Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 1 Anonimi, 389 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Cry31
    • tetea
    • EEXCALADE
    • corad0
    • draganuta
    • kidmanis
    • FlorinGrecu
    • Teodoreanu
    • djsmiley007
    • Liviu1000
    • cristi511
    • schwaci
    • nirolf1971
  • Images

  • Posts

    • Dudutz18
      Tu ai avut un HEPU mai norocos! Mă gândesc că dacă erau probleme determinate de niște suruburi care nu erau strânse bine, aș fi avut probleme muuult mai devreme :)). Să vedem, poate cu cea originală voi avea un rezultat mai favorabil
    • mihaita27
      @Nenciu Victornu cred ca are importanta prea mare marca de ulei in ceea ce priveste temperatura lui in sarcina, mai degraba uzura uleiului sa influenteze asta. Pai la mine nu ajunsese nici macar la 105 grade temperatura, deci e ok 🤭 Legat de consum, tot in jur de 7l/100km, tot 4motion cu ad blue m, 190cp. Vantul nu mi se pare ca se aude mai tare la interior, chiar e o imbunatatire fata de modelul precedent de Tiguan in ceea ce priveste izolarea fonica.  
    • Nenciu Victor
      hepu am pus si eu la golf la 60.000 km si acum am 130.000 km si nu au fost probleme. Poate nu a strans suruburile bine sau nu ai antigelul corespunzator G13 sau G12 ++ tot pe hepu ... 
    • UNHleaSHD
      Probleme. Trebuie cautat. Mie imi facea asa cand era EGR-ul prajit.
    • Nenciu Victor
      Foloseste alt ulei, desi e bun si castrol. Din ce stiu e din cauza uleiului faptul ca urca temperatura asa.  Poate fi si de la masina, asa functioneaza ea ... La golf-ul meu desi am si un tiguan 2021, dar nu am testat pe ala inca. La mers sustinut pe A7 peste limita legala, era acu aproape de trei sferturi de bord  dar am facut-o doar pentru a testa, pe 20-30 km, ca si distanta in treapta a 6-a, cu Liqui Molly nu a depasit 110 grade, cel putin asa afisa in bord ... Daca ai schimbat pivotul sa faci geometria ...  in rest asa ce consumuri are?  A lu tata e 4 motion, 2.0 tdi, 150 cp, 2021 cu add blue si pe A7 la 140km/h ia in jur de 7l/100km si in oras parca 10 sau ceva de genul. Nu am mers mult cu ea sa observ. Si la viteze ce depasesc limita legala pe autostrada se aude vantul tare rau in interior, dar nici 200 nu aveam ... la fel e si la tine? 
    • Al Bundy
    • R Z F
      efectele datorate uzurii motorului sunt accentuate in sezonul cald
    • Xman_ghio
      Din informatiile oferite nu putem stii! Pune niste poze cu informatiile despre presiunea dif., SMM/SMC, incarcarea filtrului, etc. In mod normal ar trebui sa fie exact invers: primavara/vara sa se regenereze mai rar pentru ca DPF ajunge la temperatura optima mai repede (datorita caldurii de afara). Iarna se incarca mai repede datorita unui timp mai lung pana ajunge la temperatura optima.
