Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Jaw
      Doamne sa nu ai parte de asa probleme la Porsche ca mai bagi de o masina in reparatii... serios vorbind.
    • dercos
      Nu cred ca ar trebui generalizat, pornind de la un exemplu cu o masina cu erori de soft. Ma astept ca hardware-ul sa fie in continuare de top la Porsche.
    • tavitara
      Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate " Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ? E doar un exemplu Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ? Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina Parerea mea  
    • tudy_cnu
      Eu nu stiu exact ce se produce in China, unde se asambleaza masinile.. Dar ce pot sa iti zic cu siguranta este ca software'ul de pe masinile Volvo este produs in Suedia, in principal la Goteborg. Se poate verifica foarte usor asta pe Linkedin
    • corad0
      @tudy_cnuSunt de acord cu tine, nu te contrazic, e trist ca Volvo este superior pe software fata de Porsche. Un CEO Porsche ar trebui sa vada aceste comentarii totusi. Pana la urma, MADE IN CHINA nu mai suna asa de rau. 😄
    • tudy_cnu
      @coradoaici nu e vb ca e hibrid sau nu e hibrid. Erorile mele sunt pe parte de software. Si din punctul asta de vedere, cel putin din experienta mea personala, software'ul de pe masinile Volvo e mult mai matur decat ce exista in momentul de fata pe Porsche. Si software'ul intern, si parte de infotainment si parte de aplicatie pt comunicarea cu masina. Lucrand in IT, am interactionat si cu companii din DE. Sunt mult in urma din punct de vedere tehnologic, cu foarte multe aplicatii legacy, si au si o birocratie excesiva care le impiedica sa se schimbe. Un alt exemplu relevant ar fi discutiile pe care le aveau posesorii de ID.3 la momentul lansarii, cand software'ul de pe masina era varza. Nu stiu daca s'au mai schimbat lucrurile acum.
    • corad0
      @tudy_cnuAre casco, de ce sa te panichezi? Se repara! ☺️ Cand trebuie schimbata bateria de hibrid, atunci incepe panica! La un E class din 2018 am vazut aceasta interventie, bateria costand 17 000 GBP. Ma rog, daca exista buget, nu e panica nici atunci!
    • tavitara
      Bun , astea sunt practici normale aici , cum mi-a zis cineva ieri : de luna viitoare marim tariful ptr ca vor creste pensiile de la 1 ianuarie  Principii economice solide in tara asta , ma mir ca nu am intrecut China la cat de destepti suntem
    • tudy_cnu
      Eu cel mai tare m'am panicat cand am auzit mare trosc, in timp ce incarcam cumparaturile in portbagaj in momentul ala ma rugam sa nu fie senzorul de ACC sau vreun far lovit. Dar a fost mai mult zgomotul, ca mare parte din soc a fost preluat de suportul de numar, care e iesit cu vreo 3 cm in fata barei. Legat de erori, e clar ca e ceva de soft, daca dupa restart au disparut si masina merge normal. Ma deranjeaza asa un pic, dar o dau in Sport Plus si imi mai trece. Inclusiv aplicatia My Porsche are unele buguri de te doare mintea. Din cand in cand "vede" masina ca ar fi in Privacy Mode si nu mai pot face nimic cu ea. Mai rau ca prima mea masina, un Scirocco, nu are cum sa fie. La aia am schimbat 2 pistoane, o turbina, o garnitura de chiulasa, o pompa de inalte si alte maruntisuri in 200 de mii de km.
    • corad0
      @haroIsi ia Volvo hibrid si scapa de belele! El ne-a spus! 😄
    • haro
      Mie omul mi se pare foarte relaxat, noi ne panicam mai mult pe langa el
    • Xman_ghio
      Ba da, ai tot 50% fata de tariful de referinta. Dar anterior aveau reduceri suplimentare aproape permanente (de exemplu pentru clientii fara daune care reinoiau cu aceeasi companie de asigurari). Au scos reducerile ale si a devenit mai scump desi pretul era plafonat (dar era pretul de referinta).   Ca la companiile de telefonie: ai abonament 10 euro, dar redus 50% promotional. Degeaba ingheti pretul de 10 euro, daca operatorul iti scoate reducerea ajungi sa nu mai platesti 5 euro, ci 10 euro 😉   Ca sa nu mai zic ca le-a dat voie sa actualizeze cu inflatia, cu procentul de crestere a daunelor, astfel rezultan o crestere de cam 18% fata de anul trecut. La tine cam tot pe acolo bate cresterea, deci esti in aceeasi barca cu noi toti! 😄 
    • yanq
      Kodița își urmează cursul firesc existențial...
