Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   27 Membri, 1 Anonimi, 675 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • valaudi
    • DragusPatrick
    • Alin aToma
    • myshum
    • ssergiu14
    • vasoni
    • passat19tdi
    • ferenc77
    • bogdan_vw_11
    • siv
    • yanq
    • Calin N
    • adriantudor78
    • cosminiulian99
    • Torque
    • Bebeee
    • cristi511
    • tetea
    • DaNNinho
    • Vlad-Mihai
    • kata133
    • EEXCALADE
    • Mbappe
    • maruletz
    • jon222
    • Liviu712
    • ferescumatei
  • Images

  • Posts

    • yanq
      Kodița își urmează cursul firesc existențial...
    • tavitara
      Se pare ca nu mai e ca pe vremuri cand variau tarifele de la o zi la alta si trebuia sa urmaresti De doua saptamani sunt aceleasi , la leu Inteleg ca B8 nu mai este cu reducere 50% ? Cat are reducere acum ? ca nu gasesc aceasta info pe net
    • corad0
      Pe parte de electrica si o baterie slaba poate genera niste erori de facut infarct. 😱  Pot aparea erori la transmisie, sistemul 4x4, suspensie, de iti vine sa zici, "gata, ii dau foc!", masina neavand nimic de fapt.   La fel si o bujie/bobina de inductie uzata poate genera erori la motor, missfire-uri care pot baga motorul in protectie si abia se misca, vorba aia "ramai cu ea in drum".   Trebuie tinuta sub observatie bateria masinii, incarcarea, alternatorul, mai ales in sezonul rece. Asta era valabil la o masina conventionala. (povestesc din experienta pe care am avut-o la Cayenne-ul meu Turbo, la hibrid/electrice, nu stiu)
    • Jaw
      Salut. Imi pare rau sa aud intamplarile tale, dar nu te panica pentru ca nu este nimic grav totusi. Porsche Pipera sa stii ca mie mi s-au parut destul de atenti la service, comunicare decenta, service profi. Mi-au facut chiar ceva interventii pe rechemare ce o aveau ei in sistem, pe garantie. Depinde de experienta fiecaruia. Erori pe partea electrica am avut si eu: amplificatorul media schimbat, mai da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate dar stopurile functioneaza, camerele 360 uneori nu se aprind dar merg senzorii dar isi revin la repornire, senzorii de parcare piuie uneori si la o frunza/sau erori fantoma, mesaj ca nu detecteaza cheia dar cheia este in cup-holdere. In esenta maruntisuri. Nu poti compara senzatia oricum cu alta marca. Bucura-te de masina cat de mult posibil pentru ca ai cu ce. Doar daca ai erori la partea de hybrid, motor, cutie sa fii dezamagit. Drumuri bune sa ai.
    • tudy_cnu
      Nu ma demoralizez eu asa usor, dar daca continua in ritmul asta, probabil nu o voi tine 5-7 ani cat tin de obicei masinile, si ma voi intoarce mai repede la brandurile cu care am avut experiente bune.
    • corad0
      @cristi511@EEXCALADE De acord cu amandoi!   In ciuda acestul trend legat de "masini ale viitorului" si "progresism" dus la extrem si "bagat pe gat" societatii, piata ne arata ca se duc in cap vanzarile de electrice la mai toti producatorii europeni, inclusiv la Porsche!   De ce oare sa diluezi un brand de prestigiu? Chiar si Bentley urmeaza sa faca un full EV. (Rolls deja a facut)   Nu o spun eu, o spun vanzarile, modelele electrice Porsche se vand tot mai prost, insa la PORSCHE GT3 RS se sta la coada! Daca te duci acum si comanzi unul, esti pus pe lista de asteptare! Hmmm...🤔   Haideti totusi sa privim ce probleme au masinile Porsche electrice si pentru ce au fost rechemate in MASA la RECALL! Jumatate dintre clienti au avut probleme grave cu ele in primii 2 ani de la achizitie si au necesitat interventii in service care au durat cel putin o saptamana.   Daca Porsche, de la care te astepti sa primesti calitate de TOP, platind un pret pe masura, are probleme GRAVE, ce pretentii sa mai ai de la restul brandurilor? Ce vor clientii Porsche? Va supravietui brandul daca nu se adapteaza cererii clientilor? Clipul este de acum o saptamana, enjoy:    
    • EEXCALADE
      Nu cred ca mai exista asa ceva la masinile fabricate in ultimii ani
    • cristi511
      Incerc sa reduc la esenta ideea unei masini noi. Ca e porsche, volvo sau dacia, așteptările sunt conforme.    Problema in cazul de fata, eu sa fi fost in situatia lui, cred ca ma demotivam suficient de tare cat sa ii fac vant.   Nu degeaba se spune "don't meet your heroes".    Cand sau daca imi iau masina visurilor, proiectez in ea mai mult decat e cazul.si deci cand apar probleme, dezamagirea e multiplicata.   Cand iei Porsche te astepti ca totul sa fie perfect, sa nu existe virgule, sa fie suprem.   Ei bine, aparent viata bate filmul. 
    • EEXCALADE
      In cazul asta masina nu trebuie sa fie germana si premium ,astea ofera altceva.
    • cristi511
      Tinand cont ca vorbim de masini noi, pe mine ca utilizator/client oare chiar ma intereseaza cum arata "in spate"? Tot ce imi doresc e sa nu aiba probleme si sa nu pierd timp prin service.   Si treaba asta sau pretentia asta creste direct proportional cu banii dati pe fier.
