Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • davidut5
      Chiar am uitat ca se poate schimba, nu am schimbat niciodata si ma gandeam ca nu se mai gaseste dar vad ca multe piese din pompa inca sunt disponibile de la bosch.
    • lupo_bv
      De ce sa cumpere pompă cand un senzor este în jur de 50 lei si se schimba destul de ușor fara să dea pompa jos
    • davidut5
      Avans reglat cu vcds la tdi-timing cat mai aproape de centru si IQ 3-5mg/str apoi vezi ce mai face. O pompa sh e 3-400lei ca sa scapi si de eroarea aia cu fuel temp.
    • albinaru
      Am sters tot ce era pe bluetoth, am lasat deschis doar BT  si locatia.   Cu masina la ralanti am imperecheat KW 902 cu BT. Apoi am incercat sa conectez VAG DPF ul. Nu merge si pace !   Aveti ceva sugesti?   Am incercat Elm 327 si Konnwei 902.
    • Laura2299
      Am uitat sa precizez faptul ca pompa de injecție a fost desfăcuta pentru ca pierdea motorina pe la garnituri, dar atunci a fost reglata la ochi, nu cu tester ul. Asta s a întâmplat cam acum 2 ani, de asta ma duce cu gândul și aici, deși cineva zicea ca și vara ar fi trebuit sa aibă probleme, dar atunci merge perfect. O sa verific parametrii și revin cu ei. 
    • adrian001
      Am mai scris pe aici in trecut ca VAG DPF nu merge cu ECU-uri care nu suporta protocolul UDS. Mai pe intelesul tuturor, nu functioneaza cu modele VAG mai vechi de aprox. 2011, cand s-a trecut de la KWP2000 la UDS. 
    • _R_A_D_U
      @albinaruSă faci asocierea cu contactul pus.
    • albinaru
      Asta am făcut de prima dată.! " Car not OBD compliant" spune vag dpf. Cred că o să șterg tot și o să mai instalez încă o dată...
    • laurstef
      Încearcă mai întâi să împerechezi konnwei cu Telefonul (să-l vadă/ recunoască bluetooth-ul) și abia apoi îl va recunoaște și aplicația 
    • albinaru
    • flavius1611
      @albinarudaca ai ios nu ti functioneaza konnwei ia vgate icar 2s
    • Laura2299
      Da, încerc sa fac rost pe week-end și revin cu ce îmi da acolo. Mulțumesc! 
    • albinaru
      Am achizitionat un Konnwei 902  si am instalat  VAG DPF .Din pacate  nu pot asocia pe cele doua.  Spune ca VAG dpf nu vede bluetooth ul....
    • halamadrid
      Un filtru de aer sau un schimb de ulei in plus nu echivaleaza cu schimbarea unei distributii despre care toata lumea stie ca ar costa mult, dar nu stie cat anume, ca suma.   Nu exista interval de schimb al distributiei, dar exista interval specificat cand sa faci verificarile.   Asa e. Doar ca distriubutiile de care vorbesti se faceau cam oriunde, cu bani relativ putini. Se pare ca nu mai e cazul.   2000 de euro distributia (din auzite) vs 1000-2000 de euro alt motor (sh, ce-i drept, dar nici ale noastre nu-s noi).   Care e cea mai mare suma platita pentru o distributie, de curiozitate? La 1.4 tsi ajungea 1000 de euro. Pana la si la N47 la BMW ieseai tot pe acolo sau chiar mai ieftin, cu toate ca scoteai motorul. Bine ca nu avem 3.0 tdi.
    • laurstef
      OBDEleven este foarte deștept, spune foarte multe, numai că are parametrii împărțiți prin mai multe meniuri/ categorii. Astfel, acești parametri trebuie selectați separat și trebuie ținuți afișați pe ecranul telefonului. De asemena trebuie să fii atent să nu intre screen-saver-ul telefonului pt că după aceea trebuie să bagi din nou parola, amprenta sau pattern-ul ca să deblochezi ecranul și să vezi respectivii parametri.  Dacă închizi aplicația trebuie din nou să intri în secțiunile respective și să selectezi parametri...etc. Din punctul meu de vedere VAG DPF este mult mai utilă: poate fi configurată să ți afișeze ce și cum vrei, ecranul rămâne aprins/ deschis pe toată perioada utilizării aplicației, ba chiar la mașinile cu Android CarPlay, VAG DPF (ultimele două versiuni, parcă) poate fi oglindită pe ecranul mașinii făcând astfel mai ușoară vizualizarea și monitorizarea parametrilor doriți. Iar la 42 de lei, cât costă o pizza chiar cred că merită investiția.
    • lupo_bv
      Cel mai bine este sa faci rost de un vcds, altfel nu ai cum sa faci verificarile necesare. La prima vedere din ce se vede in poze avansul este ok, dar cel mai concludent este sa vedem grupul 000. 
    • cuibusel
      @sandumbogdan schimbi filtru de aer la 90 000 km asa cum zice manualul? Faptul ca nu schimbam cureaua acuma cat sunt noi motoarele, nu e relevant deloc. Doar timpul va spune daca aceasta abordare e cea inteleapta. Asa a fost si cu intervalul de schimb ulei la 30k km cand a aparut, mare bucurie la inceput, dăi sa respectăm toti. Acum e plin netu de motoare cu cuzineti, axe came si segmenti varză, plus ca vezi culoarea motorului si depunerile. La fel si la DSG fara schimb, ca e long life...   Dacă să schimbi sau nu distribuția, aici fiecare si-a format convingerile și ține de ele cu dinții. Oricum, cred ca nedumerirea multora care vor sa o schimbe preventiv, este la cât sa o faca avand in vedere ca nu este mentionat un interval.
    • sandumbogdan
      Eu am doua masini cu motoare de tip nou la care producatorul spune ca nu se mai schimba cureaua distributia. Nu am nici cel mai mic gand sa schimb cureaua de distributie doar pentru ca asa cred unii prin Romania, nu multumesc. Apropos, cei care cred mai de graba in apa, aer si energie decat in ce spune producatorul, la noile modele pompa de apa nu mai este pusa pe cureaua de distributie deci cauza cea mai mare a uzurii a fost scoasa de pe curea.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!