Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,4k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • tudy_cnu
      Pe alte spete nu as mai merge la ei. Pe speta asta in particular, pe forumurile de afara, sunt alti utilizatori care au raportat ca li s-au schimbat toate cablurile si unitatea de control. O reparatie precum aceasta costa cateva mii de euro pe putin. Numai manopera pentru a da jos tot interiorul costa o gramada de bani. Prefer sa ma chinui cu ei, poate poate se rezolva ceva decat sa platesc atatia bani.
    • sutit
      Salut, de ce nu mergi la Florin VAG garage, sau Sabin mQBcode, Vagguide romania    ai in zona ta cel putin 3 mari firme care numa asta fac, reprezentanta e absolut inutila, cel putin 2 dintre firmele astea fac cercetari zilnice tot ce tine de grupul VAG   iti pot face rost si de piese original, exact ca reprezentanta, doar ca la un alt nivel mult mai profesional. Dai un ban dar o sa fii mult mai multumit de masina, cu siguranta pot sa o imbunatateasca   toate masiniile din ziua de azi au Bug-uri, materiale proaste, asta e lumea in care traim si trebuie sa ne adaptam fiecare si sa gasim solutia cea mai buna.   Eu daca as fii in locul tau, indiferent daca as avea garantie sau nu inca, as apela la serviciile lor. 100% pot sa te ajute
    • EEXCALADE
      In cazul asa o sa te “plimbe” pana renunti singur. Deoarece sunt depasiti de situatie 
    • ddexter
      Eu am joja la 1.5 tsi
    • tudy_cnu
      E iesita din garantie masina, dar defectul a fost raportat initial cand era in garantie
    • EEXCALADE
      Asta e “procedura” prin care te mai trimite la plimbare o perioada. O sa urmeze :”nu am primit raspuns de la fabrica …mai facem o solicitare,mail….” pana cand iese din garantie . Nimic nou pentru porsche pipera.
    • tudy_cnu
      A stat masina in service de luni de la ora 9, pana miercuri la ora 14:00. Tot ce au facut a fost sa verifice camerele si cablajele, sa faca poze si sa documenteze un ticket pe care vor sa il deschida la fabrica. Acelasi ticket care trebuia deschis in urma cu 8 luni de zile in aprilie.  Masina iar a stat luni toata ziua degeaba, practic nemiscata, dar efectiv nu am mai avut nervi sa ma duc sa ma cert iar cu ei.  Cand am ridicat-o ieri, nu mai functiona deloc internetul masinii. Nu mai aveam Spotify, serviciul de vreme, radiourile online, traficul pe aplicatia integrata de maps.. absolut nimic. Deja mi se ridicase tensiunea numai cand ma gandeam ca trebuie sa ma duc iar in service. Totusi s-a rezolvat de la sine si au aparut la urmatoarea pornire, dupa cateva ore. Per total software-ul acestei masini e mai prost decat ce as reusi sa fac eu beat intr-o seara cu ChatGPT intr-o sesiune de vibe coding, tinand cont ca nu am mai scris o linie de cod de 12 ani.. Nu exagerez. @bogdan2, nu stie nimic contabilul de asa ceva. Se plateste impozit pe profit la diferenta intre pretul de vanzare si ce a ramas neamortizat. 
    • dkmg33
      Poate o echilibrare de roti or reusi.. N-am alternativa in Suceava, e jale, nu gasesc nici o vulcanizare cu aparat ca lumea, zici ca le-au luat toti de pe emag cu 10000 lei.  La Autosoft Titan am prins unul care mi-a facut in graba și a greșit-o o data, probabil o exceptie. La Baneasa mi-a iesit tot timpul bine.
    • Xman_ghio
      @dragos124 cum nu vezi diferenta? 1.4hibrid e totuna cu 1.6 diesel??? 🤦🏻‍♂️   Firmele de asigurari isi calculeaza riscurile in functie de multi factori. De exemplu: o masina hibrid, statistic, face mult mai putini km anual decat o masina diesel. Km mai multi = risc de accidente mai mare, deci prima de asigurare mai mare. Stai relax ca au ei criterii foarte exacte de calcul.
    • mad_kat
      Daca nu va invatati minte si mergeti la reprezentante... Trist e ca au aparatura, dar sunt prea prosti sau nepasatori.   In Bucuresti daca vrei echilibarre si geometrie recomand Autosoft Titan (langa auchan) - experiente foarte bune cu roti mari (255/60/18 de pe Rexton)
    • cristi511
      Doar ca info, mie mi s-a intamplat fix invers. La inceput de 2024 am platit aproape 2000 de lei, b0, 1.5 dci. La mijlocul lui 2025, B2 cred dar 1.3 hibrid, 1600 ron. Pare in linie cu experienta ta.
    • dragos124
      Mie mi s-a intampla ceva foarte ciudat, clasa B4, >30 de ani, Bucuresti, in primavara am platit pe un RCA - 12 luni la 1.4hibrid ~1400lei, iar acum pentru un 1.6 diesel ~2200lei. Efectiv nu gasesc nicio explicatie logica.
    • BTeo
      @dkmg33la golf am iesit cu geometria de 2 ori cu volanul stramb de la mitric si a 3a oara cu succes. Spuneau ca e de la mine ca am schimbat eu ceva..
    • dkmg33
      71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand!    De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate. 
    • MTeiu
      Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON).   Vedem la anul de acum
    • dkmg33
      Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior.  Ai pus OE sau alta marca?    Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
    • NicNic
      Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig.   Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa.  Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior.    masuratori inainte de inlocuire tampoane motor    masuratori dupa inlocuire tampoane motor   LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...  
    • sandumbogdan
      Probabil ca un om hotarat poate sa bage degetul pe la busonul de umplere cu ulei si tot reuseste sa-l miroase. Acusi vor urma postari ca uleiul meu are aroma de trandafiri, altul de capsuni.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!