Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
      • Emy D
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EmilianPop
      @mad_kat, sa stii ca swapul la transveral este mult mai straight forward decât cel la longitudinal. Mai ales cand vorbim despre o platforma pe care s-a pus vr6 versus una pe care nu s-a pus. Si mai ales cand e vorba despre A3. Dacă e vorba de 8p, ala e relativ ușor sa il faci si quattro. La Superb in schimb, doar dacă tai jumătate de podea o pot face 4 motion.. partea electrica a fost cea mai mare bataie de cap la mine, luat 3 instalații (2.3 vr5, 3.2 vr6 si 1.9 TDI) si făcut fir cu fir, pin cu pin astfel încât sa fie totul corect si sa nu iau foc .  Apoi partea custom a traseului de clima si partea software. Sa faci un ECU de vr6 automat sa funcționeze pe manual cu toate sistemele funcționale si fara erori.. e bataie mare de cap... chiar si pentru un tuner cu experienta.   Am făcut si un topic in sectiunea Tehnical, in care am scris mai in detaliu ce e nevoie la un swap pe platforma asta, poate cineva cândva va dori sa mai facă un proiect similar..   @marius1982.11, mulțumesc pentru poza ! Circul aproape daily de cand cu swapul, la birou (Iulius UBC0) merg doar cu ea. La drum mai lung, cand nu merg cu ambii copii, din nou doar cu ea. Recunosc ca ma expun filtrelor RAR, dar mai arunc un ochi pe Waze la drum lung, sau pe grupul de filtre TM de Whatsapp. Iar in oraș, doar dacă ies seara la un car meet (si aia foarte foarte rar). Filtre normale am mai nimerit, dar nu s-au luat niciodată de masina. Am vorbit civilizat cu ei de fiecare data. Sunt si ei oameni. Iar atata timp cât nu sunt vreun Schumacher prin trafic, si nu le dau motive sa "ma arda" nu cred ca voi avea probleme la filtre normale.   Primesc deseori întrebarea asta: nu ti-e frica de RAR? Sincer sa fiu, circulam mai cu frica atunci cand masina era TDI stage 3. În prezent, chiar nu am chestia asta de frica deloc. Și sunt adeptul proverbului: de ce ti-e frica nu scapi. Dacă e sa ma oprească un filtru RAR, aia e.. încerc sa il recuperez. Dacă nu se poate, aia e din nou, pot sa zic ca mi-am făcut damblaua cu masina asta. Pana atunci însă, uite ca sunt 2 ani deja cu swapul si totul ok.   @Emy D, stii vorba aia.. dacă te bagi in hora, pai o joci pana la capăt    
    • Bebeee
      Pentru discutii despre Allseason, avem topic dedicat.
    • cristi511
      @Nenciu Victorce buget?   Ca de recomandat e usor.  Allseason? Vara?    
    • CristiALF
      Urci urci, dar mai trebuie sa si cobori cateodata. La baraj la Paltinu, acum vreo 2.5 luni, ninsese 2 cm si inghetase sub. Sa vezi ce frumos era pe coborare (ok, nu am activat hill descent-ul) si in fiecare ac de par. O sa vad cand imi pun si eu jantele si gumele noi, le puneam maine daca nu mai asteptam ceva (si mai dureaza vreo 2 saptamani cica..).  
    • Nenciu Victor
      Nu se activeaza nimic, conteaza temperatura si umiditatea la care sunt tinute. Daca sunt de vara si le tii afara, cand le vei monta este posibil sa se dezintegreze mai repede partea de rulalare si sa imbatraneasca pneul prematur, daca sunt de iarna si le tii la 30-40 de grade ... nu cred ca mai ai ce monta la iarna ... Asta daca nu au foarte mult plastic in ele.  Legat de DOT cu cat mai aproape de anul in care le montezi pe masina cu atat mai bine, desi nu exista teste cum ca o anvelopa DOT 2020 vs una DOT 2025 depozitate corect se va toci mai repede, ambele fiind identice, desi e cam greu pentru ca "tehnologia" evolueaza si scot model dupa model de la an la an ... Si legat de garantie, daca vin cu defect din fabrica, galme sau sunt ovale chestii de-astea, ti le schimba, dar inainte de montaj. Daca le-ai montat pe jante chiar si in cel mai smecher service autorizat cu tot cu dovezi, garantia e pa. E pusa mai mult, pentru marketing ....  Legat la ce anvelope pentru 2025. Eu la Golf cand am cumparat jantele au venit cu tot cu anvelope dot 2023 dar s-a mers frate cu ele calumea ... Sunt Hankook Ventus Prime 4 205/55 R16 91V, la Bora am avut Ventus Prime 3 H parca erau si mi s-au parut un pic mai "gripy" poate ca e si din cauza faptului ca masina era sedan si mai grea fata de Golf. Dar sunt ok, nu sunt vitezoman, nu fac "scheme" in trafic ... Doar ce am observat ca sunt zgomotoase si pentru acest fapt, probabil prin vara le voi schimba cu Dunlop Sport Blueresponse 205/55 R16 91V care au un indice de zgomot de 68 db fata de 71 db cat au Hankook. Ma mai gandeam si la Michellin dar am mai condus masini, facand test drive-uri la VW cu masinile lor si filmandu-le si mi se par cam moi, in rest bune si ele. Dunlop am avut tot la Bora dar pe 15 si au fost extraordinare.    Tatal meu are un Tiguan 2021, Hankook Ventus S1 evo3 K127, 235/40 sau 45 W92, dar sunt cam pe duca anvelopele de vara, plus ca una are o ciupitura de la o bordura, i-am umplut eu cu silicon acolo dar vor necesita schimbate, asa a venit masina. Jantele sunt pe 19" ce ati recomanda? Am observat ca se rod destul de repejor Hankook-urile ... Masina e 4Motion 2.0 TDI, 150 CP ... 
