Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   35 Membri, 4 Anonimi, 400 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • pronet
    • Alex265
    • cristi511
    • tavitara
    • andricei
    • Pompiliu92
    • adrian001
    • kata133
    • adidas00
    • Andrei_72
    • XpLoZiV
    • acidone77
    • IoneV
    • vwblabla
    • sutit
    • babone
    • br19val
    • Doomy
    • Cornel3
    • mocasini
    • tynerru
    • ppp3
    • Jeffy86able
    • silibogdan
    • cris.g
    • spido
    • flavius1611
    • DANYS80
    • AOX
    • ionut_28
    • alexene
    • Adria_n
    • darksun
    • dan_ionut
    • Alin2214
  • Images

  • Posts

    • acidone77
      da clar, de aia nu iese culoarea din prima, de cat sunt de scolarizati si competenti pe acolo...   Vorbim totusi de Porsche ( care imediat in Ro sunt mai multe ca Skodele  ) , nu de Mclaren, Ferrari sau Koeningsegg...
    • DonDonel
      Ai si etka, si elsa. Doar iti faci cont (bagi un email si o parola, si iti vine un email) si din cand in cand, iti apare un mesaj care dispare dupa 30 secunde, prin care ti se sugereaza sa sustii proiectul.
    • R Z F
      da,gasesti in acest topic informatiile necesare
    • alinbum
      Ma poți ajuta cu mai multe informații? Cu vcds se modifica înapoi?
    • Dolfin
      Acolo in foto este ELSA.
    • Dolfin
      Nu trebuie gandit in logica asta, nu este o marca de "mass market", este un brand exclusivist, grija pentru client este la alt nivel, service-ul este organizat si opereaza dupa alte criterii de calitate, oamenii sunt scolarizati explicit pentru brand-ul respectiv, etc, etc. Bentley/Porsche/Lamborghini ofera o experienta.   Evident toate aceste costuri le plateste clientul, constient, pentru a accede intr-o atmosfera rarefiata in brand-urile auto. In zona aceasta nu se pune problema costului unei bari de protectie.
    • DonDonel
      Am rezolvat cu o varianta rusească de etka elsa online (gratis chiar), acum nu stiu daca se accepta sa impartasesc cu voi site-ul, pare safe. L-am puricat putin.   WWW.SUPERETKA.COM  
    • razvan.ac
      Crezand ca vine zapada mai repede, am schimbat in aceeasi zi anvelopele cu care a venit echipat ursul polar: Continental EcoContact 6 235/55 R18 100V cu aceste anvelope de iarna, fara jante separate, cumparate de la Alcar prin Emag: KUMHO WP52 235/55R18 104V XL.     In alta ordine de idei, nu am reusit sa merg mai mult de 60 de km full electric in aproape doua saptamani.  Pentru a “roda” motorul termic, e nevoie sa merg cu bateria goala sau in modul sport (uneori are un moment de ezitare in sport si pare ca da in nas daca nu apas mai mult de un sfert din cursa pedala de acceleratie atunci cand comuta de pe electric pe benzina), altfel ursul porneste electric de pe loc chiar si atunci cand am bateria goala.   Scaunele cu masaj sunt atractia principala, e bataie pe locurile din fata. Am condus ieri seara pe A0 si luminile Matrix isi fac treaba bine.   A sughitat o singura data, eroare modul SOS si nu se conecta cu userul meu in Infotainment (am putut  conduce cu cont guest, doar ca dureaza putin, -1min, pana e accesibila “tableta” , e nevoie sa dea timeout la login si sa renunte), dar dupa ce am ajuns intr-o zona cu acoperire 4G mai buna, si-a revenit. Consum actual:  
    • dercos
      20% discount la 200% adaos
    • Nenciu Victor
      va zic caz tare la mine ... Golf-ul meu, e 2017, cumparat in 2019 de la WeltAuto, in 2019 avea in jur de 50.000 km. Acum in 2024 are 120.000 km, schimburi ulei filtre facute la 10.000, pus numai Motul ... in fine ... E motor 1.0 TSI 110 CP ... Distributie pe curea ... Eu stiind ca pe la 120.000 km ar fi cam cazul sa fac distributia, ma duc la Scorpion sa intreb, cu certificatul masinii ... Cauta in program, surprize surprize, nu ii da programul la cati km se face, ii da doar cum se face ...  Pe unul din siturile de piese, astea mari, https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/set_curea_de_distributie-10505/vw/golf/golf-vii-5g1-be1/124239-1-0-tsi, cand am introdus datele masinii, da la 240.000 km ... Boss serios  Pompa de apa pe la 60.000 era pa pa ... Voi ce spuneti? Oricum dupa sarbatori, ca mi-a aparut si service in 1700 km, banuiesc ca e schimbul de ulei, ptr ca ultimul schimb a fost la 110.000 km in iulie ...  
    • EEXCALADE
    • Pompiliu92
      Dupa 18 ani, avea o portiune a plasticului vizibil mai degradata. E cam in zona aceea unde ai un luft/gap intre capota si aripa. Daca apasam cu degetul parea sa fie in regula, dar pentru linistea piticilor mei si 120 lei, am decis il schimb. Stiam ca au mai patit alte persoane chiar sa plesneasca cand le era lumea mai draga.
    • Dolfin
      Si acestea sunt preturi cu minim 20% discount, asa cum se practica cu asiguratorii.
