Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   18 Membri, 1 Anonimi, 294 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • SelesanD
    • avalidnerd
    • lukitza
    • halamadrid
    • xCr
    • irinel i
    • razvan.florea.1923
    • beidaud
    • Jeffy86able
    • Liviu1000
    • aditzu'
    • ll88
    • Caddy fan
    • luksibiu
    • TuricaDan
    • IMarianI
    • ppp3
    • dragospa
  • Images

  • Posts

    • beidaud
      Salutare! Se dă o Octavia 2, 1.9 tdi cutie manuală in 5 trepte. Intră greu in treptele de viteze, mai ales în 1-3-5. Când mașina este rece intră ok, dar după 10 - 15 min de funcționare face figuri. Ceva sfaturi? Tocmai peste 2 săptămâni am programare la service..  Uleiul nu a fost niciodată schimbat din cutie.
    • Bebeee
      Mi-am refacut si eu astazi (de maine preturile nu o sa mai fie plafonate, si posibil sa apara scumpiri), Allianz, fara deconatare directa, am Casco tot la Allianz, 12 Luni, Arad, 2.480 cmc, B8 - 1054 Lei. 
    • mad_kat
      Mici mizerii care ne tin in priza. Totul era bine si la mine, ieri insa rupt cheia pentru prezoanele antifurt. Bine ca am aflat asta cand voiam sa dau jos rotile pentru niste mentenanta la frane, nu la vreo pana la 11 noaptea   Am avut o masina cu trapa, si de atunci mi-am zis never ever. Iar un bun prieten al carei masina are electronica data peste cap din cauza unor infiltratii de la trapa nu face decat sa imi confirme asta   Concediu placut - si fara peripetii cu pivoti
    • Dan Adrian 1975
      Vezi? Ai o frustrare,care o fii aia,tu stii! Daca citesti cu atentie,realizezi ca nu am jignit pe nimeni,nu am spus ca toti mecanicii sunt schimbatori de piese ci doar aceia la care am apelat cu aceasta problema,tu cum ii numesti pe aceia care dupa ce scaneaza masina si vad ca nu exista erori stocate ,spun ca nu au ce sa i faca,sa vin cand apare o eroare,aceia care nu au auzit de "log" ,etc,....dar de,mandria produce si frustrare cateodata ! Hai spor la "reparat"injectoare ! ps:bine ca nu esti vopsitor ca mi spuneai ca problema la mine este din cauza la o scurgere de lac 👍
    • sdR+
      Salut, imi poti spune ce km are masina, eu am luat o cu 200 k, in realitate are 300 si ceva k, motorul merge bine dupa o diagnosticare mecaniceasca.Ceva mizerie am gasit si eu in filtrul de motorina, acum depinde de unde vine acea mizerie, si intervalul de schimb.Cauta si in regulatorul de pe pompa de inalte, vezi daca este si acolo ceva, cred ca spune multe.Ceva span au toate, si pe opel am avut, si mergea pana au cazut tablele de pe ea.Presiunea poate sa varieze si din pricina la regulatorul de presiune de pe rampa, ala dinspre baterie.Cumva cu span poate merge mult si bine, ori poate putin si rau.Daca nu iesi in afara tarii, trage pe ea pana se rupe in doua, eu asa as proceva.In dezmembrari gasesti destule rezolvari, ieftine si bune, ori mai putin bune.
    • lupo_bv
      Studiu au făcut si cei de la Sasol, a fost postat de cateva ori pe aici. Conform acelui studiu, daca pui ulei 2T in motorina in cateva mii de km o sa pice injectoarele. Deci pana acum trebuia sa schimb o sacosa de injectoare. Bine, nu aveau cum sa spuna: noi facem aditivi de motorina, dar mai bine puneti ulei 2T. Ar fi interesant de vazut studiul celor de la Bosch, daca rezultatele nu sunt wow nu este neaparat un lucru rău, inseamna ca sunt totusi pozitive, dar nu intr-atat cat ne-am astepta.    
    • lupo_bv
      Din ce am observat eu la a mea (motor AKU, similar cu ALH), uleiul nu influențează consumul (il monitorizez permanent pentru ca de fiecare data fac plinul), nu am observat sa influențeze fumul (doar la accelerare bruscă scoate un puf negru, dar cred ca este normal, la fel facea si la 200k km cand am luat-o, acum are cam 450k km), de tras trage la fel. Zgomotul il atenueaza, dar am observat de vreo 6 luni ca daca alimentez cu Maxx Motion de la OMV, nu sunt diferente cu sau fara ulei. Cu EfixS este ceva mai zgomotos, mai ales iarna. Pana acum nu am avut probleme cu injectoarele, motorul sau pompa si chiar imi place cum suna motorul ( si nu este numai părerea mea, destul de multe persoane care merg cu mine, mai mult sau mai puțin cunoscatoare, tin să remarce ce bine suna motorul fara sa îi intreb). Am folosit preponderent Husqvarna LS+, un ulei pe care il folosesc la toate sculele cu motor 2T (drujba, motocoasă, atomizor). La cateva mii de km îi ating si un flacon de aditiv. Nu-mi dau seama in ce masura a afectat catalizatorul pentru ca la ITP se masoara doar opacitatea fumului.
