Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,6k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   11 Membri, 1 Anonimi, 243 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • neobluenet
    • bluseven
    • mihaita27
    • Radu Marius Florentin
    • EEXCALADE
    • ssergiu14
    • ionemocan
    • Dan Mataragiu
    • stefanchelmus
    • DonDonel
    • valentyn4
  • Images

  • Posts

    • Robertvictorthree
      Exista posibilitatea ca, daca indicatorul de apa imi arata eronat(adica undeva pe la 70-80°C) sa imi taie din putere?Temperatura motorului citita cu vcds ul este mai mare decat ceea ce imi indica ceasul...
    • Robertvictorthree
      -testul de vacuum a fost facut la cald.O sa revin si cu unul facut la rece. Chestia e ca si inainte de reconditionarea turbinei si dupa, masina s a comportat la fel din punct de vedere putere...imi e greu sa cred ca in 2 ani de la reconditionare, sa fie problema cu geometria, timp in care masina nu cred ca a facut 5000km. -e ok instalatia, asa sunt conectate. -sa iau in considerare ca N18 nu functioneaza, din moment ce in teste nu schiteaza mai nimic?
    • lupo_bv
      La rece La cald Dacă ar fi să ne luăm după anomaliile indicate de săgeţile roşii s-ar zice că este o problemă de vacuum, dacă ne luăm după cele verzi ar fi problemă de geometrie. Dar avînd în vedere testul de vacuum pe care l-ai făcut şi în care pare că N75 funcţionează ok (acum nu ştiu dacă testul l-ai făcut la rece sau la cald) şi faptul că diferă destul de mult de la rece la cald aş zice că problema este din geometrie. Ca să fii sigur fă testul de vacuum şi la rece şi la cald şi dacă manometrul indică la fel atunci cam spre geometrie se îndreaptă bănuiala   Ceva nu este în regulă aici, comportamentul este cam invers. N239 nu livrează vacuum decît la oprirea motorului în rest nu. Verifică din nou instalaţia de vacuum, vezi schema mai jos   asz vacuum.pdf    Verifică şi mufele să nu fie inversate. N18 are fire de culoarea maro/negru şi roşu/verde, iar N239 maro/alb şi roşu/albastru
    • Robertvictorthree
      -am facut ambele, atat la rece cat si la cald.Le gasesti in log -am facut si filmuletul, las link-ul aici:    -aici am facut cam toate testele posibile: 1.Am dat sa faca BS003 si nu se misca absolut nimic, nici actuatorul de la egr si nici supapa. 2.Am verificat si vacuum-urile cat timp facea BS003 si nimic, zero vacuum. 3.Am facut output test din vcds pe N18 si pe N239 si ascultandu-le si punand mana pe ele, se aude cum ca ar actiona ceva in ele dar doar atat. 4.Am masurat N18, facand vacuum pentru a verifica membrana si pare in regula, o pierdere foarte mica de vacuum si posibil si de la cum am conectat eu furtunul la aparatul de vacuum. AM verificat si legaturile dintre furtune sa nu cumva sa fie pus ceva invers si totul este in regula. Daca cu motorul pornit, scot mufa din N239 iar apoi o introduc, face vacuum la actuatorul de la EGR si mototrul isi schimba mersul deoarece actuatorul se misca.Daca fac acelasi lucru cu N18, nu se intampla nimic.   -asa se simte -da, asa este, nu se regleaza avansul.Am verificat in Measuring Blocks si valoarea este 0-0,5 oscileaza.   Mersi mult, astept raspunsul tau. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • ro_danny
      @Akaiu07 intelg ca navitatia e de afara si "prelucrata" la noi in tara?  
    • mkvgti
      winter mode on, imi plac mai mult jantele de la vechiul  RS fata de cele de pe facelift.  
    • mkvgti
      Super masina! 
    • DB86CLP
    • acidone77
      Acum 3 4 ani nu era asa mare concurenta, si CC-urile stergeau pe jos cu tot ce era pe piata. Acum concurenta a mai avansat...
    • versus_rmd
      Mulțumesc mult pentru ajutor!  Verific cu mecanicul, începând de la pompa de combustibil, că tot cu el am schimbat anul trecut pompa tandem... Mai demult, cand puneam contactul, se auzea un sunet ca și cum se amorsează pompa... acum nu se mai aude...
    • Baxxon
      Nejustificat de mare pretul la CC-uri fata de concurenta , da' se stie zicala : " nu e prost cine cere ...."
    • Al Bundy
      poti sa o lasi sub bord ca functioneaza si asa.  
    • Control4WD
      Multumesc
    • Control4WD
      Cam acestea sunt modificarile masinii   BTM Stage 2 option 2 Original OEM Audi RS3 Y8 ceramic brake system BTM Intake system including open air filter  BTM 4 inch turbocharger intake manifold (inlet) BTM dogbone BTM open aluminium billet intake manifold  BTM catch can BTM downpipe thermally isulated with 2x200 cell underbody metal cats two sport OPF BTM staight pipe exhaust system  with carbon tilepipe BTM enlarged intercooler Full coilover KW V3 DCC Forged aluminium 21" in satin black rims MB design -concave rear rims custom made for this car Carbon/alcantara steering wheel (no heating) JE Design carbon spoiler Xpel ultimate plus paint protection full ,matt    
    • ShadoWzZ
      Sa o stapanesti sanatos
    • F l o r i n
      Atunci, schimba antena gps a masinii sau monteaza una aftermarket pe lângă...
    • Control4WD
      Salutare, va prezint noua mea masina, VZ5 Enceladus , 2024. Cateva luni am rasfoit zilnic Mobile.de in cautarea unui VZ5 si Youtube pentru a afla cat mai multe detalii. In lunile astea  am vazut si rezavut  video de mai jos de zeci de ori si am admirat aceasta masina pana cand intr o zi...surpriza....am gasit o pe Mobile.de la vanzare, anuntul fusese postat in aceea zi. A doua zi am cumparat masina, dragoste la prima vedere. In curand revin  cu detalii in plus fata de cele din video.           
    • lupo_bv
      Logurile pentru turbină, MAF, EGR sunt cam la fel ca cele de data trecută şi nu cred că este de aici. Synchro angle ok, injectoare ok. Vezi să nu fie pe partea de alimentare cu combustibil: pompa combustibil, pompa tandem
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!