Jump to content

Forums

  1. Generale

    1. 87,684
      posts
    2. 38,212
      posts
    3. 16,220
      posts
  2. Tehnic

    1. 859,817
      posts
    2. 28,724
      posts
    3. 42,137
      posts
    4. 162,183
      posts
    5. 251,182
      posts
    6. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc.)
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      400
      posts
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. Sectiune sponsorizata de A TEAM Performance

      288,009
      posts
    2. 147,511
      posts
      • ANdi B.
    3. 143,617
      posts
  4. Administrativ

    1. 9,689
      posts
      • Andrei_72
  • Forum Statistics

    38,455
    Total Topics
    2,236,299
    Total Posts
  • Who's Online   6 Members, 0 Anonymous, 110 Guests (See full list)

    • ovidiu1982
    • ShadoWzZ
    • ovidiu_vr
    • K
    • Dtc2010
    • onyx-20
  • Posts

    • cogdao
      Un fel de "rusinica" 😂
    • Sebisebi
      Deci...am inteles bine? Pot sa iau o alta cheie sh si sa invat telecomanda aceea sa functioneze la centralizarea mea sau e vorba sa mut amplificatorul de pe noua cheie in a mea? Transponderul nu ar fi problema ca il pot muta din amea sau pot clona unul da telecomanda ma ingrijoreaza pe mine... ea nu ii comunica niste coduri de comanda masinii inchis deschis?
    • laduncaag
      @Rave sunt acolo la pct 5 @Ebi presupun ca da, postam ca sa comparam si sa stim la ce ne asteptam 😊
    • lupo_bv
      Păi eu am zis  Adică în discuție este o mașină din 2000, euro 3. Dar să nu divagam ca devenim off topic.
    • powershot
      Puțin Off topic ca tot a adus colegul vorba de Temp crescută pe evacuare la cele cu egr anulat. daca ai egr scos din soft, la tdi cr, dpf se colmatează mai rapid, regenerări ratate, chiulasa mai fierbinte. La motoarele tdi cr de generația 2 asta aduce mari probleme care duc in final la distrugerea motorului. la generațiile mai vechi , euro 2,3 anularea dpf, nu e chiar gravă. In schimb pe ce urcam la euro 4.5.6 , rolul egr e f mare, dar putini realizează.
    • marius1982.11
      Nu mai da quote. Verifica daca ciuperca de la actuatorul.turbo tine vacuum sau nu ai vreun traseu spart.
    • powershot
      Dieselgate clar.  scapa de el pana nu începi cu egr, injectoare, dpf.
    • Boca Gavril Ion
      In regula. Maine pun la loc EGR si refac schema vacum cu furtune noi apoi fac un log sa vedem cum se comporta. Un log in mers pe canalul 03 10 11 de  la 1700-4200 Un BS003 si BS011
    • lupo_bv
      Pentru situația de față nu, cu condiția să nu fie scăpări de vacuum. Altfel vei avea un consum mai mare si o temperatură mai mare a gazelor evacuate. Sfatul meu ar fi să îl pui la loc, dar asta este altă discuție și este un topic separat pentru asta.  
    • Moog
      Scuzați dacă am greșit topicul, parca pe aici se discuta de YouTube pe navigație...  După multe încercări am reușit. Necesar un telefon Samsung cu carmode...  Se instalează Rockscout de pe play e moca, și Full MirrorLink | Floating Apps for Auto (by LWi s.r.o.) care costă vreo 30ron... Se găsește și aranjată, inițial asa am încercat și merge foarte bine dar cu ceva reclamă etc...  Spre deosebire de alte variante care au fost pe aici, care mergeau când vroiau ele, mai mult nu, asta chiar funcționează...celelalte mergeau odată după care apărea Black screen peste când le accesai... Apăreau pentru 1 secunda și gata...  LG mirror nu cred ca este necesar, l-am instalat dar nu l-am lansat deloc... Am mers numai cu Rockscout...  Sper sa ajute... Pe lângă YouTube merg cam toate aplicațiile... Cam tot ce e instalat se pare ca merge...  Am încercat cu S6, a mers, acum ma joc cu un Y4 parca...  Au mers ok amândouă în varianta asta... Important sa treci peste prima faza sa instalezi carmode din Samsung store...   
    • nvp_playboy
      /P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible signal Se da un passat b5 1.9 avb tdi pd.  Nu sta la relanti, nu trece de 3000 rot/ min. Eroarea de mai sus. Nu merge cu nici un alt senzor de turatie, am probat 5, noi si second. Cu alea noi nici nu porneste. Am schimbat senzor ax cu came, acelasi simptom. Distributia pe + pe - acelasi simptom. Am bagat o camera in motor, roata dintata e ok, intreaga, dreapta.am masurat cablaj de la senzor la ecu, ok. Am taiat firul de masa si l am legat suplimentar.  Nimic nu a schimbat situatia.  Problema a aparut dupa ce a reusit sa fiarba motorul Alte idei? 
    • Boca Gavril Ion
      In regula. Egr-ul l-am curatat inainte de a fi anulat. Este o problema daca egr-ul este anulat din punct de vedere a vacuum-ului?
    • Aerofan
      deci, nu vreau sa lumineze tot timpul - daca le leg la luminile de la picioare vor lumina tot timpul vreau sa lumineze doar cand deschid usa, asta se intampla daca le leg la calculatorul de la usa. Scuzati, sunt excitat neuronal si scriu mai aiurea Am gasit codurile: 5G4853369A si 5G4853370A, insa problema e ca nu le gasesc Parca numai GTE-uri, GTI-uri si R-uri sunt pe piata.
    • lupo_bv
      Probleme vacuum şi/sau geometrie. Dacă te uiţi puţin ceva postări în urmă îţi dai seama.
    • Rave
      @laduncaag Cum de ai scapat de schimbul bujiilor la revizia de 60k?
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri