Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • CSS_RO
    3. 119,4k
      postări
      • maistoru
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • bamwels
      Am schimbat bateriile intre ele, tot la fel. Am incercat sa le sterg de aici cele doua chei apoi sa le adaug din nou, pare ca a mers sa le sterg insa nu pot sa le adaug inapoi, acum nu mai merge nici una   Procedura de resync nu functioneaza pentru nici una din chei
    • CristiALF
      Merg in trei pistoane dar 🤫, ca nu stie nimeni 🤭
    • ShadoWzZ
      Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ? 
    • EEXCALADE
      Motoarele sunt aprox la fel ,insa software nu . Aerodinamica la SUV e alta ,la fel si cutia ,greutatea… Fiind Shell  e ok uleiul OE .  
    • sNaKeyy
      Stiu ca difera motoarele noastre, eu am o treapta in plus si la aceeasi viteza am 1700rpm, dar poate ajuta o mica comparatie, caci am fost si eu in Grecia recent si am prins 40-42. La 140 am 99-101 grade cu 0w-30 ulei OE Audi (bidon negru). Schimb la 7-8k km, mi se pare un ulei foarte bun.
    • spido
      Asigura-te ca bateria cheii e ok. Eventual pune-o in cheia ce merge. Resincronizeaza ambele chei odata dupa ce stergi cheile invatate.
    • CristiALF
      Merci, stiu de acest potential "upgrade". La mine nu este ulei, iar faza cu upgrade la PCV de G8, pe la amicii din State, e asa si asa: unii o lauda, altii nu vad nicio mare diferenta. Evident ca am alt turbo inlet, am admisia diferita fata de stock, asa ca acest upgrade este cumva o necunoscuta. Evident, poate fi testat, dar pana in prezent nu m-a preocupat. In alte ordine de idei, azi la 127500 Km am facut o noua revizie ulei si filtru ulei, de data asta am ales sa incerc si Ravenol USVO, sa vedem daca simt ceva cu acest ulei full sintetic... 
    • bamwels
    • Andrei_72
      Verifica cablajul, in special unde flexează. 
    • Al Bundy
      ledul se aprinde cand apesi butoanele ?  
    • bamwels
      Va salut, Recent am schimbat bateria din a doua cheie de la un Amarok 2013 insa dupa ce bateria a fost schimbata nu mai pot deschide masina cu aceasta cheie. Am facut pasii din manualul de utilizare pentru resincronizare, apasat butonul de deschis, descuiata masina manual iar apoi pus contactul, dar tot nu functioneaza.   Pun mai jos codurile de eroare:   Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels:. 7H0-937-08x-09.clb    Part No SW: 7H0 937 090     HW: 7H0 937 090     Component: BCM PQ25 Max4 H72 0708      Revision: B9072001    Serial number: 0531 058132974    Coding: 240002380C61040093380E302CCB86D50F80610F60822041300000020003    Shop #: WSC 02739 790 00000    VCID: 6BD572AB8A85F9D184-803E    Subsystem 1 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB    Component: RLS 180213 05  54  0403     Coding: 02302D    Subsystem 2 - Part No SW: 6R0 959 801 M    HW: 6R0 959 801 M  Labels: 6R0-959-801.CLB    Component: J386__TSG_FT  002 3322     Serial number: --------------------    Coding: 100000    Subsystem 3 - Part No SW: 6R0 959 802 P    HW: 6R0 959 802 P  Labels: 6R0-959-802.CLB    Component: J387__TSG_BT  002 3322     Serial number: --------------------    Coding: 100000    Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 171 A    Component: DWA-Sensor 00  001 0103     Coding: 000000    Subsystem 5 - Part No: 1K8 951 171 A    Component: DWA-Sensor 00  001 0103     Coding: 000000    Subsystem 6 - Part No SW: 5K0 959 542 C    HW: 5K0 959 542 C    Component: E221__MFL-TAS  H31 0033     Serial number: 0472529                 Coding: 020000    Subsystem 7 - Part No SW: 6R0 959 811 D    HW: 6R0 959 811 D    Component: J388__TSG_HL  002 3322     Serial number: --------------------    Coding: 000000    Subsystem 8 - Part No SW: 6R0 959 812 D    HW: 6R0 959 812 D    Component: J389__TSG_HR  002 3322     Serial number: --------------------    Coding: 000000 2 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12)              004 - No Signal/Communication              Freeze Frame:                     Fault Status: 01100100                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Reset counter: 59                     Mileage: 347006 km                     Time Indication: 0                     Date: 2025.09.15                     Time: 18:47:58 02660 - Radio Remote Control not Matched/Adapted              000 - -              Freeze Frame:                     Fault Status: 01100000                     Fault Priority: 3                     Fault Frequency: 5                     Reset counter: 59                     Mileage: 347006 km                     Time Indication: 0                     Date: 2025.09.15                     Time: 18:48:02   Este o alta varianta de resincronizare? Am incercat din VCDS sa adaug o alta cheie dar nu diagnoza nu ma lasa sa adaug alta cheie.   Multumesc!
