Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,4k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,5k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,6k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • UNHleaSHD
      uleiul 2t cu cenusa putina nu afecteaza DPF. Nu am apucat in nici o masina sa bag mult de 50,000km, dar la nici una nu am avut probleme cu DPF. Legat de pornirea aceea lunga, am avut un 1.6TDI CAYB care nu ii dadea nimeni de cap ce are, cand avea el chef pornea mai lung. Electromotorul era impecabil, alternatorul incarca, motorina avea, valori bune peste tot. Problema? Masina era dotata cu SS, acesta era dezactivat si in loc de baterie efb/agm avea un pb acid. I-am pus un acumulator AGM si "problema"a fost rezolvata. deja incepusem sa ma gandesc la ALH si la "hot start fix" sau cum se numea problema cu pornirea la cald
    • albinaru
      Concret,  masina din semnatura, cu kilometraj destul de mare, face in mod regulat (350 km) regenerari pasive - mileage regeneration.   Frecventa  acestor regenerari  nu am putut o lega de gradul de incarcare cu funingine sau presiunea diferentiala, la acesti kilometrj se produce regen ul pasiv !   Intrebarea era cum as putea sa lungesc acest interval  deoarece, sunt constient ca se va micsora in timp, datorita acumularii de kilometri parcursi.   Precizez ca , masina este exclusiv de extra urban. Pentru oras am o benzinara mica.   In ultima perioada sunt mai atent pe OBD si observ cand se fac regen urile  Dureaza cam 10 minute si,  ma uit la cantitatea de diesel din postinjectie. Este de 14-15 mg/H  si apar unele sincope. Pentru cateva secunde cantitatea de diesel este zero si te ai astepta ca postinjectia sa se fi terminat.   Temperatura creste la 600-700 gr C pe moment si, presiunea diferentiala scade la 2-7 mbari.
    • marius1982.11
    • cascadoru
      Buna ziua. Poate sa ma ajute cineva cu o interpretare  pentru eroarea asta?  Multumesc si ... Sarbatori Fericite !
    • EEXCALADE
      In cazul de mai sus 2T nu ajuta cu nimic ,uleiul nu se amesteca cu apa .
    • Xman_ghio
      Ne si traduci? Ca rugina aia nu e datorata neutilizarii uleiului 2T, ci datorita apei. Deci s-a alimentat cu carburant prost, sau s-a mers mult pe rezervol gol si s-a adunat apa/mizerie in rezervor.   de asemenea: uleiul 2T distruge DPF, nu? Adica asiguri o ungere buna a CP4, dar distrugi DPF. Asa cum spune @EEXCALADE: identifica cauza, elimina cauza si alimenteaza cand si cu ce trebuie.
    • vp44
    • moreinffo
      Multumesc pentru raspuns. Eu o tin pe MOL EVO, insa faza cu ulei 2T este valabila? sau e doar mit? ca nu as vrea s-o dau in altele...
