Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Remicade
      Cupra Formentor 1.5 TSI nu se simte nimic cand se modifica regimul cilindrilor.
    • aazur
      Salutare,   Azi s-a intamplat ceva ciudat la un golf 2.0 CRLB. A inceput regenerarea la SMM si SMC = 9g, la nici 20km de la ultima regenerare ce a decurs absolut normal.   Nu mi s-a mai intamplat pana acum sa porneasca asa devreme, si nici sa nu sara valoarea SMC la 22.5 in momentul regenerarii.   A mai patit cineva?
    • dercos
      Da, se simte mersul in 2 cilindrii si reactia intarziata la trecerea in 4 cilindrii. De cand era noua. Este perfect normal, intrucut un motor in 2 cilindrii nu e la fel de bine echilibrat ca cel in 4 cilindrii. Se simte inclusiv la Audi A8 V8. (4-8-4).
    • adicorbos
      Îmi recomandați un electrician în Brașov?
    • goe_ph
      4900 de lei, dar tinand cont de pretul pieselor de aproximativ 2000 de lei pare destul de mult mana de lucru....acum na, fiecare cu calculele lui... Nu simt niciodata dezactivarea cilindrilor....
    • Al Bundy
      Ai nevoie de electrician, nu de mecanic.  
    • adicorbos
      Am înlocuit pompa de apă, sperând că ea este de vină și nu comanda corect compresorul, am mers bine 20 de minute, după ce am oprit și repornit motorul pentru înlocuirea oring-urilor de la furtunele de la turbo, check engine în bord și aceeași eroare . Mă gândesc să încerc și cu alt mecanic, îmi recomandați pe cineva din Brașov?
    • bogdan_vw_11
      Salut. Am cerut eu o oferta la un Service din Ploiesti.   Model Octavia OCT Date of production 13.11.2017 Year 2018 Sales type 5E54ND Engine Code DADA Transmission Code SSP Axle drive 7A Equipment JD Roof color 8E Exterior color / Paint Code 8E / A7W   Kit distributie 04E 109 119 F  CONTI - 495 RON   Pompa apa echipata 05E 121 111 K SALERI - 1215 RON   Kit curea acc 04E 145 933 R INA - 230 RON   Simering distributie 038.814 ELRING - 35 RON    Simering axa came 242.650 2 x ELRING - 40 RON/Buc   Antigel + Apa distilata - 120 RON 2 X Spray curatitor - 20 RON/Buc   Materiale - 2215 RON    Manopera - 1700 RON  Test noxe - 50 RON   De pompa de apa Saleri nu am mai auzit pana acum...   Voi simțiți cand intra in regim de 2 cilindrii? La mine se simte ca o vibratie cand merg cu ea in sport si parcă are si un lag de ramane activ si cand o accelerez. Pe Drive nu se simte pentru ca nu e asa turata...
    • AdrianCOP
      Salut, ma puteti ajuta cu o interpretare a valorilor acestea va rog? Vw tiguan 2014 2.0 177 cp. Tobele sunt murdare, negre. Motorul merge foarte bine. Nu exista nicio eroare. Inteleg ca valoarea ash load limit e pur teoretica.
    • LUFY
      Revenim in forta cu noutati 😀   Pai in primul rand, in cursul verii am recurs la un schimb de volan. Gasisem unul nou si pe deasupra cu aceeasi configuratie de butoane ca pe masina, deci totul a fost plug & play. Vechiul volan nu pot zice ca prezenta ceva uzura. In afara de acel luciu tampit ce persista (chiar daca il curatam in mod obsesiv si mai reuseam sa obtin acel efect de mat) nu avea nicio problema. Insa, gasindu-l pe acesta, si la un pret mai mult decat decent, am zis ca merita. E nou, original, feeling de masina noua pana la urma 🤣       Apoi a venit recent timpul sa ma inham la inlocuirea celor 2 gemulete custode de pe stalpii A ai masinii. De ce ? Pai o sa las poza de mai jos sa vorbeasca.      Cam asa ajunsese chederul (chederele mai bine zis, pentru ca pe ambele parti situatia se prezenta cam la fel) dupa 9 ani ai masinii. Calitate de top, nu am ce sa zic ! 🤪   Bine, problema este cam cunoscuta cu chederele la aceste gemulete pe Golf-ul 7. Adica am tot citit si pe forumurile straineze si e cam des intalnit acest defect, mai ales la modelele pana in 2017 (adica pana la facelift). Dar culmea e, ca nu e neaparat o regula generala. Sunt Golf-uri din 2013-2014, care au aceste chedere tzipla si sunt Golf-uri 2016 de exemplu (ca al meu) la care sunt praf.  Si cand spun praf, pai crapaturi, deja bucati desprinse, o lipiceala aiurea cand le atingi, deci pur si simplu oribil.  