    • tudy_cnu
      Am automat masina la schimb, pentru ca e dauna pe RCA. Am confirmat deja cu consilierul de service.
    • Dolfin
      Eu cred ca trebuie sa aveti incredere mai mare in Porsche Pipera in timpurile recente, brand-urile Porsche, Bentley sunt tratate cu totul diferit, de la vopselele lor speciale pana la persoanele care intervin pe masina.   Cariad este o gaura neagra pentru grupul VAG, avem un exemplu si aici pe topic, sigur se va lua legatura cu fabrica pentru indrumari si rezolvare. Sa ceri masina la schimb daca o retin acolo pentru studiu.  
    • andrei0241
      ODO 117 086km   La sf de septembrie am reusit sa rezolv problema cu amortizorul dreapta de la portbagaj. Un cablu intrerupt, pe care am reusit sa il lipesc. Alternativa ar fi fost alt amortizor, OEM undeva la 1610 ron/buc sau aftermarket, de la Deffner, la 1275 ron/set Dupa reparatie insa totul merge ok, deci si pe viitor voi apela la metoda asta, cat timp cablul nu va fi intrerupt in vreo pozitie imposibil de lipit   La jumatatea lui oct am efectuat si revizia (aproape 10k km de la ultima) Ravenol VMP 5W-30, filtru ulei OEM, filtru aer Febi si de polen Kamoka.   Am luat si bujii noi (Bosch, ca si cele montate la 60k km), dar daca vremea nu face vrei surpriza placuta, probabil vor fi inlocuite la primavara   Urmeaza sa montez si rotile de iarna, iar in primavara vor veni alte cauciucuri de vara  
    • corad0
      Ca sa nu ti se faca bordul "pom de craciun" iarna, ca sa poti avea RANGE de 1400 km, ca sa poti avea performante similare cu ale unui V8/W12 pe benzina (scos din productie anul asta), ca sa poti merge 300 000 km fara probleme (intretinut corect) si ca sa poti avea un consum de combustibil de 9% extraurban, motor destinat exclusiv autostrazilor, fie vorba intre noi. Stiu ca nu e neaparat o "calitate" pe care cineva care isi permite un Bentley o poate CERE, insa cred ca cei care si-au luat asa ceva (desi nu se mai produce in prezent) sunt placut surprinsi de faptul ca nu trebuie sa alimenteze din 2 in 2 zile, de exemplu.    Cred ca ultimul detaliu care merita mentionat ar fi ca totusi, porneste, "gen" merge, te duce unde ai "treaba"! 😄 Cayenne-ul diesel a fost un BEST SELLER, remember? 🙄 Am dat si eu banii pe unul! A fost scos din productie pe motiv de "planeta"! 🌎  A mers si ala 300 000 km la mine si cel care il are acum inca se foloseste de el. (productie 2009) Vom putea vorbi de un hibrid cumparat acum si peste 15 ani? cu peste 300 000 km? Sper sa revenim la subiect atunci. 🤗   Nu-i problema, ma bucur de motorul ala pe Phaeton in prezent, va mai merge inca 10 ani sper (am 107 000 km in prezent), asta daca nu il vor scoate politicienii de pe sosele. Vorba aia, tot un "Bentley de saraki" diesel este si cand vad consumuri de 6% nu pot decat sa zambesc "romaneste".  De ce sa mint, mi-ar fi placut un V10 TDI! ❤️ Incerc sa imi imaginez cum merge un Q7 V12 TDI...🙄   @dercos"Pe vremuri" se castiga LeMans cu V12 TDI, acu' tre sa "salvam planeta"🌎: 
    • dercos
      Desigur, putem argumenta ca sistemul hibrid aduce o complexitate crescuta unui autovehicul, in dauna unei tehnologii testate. Desi nu inteleg de ce ai lua un Bentley Diesel.
    • corad0
      @dercosSe intampla si la case mai mari, am cunoscut un client in UK care se plange de probleme la Bentayga Hybrid NOU, (1 an) la prima iarna cu -4 grade, cred ca e similar cu masina prezentata in topic.   In acelasi timp, am vazut Bentayga V8 diesel din 2018 cu 260 000 km parcursi, care inca merge fara probleme. Stiu ca pot fi cazuri izolate, nu neaparat o generalizare, insa masinile cu motor termic vor fi mult mai fiabile decat cele hibride/electrice asta, GARANTAT! 😉   Daca tot platesti peste 200 de mii de euro pe un SUV, macar sa stii ca MERGE! 😄
    • EmilianPop
      Homelink, OnStar chestii nice to have dar nu ma dau pe spate asa tare. Poate voi lua la un moment dat când simt nevoia sa ii mai fac ceva. 😅    Ce am in plan, mai degrabă, un intake custom împreună cu un air box ca să protejeze filtrul de căldură. Aia poate un mic proiect in iarna.      Și un short (nu e pe fast forward), asa lucrează suspensia:     Offtopic: Știți vorba aia, așchia nu sare departe de trunchi? Copilul cel Mare (4 ani) are o pasiune nebuna după RC-uri. Asa ca i-am luat unu' mai serios. 2 months later: roti, suspensie reglabilă, si multe alte upgrades    
    • dercos
      E bine ca ai putut pleca. Uneori ai probleme cu un M CS la cateva mii de km, care suna ca un tractor dupa un banal schimb de bujii. Voi reveni si cu info despre Porsche, avem una in familie.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!