Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sdR+
      Ai pus termostat de origine?La Opel mergea in 105 grade in opcom, in bord 90, m am oparit pe la Iasi, o trauma cu sechele, dar la vw nu am vazut asa ceva.Senzorul de temperatura antigel a fost schimbat?
    • a_andrei
      Nou doar la reprezentanta, nu se poate comanda din alta sursa. Si oricum trebuie codat pe serverul VW, nu au cum sa il monteze altii.
    • lupo_bv
      Eu zic că este reglat bine. Valoarea din a doua căsuţă trebuie să fie aproximativ între  30 şi 70 atunci cînd temperatura lichidului de răcire este 90 grade. Practic valoarea aia nu se modifică indiferent de temperatură, se modifică intervalul (de asta sunt liniile alea înclinate în grafic). Cred că dacă ne arată graficul cu avansul cînd  temperatura lichidului de răcire este în jur de 90 grade, acesta este destul de aproape de linia din mijloc. Ar fi interesant de ştiut dacă atunci cînd s-a schimbat distribuţia ultima dată s-a respectat procedura, adică dacă s-a blocat axa cu came cu cală şi s-a slăbit fulia axei cu came (din moment ce avansul era dereglat presupun că nu). Dacă nu s-a făcut aşa sunt şanse destul de mari ca deşi vibrochenul să fie sincronizat cu pompa de injecţie axa cu came să nu fie şi deşi momentul injecţiei să fie ok supapele să nu se închidă/deschidă exact la momentul potrivit. Pentru a verifica asta trebuie tras motorul la semnul de pe volantă şi verificat dacă intră cala de la fulia pompei şi de la axa cu came (este o crestătură în partea opusă fuliei). Posibil ca un test de compresie să dea ceva indicii.   PS Ca să vezi graficul trebuie să apeşi pe TDI-Timing.  
    • jamal_bao
      @Emy D da, au doua variante. Cea ieftina fara strat de protectie si de calitate mai slaba si cea mai scumpa are un strat negru pe deasupra si e lucrata mai bine. Prin 2019 am dat 250 ron pe bucata
    • cipikd
      Problemele cam fix la prima cheie după distribuție au apărut. Martor filtru de particule care nu s-au mai stins. Distribuția s-a făcut la un service dedicat VAG și în care am mai făcut distribuții. Ideea este că după schimbul distribuției s-a mai umblat de 2 ori, o data când s-au înlocuit un tachet și un culbutor și când s-ar făcut conversie la CP3, cu menținerea problemei. Problema de care vreau acum sa scap este consumul de +2 litri peste consumul din bord.
    • G3orge94
      Cam dupa aproape un an a venit si randul nostru sa ne prezentam. Suntem un cuplu nedespartit: Volkwagen Passat Motor de 1.9 TDI (131CP AVF 96 kv) / cutie manuala in 6 trepte Culoare Gri metalizat Dotari: - climatronic - scaune cu incalzire fata - scaune reglabile pe inaltime si cu suport lombar - scaune din piele - 4 airbag-uri (2 frontale + 2 laterale) - cotiera fata/spate originala - geamuri electrice fata/spate - instalatie audio originala (radio casetofon + 8 difuzoare) - oglinzi laterale electrice si incalzite - duze pentru spalarea parbrizului incalzite - pachet piele (volan + schimbator + frana de mana+ scaune) - jante de aliaj 15'
    • Dolfin
      Cand un CR porneste greu te gandesti la distributie, dezamorsare circuit de alimentare, daca se atinge turatia de la care incepe injectia...compresie, nu injectoarele sunt primele banuite.
    • cipikd
      Salutare. Incerc sa găsesc informatii despre pre și post injecție la 2.0 tdi ce, CFHC. Mașină pornește greu la prima cheie chiar și acum pe căldură asta. Am aceste valori Scuze, acum am văzut că am postat la 1.6 tdi, rog un moderator sa mute la 2.0. Mulțumesc 
    • AndreiC03
      Salut, mai jos am atașat oferta de la dealer, ce parere aveti ? Se mai poate negocia reducerea? https://we.tl/t-7PykubYKwQ  
    • iulian.radu91
      Sunt legale cele pe fata?
    • Fuyyu
      Va salut , de cand au venit temperaturile peste 30 grade apa se duce usor spre 100 grade . Am schimbat distributia anu trecut , mentionez ca pana sa nu schimb distributia nu aveam nici o problema . Distributia a fost schimbata in februarie iar peimul simptom a aparut in iunie anul trecut avand o regenerare , am.pornit caldura ulterior temperatura sa dus la 90 de grade masurat cu obd. Furtunele sunt calde toate termostatul a fost schimbat cu un an inainte ventilatorul porneste la 96 grade , pompa baga antigel pe retur , nu sunt urme de ulei in antigel per total se pare ca totul functioneaza perfect dar nu e asa . Nu stiu ce sa mai schimb sau sa verific radiator , alta pompa de apa , mentionez ca pot merge cu masina mult si bine in oras atata timp cat n am regenerare atunci creste apa peste 105 grade si se misca acul de la 90 grade din bord . Orice sfat e binevenit . Multumesc !!! Masina in cauza skoda 1.6 tdi cayc   
    • j4ever
      Așa am primit și eu ofertă de la mai mulți dealeri pe la 7000 de lei. Am găsit niște tipi prin Leverkusen ce vând doar TCU(calculatorul)și pare că e nou. Pe la noi nu este varianta de calculator nou ? 
    • Bebeee
      Pune linistit si pe fata. Am avut pe toate masinile. Diferenta de confort e imensa. Nu te mai arde soarele deloc. La urmatoare pun si pe parbriz. 😄
    • dorumarcatoru
      Nu, la midocar doar am cerut o oferta și m-am interesat dacă e vreo acțiune de service pe masina mea.
    • CristiALF
      In pregatirea pentru sezonul calduros, am decisa sa imi pun folii pe spate. Motivul principal pentru care mi-am pus este legat de protectia solara/UV. Ma mai gandesc daca sa pun si pe fata un Air 80/90 Blue...  
    • EEXCALADE
    • Klau19
      Aceasta este poză cu motorul pornit,dar nu la 90 de grade.. o să fac si cu motorul la 90 grade 
    • Emy D
      Au 2 variante?   trebuie sa invat sa lucrez cu fibra de carbon si sa ne facem aripi de carbon, low price Asa cum trebuie, cu vacuum, etc etc. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!