    • bamwels
      Am mutat intrebarea in topicul corect
    • marius1982.11
      daca e asa, poti incerca Liqui Moly cu MoS2 pt un schimb. Dar cred ca e doar 10w40
    • Florin.
      Ok, ce ulei/uri ar merge in prezent? Folosesc de 4-5 ani Ravenol VMO 5W-40. Am observst insa ca il consuma in ultima vreme...papa mai bine de 1 litru intre schimburi asa ca as incerca un alt ulei sa vedem cum e.
    • grp
      Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P!   După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați.     Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor.    Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin!   După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei.   Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta.          La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare.    Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp!   Somn și de la capăt! 😁
    • _R_A_D_U
      Da, ăla e rulajul. Am ridicat tinicheaua pe 15 mai iar în acel ss ai tot istoricul...
    • corad0
      @pronetSuperba si zona vizitata de tine, iti recomand pe wishlist si Como+Venetia daca nu le-ai vazut iar daca esti fan Marea Mediterana, nu rata Sardinia, din punctul meu de vedere ofera topul "apelor/plajelor" din Europa si asta vine de la cineva care vreo 8 ani la rand "a facut" insulele de la Marea Ionica (Grecia) inclusiv cu barca/jetski! Grecia e frumoasa in zona de Sud cand vine vorba de ape "albastre" ce-i drept, e cel mai departe de Romania insa GARANTAT ofera cele mai spectaculoase ape/plaje. 😋   Italia este in topul culinar mondial, nimic de zis, si la vinuri sunt "ciumegarie", totusi, dupa explorare si documentare amanuntita si in Italia si in Franta, pot sa spun ca francezii sunt ceva mai rafinati cand vine vorba de mancare/vinuri, mai ales deserturi, patiserie! ❤️    Nu neaparat mai buni, stii cum e, gusturile nu se discuta, dar mie mi se pare ca sunt....mai "fini", mai "pa finesse"! Am vizitat de mai multe ori si Roma si Paris, imi plac ambele orase in egala masura.    Niste poze din telefonu lu' nevastamea, facute pe mod "auto"  in Sardinia cu un Iphone roz, nu mai stiu ce generatie, d-ala cu 2 camere, 13 cred:      @marius1982.11NFS 5 PORSCHE UNLEASHED 2000 este NFS-ul meu preferat! Tin minte ca ma jucam cu tovarasi in retea cu volan cand eram pustani, ce tare era! Factory Driver, Evolution... Oare cum ar fi un nou NFS Porsche acum? Au trecut 25 de ani de la lansare si au aparut ceva modele noi intre timp! Ar trebui sa semnam o petitie, sa o trimitem la EA, noi astia, mai "mosi" sa faca un joc nou! 😄   Nebuneala in Sudul Frantei cu Porsche, cred ca am vazut toate generatile si modelele posibile, cu numere de inmatriculare din toata Europa, inclusiv de epoca, full de ele, 550-ul mi-a ramas intiparit in minte, mai ales ca e foarte rar.   