Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   28 Membri, 2 Anonimi, 302 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • haro
    • mirceateodor
    • Jeffy86able
    • bogda1313
    • albert
    • c_A_b
    • DrAc0
    • EEXCALADE
    • Dumitru I
    • tabletaroc
    • tyby 71
    • K
    • dkmg33
    • dnysterian
    • icet
    • Marius 9691
    • 63ZOC
    • iulian.radu91
    • Radu Marius Florentin
    • carter.mdfk
    • DanRe
    • bodysoul98
    • Mihaitadicu
    • Andrei811
    • FeriM
    • danyl
    • acidone77
    • tyty25
  • Images

  • Posts

    • Dolfin
      Am postat pe topicul de EV, pun si aici sa citeasca @tudy_cnu, poate cine stie, aceleasi "conceptii" sunt si la X5.   2021 > PHEV BMW iBMUCP 21F37E Post-Crash Recovery — When EU engineering becomes a synonym for “unrepairable” + "generating waste"
    • 13nicu
      Salut esti fostul kspic medicul din Brasov, de pe forumuri cu uleiuri?  Aveai pe tiktok user,numai de uleiuri vorbeai. De ce te-ai sucit pe echipamente audio?
    • EEXCALADE
      Cine sa vada cate din propietati mai are uleiul dupa 10-15.000 km  sa trimita monsta la laborator . https://greenoilcheck.com/
    • iceman_30
    • acidone77
      Le repet, pentru ca lumea refuza se pare sa inteleaga, si a ramas cu sintagma... KM, FELXIBIL, CAT ZICE PRODUCATORUL... etc Normal ca nu e un lucru rau, e chiar un lucru indicat, si util, si esential in a-ti intretina masina corespunzator. Media in Bucuresti poate fi si de 10-12kmh ( am vazut destule cazuri ). Exemplul cu 5000km a fost doar de exemplificare, un schimb de pana in 10k km eu zic ca e ambsolut decent din toate punctele de vedere. Daca vrei totusi sa stii cat de tare se degradeaza un ulei dupa 7500/10000/15000km sunt destule site-uri cu sute/mii de analize de uleiuri unde poti verifica ce proprietati de ungere/racire mai au ele ( hint - diminuate semnificativ! sa nu mai vorbim de 20-25k km !!! ) Informatiile aceastea exista online si se pot citi, asimila, pentru cine e dispuns sa faca asta. Eu nu circul prin oras decat destul de putin, media mea e pe la 65-70kmh, si tot fac schimburile la 10k. Cu CAT previn uzura nu cred ca o sa-ti spuna nimeni niciodata, dar CAT DE TARE se degradeaza un ulei dupa 10/12/15k km se poate vedea prin multitudinea de teste ale uleiurilor uzate, care se gasesc pe net/forumurile dedicate ( unul din ele fiind oil-club.de de ex)
    • acidone77
      sub 10k km, e doar partial SH  
    • adrian_mm89
      Pfff, BMW de 82k euro si n-are ACC. 
    • marius1982.11
      Astea is masini SH in toata regula, nu noi.
    • acidone77
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=440691774&clim=AUTOMATIC_CLIMATISATION_4_ZONES&cn=DE&dam=false&fe=AIR_SUSPENSION&fe=HEAD_UP_DISPLAY&fe=VENTILATED_SEATS&fr=2025%3A&isSearchRequest=true&ml=%3A10000&ms=3500%3B49%3B%3B50e&od=up&pa=CAM_360_DEGREES&ref=srp&refId=d02ef3b6-03f0-accf-bae6-076dcd273233&s=Car&sb=p&searchId=d02ef3b6-03f0-accf-bae6-076dcd273233&spc=ADAPTIVE_CRUISE_CONTROL&st=DEALER&vat=1&vc=Car   iei pe firma iei fara TVA, deci aprox 75k eur... de aici in sus incep...
