Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,3k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • AndreiSergiu1991
      Azi noapte am visat ca plecam de pe loc cu maxim de cuplu de la 0 rotatii… a fost doar un vis 😟
    • Gabriel*77
      @dj.martzian Nu face frână de motor în situația dată, sau nu mereu. Cel puțin asta am sesizat până acum.   Face și frână de motor că decelerează brusc de zici că frânează, dar sincer să fiu ea știe de ce și pentru ce.   Când îmi cere să iau piciorul de pe accelerație îmi apare în bord o pictogramă care reprezintă un sens giratoriu sau o intersecție, dar NU mereu decelerează vizibil, adică de parcă ar frâna.    Până acum am condus doar manuale și nu cunosc comportamentul DSG, cu atât mai mult mHEV, și din acest motiv mă măi bag în seamă pe aici.   Dacă merg încet, schimbă jos, iar dacă simte că vreau mai repede, schimbă în 3 mii și ceva de la a treia în sus.  
    • VLADPROBE
      Salut, lucrezi la Porsche? Ideea era să aibă vizibilitate postarea mea!!!... dacă avea vre1ul kohones" și se plângea peste tot așa ca mine, nu-mi mai luam cazanu' ăsta, dar văd că și aici se procedează ca la dealeri (totul Zen ...treaba să meargă®) Urât> crede-mă oricine vede situația, o să aibă sentiment de cenzură.... Păcat, noi plimea* trebuie să ne ajutăm între noi nu să ascundem sub preș problemele (că asta este senzația)...  D'aia suntem tratați ca fraierii prin serviceuri... și cu.. și cu Dar din păcate "ei" sunt și aici!!!... m-am convins acum!!! Mulțumesc pentru nimic (spor la prostit de posibili noi clienți Porsche N.V etc.)...o să încerc pe .com
    • sutit
      @F l o r i n@Al Bundy am o problema la incalzirea auxiliara pe care nu stiu, nu reusesc sa imi dau seama de unde vine problema Nu baga caldura deloc, si nu am absolut nici o eroare, ii dau drumul, masina fiind nepornita de mai bine de 2 saptamani, setata pe heating 22 grade, 55 de minute, si nici macar putina caldura daca sunteti binevoitor sau oricare se pricepe mai bine, puteti sa imi spuneti care valori sa le masor ca sa gasim o rezolvare ?  mersi mult
    • tzuicomicina
      Ai dreptate 100%. Tocmai am dus Golful la service pentru ca iar nu merge cum trebuie camera de marsarier. De data asta m-am dus la Porsche si nu la Autoclub. Asta pentru ca acum doi ani Autoclub m-au pus aproape doua luni pe drumuri saptamanal. Miercuri cei de la Porsche au desfacut hayonul sa verifice cablajele si imi trimit poze cu ghidaje rupte, cleme de prindere vai de ele, elemente de plastic rupte la reperele din stanga si dreapta lunetei, si niste pasla adaugata in zonele de contact cu caroseria ca sa nu zornaie dupa mine prin oras. Le-am trimis pozele celor de la Autoclub in speranta ca putem rezolva problema amiabil. Acum dau vina unii pe altii. E noaptea mintii. Cei de la Autoclub sustin ca ei respecta standardele si procedurile si de vina sunt Porsche, Porsche zic ca nu ei le-au rupt si nu au cum sa faca obiectul garantiei. Ce-i drept acele piese nu au cum sa arate in asa hal dupa singura demontare facuta la Porsche. De fraier am picat eu, clientul. Au comandat reperele, urmeaza sa fie inlocuite, iar apoi banii vad eu de la cine ii recuperez. Probabil si la mine va fi tot cu ajutorul ANPC...asta daca reusesc.   Lantul producator -> importator -> dealer -> client e in asa fel facut incat respunderea sa se piarda pe drum iar noi sa picam de fraieri. As indrazni sa spun ca situatia e similara pe oriunde in lume si tot ce te poti face e sa te rogi sa nu ai probleme cu masina. Pentru ca garantia are valoare aproape egala cu 0. Imi cer scuze de rant-ul offtopic dar efectiv simt si eu ca explodez 🤬
    • Doomy
      @VLADPROBE  iti inteleg supararea , cine nu s-ar supara intr-o situatie ca a ta, dar te rog evita sa mai postezi acelasi text in topic-uri diferite  pentru ca este impotriva regulamentului.  Se pastreaza postarea ta in acest topic pentru ca este cel mai potrivit loc pentru aceasta. 
