Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      TDI "avea" 0w30/5w30 Marea majoritate a motoarelor omologate dupa 2020 , s-au omologat cu noua norma pt economie de combustibil, 0W20, adica 508.00/509.00 de asemenea, un sticker pe traversa dintre faruri, pe care il vezi cand ridici capota, te poate lamuri. iar un citat din ELSA, te poate lamuri suplimentar.    
    • EEXCALADE
      Pune norma care rezulta din  seria VIN 
    • AkaManah
      Mi-am luat un B8 din 2021 de 2.0 TDI 150 CP cu codul de motor DTFA. Am instalat aplicatia we conect si la sectiunea ulei imi zice sa pun 0w20 cu norma 509.00. Eu credeam ca TDI are 0w30. Care e realitatea?
    • siv
      Intreb, cei de la Buzau-Maracineni ce reconditioneaza injectoare, am tot vazut reclame de la ei peste tot, recenzii pe google bune, a fost cineva la ei sa-mi confirme si mie ca sunt in regula ? A doua varianta ar fi sa incerc la un parc de dezmembrari sa pun testerul pe masina sa vad daca injectoarele sunt in regula ca apoi sa le demontez curat si remontez pe a mea.
    • CristiALF
      Am si eu un set de Vredestein 185/65 R15 Quatrac 88T montate pe un Logan 1.4 , au 2 ani de zile si sunt foarte multumit de ele, mi se par confortabile, silentioase si cu o foarte buna aderenta. Masina nu merge mult, cred ca au max 5k km in acesti 2 ani de zile
    • EEXCALADE
      Din experienta personala iti recomand injector/injectoare noi. Mai ai varianta SH ,dar la injectoarele  siemens/continental sansele sunt minime sa gasesti unul bun. Exclus reconditionare (cel putin in RO)
    • LoliSor
      licenta se activeaza cu cod, il am in reparatii dupa blocuri, sa vedem ce iese
    • siv
      Da, clar injectorul nr 4 e mort, nu stiu ce sa zic despre cele doua cu valori cu minus, mai ales injectorul nr 3 ca el are valoarea cea mai mare *cu minus, dar ma gandesc daca nu cumva compenseaza pentru inj 4, ca ordinea de aprindere e 1-3-4-2. Oricum l-as schimba si pe nr 3 ca tot se umbla la nr 4, aveti vreo recomandare pentru reconditionarea lor ? Sau sa ma risc sa iau de la dezmembrari ? Multumesc frumos. 
    • EEXCALADE
      Cel putin inj 4 e de inlocuit (probabil ca si celelalte )
    • siv
      Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a valorilor injectoarelor de pe un 1.6 TDI CAYB Nelamurirea mea este daca injectorul nr 3 compenseaza pentru injectorul nr 4 care se poate vedea ca are probleme mari, masuratorile sunt luate la rece, dar si la cald am cam aceleasi valori.    
    • spido
    • Dan Adrian 1975
      Nu ar avea o eroare stocata ? Masina nu are erori!
    • spido
      Off.T Merge. Eu am incercat cu o baterie de duș. Perfect functionala!! 😀😀😀 OT Scuze. Nu m-am putut abtine...😀 Verifica legaturile de alimentare cu grija si lasa improvizatiile.De multe ori strica... Daca nu cumva ai o camera prajita....deja.
    • Al Bundy
      Cum să o alimentezi de pe baterie de autofiletanta ????
    • laurstef
      Poate le scrii, le expui problema, le dai seria, și pozele cu device-ul defect, cu erorile afișate și îți extind/ mută ei pe următorul device licența.
    • ford sierra tdi
      The Active Cylinder Management ACT+ is a further development of the previous Active Cylinder Management ACT system. In the ACT system, only cylinders 2 and 3 were switched off. In the ACT+ system, cam contours on the exhaust and inlet side, which have been optimised for two-cylinder mode, are additionally switched over for cylinders 1 and 4.Furthermore, the cams on the inlet side are twisted towards retarded by 30° crankshaft angle (°CS). This measure reduces fuel consumption during the switch-over process.    
    • SelesanD
      Am fost la electrician , verificat cablajele ...dar mi-a gasit joc serios la axul turbinei.Poate fi cauza pierderilor si oscilatiilor de putere + erori pe senzor G31 semnal implauzibil  ?
    • rusumisa
      Din câte știu, da, practic, clapeta de la portbagaj funcționează, camera se detectează, dar nu am imagine. La camera asta alimentarea se face printr o siguranță, văzând că nu funcționează, ulterior am incercat sa o alimentez separat pentru proba cu o baterie de autofiletanta, dar tot nu a vrut să dea imagine
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!