Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,2k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      deja s-au incins spiritele pe aici.  era vorba de masini electrice, s-a ajuns la cu totul alte discutii.   sa revenim daca avem ceva constructiv de spus.  daca nu, o sa propun inchiderea acestui subiect.   Oricum , in 100 pagini cred ca s-a spus tot ce era de spus despre utilitatea masinilor electrice.
    • EEXCALADE
      Imi raspund singur. La fiecare aprox 250 km trebuie sa faci o pauza de minim  40 min + descarcat aplicatie ,merge sau nu statia e libera sau nu …. Deci intr-o vacanta de 2500 km trebuie sa-ti mai iei o zi de concediu (aprox 7-8 ore ) sa stai prin parcari la incarcat . Imi scapa ceva ? https://masini-electrice.ro/index.php/lista-masini-electrice/50-vw-id3-standard     Cum am mai spus ,timpul e singurul lucru care nu se poate cumpara/recupera .  
    • Crs.Vag
      Nu e urgență. Am mașină,  merge ceas. Doar o nebunie de upgrade, cutie automată + nebunii ce fac viața de șofat mai bună. Bugetul maxim 32k euro, nu simt că merită mai multi bani o mașină ce va circula prin RO. Și 32k e mult, dar toate au un preț.     Cu cutia manuală mă împac de 5 ani pe 1.0 tsi, e foarte ok și pe 1.5 tsi, 115 cai. Nu smucește, schimbă rapid,  nu simt cum lucrează pinioanele.    Spor la achiziții! Ofertele sunt foarte bune față de alți dealeri.   2019 vs 2024
    • tavitara
      Nu toti stau in Bucuresti Peste 5000 km pe an se justifica definitiv sa ai masina Ptr fiecare dupa buget si nevoi
    • EEXCALADE
      Exclus. Trebuie sa nu ai nimic mai bun de facut ca sa stai cu orele la incarcat cu familia in vacanta.
    • andrei_221
      2.0tdi 115 cp vine cu DQ200 (daca se mai pune automata pe 115cp) 2.0tdi 150cp vine cu ambreaje umede, DQ381 cu 7 trepte.  DQ250 avea doar 6 trepte, nu s- mai folosit la O4
    • Snyder
      Octavia diesel-ul vine cu alt tip de cutie? DQ250?
    • Liviu1000
      Da,asta înseamnă tot diesel, acum plus ad blue,însă cum urăsc filtrul de particule, decizia este luata deja cu ce am comandat. Mulțumesc pt detalii. Merg la dealer zilele astea sa îl întreb dacă pot pune vreo opțiune fără sa includ tot pachetul bligatoriu si revin cu info.
    • Snyder
      Daca nu e urgenta, poti astepta ianuarie-februarie. Sunt luni in care se vand mai putine masini, iar dealerii sunt sanse sa vina cu oferte mai bune. Iar pana atunci poate mai maresti si putin bugetul.   Ce parere ai de cutia manuala de pe Octavia? Te-ai impaca cu ea vreme indelungata?   ps: multumim pentru pontul cu oferta primita.
    • EEXCALADE
      Asta e media in RO ,10-15.000km /an . Se justifica sau nu ,hai sa privim o parcare de la un mall ,supermarket . Sigur ca e despre costuri ,pt ce altceva mi-as lua EV din categoria ID3/e-Golf ?
    • MihaiGSM
      Pai nu prea e ok… Daca inainte nu se manifesta asa, eu as insista la mecanic.   In alta ordine de idei, am schimbat zilele trecute tamponul de la cutia de viteze, de sub baterie. A disparut zgomotul de frecare la viraje pe care il mentionau cativa colegi in paginile anterioare si masina a devenit mult mai silentioasa la rulare. Tamponul vechi avea joc destul de mare.
    • Crs.Vag
    • RzzV
      Delcar, dealer-ul Skoda din Brasov.
    • Liviu1000
      Înțeleg ce spuneți dar pt cutia manuala este dezavantaj bara la bara bucuresti,cum fac zilnic, am stricat 2_3 ambreaje/volante pe 2 opeluri manuale ( insignia asta predispusa la asa ceva ) și îmi spuneți ca și aceasta cutie dsg este fragila la acest trafic ...cu ce sa mergem atunci, nu inventează și constructorii nimic ? 😀
    • RzzV
      Am un Superb iV din 2020, luat de nou, am ajuns cu el la aprox 57000km pana acum, o singura problema am avut pana la momentul de fata pe garantie: modul SOS defect. Asta fiind ceva comun la multe mărci, nu doar la Skoda, neavând legătura cu partea de hibrid. Dpdv al funcționarii, masina este superba, fata de Superb diesel sau benzina, dacă ai posibilitatea sa o încarci acasă și sa te fatai în oraș doar pe electric. Dacă nu ai unde sa incarci gratis sau ieftin (acasă sau la job), nu e neapărat mare sfaraiala, cel puțin la drumuri lungi consumul e similar cu un 1.4/1.5tsi cu ACT, pentru ca bateria nu te ajuta prea mult la viteze mari, boost-ul din depășiri se traduce ulterior prin consum mai mare ca să "refaca" stocul de energie din baterie pt eventuale următoare sprinturi.. În oraș în schimb te ajuta chiar dacă nu o poți incarca acasă, cu ce regenerează la frânare scot consumuri intre 5-7 în oraș.. ceea ce cu o motorizare pur pe benzina sau diesel nu reușesc în aceleași condiții. Asta pentru ca la plecările de pe loc pleacă mereu pe electric... Rularea în mod pur electric este foarte plăcută, efectiv pare ca plutește masina (o spun având în același timp și o alta masina full electrica, dar parca în Superb e o senzație aparte). Autonomia cu un plin de curent e undeva la maxim 60km in perioada calda (primavara/toamna), aprox 40km iarna și maxim 50 vara. Pentru mine e suficient, nu am nevoie de mai mult de 30-35km între încărcări, asa ca si-a atins scopul din plin. Surplusul de putere adus de motorul electric în depășiri sau la accelerări la viteze de autostrada prin Germania este excelent. Pur și simplu masina urca foarte rapid de exemplu de la 160 la 200 cu ajutorul ambelor propulsoare. E foarte important însă să fie pe modul sport. În modul normal este configurata de asa natura încât nu folosește electricul decât dacă apeși accelerația pana la fund, altfel va folosi doar cei 156cp ai motorului pe benzina și răspunsul la accelerație este unul domol. Cutia de viteze este excelenta, nu simți efectiv când schimba, mai ales în modul electric pare ca nici nu exista.. în curând o sa schimb și uleiul în cutie, mentenanță necesara la fiecare 60k km - sa iei în calcul și costurile cu schimbul de ulei la cutie dacă iei una sh cu pana în 60k km, cel mai probabil nu îl are schimbat.
    • EEXCALADE
      Ma raportez la vw ,ca forumul despre asta e nu despre Tesla .  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!