Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
      • R_a_z_v_a_n
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      problema e de la regenerari si regimul de utilizare. Injectoarele sunt ok.  Nu mai folosi masina in oras. 
    • vidi
      Salut  Am o problema cu un  TIGUAN motor CFFB, an 2014, 114.000 km  si anume intra motorina in ulei. La schimbul de ulei cred ca au curs peste 6 litri. Am investigat cu VCDS dar nu are erori pe ENGINE. Injectoarele sunt ok la relanti nu depasesc +0,5 . La fel si pompa de inalte presiunea este conform valorii specificate. La schimbul de filtru de motorina nu s-au observat urme de pilitura. Filtrul de particule este ok (a se vedea pozele VAG DPF), intradevar regenerarile sunt mai dese, are softul de DIESELGATE (o sa mergem sa facem un dowgrade).  In schimb am facut testul de retur la injectoare conform ELSAWIN 2 minute la relanti si asa cum se vede in poza atasata cilindrul 3 (poza e inversata) are o cantitate aproape dubla de motorina. Am primit si alte pareri cum ca nu este diferenta semnificativa si ca injectoarle sunt ok. As aprecia si alte pareri de la cei care s-au mai confruntat cu problema asta si unde as putea sa trimit injectorul pentru verificare pe banc. Sau ar trebuie sa le scoatem pe toate 4  si sa le verificam ?      
    • andrei_221
      s-a mai discutat parca. de la pompa de vacuum integrata in pompa de ulei    
    • grp
      @haro mulțumesc sfaturi. Alte modificări nu prea mai am în cap, nu vreau decât  întreținere și folosire.  Așa cum am spus in prima postare, mașina e luată de la un coleg, el fiind al doilea proprietar după cumnatul lui. Mașina a fost cumpărată de nouă din România, a avut service doar la reprezentanța Skoda din Constanța și apoi la cea din Galați, a avut un accident iar mașina a fost reparată in service autorizat.    Recunosc că m-a luat prin surprindere filtrul de particule înfundat/deficient, dar din ce am înțeles de la băiatul meu din discuțiile cu cei de la AVD TURBO, este un consumabil ce pică/se înfundă între 200.000-250.000km. Cred că depinde și de modul de exploatare, aici mă refer că mașina a mers mult in oraș și ocazional in concedii la drumuri lungi, mă gândesc la acel injector defect (care funcționa normal după ce se încălzea motorul 10 min, dar până atunci probabil dădea motorinămai multă) și mă mai gândesc si la ghinion. Eu sunt mai "sensibil" de urechi și merg preventiv mai des in service, dar nu toată lumea e ca mine. La fel și in ce privește modificările mașinilor, nu toți cred că banii merită cheltuiți pe așa ceva, și aici îmi includ și soția,  chiar dacă unele sunt funcționale și altele estetice!    Ce voi face mai departe? O voi repara, voi face mentenanța cum știu eu și ne vom bucura de mașina (și de celelalte). Pe mine nu mă sperie când mai pică ceva la o mașină (veche, cu km ridicat), dar nici nu pot compara Tiguanul, pe care l-am luat de "mic" de la 95.000km si 2 ani. 
    • Turcin12345
      https://uploadnow.io/f/w4FG7wq  Aici am video cu sunetul respectiv 
    • EEXCALADE
      Verifica rola alternator
    • lupo_bv
      Urca videoclipul pe un site de filesharing (youtube, etc) apoi pune link-ul aici. Daca il pui pe YouTube nu uita sa îl faci public
    • Sferatos
      A reusit cineva sa găsească cauza? Vw golf 7 1.6 tdi cxxb acelasi sunet , se aude si in exterior in dreapta spre distribuție 
    • MihaiAndreiAnd
      Salut, mi am cumparat un passat b6 2.0 tdi si cand pornesc motorul se aude un sunet care dispare dupa 2-3 secunde. In filmare motorul era cald deja cand am pornit masina. Ce credeti ca are?  
    • passat19tdi
      Am luat varianta pro. Acum vad tot ce ma intereseaza. Multumesc!
    • F l o r i n
      Nu merge din codare, la acest model. Poate doar sa ii faci deblocare SFD si sa ii codezi can gateway fara monitorizare baterie.   Sau hardware,  sa scoți mufa de la modul monitorizare baterie, caz in care start stop o sa fie dezactivat, implicit si monitorizarea bateriei
    • andrei_221
      e normal sa porneasca mai lung, asa face 1.0 TSI . Tocmai de aceea eu dezactivez SS pentru ca pornirea e prea intarziata cand esti la semafor, etc   sterge erorile si urmareste. Senzorul de presiune evacuare (situat pe chiulasa) genereaza destul de des acea eroare, dar nu aprinde martorul motor si nu afecteaza functionarea.  Cea de-a doua eroare nu are nicio treaba cu martorul motor.
    • Turcin12345
      Îmi cer scuze moderatorilor, dar nu am putut selecta secțiunea de b5  Am un b5.5 din 2003 1.6 alz 102 CP. Prima problema ar fi un sunet ciudat la motor . Tacheți sau axul cu came , nu știu care din ele s-ar auzi  Iar a doua problema, pierde apa , nu am pierderi vizuale , nicio pata jos , nicio pictură , absolut nicăieri . Țin să menționez că termostatul este scos.  Din păcate nu pot atașa și videoclipul dacă mi ar ajuta cineva sa îmi spună cum să îl atașez . ar fi perfect și pentru mine și pentru voi sa auziti și dvs sunetul respectiv 
    • spido
    • bogdan_vw_11
      Distributia nu e schimbata. O baterie slaba poate cauza aceste probleme? Pe baterie are data decembrie 2021. A stat o perioada buna la dealer in parc. Cand am adus-o avea eroare de baterie descarcata...
    • tkd29
      stie cineva o metoda cum sa dezactivez start-stop? ca in OBD eleven lipseste cu desavarsire optiunea asta..
    • Teodoreanu
      Și la Timișoara, Fritz cu viceprimarul Lățcău sunt disperați să dărâme garaje. Terenul dintre blocuri face și 300-400 euro/mp, un teren golit, mană cerească pentru rechinii imobiliari.
    • spido
      Atunci ,din pacate,problema poate fi mai complicata. Injector/injectoare defecte,variator axa came,electrovalva regulator variator,presiune ulei scazuta,role distributie..etc. Trebuie verificate multe componente de cineva avizat. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!