    • alinbum
      Am un prieten cu un passat b6 cbac 2010. In sezonul rece își făcea regenerare la vreo 500-600km, acum.de când s,a încălzit afara a scăzut numărul de km între regenerari la 200-250 km indiferent dacă sunt facuti in oras sau in afara. Erori nu sunt stocate pe motor.  Ce ar putea fi? Mulțumesc 
    • corad0
      @haroW221 a fost MAXIM din punctul meu de vedere la nivel de calitate a materialelor folosite la interior si confort, pielea, lemnul, metalul, inclusiv trimurile piano black si butoanele sunt la superlativ. Masaje cu incalzire/racire in scaune, dotare care e disponibila si pe Phaeton, ce sa zic, o RASFATARE maxima! La modelul urmator, interiorul e mai "trendy" cu ecranele tactile aferente, lumini ambientale, briz-brizuri care impresioneaza pustani, insa materialele folosite sunt sub. Au bagat plastic la KG, da chiar si in S! Inclusiv in materie de confort, mi s-a parut un nivel sub modelul precedent. Nu e rau, Doamne-fereste! Am mers si cu S W222, mi-a placut, nu vreau sa fiu carcotas, nu cred ca poti sa iti doresti mai mult daca esti "sanatos la cap", insa am apreciat intotdeauna calitatea dusa la extrem si luxul inaintea dotarilor/optionalelor, ecranelor si "luminitelor". In momentul cand pui mana oriunde sau cand apesi pe un buton, sa fie o experienta unica, sa se simta calitativ, ca de aia a costat de noua cat o casa! De fapt asta am apreciat si la Phaeton: atentia la detalii si calitatea. ❤️    Hai sa o luam asa, vom mai vedea un S nou care sa mearga si peste 20 de ani? Dar nu doar S, orice masina pana la urma, mai ales "diesel cu adblue" sau hibrid, e greu de crezut! Consumatorismul este la putere! Acu' platesti "cat o casa" pe o masina si o schimbi oricum la 4-5 ani, vrei nu vrei.  Prostii, pardon, "indoctrinatii" ar spune ca "asta se cere si asta e piata!"  Nasul meu are A8 V8 tdi luat nou si si-a luat si GLE nou, dupa un istoric foarte stufos de masini si cand s-a urcat la mine in Phaeton primul lucru pe care l-a zis a fost..."meem ce scaune are! (si eu am scaunele standard cu 12 pozitii, nu cele Exclusive cu 18!) cum se ridica trimurile de la ventilatie! ia, BAAA jnebuun? Transformers!" Cica "e mai confortabila, da bine, tu ai rotile astea "mici", ale mele sunt pe 20!" Nu i-am mai explicat cu platforma "frame-ul" de aluminiu de A8 si cel de otel de Phaeton/Bentley, oricum, omu' nu e chiar asa de pasionat, insa cand i-am aratat mecanismul de la portbagaj (avea bagaje, trollere, am fost sa-l iau de la aeroport) n-a mai zis nimic, de fapt, a zis...."las ca vezi tu cand se strica!" 😆 I-am raspuns ca asta nu se strica, nu e haion cu actionare electrica, e d-ala "de saraki", "sare din buton" si are "decat" softclose!      @dan_ionutSa o lasi sa se scurga pana nu mai picura deloc. Mi se pare ciudat sa fie joja la maxim cu doar 8 litri, daca producatorul a spus 8.7 litri. Fa un test, sa nu fie contaminat cu antigel. Ma rog, verifica si nivelul la antigel permanent. La ultima mea revizie, service-ul mi-a facturat 9 litri de ulei si mi-a dat 1 litru cadou sa am in portbagaj, sa completez in caz de nevoie. Legat de cat de "varza" e, nu stiu, la toate dieselurile, uleiul se innegreste, cel putin la toate masinile pe care le-am avut, uleiul avea o culoare galbena/maronie pentru 4-5 mii de km, apoi era negru. Ce sa faci, dieselul e mai complicat: turbina, DPF, EGR, filtre, racitor de gaze, etc.  Nu cred ca exista motiv de ingrijorare, e normal, schimba-l in fiecare an sau maxim 15 000 km si sigur nu o sa ai probleme. La motoarele pe benzina uleiul isi pastra culoarea mult mai bine. Tin minte cand schimbam la motocicleta, avea "garantie" vreo 3000 km, mai ales la astea supersportive cu turatii de 15 000 RPM, bagam un ulei gros, vascos, rosu ca vinul Motul 10W40 din cate imi aduc aminte si la fiecare schimb era la fel, "rosu ca sangele", nu isi schimba culoarea, ziceai ca e Pinot Noir!