Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Baxxon
      Profilul benzii de rulare seamana izbitor de bine cu CC.
    • acidone77
      Mi au ajuns si mie setul 2, tot de Michelin. M-au sunat tarziu azi si n-am mai ajuns sa le schimb, dar merg maine dimineata la prima ora. Un coleg tot cu un X3 a luat aceleasi anvelope ( dar in dimensiunea 245/50/19 toate 4 ) si nu are probleme. Ale lui sunt ok. Dar am primit feedback de la dealer ca a mai fost un caz tot de Michelin cu probleme, tot Latitude Sport 3, tot pt un BMW, dar nu stiu in ce dimensiune. Revin maine cu feedback.
    • andrei_221
      https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P350_N60S5MIBH3_EU.7z    
    • Florin Flr,
      Revin cu log bs 11 la turbina dupa ce am dus-o la reglat pe banc..LOG-01-011-xxx-xxxgggggggggggggggg.CSV
    • adrian_mm89
      Acu sincer, nu prea is adept de tunnnig la cutii, si o tin pe sport non stop, schimba cum as schimba eu, pe la 2k ture (numa bine pt diesel). Nici nu locuiesc in B sa am 10 firme de tuning de DSG cunoscute si nu are rost sa fac un drum sa rezolv o problema pe care o rezolv tragand de maneta pana in capat cand ma sui in masina.
    • spido
    • george324tdx
      salut. am si eu un RNS510, vreau sa ii pun camera. este suficient cablu asta? mai trebuie ceva? Multumesc!
    • george324tdx
      nu merge linkul. ai alta sursa de informatii? merci!
    • AndreyPH
      Da, o stiu. Ceva in genul acela o sa ajunga si a mea.
    • voinea
      Chestia asta la care am dat quote o poti rezolva la o firma de chiptuning printr-un soft pe TCU (cutia DSG). Drivability se numeste genul acesta de modificare in care pe modul D iti ridica RPM pentru upshift/downshift in acest mod cu +100 sau chiar +200rpm.  In SPORT mergand daca ai pedala ~30-35% si esti in 2 sau 3 nu va trece in urmatoarea treapta pe modul S chiar daca ai ajuns cu turatia la 4000rpm. Sta acolo asteptand sa ajungi mai sus cu turele si apoi sa schimbe.  Pe D facut asa cum iti recomand eu o sa-ti fie exact ce trebuie condusul in D, iar SPORT (S) ramane sa-l folosesti chiar cand vrei sa mergi sportiv cu 100% pedala, condus sportiv exact cum spune si numele modului. 
    • marius1982.11
      Misto, intr-o vreme cand ma uitam si eu dupa o masina mai incapatoare am dat peste acest short si chiar mi-a placut cum arata frigiderul asta. Fara gluma. Sigur o sa iasa fain si a ta. https://youtu.be/Av9hHgI0ktg Spun frigider pt ca e alb si eu in general urasc masinile albe, negre, gri si toate cele 50 de nuante de gri intre ele. Dar asta chiar a fost wow.
    • dkmg33
      Mi-au ajuns de 2 zile de pe anvelodrom pt noul Touareg un set de Goodyear Eagle F1 Assymmetric 6 265/50R19 , au si o oferta de cashback 500 lei la 19" si dimensiuni mai mari ( la cele mai mici e mai mic cashbackul) procedura pentru cashback se face cu site-ul goodyear Ro cu factura, urmeaza sa o fac (* numai anumiti dealeri sunt acceptati).  Anvelopele sunt DOT 25 , made in Germany si sunt splendide, nici o vibratie dupa echilibrare, am avut in ultimii ani numai experiente pozitive cu Goodyear la echilibrare si mediocre cu alti producatori.
    • adrian_mm89
      Cand o sa o vanda cine o crede ca e masina unei babaute care merge cu ea doar la piata
    • adrian_mm89
      Raspuns strict pe partea de ambreiaje: Eu conduc doar in sport pentru ca in drive imi patineaza foarte mult cutia in treapta a doua, ca si cand pleci cu a doua de pe loc. Practic in loc sa tina mai mult treapta 1 ii da repede a doua si apoi o patineaza din ambreiaj. Pe sport pare ca merge cam cum as merge eu daca ar fi manuala.    Am mai citit pe forumuri pe afara ca asta ajuta. Acum...eu am 2.0TDI cu cuplu mare, poate asa e scris in soft si 1.5 merge diferit.   
