Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,2k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   21 Membri, 3 Anonimi, 376 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • tavitara
    • stefan.andrei
    • pronet
    • smecs
    • DiLivio
    • akon
    • ShadoWzZ
    • andrei_221
    • dercos
    • RaCo
    • AlexCosmin
    • PetruHDR
    • tetea
    • EEXCALADE
    • sdR+
    • sebibart
    • andrei0241
    • aditzu'
    • maruletz
    • x-tremist
    • florin79
  • Images

  • Posts

    • akon
      La tine e clar, se lasa cu diesel, la masina incarcata si viteza sustinuta, 2.0tdi 150 este superior 1.5 consum/putere. Un alt mare avantaj este cutia DSG, cea cu uscat pica in draci. Restul de dezavantaje diesel le stim insa in cazul de fata eu spre asta m-as orienta. Iar mai apoi pare cam prea demonizat dieselul pe aici, zici ca gata, se strica in 3 ture de oras. Am avut destule si n-am avut probleme. Sa nu uitam totusi ca vorbim de masini noi si nu olx la 199.000km.
    • EEXCALADE
      Tine mai mult daca nu-l cositoresti.
    • andrei0241
      Demontat amortizor dreapta, gasit firul verde intrerupt. Lipit, pus ceva izolirband peste lipitura si apoi infasurat si toate cablurile, dar e clar ca nu va fi ultima oara cand voi umbla la amortizoarele astea  
    • andrei_221
      daca a iesit din garantie , nu mai este asa atragatoare, de asta oamenii le cam vand dupa expirarea acesteia. are niste componente specifice care sunt cam scumpe. Gen ambreajul dintre motorul termic si cel electric, care nu vine separat ci cu tot cu motorul electric. Sau senzorul de pozitie al motorului electric care impune demontarea cutiei si motorului electric de pe masina.  Sau incalzitorul de antigel care e cam 7000 lei. etc Asta vorbind de cele mai cunoscute, ca mai sunt si altele.    
    • andrei_221
      exact asta s-a spus de mai multe ori in acest topic. pentru oras si distante scurte, electrica e ok. La drum lung, termica inca e cea mai buna alegere.    exact asa a fost si cu Dacia Spring.... stie toate lumea ca masina nu merita 22.000 euro, real pretul era pe la 12-13.000 euro. Dar daca o vindeau la 12.000, puteau incasa maxim jumate din pretul masinii, adica 6000 euro. Asa ca au marit pretul aritificial si au luat tot ce putea de la subventii.  Acum a scazut subventia la 5000 euro, ca prin minune a scazut si pretul cu 5000 euro. 
    • tavitara
      Eu spre deosebire de @cristi511 , profitand de ultima zi frumoasa am zis sa fac un test cu un drum la Bucuresti , sa nu mai fie colegul nostru suparat pe mine Dus intors - am mers cu viteza maxima legala , plecat la 12 intors la 19 RM-Valcea - Baneasa Mall - consum 8.4 Rm-Valcea - Pitesti - am vazut o singura Tesla , nicio alta electrica Pe autostrada am fost intrecut de DOAR 3 masini , toate de de B - Duster , Dokker si Skoda  .. hmm , ciudat , sensul opus era foarte aglomerat , plecau bucurestenii la distractie , spre capitala mergeau altii ca mine , drum mult mai liber Am depasit absolut tot in rest , sute de masini , nu am intalnit NICIO electrica Am iesit de pe autostrada spre Ciorogarla si au inceput sa apara electricele prin fata vilelor pe la Dragomiresti si pe drum , am ocolit craterele si am intrat pe centura Pe centura am mers cu viteza maxima legala si am fost intrecut de TOATE masinile , in 4 giratorii masinile de pe banda 2 mi s-au bagat direct in fata pe banda mea , 3 B si una DB , toata stima , electrice destule La intrarea in parcare la Baneasa am lasat cateva masini inclusiv o Tesla Uber sa intre in fata mea de pe banda din dreapta care se termina , nu mi-a multumit absolut niciun sofer , am inteles ca asa e acolo , respect Apoi am