    • tavitara
      Se pare ca nu mai e ca pe vremuri cand variau tarifele de la o zi la alta si trebuia sa urmaresti De doua saptamani sunt aceleasi , la leu Inteleg ca B8 nu mai este cu reducere 50% ? Cat are reducere acum ? ca nu gasesc aceasta info pe net
    • corad0
      Pe parte de electrica si o baterie slaba poate genera niste erori de facut infarct. 😱  Pot aparea erori la transmisie, sistemul 4x4, suspensie, de iti vine sa zici, "gata, ii dau foc!", masina neavand nimic de fapt.   La fel si o bujie/bobina de inductie uzata poate genera erori la motor, missfire-uri care pot baga motorul in protectie si abia se misca, vorba aia "ramai cu ea in drum".   Trebuie tinuta sub observatie bateria masinii, incarcarea, alternatorul, mai ales in sezonul rece. Asta era valabil la o masina conventionala. (povestesc din experienta pe care am avut-o la Cayenne-ul meu Turbo, la hibrid/electrice, nu stiu)
    • Jaw
      Salut. Imi pare rau sa aud intamplarile tale, dar nu te panica pentru ca nu este nimic grav totusi. Porsche Pipera sa stii ca mie mi s-au parut destul de atenti la service, comunicare decenta, service profi. Mi-au facut chiar ceva interventii pe rechemare ce o aveau ei in sistem, pe garantie. Depinde de experienta fiecaruia. Erori pe partea electrica am avut si eu: amplificatorul media schimbat, mai da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate dar stopurile functioneaza, camerele 360 uneori nu se aprind dar merg senzorii dar isi revin la repornire, senzorii de parcare piuie uneori si la o frunza/sau erori fantoma, mesaj ca nu detecteaza cheia dar cheia este in cup-holdere. In esenta maruntisuri. Nu poti compara senzatia oricum cu alta marca. Bucura-te de masina cat de mult posibil pentru ca ai cu ce. Doar daca ai erori la partea de hybrid, motor, cutie sa fii dezamagit. Drumuri bune sa ai.
    • tudy_cnu
      Nu ma demoralizez eu asa usor, dar daca continua in ritmul asta, probabil nu o voi tine 5-7 ani cat tin de obicei masinile, si ma voi intoarce mai repede la brandurile cu care am avut experiente bune.
    • corad0
      @cristi511@EEXCALADE De acord cu amandoi!   In ciuda acestul trend legat de "masini ale viitorului" si "progresism" dus la extrem si "bagat pe gat" societatii, piata ne arata ca se duc in cap vanzarile de electrice la mai toti producatorii europeni, inclusiv la Porsche!   De ce oare sa diluezi un brand de prestigiu? Chiar si Bentley urmeaza sa faca un full EV. (Rolls deja a facut)   Nu o spun eu, o spun vanzarile, modelele electrice Porsche se vand tot mai prost, insa la PORSCHE GT3 RS se sta la coada! Daca te duci acum si comanzi unul, esti pus pe lista de asteptare! Hmmm...🤔   Haideti totusi sa privim ce probleme au masinile Porsche electrice si pentru ce au fost rechemate in MASA la RECALL! Jumatate dintre clienti au avut probleme grave cu ele in primii 2 ani de la achizitie si au necesitat interventii in service care au durat cel putin o saptamana.   Daca Porsche, de la care te astepti sa primesti calitate de TOP, platind un pret pe masura, are probleme GRAVE, ce pretentii sa mai ai de la restul brandurilor? Ce vor clientii Porsche? Va supravietui brandul daca nu se adapteaza cererii clientilor? Clipul este de acum o saptamana, enjoy:    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!