    • FeriM
      Daca prin "mileage regeneration" te referi la nr de km de la ultima regenerare, e destul e simplu, si raspunsul e da. Intr-un scenariu in care mergi bara la bara si poate mai stai si o ora pe loc, cu motorul pornit, va iesi o valoare mica, pentru ca numarul de km parcursi efectiv va fi mic. Intr-un scenariu in care totusi te misti (fie oras, fie in afara), iese o valoare mai mare, parcurgi mai multi km. In plus: a) Daca mergi mult si in afara si se face regenerare pasiva (nu am masurat, doar banuiesc), ar putea sa scada niste valori de incarcare cu soot si ca urmare sa se declanseze mai tarziu urmatoarea regenerare, deci ai parcurge si mai multi km intre regenerarile active. Regenerarea activa se declanseaza insa si pe baza altor parametri, asa ca nu poate fi o corelatie perfecta aici chiar daca banuiala e corecta. b) Am explicat inainte si o situatie neintuitiva, dar care scriptic creste numarul de km parcursi de la ultima regenerare, pentru ca nu se contorizeaza regenerarile partiale (adica incercate dar nefinalizate), dar care de asemenea scad valorile de incarcare cu soot si oricum mai amana un pic momentul cand se finalizeaza complet o regenerare.   Exemplu masurat: regenerare la aprox 110km urmata de o noua regenerare la aprox 330km (declansata e drept la aprox 250km, dar nefinalizata si reluata). In cazul al doilea n-am rulat deloc motorul pe loc si am mers prin oras la ore cu trafic mai redus.    Oricum, eu cred ca de masina ar trebui sa te folosesti, nu sa iti planifici viata in functie de ea, ca "sa isi faca regenerarea". [E programata sa reincerce. Cand totusi ai martor dpf aprins, e bine sa o scoti la plimbare. Altfel algoritmul va calcula/masura ca se acumuleaza tot mai multa funingine (soot), iar peste un anumit nivel nu va mai permite declansarea regenerarii din cauza riscului de a incendia masina sau deteriora componentele ca umare a caldurii degajate de arderea funinginii (care e posibil sa existe la nivelurile estimate). Sunt prevazute intervale destul de mari sa nu se ajunga acolo, cu o minima atentie. Chiar si in cazul acesta se poate forta o regenerare (care poate si sa iasa bine) prin suprascrierea masurilor de siguranta, dar cu riscurile aferente. Iar martorul dpf aprins in mod inexplicabil sau care nu se stinge ar necesita investigatii.]  
    • stefmierlut
      Bună seara grup, am citit majoritatea răspunsurilor de la acest topic. Am deținut un passat b6 bkp, 16v 2.0 tdi 140cp, deținut din 2015 fără mari probleme, insa un urma unui eveniment rutier masina a fost dauna totala. M-am orientat spre un passat b7, versiunea de 170cp de preferat, nu stiu exact ce coduri motor sunt pe acest model, dar banuiesc ca problema cu spanul persista si aici, e nevoie de alte modificari sau e plug and play? Daca voi ajunge sa cumpar acest model, probabil va fi primul lucru pe care il voi face pentru a evita neplacerea cu spanul pe tot sistemul de injectie, cat costa in prezent kitul + pompa cp3? Va multumesc
    • tavitara
      Ok , multumesc , trec si eu pe Maxx
    • EEXCALADE
      Da,asigura o ungere mai buna . Are HFRR mai bun (testul care spune cât de bine unge motorina)    HFRR (High Frequency Reciprocating Rig) este cel mai important parametru pentru durata de viață a pompei CR      
    • Xman_ghio
      Codarea are sens pentru ca "ii spune" masinii ca ai o baterie noua. Asta inseamna ca se reseteaza tiparele de incarcare anterioare si trateaza bateria ca una noua, va invata noua baterie si adapteaza incarcarea la ea. Daca nu faci codarea va stii doar ca este tot bateria veche, cu problemele ei (voltaj.amperaj vechi si degradat, etc) si va distruge bateria noua mult mai rapid.
    • tavitara
      Eu pun normala la a mea tot de la OMV  Exista vreun avantaj la o masina mai veche cum e a mea sa pun Maxx Motion ?
    • EEXCALADE
      1.6 nu ,extrem de rar . Petrom ,Rompetrol ,Omv ,statii mari . Eu pun de la  omv , doar maxxmotion 
    • corad0
      Sa spalam ursu' la ceas de seara:   
    • skipper10
      @CristiALF   M-am gandit ca nu fac eu ceva cum trebuie sau le-am nimerit mai vechi.   Codarea BMS are vreun efect benefic? De fiecare data cand le-am schimbat nu a fost recodat BMS pentru ca incarcarea era ok.   Si cu toate astea, bateriile AGM nu s-ar presupune ca sunt mai performante decat bateriile non-AGM? Am cunostinte cu masini cu baterii non-AGM cu 4-5 ani de folosinta si nu dau semne de oboseala.
    • Xman_ghio
      @EEXCALADEin ce sens depinde de combustibil? Ce recomandare ai avea de conbustibil in RO pentru a evita pilitura? Motoarela 1.6 DGDA sunt predispuse la pilitura? Merci!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!