    • EEXCALADE
    • tavitara
      Ai da' mine ce preturi ... 
    • Pompiliu92
      Am schimbat si eu recent distributia la Octavia 2 a mea, ultima fiind de acum 8 ani si aproximativ 85.000km. Am luat kit de distributie, pompa de apa si curea de accesorii OE la 1100 lei pentru 1.9TDI BJB. Cu ocazia asta am pus si un vas de expansiune nou si antigel G12 Evo.    
    • dadyy222
      Buna seara,revin dupa ceva vreme cu problema recirculari gazelor si a Maf-ului la Passatul din semnatura. Un scurt rezumat: Masina o am de noua,acum are cca 408000km,nu a luat limp mode niciodata,merge bine spre foarte bine la acesti km,la cca 380000km am dat turbina jos pentru ai verifica starea,era aproape impecabila,cu aceasta okazie au fost schimbati cuzinetii preventiv daca tot sa umblat la ea si avand in vedere si "batranetea" ei. Schimbari generale in functionarea masini>  -consumul de motorina cu cca 1 litru peste medie normala  -cca 1,5 litri ulei intre schimburi,facute la 13-14000km  -injectoare cu valori decente dar usor crescute intre 0,4-0,8 in medie  -fara erori pe VCDS,doar grafice schimbate in rau pe partea de vaccum suprapuse oarecum cu interventia de la turbina si batranea posibila a furtunelor si valvelor Succint lucrurile stau cam asa,de la ultima postare -am schimbat toate furtunele de la vaccum pe original -am schimbat garnitura la pompa tandem(supura) si m-am asigurat ca stutul nu scapa vaccum -am adaptat o garnitura EGR normala de 25mm la doua dimensiuni,de 9mm si 15mm (nu am gasit pe original nicaieri) -am testat folosind MAF-ul original(Bosch) cat si unul nou pe Pierburg -am cumparat un MAP nou NGK Am efectuat teste in Basic pe canalele dedicate 03 si 11 cat si pe 03-10-11  A iesit o multitudine de teste structurate dupa cele doua Maf-uri,Bosch-Pierburg,cele doua MAP,Original-NGK si cele trei diametre a garnituri EGR 25mm,15mm,9mm Rezultatele par pentru mine destul de confuze; 1)MAF-urile nu urca nici cu matanii mai sus de 630,in testul static pe 03-10-11! (este o problema cu masina daca o misc,VCDS-ul nu mai primeste date pana nu repornesc motorul,indiferent de tester si laptop,am folosit 3 VCDS-uri si 2 laptopuri si la fel se intampla,se pierde comunicarea.) 2)EGR-ul -cu Maf Bosch si garnitura normala 25mm iese din grafic in ambele parti     150-550                                     9mm se strange ecartul dar tot deviat   300-540                                    15mm coboara iaras-si sub si normal sus  175-465                     MAP NGK        15mm cooboara putin sub MAP-ul original  156-465 -cu Maf Pierburg si garnitura normala de 25mm trepideaza motorul la rece,practic nefunctional decat daca scot furtunul de la EGR,doar atunci este ok                                    25mm "se ineaca motorul"                 285-420                                     9mm este foarte  mica diferenta on-off  300-450                                    15mm este si mai mica  diferenta         300-415                     MAP NGK        15mm o usoara coborare`                  290-415 3)Turbo -Presiunea masurata este nelineara,uneori se apropie de diferenta normala,la cald 140-170 si la rece 120-135,dar flucteaza la rece in ambele capete iar la cald aproape doar sus. Nu am sesizat sa fie dependenta de acesti senzori sau de garnitura de la Egr. Am sa atasez testele facute si am rugamintea sa ma ajutati la intelegerea acestui mic test comparativ. 1)De ce Maf-urile se plafoneaza? 2)Recircularea opusa intre cele doua 3)Fluactia graficului cu presiunea turbo care este sesizabila uneori la rece si in viata reala a masini(nu numai in grafice). EGR Maf Bosch 9mm.CSV EGR Maf Pierburg 9mm.csv LOG-9mm Bosch 01-003-010-011.CSV LOG-9mm Pierburg 01-003-010-011.csv EGR Maf Bosch 25mm 2.csv EGR Maf Bosch 25mm.csv EGR Maf Pierburg 25mm.csv EGR Maf Bosch 15mm.CSV EGR Maf Bosch-Map Ngk 15mm.CSV EGR Maf Pierburg 15mm.CSV EGR Maf Pierburg-Map Ngk 15mm.CSV LOG-15mm Bosch 01-003-010-011.CSV LOG-15mm Bosch-NGK 01-003-010-011.csv LOG-15mm Pierburg 01-003-010-011.CSV LOG-15mm Pierburg-NGK 01-003-010-011.csv Turbo 15mm Bosch LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Bosch-NGK LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Cald Pierburg LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Rece Pierburg LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Turbo 15mm Rece-Cald Pierburg-NGK LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • Sebisebi
      Mi-am facut umpic de timp si de masina mea... inca odata pot comfirma ca in ultimul timp vin piese pe banda rulanta piese defecte de fabrica, in special senzoristica, senzorul de axa schimbat in urma cu aprox 5.000km (cred ca nici atat) pe original a decedat. Acum am mers pe unul Hella (pe cel de fabrica scria la fel HELLA doar ca avea si sigla VW).
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!