Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Cristi_V
      Înseamnă că ai plătit ceva ce nu ai iar singurul inconvenient ar fi consumul general mai mare.
    • dnysterian
      De acord cu voi, am mers express ptr a urmari aceasta functie, a mers si tipul de la reprezentanta.....nu intra, nu semnalizeaza  
    • tudy_cnu
      Am discutat ieri cu contabilul meu si m'a linistit cam de tot. In primul rand, nu pot sa vand masina luna aceasta pentru care as depasi plafonul de la micro si as intra la impozit pe profit din Q4 2025. Asta ar insemna sa platesc impozit pe profit si pe tot ce am incasat lunile trecute. Deci big no no. Din ianuarie 2026 oricum trec la impozit pe profit si mi'am facut niste calcule: Pentru acel Q8 (daca ar mai fi pe stoc si daca s'ar mai mentine oferta si daca eu as reusi sa vand masina mea cu 80k), toata cheltuiala extra ar trece de 16 mii de euro. Diferentele ar fi din TVA-uri. Am mai facut un calcul sa vad care ar fi pretul unei masini la care nu ar mai trebui sa adaug nimic si ar fi un fel de "schimb pe schimb". Aici a iesit valorea de aprox 68500 euro. La banii astia se gasesc XC90 Ultra T8 in Germania. Momentan am suspendat anuntul pe autovit si vad in ianuarie, dupa excursia la ski, daca il reactivez sau nu.
    • sandumbogdan
      Daca e cutie de viteze manuala se simte mai putin. Automata chiar si pe S merge uneori la turatii mici de 1300-1500 rpm si se simte uneori cand intra ACT. Pe ecran daca este pus sa afiseze consumul va scrie "regim 2 cilindri" atunci cand intra in functiune ACT. La turatii mai mari nu se simt vibratii chiar daca scrie "regim 2 cilindri" insa daca ai muzica incet se simte ca e putin alt sunet mai sacadat decat normal.
    • Cristi_V
      Exista și posibilitatea ca sistemul sa funcționeze dar sa nu semnalizeze acest lucru. Ma gândesc ca în mod normal ar trebui sa poți verifica acest lucru uitandu-te la consumul instant la mers cu viteza constanta.
    • dnysterian
      Asa apare si in programul ELSA, ca masina fiind echipata cu ACT, dupa cum mi-au zis cei din reprezentanta, exista fizic si bobinele ptr cele doua actuatoare......dar niciodata in 28k km nu am vazut ACT-ul activ😁
    • sandumbogdan
      Masina mea nu are moduri de condus si are ACT. Din cate stiu eu, toate 1.5 au ACT.
    • MTeiu
      Asigurare facuta pe 10.12.2025  1580 RON fara decontare directa - Groupama. Localitate: Piatra Neamt Auto M1 - 1968cc 125kw Euro 5 2012 Clasa bonus/malus - B4, varsta 25 ani  
    • dnysterian
      Seara buna! Dupa cum am mai scris, mi-e nu mi-a intrat niciodata ACT-ul, am intrebat de curiozitate la reprezentanta de ce nu intra acest mod, iar raspunsul a fost ca nu am functia de selectare a modurilor de condus, Eco, Comfort,Sport. Acum nu sunt foarte sigur ca este si adevarata afirmatia. Curiozitatea mea este daca cei care au ACT-ul activ au si acea optiune de selectare a modurilor de conducere. Doar curiozitatea, dupa cum am zis, ca nu vreau sa o fac sa functioneze....  
    • corad0
      A mai fost postat clipul cu cateva pagini in urma, multumesc oricum! 😁
    • George george 123
      Asta cu uleiul cred ca e clar la toata lumea ca  termenul e maxim de 15k km indiferent de ce zice producatorul si acelasi lucru legat si la uleiul la cutia de viteza cam dupa 90k km poate fi schimbat la automata chiar daca e vorba de dublu ambreiaj uscat.
    • sandumbogdan
      Si eu as vrea sa o dezactivez deoarece nu-mi plac vibratiile care apar atunci cand merge in 2 cilindri la turatii mici. Se intampla rar dar as prefera sa nu fie deloc. Chiar si sotia ca pasager a remarcat si se m-a intrebat de ce tremura motorul. Daca chiar si pasagerul simte atunci e clar ca nu sunt doar mofturile mele de pretentios. Am citit in mai multe forumuri si ar fi doua variante: 1. soft de tuning care costa mult deci nu merita 2. scoasa fizic mufa de la bobine insa ramane becul de check engine aprins deci nu e recomandat Concluzia e ca trebuie sa o folosim asa cum este din pacate, poate pe masura ce mai progreseaza codarea SFD2 sa reusim sa gasim o codare simpla la motor dar deocamdata inca nu s-a gasit. Daca afla cineva o varianta simpla atunci sunt foarte interesat si eu.