stat cateva minute bune la giratoriul de sub pod sa ma indrept spre IKEA - desi era blocat drumul spre dreapta ptr ca toti mergeau in directia aia iar eu faceam la stanga , nu a vrut sa ma lase absolut nimeni , pana la urma m-am bagat in fata masinilor si doar asa am putut trece cu claxoanele aferente- am inteles ca asa se procedeaza acolo , am invatat cum trebuie sa ma port corect Ok , am mancat ceva la mall , testat ceva parfurmuri de nisa ca taranul la Obsentum ( recomand Dolce Amalfi de la Casamorati cui ii plac cele fructate ) apoi prin IKEA si gata Hai inapoi Drum intors , 9 la iesirea din Bucuresti si intrarea pe autostrada , 9 la Pitesti la capatul autostrazii , consum 8.2 pana acasa Deci masina mea la viteza maxima legala pe autostrada consuma fix 9 la 29 grade afara cu AC si 2 persoane , modul Drive Am intalnit pana acasa - ZERO masini electrice pe autostrada , mult mai aglomerat ca drumul dus , mult mai multi care m-au depasit O alta Tesla de la Pitesti la Valcea si atat Nu am monitorizat hibridele Concluzia = 380 km si in afara orasului am intalnit 2 electrice ... QED cum a spus si @Al Bundy mai sus = electrica e pentru oras
    • EEXCALADE
      Cu sau fara placute ,980/1321  lei pentru o revizie la 2 ani e mult ,posibil ca suma se apropie de schimb ulei + toate filtrele la o termica . https://vwforum.ro/topic/140567-id3-revizii-intervale-continut-si-costuri-revizii/ Compania care va produce masini fara intretinere va falimenta rapid ,cel putin partea de service-uri / reprezentante.
    • Crs.Vag
      Plata cash...scuze, plata integrală,  intr.o rata, la achiziție. La asta m-am referit...scuze!   Km sunt 95% extra-urban, deplasari in țară, la mare, la munte, o Bulgarie, o Grecie (depinde cum ajung mai repede si mai ieftin per total). Plus ca e la pret de benzina 1.5 tsi, 150 cai, mild hibrid.   Aștept sa înceapă octombrie si urmăresc mașinile din stoc, poate am noroc de un Superb cu portbagaj electric si faruri matrix. Si volan încălzit. 
    • lupo_bv
      Zgomotul asta este de la o electrovalva, daca tii mana pe ea o să simți cum vibrează, așa o poți depista care este pentru că sunt două aia de la EGR și cea de la turbină. În principiu ea încă funcționează dar nu știu dacă mai este în parametri, ăsta este un sunet caracteristic când prinde ceva mizerie. Daca poți schimba cu una de proba. De obicei când apare o problema după ce umbli la ceva cam acolo este cauza, deci....reglajul turbinei. Dar înainte de orice remediază problema cu electrovalva aia și verifica vacuum-ul cu un manometru de vacuum (orice deficienta pe partea asta te induce in eroare la reglaj.
    • Gabriel*77
      @Crs.Vag Oferta pare bună la ce ți-ai ales acolo (eu unul aș bifa și scaune spate încălzite), dar evident tu faci cum crezi.   Îmi pare rău că nu am pus și eu camere 360, dar nu am fost atent la pachet. Mi s-a părut scump și nici nu l-am deschis. Am văzut după ce am modificat configuratația (am vrut portbagaj electric că nu îl bifasem) și a fost târziu. Nu s-a mai putut modifica a doua oară. Diferența era 16O € în plus. Dacă mai păstrau reducerea de 3050 €, era treabă bună, dar... Observ că și ție îți face reducere de vreo 4 mii și ceva.   Să înțeleg că folosești mașina mai mult extraurban de vrei diesel?
    • mihaitzar
      Și McPearson sa înțeleg că sunt tari din principiu? Nu se poate face nimic? Nici la BMW-ul soției, 218d, nu se simt așa trecerile.
    • Deadly
      Buna seara.   Puteti sa ma ajutati si pe mine cu niste coduri si preturi, pentru ulei diferentiale fata/spate OE, haldex si ce mai trebuie pentru 4 Motion ?   Masina: Passat B7, 2.0 TDI, CFFB, 2011, 4Motion, VIN: WVWZZZ3CZBP325909.   Multumesc.