    • cristi511
      Off topic: cu orice all season premium urci. Trebuie doar esp off si talpa multa. Tu ai si esp.off si multe copite pt talpa deci nu vad o problema  
    • CristiALF
      Din multe puncte de vedere, da, este alegerea inteleapta. Am pus allseason la Logan La Alltrack nu pun, ma rasfat  si merg des si intr-o zona de munte, am si o mica portiune de rampa de 10% si cand ingheata, crede-ma ca nu e usor sa urci/cobori. Deci eu cel putin, am nevoie de anvelope de iarna.
    • marius1982.11
      Nu mai bine le pun la pret intreg si iti spune ca pt cele care au stat in soare si zapada intre 12 si 24 de luni, iti face discount 20ron? Adica 5% sau sub 5% dinntr-o anvelopa premium, dar ele au deja 50% uzura morala, ca deh, intemperiile le bate si pe interior cand nu sunt montate si cand le montezi se activeaza faptul ca pe interior nu le mai bate praful si grindina, ca tot spunea cineva mai sus. Unele anvelope mai cu ștaif, cum ar fi michelin cup2 de ex daca stau in inghet, poti sa le arunci la gunoi fiindca crapa, si nu crapa ca in poza mea de mai sus si efectiv zici ca se taie anvelopa. Ar fi markerting mai bun.
    • DaLyR
      Salut, revin pe acest minunat topic, de data aceasta cu un Passat B6 2010 DSG CBAB O posibila problema ce am observat-o chiar aseara e ca dupa ce m-am dat putin cu ea, 2-3km cu WOT, am oprit pe marginea drumului ca sa verific antigelul, avand probleme cu el si am observat ca suiera ceva destul de rau cand o accelerez la pe loc, din zona turbinei si un suierat ca si cum ar elibera presiunea, atunci cand sunt cu pedala in podea si atunci cand iau piciorul de pe pedala, este un suierat normal? Am tot incercat sa pun mana pe furtunul care iese din cutia de aer si merge in spatele motorului (acela de plastic flexibil) si nu am simtit mai nimic si am zis sa fac niste loguri ca poate depistez asa, daca e o anomalie. Si inca un lucru, 0-100 (incercat de curios) fac cam in 10.5-11.5 secunde, ceea ce cred ca este cam mult, nu? Deviatiile la injectoare sunt aproximativ -0.45 0.10 0.20 0.05 (astea sunt valori orientative doar, dar cam in plaja asta se afla valorile) 2 din loguri sunt cam esuate, fiind DSG imi era cam greu sa raman in treapta a3-a ca tot intra inferioara automat chiar daca eram pe modul manual, am incercat sa pornesc de la 2200-2500RPM in sus pentru a evita acest lucru, nu stiu exact cum se face la un DSG logurile in mers, dar imi cer scuze daca nu le-am facut bine. failLOG-01-011-xxx-xxx.CSV failLOG-01-020-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV
    • tavitara
      Si pentru ca toate acestea trebuiau să poarte un nume, un singur nume, li s-a spus AllSeason
    • CristiALF
      20 lei daca vrei 2025, altfel iei ce iti dau ei (si dupa cum vezi, iei 2023 probabil). In alte parti eu nu am gasit decat 2024 peste tot si aia primesti, ca am si sunat. Te strang cu usa, profita si de faptul ca exista campania care se termina la sfarsitul lunii. Altfel, poti astepta (pierzi 300/500 lei) inca 1-2 luni si daca ai noroc sa termine stocul de 2024, poti primi 2025. La final cand tragi linie insa, esti pe minus..  
    • tavitara
      Ce se poate activa la un cauciuc ?
    • _R_A_D_U
      Azi a venit:  Poate dau și ăștia drumul la rabla...
    • marius1982.11
      Deci pt 20ron primesti cele mai noi anvelope, si daca alea au 2 ani? Practic platesti 80ron ca sa iti dea cele mai noi, altfel e FIFO sau cum?   Astia is ca si ala de la tarabe, care isi pun cele mai faine capsune deasupra si cand ceri 2 kile, iti da zeama de la fund.
    • Dolfin
      Am comandat de la ei acum ~2 ani si am primit anvelopele de la Sigemo...
    • djsmiley007
      NEW MAPS MIB2 Ganz Europa (32GB SD Karte) https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-AS_2410_V21.7z Europa 1 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU1_2410_V21.7z Europa 2 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU2_2410_V21.7z Europa 3 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU3_2410_V21.7z Europa 4 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL1_2410_V21.7z Europa 5 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL2_2410_V21.7z Europa 6 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL3_2410_V21.7z Europa 7 https://navigation-maps.volkswagen.com/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2410_V21.7z https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/DiscoverMedia2_EU-DL4_2410_V21.7z  
    • DiLivio
      Eu înlocuiesc filtrul la 60.000 Km și până acuma (370.000 Km) nu am avut probleme. Chiar dacă respect toate procedurile, prefer să dezamorsez mai rar instalația de alimentare. Filtrul a fost tot timpul curat și nu am gasit particule de nici un fel. Multe masini pe benzină nici macar nu au filtru de combustibil. Dacă alimentezi de la firme serioase, nu ar avea de ce sa fie mizerie in combustibil.
    • Emy D
      Bun pret au astia si pt 20 lei de bucata iti alegi DOT-ul.  si pt 8 lei, iei extra garantie 1 an. Whatever that means  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!