Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   25 Membri, 2 Anonimi, 628 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Greuuuuuuuuu
    • viorel 4motion
    • Marian-HD
    • corad0
    • icet
    • EEXCALADE
    • IoneV
    • Dotcom
    • Bebeee
    • Mario B4
    • valentyn4
    • Xman_ghio
    • Dudutz18
    • bysus
    • gabriel88
    • SzekelyMiklos
    • mihaita27
    • bobeleac
    • Catalin1404
    • razvan.ac
    • tavitara
    • Liviu1000
    • siv
    • radu80
    • kidmanis
  • Images

  • Posts

    • corad0
      Alt rau sa nu fie, Doamne-ajuta! 
    • marius1982.11
      Si eu asa am avut impresia inainte sa trec printro reprezentanta. Insa handlerul care mi-a vandut masina mi-a zis: tu crezi ca la dealer primesti cel mai bun service? Nici pe departe. Doar la service specializat pe porsche care doar de sdtea repara, nu reprezentanta. Asta era in Germania. La aia din representanta angajați simpli li se rupe de masina ta de vis. Li se rupe maxim, mai ales la noi. E rulaj mare, nu prea apuca sa aiba experienta. Mecanicii/expertii adevărați nj stau pe salariile lor de mizerie. Probabil unul bun face salarul alora intro zi buna pe cont propriu in garajul lui de acasa. Cu forme legale sau nu e alta chestie.   Si inteleg si costurile unei reprezentante, ca trebuie legal sa aiba multe aparate si scule,licențe, calibrari pt a putea emite facturi cu lucrari pe bune, nu la coltu' blocului la negru. Insa realitatea e ca asta nu se reflecta in calitatea executiei.
    • Toni_CC
      Salut! Am un RNS510, nu imi citeste nicun cd sau dvd, fie el scris de mine sau cumparat si afiseaza CD/DVD error. Singurul DVD pe care mi-l citeste este unul original VW cu tutorialul de folosire al navigatiei, in rest nimic. Am desfacut navigatia si am observat ca la DVD-ul original laserul este aprins mereu, iar discul se invarte destul de repede, in schimb daca bag orice alt disc laserul palpaie, iar discul este invartit incet. Nu stiu daca este lentila defecta sau vreo protectie pe DVD player.
    • Muale
      Porsche Bucuresti Nord sunt niste incompetenti, nesimtiti, tupeisti, jegosi tot din experiente personale si facturi de sute de milioane spun asta.
    • marius1982.11
      Sigur, in aceeasi service intra vw-audi, o data am vazut si un Lambo in service. Defapt, eu nici nu stiam ca acolo e reprezentanta porsche pana nu demult. Credeam ca e doar o coincidenta de nume pentru ca nu arata cum arata toate reprezentantele porsche pe glob.   Da, din oradea are sens ce spui.   @tudy_cnu Speram sa iasa bine lucrarea, desi nu vad zgarieturi pe bara :).
    • acidone77
      Pentru ca pana la Timisoara din Oradea fac intre 2h30 si 3h, iar pana la Budapesta cam 3h-3h15, aici avand complet autostrada. La Timisoara am fost cu masina pentru cateva elemente de reposit (dosare CASCO), pe langa ca au zis ca e gata intr-o saptamana, a durat 2 jumate. Pe partea pe care a avut un mic incident (nimic major, nimic de inlocuit, doar revopsit ) a fost atins si manerul de la usa. Desi era pe dosar, l-au "uitat". Cand am fost sa ridic masina, ah, pai stai, ca sa vedem, ca lasa ca rezolvam acum... au dat cu un corector de culoare peste ( f mica zona e drept ) dar arata ca si cum as fi vopsit eu cu pensula acasa, beat fiind. Penibil. De atunci am zis pas la TM. Toti angajatii sunt fosti oameni din sistemul lor intern ( VW/Audi/Skoda/Seat ).
    • cristi511
      Cum se numeste ce isi face omu' cu mana lui?   Pune folie de protectie  pe fata, capota si aripi + zonele expuse si aia e.  (dupa vopsire).   Sunt in asentimentul colegilor, nu este acceptabil un astfel de rateu la PORSCHE.
    • mkvgti
      Super masina / motor. daca ai ganduri de modificari, impartasim...
    • EEXCALADE
      Bravo ! Am si eu un client care nu mai calca in nici o reprezentanta din RO . Posibil ,dar nu la Porsche Pipera . Poti avea impresia asta doar daca esti complet atehnic . Cu cat stii mai multe cu atat realizezi cat de escroci sunt (experienta personala ) Sa revopsesti un element abia vopsit …e un cosmar .
    • marius1982.11
      Nu ne certam, ne expunem experientele. @dercosPTS e o metoda de a da 12k euro ca sa ai porsche-le vopsit ca un golf de acum 25 de ani, LOL. Adica brewster green. OK, nu e fix fix ca golful meu insa semana. O culoare care era standard o data, poate acum e optionala si platesti 12k euro extra, pe un 911.  In Stuttgart, o experienta funny pt mine: am "prins" o masina la care renuntate un client dar era deja "blocata" configuratia, ori o luam asa cum e ori nu. Evident nu era in culoarea preferata de mine, racing yellow care pe vremea aia era culoare standard, si gagiul a zis: pai infoliaza-o. LUX, mai dai si 10k euro si cateva mii sa ai un vinil pe masina NOUA. Epic. Bun, o infoliaza ei cu firma lor agreata, but still. Folie?