🍷 😁   "Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a." Nu cred ca are relevanta in ce viteza mergi cel mai mult si nu cred ca influenteaza asta uleiul in vreun fel. Da, in cazul in care masina este exploatata mult in oras, cu multe ore de functionare, turatie variata, e normal ca uleiul sa fie mult mai solicitat si automat necesita o inlocuire mai rapida. Nu conteaza doar KM, conteaza si cate ore de functionare are motorul pana la urma, uleiul este solicitat si cand stai pe loc. Daca stai cu orele in trafic....CSF, NCSF!    In manualul Phaetonului, producatorul recomanda schimbul la 2 ani sau 30 000 km, asa era si la BMW! Probabil este un program gandit pentru exploatarea "vestica" pe autostrazi! Ce sa zic, asa spune producatorul, care pana la urma ofera si garantie! 🙂    Eu merg cam 70% pe autostrada. Folosesc masina jumatate de ora dimineata cand merg in sens invers traficului care vine in oras, eu iesind din oras dupa ora 8:30, incep programul la 9, ora de varf e 7-8, oricum, dupa 2 semafoare de la blocul meu, am iesit pe bretea pe autostrada, masina se incalzeste rapid si constant la turatie liniara, apoi 30-50 min la ora 4-5 PM, invers, cand plec de la munca si intru in oras, in functie de trafic, desi e mult mai aglomerat, la ora de varf, cu toate autostrazile posibile, tot e aglomerat! Cand ies 3-4 milioane de oameni de la munca simultan, e aglomerat, stau si ma intreb ce s-ar intampla daca n-ar avea centura cu 4 benzi pe sens!  Sunt convins ca nici filtrele nu ar trebui sa le schimb, in afara de cel de ulei, chiar m-am uitat la cele de clima si arata ca noi si dupa aproape 10 luni si 13 000 km. Sunt convins ca si cel de aer e la fel.  Filtru de motorina l-am schimbat ultima data, cred ca in mod normal ar trebui sa inlocuiesc doar uleiul si filtru de ulei, desi, pentru 150 de lire extra, nu mai conteaza, o sa le schimb pe toate oricum. Tot stergatoare Bosch am pus si eu, am gasit greu, trebuie comandate separat, nu vin ca set. Am cautat in vreo 3 magazine de piese pana am gasit, pe comanda! 🙄
    • F l o r i n
      Salut. Îți dau eu, dar luni, deoarece le am la service
    • readyhead
      Hi. Caut fișierul Bin 1J0919881D VDO. Are cineva? Vă rog.
    • EEXCALADE
    • dkmg33
      Pe galerie am bagat perie si aspirator. Am curatat doar cele 2 clapete si piesa de plastic cu evaporatorul. Cred ca la mine nu ajunge asa atat de repede la stilul de mers. 
    • tavitara
      Ai curatat doar supapele ? nu cred ca ai dat galeria jos Asta e masina diesel , curatam si gata
    • dkmg33
      54500 km Inainte de gratar mi-am facut de lucru. Am zis hai sa-l ascult pe @EEXCALADEsi sa desfac si admisia sa vad ce e acolo. Jale. Hal de admisie de 3.0 tdi fatait prin Bucuresti, pozele vorbesc de la sine. Incepe sa imi placa benzina cand vad ce e acolo. Multe periute de dinti, spray de curatat, carpe si galeti mai incolo, e perfecta.   Rezultate: Nu mai simt cand e pornita la relanti, consumul deja a scazut putin si am capatat mult cuplu/putere pana in 2500 rpm. Pe marti e programata si la schimbat tampoane motor/cutie, l-am vazut pe cel de la sofer putin curs inauntru (burduful arata ca nou, dar sub sunt urme uscate).
    • grp
      Am terminat cu zgomotele pe față... not    Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic...    Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect.   Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!!    Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog:   - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj.   Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"...     Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea.   Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc   și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
    • Dudutz18
      Mai continuăm cu seria de upgrade-uri!   Arcuri ST by KW de 2 cm.    Arcurile se simt bine, doar când trec peste anumite denivelări, să zicem că este mai pronunțat…   Și dacă tot am fost la mecanic, am schimbat (iar) și pompa de apă după cea pusă la HEPU a rezistat…30.000 de KM. :))
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!