Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,4k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • dkmg33
      71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand!    De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate. 
    • MTeiu
      Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON).   Vedem la anul de acum
    • dkmg33
      Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior.  Ai pus OE sau alta marca?    Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
    • NicNic
      Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig.   Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa.  Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior.    masuratori inainte de inlocuire tampoane motor    masuratori dupa inlocuire tampoane motor   LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...  
    • sandumbogdan
      Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
    • halamadrid
      Probabil de aia la modelele actuale s-a eliminat joja fizica, ca sa nu mai analizam uleiul  frecandu-l intre degete, dupa miros, dupa culoare etc.😀
    • dkmg33
      Lasa capacele din spatele farurilor deschise cat timp nu e umezeala afara sau e motorul cald si trage-o cu fata la soare. Seara inchide-le la loc. Fa asa cateva zile. Eu am tinut si farul 2 nopti pe calorifer dupa lipire sa se usuce, tot deschis in spate. Putin condens e normal sa mai apară cand e f umezeala, dar in prima saptamana de la lipire au inca umiditate si din mediul ambiant si de la siliconul/pasta de lipire care inca se mai usuca deci or sa fie pline de condens daca nu le deschizi in spate ziua.  Astea sunt capacele, nu trebuie scos nici un surub, doar apesi clema cu degetul si ele pivoteaza in 2 picioruse. La sfarsit, le impingi la loc pana prinde iar clema. 
    • a_andrei
      Si s-a rezolvat sau ce ai facut? Ti-a schimbat calculatorul? 
    • Emy D
      Ei bine, aia e parerea unui politist sau fost politist in timpul liber si nu e parerea oficiala. In realitate, stiu cazuri in care au ramas fara talon (da, stiu, mici sanse)datorita unui politist mai zelos:    Deși OUG 195/2002 stabilește cadrul general, omologarea tehnică este detaliată de Registrul Auto Român (RAR). RAR este instituția care certifică dacă o modificare (inclusiv aplicarea de folii) este permisă.   Regula RAR: Aplicarea oricărui tip de folie pe faruri (sau lămpi) este interzisă dacă nu este făcută de producătorul vehiculului sau nu este omologată individual de RAR. Farurile au o omologare specifică (marcate cu litere precum "E" urmat de un număr) care garantează că emit lumina la o anumită intensitate, culoare și formă. Foliile modifică aceste caracteristici, anulând omologarea.   Deși intenția de a proteja farurile (mai ales cele din plastic, predispuse la zgârieturi și matuire) este de lăudat, legalitatea este strictă în România și se bazează pe principiul omologării. Conform prevederilor din OUG 195/2002 și normelor tehnice impuse de Registrul Auto Român (RAR), răspunsul scurt și cel mai sigur este NU. Deci, din punct de vedere strict tehnic și al omologării, orice strat suplimentar aplicat pe lentila farului poate altera performanța optică a acestuia, chiar și un lac transparent. 😐 Edit: nu ma intelege gresit ca sunt impotriva acestei metode de protejare a farurilor (ba chiar o recomand la cat costa un asemenea far), ci doar ca ui... se gasesc specimene sa fie mai catolice decat papa. 
    • sandumbogdan
      Numai de mirosit uleiul nu mi-a venit pana acum. Oricum si uleiul si benzina si motorina sunt extrase din petrol deci probabil ca si mirosurile sunt apropiate.
    • dnysterian
      Asta ar insemna ca si nivelul de ulei ar trebui sa iti creasca. Datorita drumurilor scurte benzina ar ajunge in ulei (de aici mirosul) si daca uleiul nu are timp sa treaca prin epurator la temperaturi de peste 90 grade sa elimine benzina, te alegi cu nivelul crescut al uleiului. Vad ca s-a mai discutat.....  
    • UNHleaSHD
      exact. GTL a fost scos din productie de ceva timp.
    • Vlad48
      A observat cineva ca la aceste 1.5 TSI uleiul miroase dupa un timp a benzina? Relativ rapid dupa revizie.
    • NicNic
      Noutati despre Toro:   Au fost schimbate geamurile farurilor. Evident, astea noi sunt mult mai clare. Ins atot nu am scapat de condensul interior. Cel care le-a schimbat spune ca e normal sa mai persiste cateva zile, fiindca nu a facut inlocuirea in mediu cu umiditate controlata, ci intr-un atelier normal. Dar in cateva zile va disparea condensul, asa ar trebui. Daca nu va fi asa, atunci va trebui sa refaca etansarea 😥 ...
    • Sebytza2000
      În jurul plajei de 2000-2300 de ture mai exact, și pe loc dacă o accelerez mai tare se aude un sunet ca de aspirator. Câteodată când accelerez pare ca trage de rupe, câteodată pare mai gâtuită 
    • laurstef
      @marius1982.11 Farurile mele nu au auto leveling. Se reglează manual din infotainment printr-un cursor care are 6 pași.   @sandumbogdan Cum aș putea eu regla farurile în parcare dacă nu am un reper după care să mă iau. Știu foarte bine la ce te referi și așa am procedat și eu la vechea mașină care avea halogenuri. Dar problema mea acum este că nu bat departe nu sus/ jos sau stânga/ dreapta. E vorba de intensitatea lor. Și depaerte de mine dorința de a-i orbi cumva pe ceilalți șoferi care vin din sens invers. Cum am mai spus: când folosesc „faza mare” nu mi se pare că lumina se duce mult înainte ci mai degrabă se duce cumva în sus și în lateral. Citisem pe undeva pe aici pe forum că aceste faruri standard  (față de cele „matrix” sau cum s-or numi) au și mai puțini wați. Poate de aici și faptul că nu bat mai departe.   @dercos sunt conștient de asta, dar mi-e extrem de greu să cred că la o distanță de 1-2 luni de când am vândut mașina și am început să o conduc pe aceasta (când am observat acest fenomen) mi-a scăzut acuitatea vizuală atât de mult. Asta cu acuitatea este valabilă pe parcursul unor ani, sau în în cazuri severe/ distincte, pe parcursul mai multor luni.
    • davidut5
      Pe la egr vreo garnitura posibil. Cele de tabla fac asa zgomot.
    • Sebytza2000
      Vă salut. Este vorba de o Skoda octavia 1 axr cu soft. In jurul la 2000 de ture am un suierat puternic care pana la turatiile respective nu se aude si nici dupa. Turbina este reconditionata acum un an, softul in am de 2-3 ani. Până la acea turație mi se pare ca e greoaie, după trage mai bine . Pareri ?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!