    • corad0
      @dan_ionutSuper! Intradevar, multe consumabile se deterioreaza si in functie de orele de functionare, vechime si cel mai important modul de exploatare, nu doar de KM. O masina rulata excesiv in oras de exemplu va avea de suferit mai mult decat o masina exploatata in regim extraurban.    Acum tu n-ai schimbat nimic la a ta, dar n-ai de unde sa stii ce o fi schimbat proprietarul anterior. Nu trebuie sa te iei doar dupa ce e trecut in cartea de service. E posibil sa aiba interventii si fara sa fie trecute pe undeva. La mine in 100 000 km pe fata franele sunt noi pentru ca au fost schimbate de proprietarul anterior, insa pe spate masina avea franele originale si am vrut sa le schimb pentru a sta linistit la urmatoarea inspectie tehnica. (uzate cam 70%, mai "mergeau" dar placutele erau MUCI, aproape de minim) A mai fost schimbat EGR-ul si fluidele. In rest masina nu are interventii notabile, de care sa stiu eu, doar revizii anuale. Facturile pe care le detin sunt doar pentru service anual si verificari tehnice.   Curelele si rolele inca arata impecabil, parerea mea e ca nu au fost schimbate niciodata, ce-i drept si km sunt putini. Parerea mea este ca daca masina ta are 200 000 km, franele au fost deja schimbate. In Romania la masinile precedente schimbam placutele la maxim 30 000 km (2 ani) iar discurile pe la 60 000 km, ce-i drept utilizam mult masinile in oras. 🙂   La ultima inspectie tehnica am avut trecute in advisory cele 2 bucse de pe fata, adica sa fie tinute sub observatie. Cand o sa fie necesar sa le schimb, voi inlocui toata articulatia fata, toate bratele si "bucsareala", kitul complet.    Si mie imi place cum se face trecerea de la faza scurta la faza lunga, cumva "analogic", totul legat de masina asta mi se pare analogic, fin, mega calitativ, toate butoanele pe care apesi, toate materielele pe care le atingi, toate usitele care se deschid incet dupa ce apesi pe ele, par facute cu o atentie sporita, nimic nu e lasat la voia intamplarii, inclusiv luminile ambientale care se sting ca la teatru, tot pachetul asta ofera o experienta sublima de masina construita cu mega atentie la detalii. Lumea nu a cumparato pentru ca nu concepea sa dea peste 50 000 euro pe un VW. Acum platesc 75 000 euro pe un ID7 si nu li se mai pare scump. GEEZ! Traim vremuri frumoase! 😄    Cel mai misto e cand pornesti masina si farurile isi fac ciclul acela stanga/dreapta sus/jos, intotdeauna mi-a placut acest aspect, l-am apreciat si la GTI si la Cayenne! Deh, tot VAG! 🤪  
    • tavitara
      19.2 ..... ati inteles gresit , 14 e cel real , Spring e mic copil   Dacia Spring, desemnată cea mai eficientă mașină electrică din Europa: Care este consumul mediu raportat   Dacia Spring a obținut valori de consum care coboară la 16,2 kWh/100 km, în testele la rece și la cald, cu niveluri mai ridicate pentru autostradă, respectiv 23 kWh/100 km, dar și la temperaturi scăzute, când a consumat 22,5 kWh/100 km. Care este consumul mediu raportat Consumul mediu a fost de 18,5 kWh/100 km, cu o autonomie medie calculată la 180 km, mult mai mică față de valoarea de 230 km anunțată de producător. În situația cea mai nefavorabilă, Spring a beneficiat de o autonomie de 141 km, din cauza consumului de 23 kWh.  
