Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   31 Membri, 7 Anonimi, 306 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • alf 08
    • Andrei1980
    • razvan.ac
    • Hayate
    • Bebeee
    • Bacaluci
    • Andrei_72
    • Lagunez
    • Minel82
    • cristi511
    • mihai_tmn
    • filip.ra
    • alexene
    • noni007
    • Unicul 10
    • suflo
    • andrey2003
    • marius1982.11
    • halamadrid
    • Jeffy86able
    • DonDonel
    • Alex265
    • alex462
    • Teodor2025
    • clau4you
    • Nenciu Victor
    • alinbum
    • adrian_mm89
    • Pinkpanther
    • entu
    • Normal_Fun5899
  • Images

  • Posts

    • yo8rze
      Mulțumesc, Florin! Scuze, dar nu știu ce înseamnă FL. O să caut să apelez la cineva care a mai făcut treaba cu ceasurile... Cât despre calibrarea senzorului G85 am respectat instrucțiunile de mai jos, fără succes însă...    ,, Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. While driving turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. When having the steering wheel straight again stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V.   [Select] [03 - Brake Electronics] [Security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, one of the fields should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was successful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too."   O să mai execut odată procedura, poate îmi iese.. 😊 
    • AndreyPH
      Salut @draganuta!    Cred ca este prima versiune cu care a iesit din fabrica, nu a stat nimeni de ea pana acum sa-i faca update. 😕
    • F l o r i n
      Sa tragi si firele de can de la modul confort la ceasuri
    • F l o r i n
      Ceasurile de FL sa le montezi pe non FL, nu te ajuta sa citești pinurile. Trebuie sa citești zonele immo intai. Dupa aceea trebuie deblocat eeprom la ceasurile noi, ca să poti scrie noile informații. Trebuie sa scrii manual vin, cs, immo, chei in noile ceasuri....si ai nevoie de cipuri noi la chei. Pentru cealaltă problemă ti-au scris deja colegii.
    • F l o r i n
      Foarte tare motorizarea, sa o stăpânești sănătos! 
    • F l o r i n
      Incearca recodare. Daca nu merge, înseamnă ca modulul este defect
    • akon
      De mult timp n-am mai vazut un comentariu atat de prost raportat la lungime, absolut fiecare fraza este falsa!
    • Popi77
      Problema cu apa in far am rezolvat o. Mai rămâne problema ca la eroarea 02657 îmi apare și j668. Din câte am mai citit pe forum ar putea fi și un contact slab sau imperfect. Din  cauza asta vcds nu poate sa faca codarea. Oare ar trebui sa dau jos farul și sa mai verific încă o dată conexiunile de la mufa???
    • EEXCALADE
      Sanse minime sa gasesti un motor ok cu vechimea de 12-15 ani 
    • Nenciu Victor
      Pai distributia prima data la generatiile noi se schimba la 180.000km - 200.000km si cei care au ajuns la numarul asta in general vand masina   Dupa din 30.000km - 30.000km ceva de genul.  Cand dai 30.000 euro sau 24.000 cu km putini si 2023-2024 ... eu zic ca 1000-1500 lei pentru o pompa nu e mult ... Oricum pretul este exagerat al masinii si vorbesc de Golf dar pretul e impus de fabrica mama ...  Legislatia privind noxele fac producatori sa faca motoare nefiabile si le "gatuiesc" dintr-un litru sa scoti 200 cp, fara electric nimic ... E deja compromis acel motor si ei stiu asta.  Dezactivarea cilindrilor e mai mult pentru mers pe autostrada unde pui pe pilot masina si mergi cu 130 constant 200-300 km (la noi cand vor termina autostrazile si se va circula cat de cat legal) unde motorul nu e in sarcina pe drum drept.  Puteti alege GDI-ul de la Hyundai care e cam echivalent, 1.6 tot hibridizat, este tot turbo, 160 cp ... numai ca acela ca sa fie fiabil, trebuie pus doar uleiul lui ... e mai sensibil pe partea asta .. nu e ca la vag, bmw ... unde poti pune liqui , motul ... asta e mai pretentios ... din ce stiu ... 
    • vali zak
      CAXA a fost cel mai fiabil din seria lui,eu am avut doua masini cu motorul asta,ambele cumparate in jur de 150tkm,una am vandut-o la 200tkm alta mai repede.Nu consuma ulei de la schimb la schimb dar eu folosesc Castrol si la CAXA l-am schimbat la 6-7tkm.Problemele motorului asta sunt pompa de inalte care baga benzina in ulei,partea de wastegate se uzeaza si implicit se blocheaza la cald si distributia,eu o lasam pe liber cu frana de mana trasa peste noapte,nu am avut surprize,probleme.Parerea mea e ca daca ai acces la intretinere si are dovezi clare ca a intretinut masina e preferabila una cinstita cu 240tkm decat una cu 150 in bord dar cine stie cati reali.Ca idee un motor in dezmembrari cu garantie costa 1k euro,nu mai e asa de speriat,distributia costa in jur de 3000 lei,daca are erori stocate cu privire la corelarea axelor trebuie inlocuita.
    • Hayate
      Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata.  De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei.   Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga.   Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez.   Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.    
    • EEXCALADE
      Documenteaza-te mai bine. Cauta alt motor sau pune-ti deoparte 2-3000€ pt reparatii. 240k sunt foate multi km pt un motor pe benzina .
    • halamadrid
      Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.
    • aditzu'
      Singuru lucru pacatos la motorul asta e costul exorbitant al pompei de lichid rachire si manopera distributiei. Ca in sine kitul e 800 lei . Dar cum exista avantaje..trebuie sa existe si dezavantaje pe undeva...
    • akon
      Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista. Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc
    • yo8rze
      Mulțumesc, așa o să fac. Revin cu răspuns. 
    • ford sierra tdi
      1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata.  2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul.. 3. Nu vad logica de ce  ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia? 4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia. 5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag. 6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele. 7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston.   E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!