    • Deadly
      Puteti sa ma ajutati si pe mine va rog cu uleiul pentru cutie manuala la un Passat B7, 2.0 TDI, CFFB, 2011, VIN: WVWZZZ3CZBP325909 ? Nu stiu codul cutiei si nici cantitatea. Multumesc.🙂    
    • RobertAlex13
      Am pus pe cineva sa opreasca masina dupa ce am mers vreo 10 km, aparent sunetul se aude de undeva pe la mufa MAF daca nu ma insel, si tubulatura din zoia ( am lapsus pt acea zona) , o sa las un link mai jos. Nu dau fum negru, doar alb la pornire, si am inteles cand ii mai dau talpa, n-am pierderi de ulei, dar nu as spune ca e de la soft, inainte de a schimba EGR si Turbo, masina te baga exagerat de tare in scaun si turbina intra imediat, dupa ce am luat-o de la service, turbina intra dupa 1 secunda cam asa de la "talpa", mi-e greu sa cred ca e de la soft, insa o sa fac ce ai spus mai sus si revin cu loguri.  
    • cascadoru
      B5.5 are suspensie multilink pe fata vs B8 cu Mc Pearson.
    • Gabriel*77
      @Crs.Vag Să o stăpâniți sănătoși și fără evenimente! Felicitări pentru Matrix. O alegere bună. Vei vedea o diferență pe drumuri extraurbane slab luminate.   Cât despre cutia manuală, nu știu ce să zic. Eu am fost dezamăgit de ea pe varianta de 150 cp, tot 1.5 tsi, și din acest motiv am luat decizia de a o schimba cu un DSG care se pare că e o alegere bună.  Pleacă lin de pe loc, nu mai țopăie în treapta 1 și nici nu mai simt acea senzație de "agătare" la schimbarea din treapta 1 în treapta 2. Plus că mi se părea leșinată rău cutia manuală. Parcă avea ceva sub pedală și nu voia să demareze. Enervant.   Mie îmi place tapițeria, cea LODGE, cu gri și piele artificială, dar trebuie avut grijă cu ea că dacă se murdărește... Este prima variantă de echipare pe care o poți lua cu lumină ambientală.    Anul trecut am putut bifa lumină ambientală pe tapițeria standard, cea neagră care mi s-a părut destul de ok, însă anul ăsta nu s-a mai putut, ci de la LODGE în sus.   La început par ciudate mașinile fără lumini de ceață, nici mie nu mi-au plăcut și nici că-mi plac acum nu pot spune, însă sunt altele mult mai scumpe care tot așa sunt. Plus că la toate mașinile pe care le-am avut-o cu proiectoare, nu le-am folosit mai deloc.   Eu am jante pe 18 și pot spune că mașina are altă ținută de drum iar liniile de tramvai nu le simte (adică nu sunt șocuri în articulații), doar dacă acestea sunt ieșite prea mult unde, evident, reduci viteza aproape de zero.   Volanul sport arată mai bine decât cel stabdard, cu două spițe, motiv pentru care și eu l-am bifat. Am observat că nu mai este zgomotoasă (am bifat geamuri cu protecție acustică), dar nici cealaltă fără, nu mi s-a părut a fi foarte zgomotoasă.    @Liviu1000 Posibil ca un reprezentant Skoda să aibă alt control asupra opțilonalelor pentru că mie anul trecut mi-a bifat parbriz încălzit, iar eu nu l-am găsit în configurator și, normal, nu l-am putut bifa.   Cât privește Superb-ul, mie nu îmi place. E prea mare, iar gura aia de ventilare de la un capăt la altul mi se pare urâtă și îmi aduce aminte de Dacia 1310. Nu îmi plac mașinile mari, dacă nu sunt SUV-uru, și în oraș sunt o povară, dar, na, astea sunt gusturile mele. Plus că dacă ar fi să-l iau, nu l-aș lua sub 190 cp pentru că ar fi submotorizat la 150 cp.   Nu mai există plata cash de mult. La casierie la ei nu poți achita mai mult de 1000 lei cash. Restul cu cardul, prin bancă.  Nu te mai poți duce cu banii îi traistă să-ți iei mașină. Asta a fost odată.     
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!