    • bbogdanmircea
      Mda nu am mai avut curaj să-i fac operațiunea de curățare, și așa am pierdut enorm de mult timp cu pusul la loc cred că scos și pus la loc de vreo 3 ori broasca că tot uitam câte ceva. Nu am ce zice totul e super bine făcut și de calitate dar dacă nu te uiți un pic pe net să știi ce ai de făcut cred că faci ușa bucăți.
    • Ilie Alexandru
      Aici scriind copilul ala mic, acum are 300 de mii masina si merge foarte bine ❤️
    • EEXCALADE
      La 120-130 km/h pe autostrada oare cum se modifica datele ? 
    • sneaker
      Goodyear nu a lansat nimic nou, tot Vector 4seasons Gen-3 vând de vreo 4 ani. Sunt încă în top, dar depășite ușor de ultimele apariții Conti, Michelin și acum și Pirelli.
    • VLADPROBE
      Salut,  și eu consider că mi-am luat țeapă alegând Tiguan VW. Porsche este singurul dealer care își permite să facă asta (noi proști, cumpărăm căcaturile lor de cazane, pe mulți bani)...cumperi mașină nouă, aștepți 5luni iar când vine, "supriza" nu merge aia, nici aia nici aia etc. Customer services și aftersale de CĂCAT..este ceva de SF (totul până le dai avans că după...ai impresia ca-s dușmani). Mai nou cazanu' ăsta mă avertizează ca să mă "închin cu rugăciune" că poate vrea poate nu, să pornească (adică pe lângă sistemele de siguranță, să am grijă că dacă nu merg zilnic suficient s-ar putea să rămân fără baterie 12V). Deci cine credeți voi că plătește platforma până la dealer...MASINA NOUĂ !!? Am fost la mai mulți dealeri, este plin de norocoși cu problema asta la ei... și cică " așa face toate" Păi băi japițelor de ce le mai vindeți!!! /dacă știam eu/ Treabă ține de 3 luni...de când am ajuns acasă cu ea! În altă ordine de idei, eu am făcut deja sesizare la ANPC,  încurajez mai departe și pe ceilalți cu"Tigăile" model 3nou să facă la fel... Ăștia nu se învață minte odată... Mictionează pe toți... că cică oricum mașinile se vând singure, da fabricile se închid și bate1 vant de faliment...de ce oare!!! Dacă era invers, le convenea!!! (să plătim doar dacă vrem, dar să mergem cu ele și vedem noi dacă..) Ei îți vând un produs defect, iar clientu' rămâne cu problema...nu contează că mașina-i defectă și nu merge, garantia trece, timpul pierdut să stai cu roaga la programări peste săptămâni în cel mai bun caz iar dacă ai privilegiul să te accepte la garanție OH ooo...stai prietene că trebuie să lași mașină în service, cat credeți 1h... două...nu taticu' 2..3 saptamani- că e' grele" cu senzorii ăștia!!! Mașina la schimb, suflete*... cică îți recomandă ei un Rent bun...pe banii tai -normal.   In concluzie, prost e cine dă, nu cine cere!! Abia aștept să o repare ăștia cât de cât...o vând și să scap de calvarul ăsta de a deține nemțeasca/uli!!! Sfatul zilei -> NU MAI CUMPĂRAȚI VAG că d'aia se șușu ăștia pe noi... ORICE DAR FĂRĂ WAG.
