Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,2k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   17 Membri, 0 Anonimi, 391 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • adrian001
    • Crs.Vag
    • siv
    • CosminStef
    • Catalin M
    • kata133
    • Liviu1000
    • oaspetele
    • tetea
    • Nicu WLX
    • akon
    • ady_acs
    • kkhheelloo
    • RobertAlex13
    • vwblabla
    • joeperry
    • Petrișor tgv
  • Images

  • Posts

    • kata133
      Chiar sunt curios daca primesti o oferta mai buna oentru plata cash. Poate doar fiind de pe stoc. Acum aproape 5 ani, cand am luat masina, am intrebat daca reduc ceva pentru ca o achit cash. Raspunsul a fost nu. Au mentionat ca oricum nu au voie sa primeasca mai mult de 10000 lei la casierie. Restul i-am virat prin mandat postal (asa au cerut), desi eu ii aveam cash.
    • Crs.Vag
      Beciacustic, in configurația mea e volanul sport, in 3 spițe,  care arată altfel,  mai bine, părerea mea. Standard, e cel în 2 spițe,  care, da, nu e chiar okei, dar mna, e bun și ăla.   Superb de pe stoc e 34k euro, cu pfg e 32k euro, aproape de 30 500 euro, configurația Octaviei de mai sus. Și da, sunt dispus să mă duc la 32 000 euro, dar pt un superb plătit cheș, de pe stoc. Am cerut ofertă pt plata cash, poate poate iese la 32k euro. Cine mai stie...34k, din păcate, depășește bugetul.  Mai pot aștepta,  octombrie poate fi un sfatuitor bun in achiziții 🙂
    • lupo_bv
      În primul rând nu mai da quote postarii anterioare, nu este necesar.   Aş zice că ar trebui să parcurgi etapele: 1. verificare vacuum cu manometru de vacuum 2. reglare turbină Dacă nu se remediază cu astea două atunci poate că o revenire la softul original ar fi benefică   Prima eroare presupune înlocuirea clapetei (în prealabil trebuie ca un electrician să verifice cablajul ca să nu înlocuieşti clapeta degeaba). În principiu eroarea nu are legătură cu problemele tale decât dacă clapeta nu se deschide complet şi nu rămâne deschisă complet pe timpul funcţionării motorului A doua este o problemă de bujie incandescentă sau cablaj la bujia respectivă. Nici ea nu are legătură cu problemele, dar o să simţi când se va mai răci vremea că o să pornească mai greu, mai ales la temperaturi negative   Posibil ca asta să aibă legătură cu problema clapetei. Pune pe cineva să oprească motorul şi tu ascultă să vezi dacă vine de acolo zgomotul. Clapeta are rolul să închidă aerul la oprire astfel încât motorul să se oprească lin. Dacă nu se închide motorul se opreşte cu trepidaţii şi este posibil să auzi zgomotul de care zici Pot fi destule cauze. Aer şi presiune ar avea în plaja aia de turaţii, posibil să fie din soft cantitatea de motorină prea mare. În plaja aia de turaţii nu cumva scoate şi ceva fum negru (îl poţi observa mai bine noaptea în farurile celui din spate). Încearcă să blindezi de probă ţeava care aduce gaze în EGR cu o tăbliţă astfel încât gazele arse să nu mai ajungă în EGR. Sau mai poţi încerca (dacă zici că EGR este nou) să anulezi vacuum-ul de la EGR (scoţi furtunaşul din ciuperca aia şi înfunzi furtunaşul cu un şurub băgat forţat peste care strângi şi un colier de plastic ca să nu se piardă vacuum-ul). Asta ultima este valabilă când eşti sigur că EGR nu este murdar şi închide bine, poţi începe cu asta. testul ăsta se face pentru a elimina o eventuală recirculare parazită care poate da  un motor zgomotos   După orice modificare/intervenţie să faci cele trei loguri.  Vezi că loguri în mers poţi face şi singur, am scris pe topicul cu pricina următorul text "ATENŢIE! Nu este necesar să umblaţi la laptop în timpul mersului, este periculos şi nici înregistrările nu vor fi corecte de multe ori. Sunt două variante: fie aveţi un copilot, fie porniţi logul înainte de începerea deplasării, faceţi secvenţele de log apoi trageţi pe dreapta şi salvaţi logul. Ultima variantă ar fi de preferat. Porţiunile utile de log vor fi depistate după apăsarea pedalei de acceleraţie vizibilă în grupul 010."