    • Cristi_V
      In afara faptului ca este si logic, de-aia sunt afisate separat pentru ca pot fi diferite, poti sa vezi si in manualul digital:   https://digital-manual.skoda-auto.com/w/ro_RO/show/c19682fd826dff19fa7651ee6f44462d_5_ro_RO?ct=ceced0ff17a44c0aac144525644dc8a8_1_ro_RO   Pagina 183:    
    • halamadrid
      Eu sper sa nu fie nimic de discutat, imi ajunge cat citesc pe aria diesel. Tu de ce speri? Ca n-am prins ideea.  
    • aditzu'
      Cine ia masina pentru cat e garantia e normal ca vrea costuri mici de exploatare si schimba uleiul la limita superioara a intervalului dat de producator. Masina e vanduta de obicei la 1-2 luni dupa terminarea garantiei.  Cine ia masina de la 120.000 km in sus si-ar fi dorit ca fostul proprietar sa schimbe din 15 in 15 mii km ca sa stie ca nu au aparut uzuri premature in motor. Eu ma gandesc cu groaza la un motor de 1.5 tsi pus pe un Golf 8 si facut taximetrie cu el prin oras la care schimburile de ulei e facut la 30.000 km.  Topicul asta are 2 directii: Distributie si Schimb de ulei.  Sper sa prind ziua cand vom discuta de turbo,egr, gpf, etc..
    • halamadrid
      Ai inteles total gresit. Intervalul la care schimb eu e max 15.000 km. Asta nu inseamna ca e gresit sa o faci si intre 15.000- 30.000 km, pe un forum subiectele trebuie tratate obiectiv, nu subiectiv.   Ce nu invata romanii este ca nu trebuie sa impuna tuturor obiceiurile personale cu titlu de adevar absolut, mai ales daca  au o cu totul alta marca de masina, cu alta motorizare, cu alt carburant...   Cat timp nu poate prezenta cineva spre comparatie  came, cuzineti, biele din 2 motoare 1.5 tsi, motoare la care schimburile de ulei (acelasi ulei) au fost facute la intervale  diferite, 15.000 km si 30.000 km, iar din compararea uzurii pieselor respective sa reiasa clar avantajele schimbului de ulei la interval mai mic, toti facem doar presupuneri.   Pe principiul asta, presupunem ca legumele fierte sunt mai sanatoase decat legumele trase la tigaie. Tot ce e posibil, dar nu afecteaza atat de mult  organismul daca mananci doar/si legume prajite.  
    • dnysterian
      Nu inteleg ce te irita asa tare cand cineva alege un interval de schimb pana in 30k km cum ar fi 12k-15k. Plus ca la noile motoare 1.5 TSI nu mai poti verifica nici macar culoarea, contaminarea sau alte tampenii ale uleiului fiindca nu mai exista joja Uzura probabil este insesizabila, dar depunerile in motor vor fi proportionale cu timpul de utilizare indelungat al uleiului. Sa nu ne mai alintam, ca nu schimba nimeni uleiul la 5k km , dar muti iau in calcul schimbul incepand cu 10k si asa se evita depunerile care si ele contrubuie semnificativ la uzura prematura a unui motor. Iar legat de caburant, clasicul OMV MaxMotion 100 plus, este maximul care se poate accesa in Romania
    • 13nicu
      Mi-a scris Fuchs Ro pe email, ei recomandau Fuchs Titan Flex3 5w40.Deoarece Gt1 simplu nu se mai fabrica. Merg pe Valvo Synpower MST schimbul acesta. 
    • 13nicu
      Este copy paste din ChatGpt ce ai scris tu aici
    • cristi511
      ...si de pe stoc. Dai TVAul jos si mai pui inca  2 3 4 procente si ia vezi unde iesi...   link
    • skodamen
      ideea ca respectati ce zice producatorul masinii cu schimburi la 30000, e foarte buna, mai ales ca nici unul poate nu tine masina mai mult de 150000 km. Pana acolo , puteti sa-l schimbati si la 50000, ca 3 schimburi va merge  Ulterior, ce probleme vor fi, le va avea viitorul proprietar PS , eu schimb intre 10 si 15000. Stiu, bani aruncati, dar nici o masina cumparata de noua, nu stiu cat o voi tine. Poate 2 ani, poate 10, depinde de contextul financiar si alte planuri de familie  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!