    • ReluCXR
      Salutare!   Ieri dimineata cand am vrut sa pornesc climatizarea la al meu golf acesta a refuzat sa porneasca, functioneaza toate butoanele dar nu porneste compresorul, dupa aceea am constat ca nu functioneaza nici incalzirea in scaune, senzorul nivel/temperatura ulei si senzorii de parcare, lampa marsarier plus camera de marsarier. Am facut o scanare VCDS si rezulta urmatoarele. Stie cineva de unde ar trebui sa incep verificarile?   Daca mai este creat alt topic cu aceleasi probleme imi cer scuze!   Joi,03,Octobrie,2024,20:14:24:00009 VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x64 Versiune VCDS: ROJ 21.3.0.0 Versiune date: 20210308 DS325.0 www.vcds.ro Vânzător/Atelier: ReluCXR Număr VIN: WVWZZZ1KZ7W082439   Nr.înmatriculare: GL99CXR rulaj: 153280km   Comandă reparaţii:  -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Tip caroserie: 1K (1K0) Adrese de scanat: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 47 52 56 76 7D Număr VIN: WVWZZZ1KZ7W082439   rulaj: 153280km 00-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000 01-Motor -- Status: Malfuncţie 0010 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: Malfuncţie 0010 09-Electr. centrală -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 16-Electronică volan -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: Malfuncţie 0010 19-Poarta CAN  -- Status: Malfuncţie 0010 25-Blocare pornire -- Status: OK 0000 37-Navigaţie -- Status: Nu poate fi accesat 1100 42-Electr. uşa şofer -- Status: OK 0000 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 46-Confort -- Status: OK 0000 47-Sistem sonor -- Status: OK 0000 52-Electr. uşa pasag -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: Malfuncţie 1010 76-Asistenţă parcare -- Status: OK 0000 7D-Încălz. Aux. -- Status: OK 0000   ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor        Etichete: ROJ\03G-906-021-BMM.clb    Număr VAG SW: 03G 906 021 JG    HW: 03G 906 021 AB    Component: R4 2,0L EDC G000SG  9392      Revizie: --H05---    Număr serial: VWZ7Z0F8139518    Codare: 0000072    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 6DD17CB37491F7E318-8038 7  coduri de defecte: 005658 - Bujie incandescentă cilindrul 1 (Q10)                 P161A - 000 - întrerupere              împrejurări cod:                     Stare defect: 01110000                     Prioritate defect: 3                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 152814 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:29:36              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.36 V                     valori binare: 00001000                     temperatură: 18.9*C                     valori binare: 10110000 005659 - Bujie incandescentă cilindrul 2 Q11)                 P161B - 000 - întrerupere              împrejurări cod:                     Stare defect: 01110000                     Prioritate defect: 3                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 152814 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:29:36              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.36 V                     valori binare: 00001000                     temperatură: 18.9*C                     valori binare: 10110000 005660 - Bujie incandescentă cilindrul 3 (Q12)                 P161C - 000 - întrerupere              împrejurări cod:                     Stare defect: 01110000                     Prioritate defect: 3                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 152814 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:29:36              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.36 V                     valori binare: 00001000                     temperatură: 18.9*C                     valori binare: 10110000 005661 - Bujie incandescentă cilindrul 4 (Q13)                 P161D - 000 - întrerupere              împrejurări cod:                     Stare defect: 01110000                     Prioritate defect: 3                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 152814 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:29:36              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.36 V                     valori binare: 00001000                     temperatură: 18.9*C                     valori binare: 10110000 006481 - Ventilator 2 lichid răcire (V177)                 P1951 - 000 - se roteşte greu/blocat - intermitent              împrejurări cod:                     Stare defect: 00100000                     Prioritate defect: 3                     Frecvenţa defect: 10                     Resetare contor: 255                     rulaj: 152847 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 00:50:30              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 23.