    • RobertAlex13
      Ca si alte simptome, cand opresc motorul, se aude un zgomot ciudat din afara pe partea pasagerului, ca si cum rasufla ceva, se inchide ceva nu stiu sa explic, poate revin cu un video daca e nevoie, iar motorul e destul de galagios de la 2500-2700 de ture    
    • RobertAlex13
      Multumesc mult, si care sunt procedurile, cu ce ar trebui sa incep prima data? Mecanic sau partea de Soft? Daca mecanic, cu ce? La service nu mi s-a oferit garantie la turbina deoarece "am soft pe masina". Ca si erori la ENGINE, o sa las mai jos ce am,  2 erori":        
    • detinator
      Eu sint unul din cei care stau la bloc.    Asa cum am zis, nu e corect sa discutam de incarcarile gratis, dar asa a fost multi ani si inca mai sint statii gratis si in Buc si in Brasov si prin alte parti. Mai sint si cu 1 ron pe kw la viteze f mari gen peste 150kw (Blejoi e un caz celebru)   La intretinere sa nu uitam de ulei cutie, adica comparatia corecta ar fi cu o termica cu cutie automata, si aici ai dintr-o data si un consum marit si costuri intretinere mai mari. Facebook imi mai propune videouri de la Samer cutii automate si iar vad ca a postat despre problemele de racire de la noul Tiguan, in sensul ca si pe acest model sint problemele din trecut, si am vazut ca zice acelasi lucru si despre BMW si Mercedes   Bine, daca ne uitam ca el recomanda schimb ulei la 20000km la cutie deja iesim la pepeni cu masinile. Tot FB imi da videouri cu Reparatii cutii caransebes sau ceva de genul, ieri arata un mecatronic de BMW si zicea ca a costat "o galagie de bani" si il pune pe o cutie la care nu poate sa acorde nici macar o zi de garantie... Viata cu termica nu e nici ea ieftina de multe ori.   Placutele de frana nu au uzura la electrice... Tin practic "durata de viata" a masinii    Bucse poate, dar si la Tesla si la ID3 se schimba pe garantie piese gen bielete, bucse, brate, capete de bara (4 ani de zile). eu am schimbat doar o bieleta deocamdata, dar stiu altii care au schimbat si brate si capete de bara pe garantie   La ID3 mi s-au mai schiimbat 2 module (calculatoare), unul e cel de SOS, care pica si pe termicele de la VW se pare...   Ca si garantie, ID3 vine cu garantie pana la 120.000km, Tesla doar 80.000. Ambele au 8 ani garantie pe baterie Ca suspensie, antifonare/silentiozitate si materiale, prefer ID3ul. Si ca manevrabilitate in oras...    da, asa este, s-au schimbat lucrurile.   Problema e ca si la termice preturile sint f mari. Sa ne uitam cat costa un Logan acum si cat costa la lansare... parca nu imi vine dau atat, nici pe un Duster nici pe un Logan
    • lupo_bv
      Log treapta 3 Log treapta 4 BS011 Din astea de mai sus eu deduc că turbina nu este reglată ok. În tr. 3 face presiune cam târziu, în tr. 4  şi mai târziu. Cel mai important în BS011 se observă că diferenţa on/off este foarte mică nici măcar 100 mbari, ar trebui să fie cam 160-180 cu motorul cald. În plus presiunea minimă (958) este cam mult sub cea atmosferică (989), iar în mers Duty cycle stă la valori cam mici. Toate astea sunt argumente pentru o turbină reglată greşit, dar bineînţeles că mai pot fi şi alte cauze (probleme vacuum, N75 obosit, soft, etc), dar numai din loguri este mai greu de dedus.   BS003 Din asta reiese că EGR nu prea este anulat.
    • Liviu1000
      Dacă ești aproape cu banii,as face cumva sa iau superb nu octavia, probabil masina de stoc fără optiuni, cuplul pe 2.0 diesel e într-adevăr ce trebuie pt caroseria ei.
    • F l o r i n
      Firele verifici continuitatea dintre calc usa, modul confort și ceasuri. Dacă ai un osciloscop, poți verifica semnalul
    • BeciAcustic
      Sa le stapaniti sanatosi cei care au spart gheata cu noua octavia. Am vazut una ieri pe strada cu numere rosii, in trafic si din pacate arata dubios tare fara proiectoare, pare neterminata, slab dotata(desi avea matrix). Iar volanul, exact ca la versiunea precedenta fara a 3-a spita nu imi place deloc. Nu am mai deschis configuratorul dar nu se mai poate optional sa schimbi volanul cu 3 spite? In rest dotari si aspect 2024! 
    • Crs.Vag
      La Superb ai 2500 euro discount + ce mai acordă dealerul.  1.5 150 cai pe superb e cam puțin,  dar cred ca e ok mașina.   2.0 tdi, 150 cai pe superb, cu ce vreau eu, e 41 700, redus iese la vreo 37k, mi-a zis dealerul. So...nici măcar benzinarul, redus, nu se apropie de pretul octaviei de mai sus.
    • Liviu1000
      Dar ce am zis eu durează de la 7 luni în sus...iar așteptarea asta e enervanta ca doar eu aștept acum.   Parca tot mai bun e ceva din stoc sau chiar diesel ca are 3 luni livrare.
    • Liviu1000
      Eu dacă îmi permiteam,luam superb ul selection doar cu opțiunea perbble silver 1.5 tsi 150 cp, nu vad de ce sa dau 3000 euro pe dpf,ad blue și zgomot de tractor :p   Mi am dat si eu cu parerea   Are optiuni suficiente și posibil sa iasă la prețul octaviei din oferta...   Teoretic poți sa iei cu finantare 50% și închizi peste 2 luni cu 1% comis anticipare ,max 200 euro cost, și vreo 2_300 dobanda 2 rate..
    • Crs.Vag
      Hai să vă mai dau un pont. Configurația de mai jos, negociată pe loc, iese la 30 500 euro.    Oferta cu încă 2k euro la diesel e valabilă până la 30 septembrie, după om vedea ce va fi și dacă va mai fi. Deci dacă vreau Octavia de mai jos, luni e deadline. Gândul zboară la Superb, e mai elegantă...dar și prețul pe măsură. Sunt unele pe stoc 34k euro cash, 32k euro cu pfg. Dacă o dădeau la 32k cash, luam.   Livrare diesel,  cam 3 luni.   Livrare benzină mild, 7 luni.
    • Dotcom
      Am găsit cele două fire torsionare. Cum sa le verific? Cam complicat, se duc pe unn manunchi de fire către ceasuri. In vcds am găsit pe can gateway aceeași eroare legată de modulul de confort. Nu poate comunica cu el. Incerc cu un alt modul maine. Mulțumesc 
    • Liviu1000
      Da, diferenta mare de greutate intre ele, nu îți dai seama unde au pus sutele alea de kg, ca din punctul meu de vedere mai solida/stabila este O3 FL.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!