Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
      Nu ,mult mai aproape ,zona Iraklitsa
    • skodamen
      Cumva Pefki? Rodos?
    • halamadrid
      Nu e nimic de reformulat, dar o sa le separ.   1.5 tsi Afara  din localitati se schimba treaba, 1.5 tsi nu trece de 5.5% daca nu duci masina peste 130 km/h. Mers legal si constant: 5.1-5.2%, chiar 4.xx%. Mers 900 km pe autostrada,  teren relativ plat, noaptea, intre 150-180 km/h- 6.2%.   2.0tsi 2.0 tsi poate fi chiar mai economic decat 1.5 tsi.   Valabil in afara localitatilor.
    • V.Florim
      Scrisesem pe pagina precedenta, 20 - 22.000 EUR
    • _R_A_D_U
      Dacă ai zice ce buget ai, ar fi mult mai simplu.  Vezi și Leon 4, mașină nouă, 1.5 TSI, 115 cai în acte (128-130 cai reali), era undeva la 19700 Euro varianta Style. Aceste mașini noi (după vara lui 2024) beneficiază un nou motor, EVO 2 (DXD) la care efectul de cangur nu se manifestă.
    • spido
      Nu mai da quote postarii anterioare. E interzis. Da,capsula/actuatorul de pe turbo. Actuator stuck= blocat. Fie defect,fie geometrie care ,,agata".
    • EEXCALADE
      Desigur ca nivelul e afisat doar electonic . Cand schimbi uleiul ,pune-l la 75-80% ,faci poza si-l verifici periodic in aceleasi conditii . Cand creste cu 1L te averizeaza ca e prea mult ,dar  e cam tarziu .  
    • tudy_cnu
      Intr-adevar, cand masina sta pe loc motorul termic porneste doar in modul Sport. Drumurile mele sunt in mare parte parcurse in mod 100% electric, nu pornesc absolut motorul termic. De asemenea, pedala de acceleratie are un fel de piedica atunci cand sunt pe electric. Doar daca apas mai tare, trece de acea piedica si intra ajutor si de la motorul termic, dar nu am avut niciodata nevoie de asa ceva pana acum. Fiind si cu copiii in masina majoritatea timpului, conduc 100% legal. Totusi, daca drumul e mai lung si anticipez ca voi ramane fara baterie, sau daca plec direct in hybrid, atunci pornesc masina pe Sport si las motorul sa se incalzeasca cateva minute. De asemenea, minim in fiecare weekend fac si un drum de min 15-20de min pe termic  Am batut si un mic record, intr'o duminica. Am mers pana la Snagov si inapoi, full electric, cu un "plin" de baterie, 49 km.  Sweet spot'ul pe electric e pe la 80-85 km/h. La viteza aia se obtine cel mai bun consum.  @acidone77locuiesc in Otopeni, deci mai mult imprejurimi. In Bucuresti mai mult zona de nord, maxim pana la Piata Dorobanti. Pe la Victoriei, Universitate etc nu am mai fost de minim 3 luni. @EEXCALADEnu am joja fizica, in aplicatie apare totul ok.    
    • Emy D
      Facea la fel si cu amortizoarele noi. Deci tind sa cred ca nu e de acolo.  Verific rotile (echilibrare + "indreptare" ) si azi mi-a ajuns suportul magnetic pentru ceasul comparator. Ma pun sa verific si butucii. 
    • EEXCALADE
      In penultima saptamana din august am mai facut o Grecia . Grecia oferă o experiență completă, cu peisaje variate, istorie bogată, gastronomie delicioasă ....... garantând o vacanță de neuitat.  Masina sa comportat exemplar indiferent de situatie ,deal/vale asfalt/nisip +40 grade....
    • V.Florim
      Buna ziua tuturor, ma bucur ca au fost atatea mesaje si informatii Au mai trecut cateva zile, m-am mai documentat intre timp dar tot nu am o concluzie lucida. Bugetul dat evident este pentru o masina sh, pe care as incerca sa o achizitionez din Germania cu cat posibil din reprezentate VW/Skoda si cu istoric curat.   Din raspunsurile voastre si documentare, alegerea personala ar fi 1.5 TSI 150, dar manual. DQ200 nu as alege pentru ca am citit in cateva zile despre o multime de probleme. Legat de cutia manuala, ma termina psihic problemele raportate de efectul kangaroo, cred ca aici este retinerea mea cea mai mare si faptul ca am trecut la documentarea motorului 2.0 TSI 190. Mai ales ca observ ca nici update-ul VW nu a rezolvat in totalitate acea problema. Pare extrem de dificil de ales aceasta configuratie.   Despre 1.5 TSI cu DQ381 stiam doar de VW Arteon, nu si de Tiguan/Skoda Karoq. Dar nu ma atrag cele 2 masini, sunt micute pentru animalul care scrie acest mesaj. Mai sunt si alte modele cu aceasta configuratie 1.5 TSI + DQ381?   La 2.0 TSI, cutia DQ381 m-ar atrage foarte mult, insa cum ati spus si voi, daca folosesc masina mult urban ati recomandat 1.5 TSI. Si eu o folosesc preponderent in oras iar consumul reprezinta un criteriu serios. Dar iar revin la problema kangaroo ...   Costurile de intretinere intre 1.5 si 2.0 nu m-ar speria, nu vb. de valori de 50 - 90% mai mari. Nu am inteles exact ce ai vrut sa spui, daca poti te rog reformula! Ai precizat ca in afara localitatilor se schimba treaba in favoarea 1.5 TSI insa apoi ai precizat ca 2.0 TSI poate fi mai economic.
    • pronet
      Hai cu postarea...nu ne mai tine in suspans. 😃
    • cristy2me
      Am refacut geometria de la turbina, actuator schimbat (pe tester da ok la presiune). La unul dintre service-uri mi-au spus ca e posibil sa fie de la actuatorul schimbat, ca la acest model turbina vine cu tot cu actuator si nu se schimba 🤔. Am sa ii pun si actuatorul vechi la loc, sa mai incerc. Te referi tot la actuator (capsula turbinei)? Chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Multumesc pentru sfat!!!
    • darksun
      Si eu tot hybrid am si ma chinui cu management, Sport e singurul program care iti permite sa mearga doar termicul. Trebuie sa il pornesc sa isi incalzeasca catalizatoarele, merg 5 minute sa fie cald uleiul, merg electric pana la autostrada, muta pe termic din nou, mergi pe autostrada termic, nu opresti termic cum ajungi ca trebuie sa se raceasca turbina, tot managementul asta e facut de mine si ma cam enerveaza.
    • EEXCALADE
      Aprox la fel ,nu am observat diferente
    • Emy D
      @EEXCALADE - ce temperaturi aveai cu Ravenol? Sta foarte bine uleiul LM acum la 40grade afara si 103 uleiul.
    • mad_kat
      In ultimii ani s-au tot uratit masinile, nici VAG nu sta prea bine, insa BMW este clar leader ... Macar ai motorizare calumea ...
    • ShadoWzZ
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!