seara.     Si paznicul.    
    • halamadrid
      Pai, vrei masina noua sau sh? La bugetul zis de tine nu te incadrezi cu nicio motorizare din cele doua, daca discutam de Octavia/Golf, nu stiu la celelalte modele. Daca banii nu-s problema, 2.0 tsi. Daca vrei sa economisesti niste banuti, 1.5 tsi  150CP cu manuala e alegerea ideala. Cuta manuala de pe O4 a avut initial niste sincope eliminate pe parcurs, nimic de nerezolvat, char daca  Initial Skoda schimba cutia.  Din folclorul popular, cica o "saiba" din cutie era subdimensionata.😀 Cutia manuala de pe O3 nu a avut raportata  problema respectiva, deci constructorul s-a calicit la un element banal din cutie in cazul O4. Fiabilitate: ambele motoare sunt fiabile, 1.5 tsi nu are raportate probleme, iar daca ne referim la 2.0 tsi ultima generatie, e la fel de fiabil. Consumul: la o viteza medie de 15 km/h in marile orase, ce pretentii ai? Consumul la  ambele motoare  se invarte intre 9-11%. Afara  din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada,  teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%. 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi. As alege oricare dintre cele 2 motorizari ( cu un plus pentru 2.0 tsi), dar DSG numai DQ381 cu  2.0 tsi. Legat de faptul daca 1.5 tsi face fata unui traseu mai dificil, zic doar atat:  cateodata am impresia ca 1.5 tsi are mai mult de 150CP.😃
    • dercos
      Pe Golf 5.7% la 130km/h mers cu ACC Sibiu-Budapesta (peste 500km de autostrada). Octavia sigur are cutia mai lunga, ar trebui sa fie similar. 140km/h vreo 6.5%, mai departe faci tu calculul. Motorul trage OK la deal, diferenta fata de acel 1.6 va fi mare, ai cu 50% mai multi cai putere si aia conteaza. In Bucuresti 8%, cu start stop, evident, dar poate fi si mai mare pe distante scurte. Motorul pare a fi OK.
    • Cristi_V
      Dar cum explici ca eu am masina din mai 2020 si nu am avut nicio problema cu cutia? Eu am o singura explicatie: cutia nu are nicio problema sau poate doar câteva făcute lunea sau cine știe ce alte cauze.
    • marius1982.11
      Wd3-ul de care spun cred ca e chiar mai ieftin. Dar repet, e un aspirator simplu...nu de ala de 300€ de injectie.
    • davidut5
      La mine la g7 la fel face, scartaie si merge cam greu. Daca o dau de cateva ori fata/spate apoi merge usor. A ramas fara vaselina selectorul/maneta, din pacate pentru ungere trebuie demontat bucati. M-am uitat pe masina dar nu se vede unde este problema. Un selector nou am vazut pe la 4-5000lei.
    • Dolfin
      @V.Florim, mergi la drive test cu ambele, 1,5TSI gasesti sigur. Cutia manuala pe 1,5 a fost cu probleme si "omoara" motorul cu treptele lungi. Cutia DSG cu ambreiaje uscate pe 1,5 este cunoscuta pentru lipsa de fiabilitatea la mersul in oras.   Consum de 7% in orase mari...doar daca este vara si concedii sau chiar esti cel mai calm personaj din trafic. Cine are treaba prin oras si este contra timp trece usor cu 2-3L peste media de mai sus.
    • andrei_221
      aha... si crezi ca fonta rezista sudata la carcasa turbinei?  din motivul asta nu se reconditioneaza turbinele de benzinare, fac fisuri in carcasa.    eu iti recomand sa pui direct o turbina noua, scutesti munca de 2 ori
    • lupo_bv
      Noua baterie s-a comportat ok, dar electromotorului tot i-au trebuit  vreo 2 secunde sa ajungă la turaţia necesară. În momentul în care a depăşit 250 rpm ECU a dat drumul la injecţie şi a pornit. Dacă era de la oringuri electromotorul atingea repede 250 rpm, aveam cantitate injectată, dar întîrzia pornirea. Pentru a verifica pompa tandem şi oringurile trebuie urmată procedura de mai jos Posibil să fie şi un cumul de factori printre care oringurile de la injectoare, dar trebuie verificat.
    • cristi511
      Bun. Personal as lua un 1.5 manual cat se poate de echipat, cu cat mai putini km decat un 2.0 automat dar fara dotari si cu km.   Daca punem 1.6 mpi in ecuatie, atat 1.5 cat si 2.0 ies mai bine din cam toate punctele de vedere.    Acum decizia e la cine da banii pe fier.
    • V.Florim
      Multumesc frumos! Ca si asteptari, sub 10, iar un 8 ar fi ideal. Motorul 1.6MPi pe care il conduc nu scade sub 12% Caroseria: de preferat un sedan. Nu asteptam un anume raspuns, doar ca nu am detinut un VW si eram strict curios. Confortul si consumul ar fi mana in mana sa zic asa, pe primele 2 pozitii. Partea de fiabilitate doar mi-o imaginez si sper ca nu este atat de dureroasa (material si timp pierdut la perioade repetitive). Buget, un 20 - 22.000 EUR.  Ms mult! Foarte bun consumul pt capitala. Era interesant un versus 2.0  
    • _R_A_D_U
      Pentru drumurile în urcare, caii nu sunt așa de importanți... cel mai mult contează piesa dintre scaun și volan. Cred că știi că mașina are mai multe trepte iar când simți că nu mai poate, dacă retrogradezi, vei avea o mare surpriză. Dar hai să-ți răspund la întrebare:  Ieri am făcut un drum d-ăla de zici tu, 5 persoane adulte (3 mai corpolenți), adevărat, fără bagaje dar cu biciușca de 115 cai. Totul a fost ok. De ieri și de azi cu completarea că azi s-a traversat Craiova dus și întors, în timpul amiezii, de acolo media de viteză scăzută:
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!