    • tudy_cnu
      Guys, nu va certati. Am masina la schimb, si inca ce masina, nu ma ploua, nu ma ninge, am cu ce duce copiii la gradinita. Important e sa iasa bara aia cum trebuie.
    • marius1982.11
      Culoarea nemetalizata/neperlata nu e asa pretentioasa. Conteaza si fillerul/grundul folosit, unele nuante au filler special care seamana cu vopseaua finala. Am constatat asta la prima lucrare facuta pe rca la golful verde perla. Din aceeasi vopsea s-a revopsit bara, direct peste cea veche, matuita in prealabil si capacelul de la spalator far care era nou, grunduit. Ei, nunatele erau diferite. Bara era verde albastui iar capacul era verde galbui, cum era restul masinii. Am fost de fata cand a vopsito ca altfel nu credeam. Apoi dupa cativa ani, cu alta ocazie am mers la o reprezentanta unde mi-au fost prezentate cam vreo 4 sau 5 nuante de aceeasi cod de culoare ca al meu, au facut 5 mostre din fiecare, dupa ce au scanat vopseaua masinii mele cu un aparat care imi spunea ce cod de culoare e si in proportie de cat la %. Niciuna din din ele nu era ca a mea, in realitate.  O alta chestie e sigur si calitatea vopselei si a lacului. Am o oglinda vopsita care initial era OK ca si nuanta ia in ani de zile s-a facut fada, lipsita de stralucire si s-a facut alta nuanta. O mai am acasa pe undeva. culmea ca pe interiorul ei nuanta e cea originala, ca si cand a fost proaspat vopsita.   recent am vopsit un eleron OE de golf GTI cu vopsea glasurit...mana de lucru buna, nuanta..nu. Asta e, csf, ncsf.   Si da, o inteleg si pe asta cu "vopseaua originala a masnii in timp se mai oboseste", insa un vopsitor care mi-a facut multe piese la golf le-a scos aproape identic cu nuanta originala a masinii. Asta insemna sa te diferentiezi de vopsitorii de duzina si sa fii artist, sa stii sa faci corectie la o reteta de vopsea astfel incat sa iasa cat mai apropiat cu ce ai tu pe masina. Sa scoti 100% indentic zic eu ca e realist imposibil insa ce e in poza asta,nu e acceptabil dpmdv.  
    • dercos
      Pai hotaraste-te, ori e ''experienta'' ori e amatorism, ca vorbim de o vopsea obisnuita, nu un PTS.
    • corad0
      Vopseaua e pe cod de culoare, mi-au vopsit la Tiriac toata partea stanga la Cayenne RED GTS (erau 2 pe vrema aia inregistrate la RAR in Romania, culoare foarte rara), usile, prag, aripa, stalp, oglinda, o gramada de ornamente etc si a iesit ca din fabrica, nu se observa nici o diferenta, desigur ca depinde si cat de veche e masina, daca s-a matuit vopseaua in timp e normal sa apara diferente, altfel nu.  In general conteaza foarte mult calitatea lucrarii, de fapt mana de lucru. Acu' una e sa vopseasca robotul automat perfect, alta e sa vopseasca omu' din pistol, "dupa ochi". Daca e meserias, o face ca in fabrica! ❤️
    • Dolfin
      Faptul ca nu a iesit nuanta la vopsea nu este ceva care sa arate ca nu se pricep. Tipul de vopsea, componentele, grosimea, reteta, sunt altfel la marcile acestea, nu este un lucru pe care-l fac mecanic in fiecare zi ca la marcile de volum din grup, important este ca la client sa ajunga produsul vopsit corect.
    • marius1982.11
      Da, dar si sa mergi pana la budapesta e un inconvenient pana la urma. Asa rau a fost la Timisoara? Mna, ce sa zic: eu ma duc acolo pt ca sarvice-ul sa fie facut in acte si pt ca am garantie extinsa nu ca sunt ei WOW. De fiecare data m-au chemat si a 2-a zi pt ca nu aveau piesele pe stoc, cu coate ca a 2-a oara am SUBLINIAT expres sa verifice daca au piesele si incredibil!! au confimat ca le au ca apoi , dupa 4 h de scarpinat mi-au zis ca sa vin in alta zi ca na, nu au piesa. Asta mi s-a parut nasol sincer. thumbs down sa pierzi vremea in halul asta la om. Acum gandeste-te daca ai pati asta dupa un drum de Budapesta? daca ai veni din deva sau sibiu.
    • acidone77
      Detinem un Porsche Cayenne in firma, stiu despre ce vorbesc! De aia mergem cu el la Budapesta pentru ca acolo sunt cat de cat mai competenti. Cel putin fata de cea mai apropiata "reprezentanta" de la Timisoara.
    • dercos
      Realitatea e foarte diferita!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!