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.06 V                     valori binare: 00001011                     temperatură: 84.6*C                     raport: 25.3 % 005697 - Citiţi memoria de defecte la                 P1641 - 000 - clima (adr.08)              împrejurări cod:                     Stare defect: 01100000                     Prioritate defect: 6                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 153224 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:23:34              împrejurări cod:                     RPM: 819 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.52 V                     valori binare: 00001000                     temperatură: 10.8*C                     (fără denumire): 0.0 005716 - Citiţi memoria de defecte la                 P1654 - 000 - modul bord (adr.17)              împrejurări cod:                     Stare defect: 01100000                     Prioritate defect: 6                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 255                     rulaj: 153224 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 17:27:02              împrejurări cod:                     RPM: 840 /min                     viteză: 0.0 km/h                     sarcină: 0.0 %                     tensiune: 14.44 V                     temperatură: 9.9*C                     temperatură: 28.8*C                     temperatură: 8.1*C Gata de funcţie: 0 0 0 0 0  ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS frâne        Etichete: ROJ\1K0-907-379-MK60-F.clb    Număr VAG SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC    Component: ESP FRONT MK60      0101      Revizie: 00H11001        Codare: 0023170    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 73E56ACB12B52113CE-8026 Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Clima automată        Etichete: ROJ\1K0-907-044.clb    Număr VAG SW: 1K0 907 044 BJ    HW: 1K0 907 044 BJ    Component: ClimatronicPQ35 090 0909      Revizie: 00090016    Număr serial: 00000000000000    Atelier: WSC 00000 000 00000    VCID: 70EF65C763A31A0B33-8024 2  coduri de defecte: 01087 - Setarea de bază nu este efectuată              005 - setare de bază/adaptare lipsă sau incorectă 00819 - Senzor de înaltă presiune (G65)              009 - întrerupere/scurt la masă ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 09: Electr. centrală        Etichete:. ROJ\3C0-937-049-23-H.lbl    Număr VAG SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E    Component: Bordnetz-SG     H37 1002      Revizie: 00H37000    Număr serial: 00000006099403    Codare: E58B8F2700041500001400001400000000097F075C    Atelier: WSC 00000 785 00200    VCID: 2B55B2AB8A0539D346-807E    Subsistem 1 - Număr VAG: 1K1 955 119 E  Etichete: ROJ\1KX-955-119.CLB    Component: Wischer 310706 020  0501      Codare: 00038805    Atelier: WSC 00000      Subsistem 2 - Număr VAG: 1K0 955 559 AB  Etichete: ROJ\1K0-955-559-AF.CLB    Component: RLS     220906 020  0103      Codare: 00208933    Atelier: WSC 00000   Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 15: Airbaguri        Etichete: ROJ\1K0-909-605.clb    Număr VAG SW: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T    Component: 37 AIRBAG VW8   020 2300      Revizie: 05020000    Număr serial: 0038PD0S6MEX      Codare: 0013111    Atelier: WSC 01269 785 00200    VCID: 3D718CF36471A763E8-8068    Subsistem 1 - Număr serial: 6332MSME124B4A058    Subsistem 2 - Număr serial: 6342MSME1278446EI    Subsistem 3 - Număr serial: 6352QSME11034031X    Subsistem 4 - Număr serial: 6362QSME140D7A03G Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 16: Electronică volan        Etichete: ROJ\1K0-953-549-MY8.lbl    Număr VAG SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC    Component: Lenksäulenmodul 036 0070      Codare: 0000042    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 74E769D717BB262BD7-8020 Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 17: Instrumente bord        Etichete: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb    Număr VAG SW: 1K0 920 873 B    HW: 1K0 920 873 B    Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1610      Revizie: V0003000    Număr serial: VWZ7Z0F8139518    Codare: 0007103    Atelier: WSC 65536 645 577705    VCID: 2B55B2AB8A0539D346-807E 1 cod a găsit: 00562 - Senzor nivel/temperatura ulei (G266)              010 - întrerupere/scurt la plus              împrejurări cod:                     Stare defect: 01101010                     Prioritate defect: 2                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 143                     rulaj: 153284 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 03:42:41 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 19: Poarta CAN         Etichete:. ROJ\1K0-907-530-V2.clb    Număr VAG SW: 1K0 907 530 H    HW: 1K0 907 951     Component: J533__Gateway   H12 0150      Revizie:   H12       Număr serial: 31001069090E9A    Codare: 3D0F0F4A07000000    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 