    • AndreyPH
      Initial, femeia o luase pentru nepotul proaspat detinator de permis, cadou, dupa care, am inteles ca nepotul nu mai are voie ca ii strica masina si vrea doar ea sa o conduca in momentul in care o sa obtina permisul. Masina sta trasa pe dreapta. Foarte greu de crezut dar e adevarat. 🤣 In fine ...   In alta ordine de idei, astazi am primit de la curier, eleronul de pe hayon si diffuser-ul de Sportline, cu aripioarele centrale.                  O recomandare in Bucuresti, unde pot monta si eu piesele astea ? Prelungire bara fata, difuzor bara spate, eleron luneta, eleron hayon ?     
    • dercos
      Michelin are o compozitie mai dura, ceea ce le face mai rezistente. Pe o masina veche am avut Michelin Energy Saver si le-am tinut 8 ani, pentru ca facea foarte putini kilometri si drumuri scurte. Profilul era excelent, insa aparusera microfisuri si erau ceva mai tari, dar asta era de asteptat Cauciucul imbatraneste si se rigidizeaza, e normal ca o anvelopa noua sa fie mai moale si mai aderenta decat una rulata. Exceptia mi s-a parut Dunlop Fast Response, care ofereau aderenta foarte buna insa aveau uzura rapida si nu apucau sa se intareasca. Asta pe un Polo. Le-am inlocuit cu Continental Premium Contact si acelea au fost mult mai rezistente, pastrand tinuta de drum in mod similar.
    • sabinx
      varianta finala carplay pt MH2p
    • Gabriel*77
      Salut!   Am intrat pe acest forum din curiozitate și pentru a găsi opinii, sfaturi, probleme, remedieri și întreținere în cazul DSG DQ200.   De 6 luni am achiziționat o O4 FL 1.5 mHEV cu DSG cu 150 cp. Momentan nu am cu ea nicio problemă, însă mașina este condusă cu preponderență în oraș, în București și am auzit că asta ar fi o problemă.    Mai exact o folosește soția până la job și înapoi care merge într-o localitatea din zona limitrofă a Bucureștiului, mai exact în Afumați. Face cam 40 km pe zi.   De la Skoda mi s-a spus că defecte la cutie ar apărea în urma unui condus agresiv, nu în condusul domestic.    Și eu și soția suntem la prima cutie automată. Ambii suntem trecuți de 40 de ani, nu cu mult, și avem experiență de 20 de ani în condus, însă pe manuale. Eu conduc zi de zi la muncă de cel puțin 17 ani diferite modele de autoturisme, în București și zonele limitrofe. (Momentan pe un Duster 1.3 tce 4×4 de care sunt fascinat cum merge.)   Înaintea acesteia am avut, în 2023, tot o O4, dar non FL, tot 1.5 însă manuală. Nu mi-a plăcut deloc cutia deși sunt fan manuală. Pleca cu țopăit de pe loc indiferent că era caldă sau nu, iar la schimbarea din 1 în 2 mereu agăța indiferent cât de lin încercam să schimb. Plus că nu avea demaraj deloc. Era leșinată rău.   Am decis să o dau la fix un an și la 19.000 km de la achiziție pentru același motor, dar cu DSG. Înaintea lor am avut o 03 (2016-2023) 1.4 tsi cu 150 cp manuală de care am fost FOARTE mulțumit.   Mă interesează partea de condus și mentenanță (schimb ulei sau ce mai presupune această mentenanță) pentru că nu mai am de gând să o schimb (la cea din 2023 am pierdut 8.000 € într-un an de utilizare) iar actuala a fost preț de listă 37.500, cu reducerea lor de FL a fost plătită suma de 33.000 €) deci nu mai vreau alta în următorii 5-7 ani.   Mașina e personală cumpărată pe persoană fizică.    Producătorul recomandă schimbul de ulei la 30.000 km sau 2 ani. Mi se pare mult. Cu cealaltă mașină mergem anual la schimbul de ulei și nu am avut niciodată probleme pe parte de motor.   Așa vreau să fac și cu actuala.    Pe parte de cutie nu cunosc detalii de mentenanță și din acest motiv am intrat aici.   Pentru mersul preponderent în oraș (este inevitabil să nu se uzeze ambreiajele) ce se recomandă a se schimba (uleiurile) și la ce interval?   În reprezentanță cam cât ar costa un kit de ambreiaje de înlocuit sau cât ar fi schimbul de ulei în cazul cutiei? Nu sunt plin de bani, dar nici la Gică-n colț nu merg pentru mentenanță la o mașină nouă, chiar și post-garanție.   Repet. Momentan nu am probleme cu cutia (mașina are 7000 km) însă vreau să o întrețin corespunzător și să compensez în vreun fel acel rulaj în București pe care nu am cum să îl evit și voiam să îmi fac o idee despre costuri.   Nici eu, nici soția nu suntem pasionați de viteză și modul de condus este unul normal, fără bruscari inutile ale mașinii și mereu în funcție de trafic, însă... nimeni nu-i perfect.   Mulțumesc anticipat!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!