Am vazut si un Carrera GT Gemballa portocaliu, Porsche SINGER gri ...nebuni la cap! ❤️    @halamadridDaa...s-a bagat "Maestro" la intimidare, cu fortare...se grabea omu', l-am lasat, cat tot pe vaporu' ala urcam toti dar cand au dat drumul la banda din stanga, iesise un politist de frontiera sa faca semn, l-am vazut instant si m-am infipt primul, de-al dreq sa-i dau o lectie, s-a facut coloana instant in spatele meu, slovacu' saracu'...a ramas tot acolo la coada, a vrut sa se mute si el, n-a fost pe faza, statea pe telefon, bineinteles ca nu l-a mai lasat nimeni, a trebuit sa astepte iar la coada. Feribotul oricum asteapta sa urce masinile pana se umple la capacitate, nu prea conteaza cand urci, decat daca vrei sa prinzi loc in fotoliu si vrei sa bagi o cafea mai repede sau te-ai plictisit sa stai cu motorul pornit. Dupa procesare bilete/pasapoarte se fac iar coloane si trebuie sa astepti. Un steward da drumu' la coloane care sa urce in ordine pe feribot. Nu te bagi tu cum ai chef...   Cand vine vorba de numere de inmatriculare preferentiale, cocalari exista in orice tara, am vazut M5 in UK cu numar PU55Y! Poate ii placeau la om pisicile🐈, cine stie? 😄    Uite inca unu':    Cam atat platesc unii in UK pe numere de inmatriculare private:    The most expensive number plate in the UK is currently JB 1, which was sold for a record-breaking price in July 2025. Prior to this, the most expensive plate was 25 O, which sold for £518,480 in 2014 and is currently on a classic Ferrari.  Here is a list of some other expensive number plates and their sale prices:    G 1 - £500,126 (sold 2011) RR 1 - £472,000 (sold 2018) F 1 - £440,625 (sold 2008) S 1 - £404,063 (sold 2008) 1 D - £352,411 (sold 2009) JB 1 - Price unknown (sold July 2025) 25 O - £518,480 (sold 2014) X 1 - £502,676 (sold 2012)   "F1" (nr de UK) cica ar apartine lui Bernie Ecclestone, "patronu' F1"...il avea pus pe un F40 care statea pe IAHT la Monaco in timpul Marelui Premiu...mda...probleme! 😭   @halamadrid"Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor."  Am facut poze intr-o singura zi la masini, dupa ce am parcat, la plaja, m-am dus pana la bar, cred ca am surprins vreo 10 Porsche in 5 minute, aveau nr de Monte Carlo, Elvetia, Germania, UK, Italia, Franta etc, oricum plecau si veneau masini de vis nonstop.   Deja par toate normale, si UK-ul este plin de masini de orice fel, supercaruri, epoca, tuning, orice masina din orice generatie...ma lovesc de ele zilnic pe autostrazi si la munca, nu ma mai "dau pe spate"...   Nu mai conteaza, ce sa mai fotografiez dupa ce am postat masinile de la SUPERCARFEST? 😄 7 Bugatti la un loc, mai toate modelele de Pagani, Koenigsegg alaturi de Shmee, echipa Gumball 3000 si Stig..si McLarenul F1 al lui Mr Bean care s-a dat cu 25 000 000 GBP?   Ce as putea surprinde mai tare? Am filmat Ferrari 250 GTO la Londra, pe strada, am fost la Muzeul Ferrari in Italia, Muzeul Porsche in Germania, am fotografiat BUGATTI LA VOITURE NOIRE 1 din 1 la Geneva Motor Show...am cam terminat cu "vazut si surprins masini"...😄  
    • marius1982.11
      Fix cand intrebam daca se mai fac masini V8. Sa o folosesti sanatos(intre semafoarele din București ) .   cam cat consuma? stiu ca e ca si cum ai intreba p doamnă cati ani are, but still.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!