2C57B1B78F0B3EEB4F-8078 2  coduri de defecte: 01300 - Modul de navigaţie cu unitate CD-rom (J401)              004 - lipsă semnal/comunicaţie              împrejurări cod:                     Stare defect: 01100100                     Prioritate defect: 2                     Frecvenţa defect: 1                     Resetare contor: 143                     rulaj: 153284 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 03:42:47 01304 - Radio              004 - lipsă semnal/comunicaţie - intermitent              împrejurări cod:                     Stare defect: 00100100                     Prioritate defect: 2                     Frecvenţa defect: 6                     Resetare contor: 184                     rulaj: 153284 km                     Indicator de timp: 0                     Data: 2000.00.00                     timp: 03:57:25 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 25: Blocare pornire        Etichete: ROJ\1K0-920-xxx-25.clb    Număr VAG SW: 1K0 920 873 B    HW: 1K0 920 873 B    Component: IMMO            VDD 1610      Revizie: V0003000    Număr serial: VWZ7Z0F8139518    Atelier: WSC 10101 599 00022    VCID: 2B55B2AB8A0539D346-807E Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 37: Navigaţie Nu poate fi accesat ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 42: Electr. uşa şofer        Etichete: ROJ\1K0-959-701-MAX3.clb    Număr VAG SW: 1K0 959 701 N    HW: 1K0 959 701 N    Component: Tuer-SG         005 0967      Codare: 0000052    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 397998E370599B43C4-806C Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 44: Asistenţă direcţie        Etichete: 1Kx-909-144-G2V3.clb    Număr VAG: 1K1 909 144 L    Component: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806      Atelier: WSC 00000 028 00001    VCID: 3467A9D7573B662B17-8060 Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Confort        Etichete:. ROJ\1K0-959-433-MAX.clb    Număr VAG SW: 1K0 959 433 BT    HW: 1K0 959 433 BT    Component:    KSG PQ35 G2  020 0202      Revizie: 00020000    Număr serial: 00000000000000    Codare: 009002085103087F2D0484056008CA01E0BC00    Atelier: WSC 10101 599 00022    VCID: 03053A0B42151193DE-8056    Subsistem 1 - Component:   Sounder n.mounted         Subsistem 2 - Component:       NGS n.mounted         Subsistem 3 - Component:      IRUE n.mounted      Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 47: Sistem sonor        Etichete: ROJ\3C0-035-456.clb    Număr VAG: 1K6 035 456 A    Component: 08K Audioverst.     0005      Revizie: 00003000    Număr serial: 00000000001885    Atelier: WSC 00000 000 00000    VCID: 2A5BB7AF85FF20DBBD-807E Nu a găsit cod de defecte   sau codurile nu sunt suportate de modul   sau a intervenit o eroare de comunicaţie ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 52: Electr. uşa pasag        Etichete: ROJ\1K0-959-702-MAX3.clb    Număr VAG SW: 1K0 959 702 N    HW: 1K0 959 702 N    Component: Tuer-SG         005 0967      Codare: 0000308    Atelier: WSC 01279 785 00200    VCID: 3A7B87EF755F905BCD-806E Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 56: Radio Nu poate fi accesat ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 76: Asistenţă parcare        Etichete: ROJ\1K0-919-283.clb    Număr VAG: 1K0 919 283 A    Component: 22 Einparkhilfe     0101      Atelier: WSC 00000 000 00000    VCID: 2D51BCB3B41137E358-8078 Nu a găsit coduri. ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 7D: Încălz. Aux.        Etichete: ROJ\1K0-963-235.clb    Număr VAG SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E    Component: PTC-Element         0404      Revizie: 00800000    Număr serial:                   Atelier: WSC 00000 000 00000    VCID: 2D51BCB3B41137E358-8078 Nu a găsit coduri. Sfârşit------------------------(Timp scurs: 02:04)-------------------------       Log-GL99CXR-WVWZZZ1KZ7W082439-153280km.txt
    • grp
      Am descoperit și rezolvat zgomotul de tobă spartă, pentru că nu era spartă, ci doar colierele rupte și țeava căzută.     După inlocuire cu unul nou, avem sunet normal din nou.   Totodată am cumpărat si inlocuit si oglinda de pe dreapta întrucât nu se dezaburea dimineața. Continuăm cu turnat dragoste în această mașină! 😁
    • tavitara
      Cu cat mai mare masina cu atat mai mare tableta Cu ceva dotari cam la atat se ajunge Da , iti sare in ochi prima data lungimea masinii Nu imi place interiorul , cel putin la ce am vazut eu era negru gri dar nu arata premium deloc , boring Poate pe alte culori arata altfel Fata ptr mine asa si asa , nu e genul meu , spatele e ok , portbagaj OK , televizorul prea mare Prea putine butoane , prea multe meniuri , pana si la geam se selecteaza butoanele fata spate cu alt buton ... e masina , trebuie condusa cu ochii la drum cu cu ochii in meniuri Cam lunga si cam scumpa , dar na , asta e
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!