Tind sa cred ca tine de lotul din care au facut parte aceste gemulete in momentul in care s-au montat pe masina (deci cum ti-o fi norocul) si in acelasi timp unii mai aminteau de calitatea spumei de pe la spalatorii, felul cum dai cu jetul cand clatesti masina, cat de mult sta la Soare, etc etc. In cazul meu sincer, masina de cand o am, a vazut si parcare subternara si parcare doar la umbra la domiciliu. De spalat, mereu am avut grija unde o spal si cum o spal. Pana la urma consider ca o fi fost doar calitatea slaba a chederelor.    Ca idee, aceste gemulete se gasesc doar pe original, costul fiind de aproximativ 150 euro/bucata.    Eu am optat la a le cumpara din dezmembrari. Am gasit o pereche de asemenea gemulete in stare extrem de buna, demontate perfect. Am dat 300 de lei pt cele 2 gemulete. Si pe langa asta, mi-am cumparat un kit de demontat/montat parbrize + o scula cu lame subtiri pentru a putea curata resturile de mastic. Pus pe treaba, taiat vechile gemulete, curatat frumos, pregatite suprafetele, lipit tot la loc. Cost total undeva la 450 de lei si cam 3 ore de mestereala intr-un ritm relaxat si linistit, sa iasa treaba buna.      Nu am mai dorit sa iau cele 2 gemulete la pret de noi, deoarece in primul rand costul mi s-a parut cam maricel si in al doilea rand, cam pe anul viitor planuiesc sa dau masina. Si atunci daca am putut sa rezolv problema asta cam cu 100 de euro, am zis ca e mai sanatos pentru buzunar.    Si nu in ultimul rand, o alta mestereala: am inlocuit si garnitura de la stergatorul spate. Cost 27 de lei pe original. Probabil tot o calitate mai slaba a cauciului, deoarece era deja intarit, plin de fisuri si in ultima perioada cam zamuia deja.  Cel putin dupa ce spalam masina si ridicam hayonul sa sterg, un firisor de apa se tot prelingea pe interior la luneta. Deci pe undeva, garnitura nu mai etansa bine, aduna apa, pe care o scapa in interior. Si cum vine toamna/iarna, mai multe ploi, parca nu vroiam surprize de si mai multa apa sau umezeala prin portbagaj.    Deci cam astea ar fi sa zic asa micile sau marile modificari din ultima perioada. Si daca nu vor mai fi surprize neplacute, ma astept doar la revizia anuala de filtre si ulei in curand. 😁
    • andrei_221
      se codeaza calculatorul de faruri cu codarea deja existenta si automat se vor coda si modulele din faruri.    Ideea e sa rezolvi intai cu apa, ca altfel vor avea aceeasi soarta si calc actuale.
    • corad0
      Inca un curajos in UK:     
    • marius1982.11
    • valyman
      Saluatere, ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi va rog, vreau sa schimb ceasurile la un leat leon 1m sa pun de golf 4 cu minidot am gasit unele de diesel immo3 , se poate monta? 1j5920 826c asta e codul dupa cele de golf, multumesc
    • Popi77
      Salut. Dețin un gol 6 ,2012 ,2l  variant.Din nefericire după o ploaia am observat ca in farul (bi-xenon)din dreapta era apa. Apoi in bord mi a apărut martorul de bec ars și mesajul afs nefuncțional. Am dat jos farul și am observat ca pe partea de jos a lui sunt două module . Erau pline cu apă. Le am dat jos,uscate ,suflate și puse la loc . Tot aceeași eroare. Le am achiziționat pe amândouă sh cu aceleași valori și coduri . Le am pus pe mașină , se aprind,își face reglajul doar sus și jos, stanga dreapta NU și apare tot aceeași eroare.Intreb oare cele sh puse ar trebui codate , ptr a mi le ar recunoaște calculatorul???Mentionez ca am fost la 2 service-uri și nu mi au putut șterge eroarea din bord.Pun și o poza cu diagnoza. Mulțumesc 
    • F l o r i n
      Mib ul nu o sa comunice cu ceasurile
    • andrei_221
      ai mai postat si aici... nu continuam intr-un singur loc?    PS : ai contract de reparatie deschis ? ai o copie a devizului  ? cere in scris motivatia pentru care nue  gata reparatia , apoi faci sesizare la RAR si la ANPC. mai ales ca ai platit deja 8000 lei.. sper ca ai bon / chitanta pe acei bani.   Stiu cum se intampla.. Service-urile care stiu ce greu se repara motoarele astea, dau preturi mari de la inceput. Alte service-uri dau preturi mici ca sa prinda lucrarea apoi incep sa ceara mai mult... si tu ai ales un service mai ieftin ...     
    • tavitara
      Arata bine , nu ar mai banui nimeni ca ai facut afis o vulpe bulgareasca 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!