    • aditzu'
      Despre ce vorbim...ALH ul merge si cu ulei de floarea soarelui vara. Personal as avea mai multa incredere intr-o documentatie tehnica de la VW decat de la un baiat care zice ca asa ar fi mai bine  sa punem ulei 2T in motoarele euro 5 / 6. Daca sunteti atenti la cele 3 video-uri facute de acel timp la un moment dat se mentioneaza ca Bosch a facut un stiu despre uleiul de 2T pus in sistemul de alimentare si rezultatele nu erau wow.
    • Robinho
      Pana la urma nimeni nu a rezolvat nimic in nici un fel? Eu am pus electromotor , infectoare , senzor rampa , regulator rampa , tot nou și tot după staționare mai lunga pornește destul de greu 
    • EEXCALADE
      La ALH si alte motoare din generatia aia e cu totul alta poveste in comparatie cu E5 ,E6 .
    • marius1982.11
      Eu pun tot timpul de 50 lei asa ca...e acelasi nr de ml... Cand ai ALH cu 50 lei poti merge pana in Germania si inapoi asa ca de ce sa ii fac plinul sa car dupa mine greutate, iar nici de regenerari nu iti pasă   Da' cat de greu o fi de calculat 100ml la 20l de motorina? Beneficiile sunt ca e mai silentios chiar si cu motorina d'aia eftina.
    • EEXCALADE
      Ca pasionat as pune orice face bine motorului . Pentru atenuarea zgomotului de diesel pun motorina premium . Cand  scoate fum alb …deja e o defectiune la motor . Eu beneficii nu am observat ,din contra ,plus deranjul de a calcula mereu cati ml trebuie pusi la cati litri motorina …
    • constantincozma
      Salut!am o problemă la un passat b8 din 2018 cu pompa auxiliară ,mi s-a aprins martorul check enigme am dus-o la service iar în urma diagnozei mi-au spus ca trebuie schimbata pompa auxiliară !au comandat una și am schimbat-o iar problema nu s-a rezolvat !au verificat și cablajul și au spus ca este în regulă ,acum nu știu sigur cat de bine au verificat …iar problema a rămas nerezolvata!a mai pățit cineva așa ?ce ar trebui sa fac ?
    • sneaker
    • vp44
      Nu stiu de ce inca iti mai vad mesajele,iti dadusem ignore,dar daca tot am vazut iti raspund,apoi mai caut odata butonul respectiv. In primul rind,cind numesti un mecanic,oricare ar fi el,schimbator de piese,jignesti multe persoane.Tu bineinteles,fiind martian in aceasta meserie,ar trebui sa nu mai judeci pe altii,inainte sa stii cu ce probleme se confrunta in meseria lui. Ai impresia ca un mecanic trebuie sa stie,nu,sa ghiceasca de fapt,ce problema are o masina.Te inseli,nimeni nu poate sti asa ceva,decit in urma unor verificari.Timpul costa bani amice,asa ca pierde-l pe al tau,afla care este solutia in cazul masinii tale,apoi vino si spune-ne si noua,ca asa poate mai invatam si noi gratis de la altii. Uite,eu cred ca la tine este o problema de alimentare cu combustibil.
    • vp44
      Lipsa fumului alb la pornire in masinile cu deficiente,in general in cele care au peste 200.000km,atenuarea sunetului caracteristic tractorului,in unele motoare,si cam atit.Consumul nu pot sa apreciez daca a fost afectat,nu am facut teste pe distante lungi. In legatura cu regenerarile filtrului de particule,imi este aproape imposibil sa ma pronunt,evit sa am astfel de motoare,iar clientii nu prea imi trimit mesaje in sensul asta.
    • Tok'ra
      Salut, Imi poti spune, te rog, daca a venit cu scut complet sub motor?
    • Alex 2009
      Buna ziua, Recomandati in Bucuresti un service care sa se ocupe de o astfel de operatiune ? Momentan masina e functionala, dar la ultimele 2 schimburi de filtru motorina s-a constatat span. In plus, presiunea in rampa comuna variaza cu +/-60 bari (260-330) in conditiile in care am inteles ar trebui sa fie 320 +/- 10 bari. Injectoarele sunt in stare buna, filtru l-am schimbat la aproximativ 4k km ultima data, span exista dar foarte fin si putin. Masina, luata ,de noua, are motor CR 2.0 TDI, CFHC. Multumesc anticipat pentru sfaturi
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!