    • dragos32
      Am ajuns la 22.000 km mașina fără probleme. La anul voi schimba uleiul în cutie m-am hotărât ca voi face asta indiferent de nr de km care vor fi atunci în bord. Este mai ușor și ieftin să întreții decât să repari.
    • tavitara
      peste fix un an  1855 tot la Groupama cu decontare directa si 1860 la Generali   
    • vali zak
      Dar unde il tot repari?se pare ca nu prea le iese...nu de alta dar sa ne ferim de ei
    • PSF24
      Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
    • corad0
      Eu n-as da la schimb Porsche Cayenne (avand in trecut 2 generatii cumparate de la 0 km-pentru cititorii noi ) pe Audi Q8, eventual un A8, daca esti fan AUDI, dar din generatia precedenta! Cel nou mi se pare cam "cheap" la interior cand vine vorba de materiale, chiar si la tinuta de drum mi se pare inferioara sau ma rog, mai "sportiva" decat cel din "THE TRANSPORTER", de exemplu, am condus 4 generatii de A8, unul cumparat de nou in familie in 2016 si este misto, nimic de zis, dar sub Porsche, chiar si Panamera este mai "luxos" la interior, dar mai "dur", mai sportiv chiar si varianta V6 TDI la fel ca cea de pe A8! 😁   Sa revenim la SUV: am condus si Q7 (2 generatii) si Q8, Q7 e mai spatios ca un Cayenne/Q8 dar materialele folosite in Porsche sunt superioare! ❤️   Cand vine vorba de SUV, peste Cayenne as pune Bentayga, n-am condus dar am stat in stanga (masina unui client, volanul era pe dreapta UK, exterior visiniu cu interiorul portocaliu, la fel ca cel din link-ul pe care l-am atasat) aceasi masina tehnic, dar calitatea interiorului este superioara, tinuta de drum este de asemenea superioara cand vine vorba de confort cel putin,  este adevarat ca la alt pret. Vorba aia, vrei ceva peste, trebuie sa scoti bani din buzunar. Iti recomand totusi sa le conduci ca sa poti sa iti faci o parere.   Pentru mine principalele "atuuri" au fost confortul si calitatea interiorului cand am ales masina, am vrut sa iau un A8 initial, stiam la ce sa ma astept (conducand de multe ori masina nasului meu) insa REPET, tinuta de drum mi s-a parut mai "dura",  datorita sasiului din aluminiu (comparativ cu cel de otel al Phaetonului) ca sa nu zic, "inferioara".  Fiecare cu "pasarica" lui, trebuie conduse si "ATINSE" toate ca sa stii exact ce ofera, mie mi-a placut sa ating bordul, scaunele, fetele de usi, tetierele, volanul, am pus mana peste tot! Am "pipait" masinile, "obsedatu'" dreq ar zice unii!  🤪.     "Lumea" iti recomanda sa dai peste 100k pe un X5 nou "combinat" cu electric, am avut si X5 cumparat nou 0 KM e70, am condus si F15 si G05 si din nou, nu vorbim de performante, ci doar de calitatea fabricatiei, rafinamentul motoarelor si nivelul de calitate al interioarelor, mi s-au parut sub ce ofera modelele noi. (ultimele 2 generatii).   Eu as da in schimb 80k pe un Bentayga W12, chiar si V8...vorba aia..."face pipi" pe orice SUV, cel putin cand vine vorba de interior, confort si motor, bine...sub Cullinan (care costa juma de milion)....dar nah, asta sunt eu! As cauta generatii mai vechi cu km putini si intretinute.   Da, cand banii nu conteaza, iei orice iti place 0 km dar ma gandesc ca nu este cazul!    Repet, am avut si "virgine", insa n-as zice NU la un SH high end in 2025, vorba lu' Cristian Tzantzareanu cand a fost intrebat de o reporterita daca nu ii este frica de excesul de petreceri cu lautari, mancare din belsug, sare/zahar, alcool, mancare si femei, omu' a spus asa:   "Domnisoara...o viata avem si o gaura-n fund!" :    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=442537556&dam=false&isSearchRequest=true&ms=3100%3B16%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&s=Car&sb=p&searchId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&vc=Car   Nu ma lua in seama, vorba aia: "Nu fa ca popa, fa ce zice popa!" 
    • EEXCALADE
      https://carnewschina.com/2025/12/10/volkswagen-and-xpengs-first-joint-vehicle-id-unyx-07-nears-production-after-just-18-month-chinese-led-development/
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!